-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz BUZZLGHTYR #32729 üzenetére
Ha mar 4 hengeres, akkor 318i-t (2L-es 143 lovas modell) neznek mindenkeppen.
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz BUZZLGHTYR #32729 üzenetére
érdemes, szerintem jobb, mint a 2 liter 143 lovas akármi...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz BUZZLGHTYR #32729 üzenetére
Hat gyak ez a leggyengebb ami letezik. 105 lo. A 18i amiben ugyan ez a motor van 118lo, azt mar erdemesebb vagy ahogy irtak a 2001 utani 18i ami 2 literes es 143lo. (Bar akkor mar inkabb a 2001 elotti 20i ha mar 2Liter. Az meg sor6 legalabb.)
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
brickm
őstag
válasz BUZZLGHTYR #32729 üzenetére
4 hengeres benyás bmw-t sose volt érdemes venni.,
-
CharlieDrop
veterán
válasz BUZZLGHTYR #43954 üzenetére
hátrány:
öreg, ki tudja mennyi km-vel, rozsdásodhat, ilyenek...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz BUZZLGHTYR #43956 üzenetére
nekem az újabb volt, az nem volt rossz, pedig csak 18d volt
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Xero
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #43972 üzenetére
Amit linkeltél annak kb a duplájáért vannak a normálisabb E46 20d-k.
Off: Hétfőn pedig megyek ezt megnézni. A dízel F31 koncepcióból lett benzines C osztály. Az észak olasz dízel tiltás, sajnos nekem is átmosta az agyamat már, plusz ez eléggé jó áron van és jól is van felszerelve. Egyedül a bazári piros biztonsági öv amit nevetségesnek tartok, de nem nyüszítek ha nincs pénz magamnak kitolni a szalonból.
szerk: Amúgy lehet rögöni de a legnagyobb döntő tényező az ülésszellőztetés volt. Nem akartam F11 méretű dögöt, miután végiggondoltam. F31-ben pedig ilyen opció nincsen. Még az F11-ben is ritka.
[ Szerkesztve ]
-
Hikvision
senior tag
válasz BUZZLGHTYR #45903 üzenetére
Ennyi idős bmw-vel nem a fogyasztás lesz a legnagyobb problémád, amúgy 25i N52 pályán ha haladsz is, akkor 10-liter fölött.
20 éve a PH-n.
-
veterán
válasz BUZZLGHTYR #45903 üzenetére
2.8 benzin VW Sharan - 12l átlag, 90% autópálya
3.0 benzin Lexus RX - 12-13l átlag, 90% pálya
525d BMW - 7l átlag, 90% pálya
egy 6 hengeres 2.5-ös nem fog kijönni 7-8 literből, az tuti. Egy 1,4-1,6-as kis f*stalicska VW talán, de szerintem még az is többet fogyaszt. 1 éves (modern) 1,4-es TFSI octavia volt unokatesómnál céges autónak. A kocsi 1100 kiló, egy BMW jóval több. Az octavia fogyasztott 9-10 litert úgy, hogy a srác nem BMW-s tempóval jár. Legenda.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
válasz BUZZLGHTYR #45903 üzenetére
erre van jó kis 20d-m eladó
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szabi325
tag
válasz BUZZLGHTYR #45908 üzenetére
akkor már vehetnél egy sor6 3.0d -t is ami szintén elmegy pályán 6,5-7 ből mint a véhat tádé...
-
Xero
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #45911 üzenetére
Dízelről beszélgetünk. Édes mindegy, hogy V6 vagy sor6. Ha 5 vagy több henger van, akkor már normálisabb hangja és rezgései vannak.
Ha a hang a fontos, akkor 5+ henger, de benzinnel etetve mindenképpen.
-
szimi57
őstag
válasz BUZZLGHTYR #45903 üzenetére
Az idén fog befutni a Mazda uj motorkonstrukciója. A fogyasztása annyi lesz, mint egy hasonló teljesitményü dieselé és lesz vagy Euro 8-as károsanyaga, ami szinte csak CO2-böl áll.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
CharlieDrop
veterán
válasz BUZZLGHTYR #47561 üzenetére
Ha van rá még ennyid legalább, akkor nézheted
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz BUZZLGHTYR #48965 üzenetére
Pár sorral feljebb írták le. Előző oldal talán.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
válasz BUZZLGHTYR #48965 üzenetére
Kb. Minden. Turbó, injektorok, szívósor, futómű. Tankbetöltőnyílás, elektromosablak. Ha navis, akkor arra (DVD olvasóstul, iDrive-ostul, kijelzőstül). Lámpa, ha xenon, párásodik-e mosásnál. Fékek állapota. Ilyesmi
@(#48970) MoP_FX 57
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #48967 üzenetére
Keress rá itt, hogy "M47"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #48992 üzenetére
Szívósor lapkákat mindenképp érdemes megnézni, illetve futás/karbantartás/használat függvényében vezérlés csere, turbó felújítás kellhet, esetleg EGR pucolás nem árthat, szíjtárcsára nem árt ránézni... DPF-es?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BUZZLGHTYR #48992 üzenetére
A motor tényleg jó, nekem 525D-m van N47-es négy hengeres, ez a legerősebb belőle (legalábbis az akkori szériából, 2013, a legújabbakat nem tudom), 218LE 450Nm, rendesen menősen ahogy én szoktam 7 liter alatti fogyasztással. De ha szervizelni kell, az egy vagyon. És kell. Ki van derülve
Ha két turbós, akkor a kis turbót nincs értelme felújítani, venni kell rá újat, nem sokkal kerül többe.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz BUZZLGHTYR #48996 üzenetére
Tudod te, mit vettél?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #48996 üzenetére
Igen, ennél a futásnál már minimum ellenőrizni kellene, de valószínű már a csere is indokolt lehet.
Én maximum a szívósort intézném el (nehogy nagyobb baj legyen), EGR-t és DPF-et hagynám, utóbbi miatt nyugaton lehet gond egy komolyabb közúti ellenőrzésbe belefutva, bár ennek minimális az esélye. Ha minden OFF rajta, talán a lapkákat is kiszedték már. DPF ha eltömődés miatt lett kiiktatva, akkor lehet gond injektor vagy turbó vonalon, mindenesetre úgysem árt az átnézés, csak ezekre is kell vetni egy pillantást
-
CharlieDrop
veterán
válasz BUZZLGHTYR #49084 üzenetére
Otthon szeretnéd megcsinálni magadnak?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz BUZZLGHTYR #49500 üzenetére
Attól függ. Van-e baja, mikor cserélték előzőleg. Mennyi km van benne?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz BUZZLGHTYR #49507 üzenetére
Ok. Mikor cserélte?
Ha nincs gond szerintem nem kell átmosni.
Te akarod csinálni a cserét?Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz BUZZLGHTYR #49511 üzenetére
oké, mert 60-100-ként elég lecserélni
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
ittakary
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #50792 üzenetére
általános vélekedés a témáról hogy a dízelt jobban szereti bár a 2019es trendnek megfelelően a Shell próbálkozik a dízelesek számára a benzin bevezetésével is
-
szimi57
őstag
válasz BUZZLGHTYR #50792 üzenetére
Gőzerővel fejlesztik a hibridet. Benzin-gázolaj.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
veterán
válasz BUZZLGHTYR #50792 üzenetére
Én speciel CSAKÉSKIZÁRÓLAG ÖMV-n tankolok Bécsben a finomítóhoz legközelebb, mert oda úgy jut el, hogy nem romlik meg a tartálykocsiban. Erre nagyon oda kell figyelni, én hetente 3x megyek ki ezért, de hát belefér.
Na, de nem ez a lényeg. 2 Maß után már jó a hangulat errefelé . A videót nem mertem megosztani.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
-
CharlieDrop
veterán
válasz BUZZLGHTYR #51137 üzenetére
ha eszi az olajat még indig nem az a megoldás, hogy "vastagabbat' teszünk bele, pláne egy dízelbe, ahol számít milyen gyorsan melegszik be, pláne télen.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
válasz BUZZLGHTYR #51141 üzenetére
Olajjal nem fogod megszuntetni az olajevest
-
szimi57
őstag
válasz BUZZLGHTYR #51141 üzenetére
Szerintem ez nem olajevés. A konstrukció miatt elérheti az olajfogyasztás akár az 1 litert is 1000 km-en, ami még megengedett. 10w60-at használok LM Gt1-et. -25 fokig kifogástalan kenést biztosit, az olajfogyasztás drasztikusan lecsökkent, nem beszélve a többi pozitiv hatásról.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz BUZZLGHTYR #52959 üzenetére
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
BMW-M
újonc
válasz BUZZLGHTYR #52975 üzenetére
-
FIREBLADE78
addikt
válasz BUZZLGHTYR #54249 üzenetére
Vidd el egy rendes szervizbe.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz BUZZLGHTYR #54253 üzenetére
Ha ezt tudnám,akkor nyitnék egy szervizt és kaszálnék
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
válasz BUZZLGHTYR #54313 üzenetére
Egy biztos csak: legyen zsebben a lé, ha beüt a ezar
-
H.Ezredes
őstag
válasz BUZZLGHTYR #54313 üzenetére
Ha rendszeresen cserélnek olajat benne simán elmegy 500E km-t vagy többet is. Wandler szokott talán a leggyakrabban tönkremenni. Meg sok Km után illik levenni a vezérlőtömböt és az alatta lévő tömítéseket is cserélni. A motor maga meg simán 500E-1M Km
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szimi57
őstag
válasz BUZZLGHTYR #55110 üzenetére
Új cipőd van
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz BUZZLGHTYR #55110 üzenetére
semmi?
-
H.Ezredes
őstag
válasz BUZZLGHTYR #55119 üzenetére
Arra gondolok,hogy elmegy a vákuum a rendszerből és mikor indítod azért kemény... De ez az internetes jóslás javítás tudod...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MoP_FX 57
őstag
válasz BUZZLGHTYR #55122 üzenetére
Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy az autó álltában elveszti a vákuumdobban a fékrásegítő számára eltárolt vákuumot. A kemény pedál jelzi, hogy nincsen rásegítésed a motor indítása előtt. Normál esetben néhány pumpálásnyi vákuumod rendelkezésre áll a motor leállítása után is, és csak utána keményedik fel a pedál. Elképzelhető, hogy a vákuumdob egyenirányító szelepe ment tönkre, vagy simán tömítetlen a rendszer egy cső hibájából fakadóan. Érdemes minél előbb megcsináltatni, mert a fékről van szó.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz BUZZLGHTYR #55127 üzenetére
Technikailag persze, mert az hozzá létre a vákuumot, amikor jár a motor. De ha egyébként van fékrásegítésed, akkor az valószínűleg rendben működik. Milyen autóról van szó?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #55127 üzenetére
Ha motor leállítása után egyből eltűnik a vákuum, az nem jó, de ha olyankor van még pár pumpálásra elég és csak utána lesz nehéz a pedált taposni, akkor szerintem normális.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz BUZZLGHTYR #55131 üzenetére
Leállítod a motort, majd elkezded lábbal pumpálni, és az első lenyomáskor még puha, majd lineárisan egyre kezd felkeményedni, mert elhasználod a vákuumot. Ez kb. 3-4 pumpálás. Majd lenyomott pedállal beindítod a motort, és érzed, hogy egyből lejjebb is megy a pedál, mert feltermelte a vákuumot újra, és van megint rásegítésed. Ha így van, akkor igazából nincs probléma.
-
steven84
tag
válasz BUZZLGHTYR #55131 üzenetére
Üdv!
Ez típushiba az e90-nél, a fékrásegítő, vagy az egyik cső engedi a vákumot. Sajnos nálam is előjött, ha lesz erőm hozzá nekiállok egyszer.
[ Szerkesztve ]
-
Ummon
csendes tag
válasz BUZZLGHTYR #55205 üzenetére
Én a Meyle HD-t választanám, legalábbis én azt választottam, amikor cseréltem az enyémet .
A gyári az TRW, de nem nyúlsz mellé a Meyle HD-vel sem. Meyle HD-ben nagyobbak a gömbcsuklók, ezáltal talán jobban bírják a strapát. Habár nálam a 16-os kerekek amúgy sem tesznek extra terhelést a futóműre, de hamár úgyis cseréltem őket miért ne az erősebb legyen.
-
Ummon
csendes tag
válasz BUZZLGHTYR #55215 üzenetére
Attól függ mennyi offroad-ot tervezel . Nyilván mindenkinél kicsit más, én 235e km-nél cseréltem a gyárit, most 286e van benne és nem panaszkodok. Elképzelhető, hogy még nem cserélték a tiéden. Nálam a gömbcsuklók nem tűntek rossznak a régin, de a szilentek már fáradtak voltak.
-
Ylgram1
tag
válasz BUZZLGHTYR #57137 üzenetére
Gondolom azt nem kell ecsetelni, hogy milyen ha elromlik. De sajnos nagyon sok féle tünettel jár az, ha valami már nem okés. Pl: nagyobbat ránt váltásnál, nem vált időben a megfelelő fordulaton, nem vált vissza, állandó sebességnél ingadozik a fordulatszám, eltűnhetnek sebességek, amibe már nem is vált a váltó és még 1000 féle tünet lehet. És ha egyik reggel beteszed "D"-be egy nagy csattanást hallasz és az autó csak áll egyhelyben, na akkor van vége.
Több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen.
-
Anaren91
senior tag
válasz BUZZLGHTYR #57684 üzenetére
[link] Itt -76 nak írják, de fele-felébe kell keverni, mert ez koncentrátum, nem kevert fagyálló. Gyári folyadékot vettem a BMW-nél, arra is az van írva, hogy fele-felébe keverjem desztillált vízzel. Semmiképp ne csapvízzel keverd, mert az ásványi anyagok lerakódnak a rendszerbe, és dugulást okozhatnak.
Na meg olvasd el a kocsid kezelési útmutatóját, vagy nézz uzánna neten, hogy milyen lötyi kell bele mert az se mindegy. Egyes fagyállókban lévő adalékok korrodálhatják a rendszert. Az oldalon amit linkeltél írják is pl, hogy Audihoz, meg Mercihez van ez a fajta.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18