-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
ha németből hozod kisebb az esélyt xart fogsz ki de valszeg sokat futott lesz.bár inkább a diesellel. a 25i motor tökéletes ha normnális gazdája van sokat elvisz gond nélkül.
ha teheted 2001 utánit nézzél.a coupé már nem sokkal drágább mint alimo simán mozdulhatsz azirányba.
egy 25i már nem alap kategória szoval klima alap hogy van.sőt ismerve anémetet még még tán dupla digitlis is lesz.ottanság nem illik sporolni egy ülésen se szoval van rá esély hogy M.es bőr.t fogsz ki.
ez irják is leirásokba.
karoszéria jo.de mint mindne kocsit az évek eleszik idővel.sárvédő, küszöb a kiritikus pont.
rákérdezni minek, aki eladja ugyis tudja mit ne mondjon.max szakszervízbe átvizsgáltatod.
én nem tudok angy betegségeiről.poweren azért kérdezd meg."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Xero
nagyúr
Na és akkor még összeszedtem párat ami nem coupe (egy kombi csöndes pusztító is igen jó lenne):
BMW 325 i touring M-Sportpaket
BMW 325 iA tour. M-Sportpaket II Leder-Navi-Xenon-SD
BMW 325 i MPaket II Edition Sport
BMW 325 i Edition Lifestyle
BMW 325 i Automatik Touring SMG (Navi Xenon Leder)
BMW 325 i Edition Sport
BMW 325 i, M SportpaketVélemény?
-
Nem az már, azt kivették belőle.
"Az utóbbi, 1,6 litereseknek állítólag semmi közük sincs a Mini 1,6-osához és a gyár inkább a korábbi 135i-t is hajtó 3,0 literes, soros hathengeres turbós benzines leszármazottjának mondja."
De ha jól emlékszem amúgy is valami olyasmit mondott a BMW, hogy redukálni akarják a motorjaik számát a későbbiekben és a hengereket fogják variálni.
-
MPowerPH
félisten
Ez már a kis turbo motorokra is vonatkozik, csak a szívók olyanok, hogy nem kell költeni rájuk. Ha az 35D -nél maradunk, akkor az alig több, mint egy 35i esetében. Rövid távra alapjáraton fölösleges egy nagy autó, egy 1.6D -s akármi elég ilyenre.... Ha évente mész 20k km-et, akkor már a diesel a reális választás. Évi 20k km -nél minimum 200.000HUF megtakarítás érhető el egy diesel autóval, azonos kategóriás benzineshez képest.(6 és 8,5 literes átlaggal számolva) Tehát 1 év alatt lesz 200k -d a motorra, két év alatt 400k-d. Ekkor mondjuk hozzá kell nyúlni, ami 360k.(ennyi volt most egy klubos 35D -jének szervizelése, igaz ő többet megy 20k km -nél.) Akkor még mindig jobban kijössz.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
-
-
Newlachka
őstag
Az én autóm története így néz ki:
Kint lecsekkoltam, igaz az első szervizek helye bezárt már(szervizkönyv alapján volt cím/telefonszám)km-ek dátumok stimmeltek könyv/online.
A Mühldorfi pedig még aktív volt,így ott tudtam érdeklődni a kocsiról.
Szerencsére nem lerúgott autó,korához képest jó állapotú,én vagyok az első magyar tulaja.
178K-val vettem Augusztusban.
Kint két tulajdonosa volt,német papírok alapján, és 2017 februárban lejárt a műszaki róla,így fél évet állt kb. -
Xero
nagyúr
Ha már itt tartunk. Nézegettem a hátsó lengéscsillapító cserét E46 touringnál.
Ha jól láttam atomjaira kell szedni a hátsó traktus belsejét. Arra gondoltam, hogy rásegítek a szerelőnek és én szétkapom valamelyik szombat-vasárnap és úgy átviszem hozzá. Viszont ha már ott járunk gondoltam kicserélem a hátsó hangszórókat. Sokat nem akarok variálni a hifivel, jó nekem a gyári navi, csak az előző rohangálós egy hangminőség versenyre épített autó volt, ami után azért fájdalmas az alap hifi, ha csak egy évig is lesz első számú autó, akkor is.
Mivel ez most a napi rohangálós, így minimalizálni akarom a kieső idejét.Egy szó mint száz, hátsó lengéscsillapító cserénél mindenképpen bontódik a bele gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
Ismerős az M5-öt egy olyan tulajtól hozta,ahol egy Porsche terepjáró, egy GT3RS meg az M5 volt a ház mélygarázsában. 30.000.-€ ról ledumálta 3 óra alatt az árát, nem használt téli garnitúrával együtt. Valahol a svájci/német/osztrák hármas határ körül lehetett a képek alapján. Ő is ott lett nyugodt,hogy meglátta apa játékszereit.
-
Newlachka
őstag
Ó ezek nem modell fotók... tényleg így néz ki.
most már megkapta az Angel eye-t meg kapott egy házi kerámiát az egész kasztni tőlem, meg heti 1x egy teljes mosást kap.
Igaz a bal hátsó ív rozsdál,meg a műanyag küszöb mögötti rész,de ezek egy 18 éves autón amúgy is csere érettek már.Plusz ugye MO-n kötelező rányitás nyomok is kezdenek megjelenni rajta.
Motorikusan eddig egy olajcsere/szűrők+1x hosszbordás szíjjak,feszítők,hűtővíz összesen 80k, költsége volt/van.
Ezen felül a 3om ablaktörlő lapát,meg téli szett lett rá véve.18 éves autóra ez nem költség szerintem.
felszereltségi lista:[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
Az e46 futóműve egy fosch... az e36, vagy e90-é sokkal jobb (volt/van mind
E90 azért is érződik keményebbnek, mert defekttűrő gumi van hozzá...Amúgy megbízhatósági és minőségbeli dolgok szólnak a merci mellett, az f30 se sokkal jobb, talán a facelift
Azt nem tudom mennyire nyers a Merci, mert csak 320cdi-t próbáltam, de azt nem éreztem rossznak...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
Ja, nekem e46-nál minőségileg van bajom a futóművel, abszolút nem tartós, vagy legalább is az itteni utakat nem bírja...
A többivel egyetértek
De azt nem tudom mennyire trakesz a 4 hengeres merci dízel Én csak 2012-es B Klasséban próbáltam egy 180 CDI-vel, ott nem volt bajom vele (lehet nem is ugyanaz van benne, mint a C-be E-be, ennyire nem vagyok mercis )...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
Emlekszem. Hallgattam ezt is, ahogy az osszes egesteret. TC-et is 2000-tol kovetem. Mikor meg nem is voltak sehol. Ugye nem mind1 honnan veszi a diot. Na meg emlite volt itt a visszaforgatas amit nem is ertek mert nekem meg se fordult a fejemben ezt nem igy csinaljak. A masik tenyezo meg Budapest. Mert ott 2x annyi egy ora munka dijja mint mashol "videken" (Persze a fizetesek is +25%-al tobbek egyazon munkaert) En 5500+faert szervizelek. De mivel 10-en eves ismeretseg van es ha csak par oras munka van akkor munkalap nelkul, sokszor nettot fizetek mintha ott se lettem volna vagy volt pelda "adjal 3 ezret" es nem gond ha ott vagyok es segitek es szerelek en is. Szeretek ebbol tanulni. Es ez marka szerviz.
Szoval 3 oraert ~50e forint elegge tulzo.[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Skimaster
senior tag
Persze ha van keret,akkor érdemes többért venni,ha magamnak néznék én ezt venném:330d
A hármassal az a baj,hogy kicsi(nekem 3 gyerek van)és drága.Ennyiért 5-öst vennék inkább és ez független a gyerek számától.
Az x drive tényleg csak télen kell,de akkor néha nagyon.Én úgy vagyok vele,ha egy évben csak 2-3x kell az összkerék,akkor biztos pont nagyon fog kelleni.Mikor a parkolóból sem tudsz kijönni egy közepes hó után,na az idegesítő.Nekem volt már benne részem. -
H.Ezredes
őstag
És ????? Kevesebbet fizetsz rá közben ugyan az a blokk segédberendezések nagynyomású pumpa turbó... csak a porlasztók mások így "csak" ~ 260-70Le-t tud stabilan.... ( Ráadásul szét se volt úgy rúgva mint más 30D mert gyárilag vissza van butítva... ) Természetesen 6 porlasztó cserével már annyit tud mint egy normál 30D meghúzva.... Normál felhasználónak elég ez a teljesítmény én előbb venném meg ezt 25D-ként mint a többi szarul felszerelt kocsit 30D-ként.... Kedves kollégám keres már nyár óta E60-at de hiába mondom normális E60 2,5M alatt nincsen de inkább 3..... Rengeteg szemetet megnéztünk ez idő alatt..... Ha még van is igénye az embernek,hogy navi komfort bőr stb stb akkor aztán még nehezebb..... És miután megvette a tulaj még szervizelni is kell.....
(#38430) CharlieDrop
De legalább érezhetően történik változás pozitív irányba.... Jobban megy, halkabb , komfortosabb stb...
(#38431) cOxeR
Nagyon örülök neki Jó kép lett
(#38437) cOxeR
Tolvaj Én mondtam,hogy csináljunk egy talit Te szervezed ezért
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
molnarpeter
nagyúr
Itthon (főleg vidéken) meg 1-2m felett veszel akármit, minimum összekarcolják... Mondjuk az is érdekes, hogy itthon az olcsó autó alacsony haszonkulcsot mutat, kint meg (ezek szerint) ha nincs "rendes" autód, azt szűrik le, hogy valami nem stimmel?
Btw sima F30 is érdekel majd? -
Gsx-rr
veterán
Tenyleg nem akarom a temat feszegetni ,de te nagyon “Magyarul” gondolkozol.
Ugy altalanossagban en az F31-re is azt mondanam ,hogy “szaladgalos” auto, foleg mivel latszik,hogy van ahol F10 ceges autot adnak alkalmazottaknak.
Szaladgalos auto pl az mikor a Baratom a Cayenne melle vett egy kis autot reggel az edzoterembe menni, ne kelljen a 2 kilometerre nyuznia az ertekes autojat.
Vagy aki vesz a draga autoja melle egy elektromos-t. Na az szaladgslos auto.
Reszemrol tema lezarva nem kotozkodni akartam csak mar a kifejezes amit valamiert kihangsulyoztal mindig kicsit furcsa volt a fulemnek -
Gsx-rr
veterán
Persze! De szaladgalos autod ugy lehetne ha lenne egy jobb dragabb autod!
Igy ez az autod! Azzal ,hogy szaladgalos-nak nevezed degradalod a sajat autodat!
Es mintha meg akarnal valamit magyarazni, hogy amugy lehetne jobb autom, de most ez a szaladgalos van!
Nekem vicces!Amugy ha valamelyik uzletfel ez alapjan itelkezik ott baj van.
A baratom Magyarorszag egyik legnagyobb taplalekkiegeszito forgalmazoja, es 10 eves autoval jar. Sehol nem nezik le! -
szőröscica
addikt
-
MPowerPH
félisten
Nekem Michelin PRIMACY HP volt, nem volt gond a tapadassal, es tenyeg tartosabb. De akkor mar ott a Goodyear Excellence is, ami pont annyira jo, mint a Michelin. Biztos nem tapad ugy egyik sem, mint egy high perf abroncs, de 3x tovabb elmegyek vele. Anno a high perf gumikat evente valtogattam, mert elkoptak.(P Zero, Pilot Super Sport, SportContact 6). Ezek kozul pl. a Michelin volt a legrosszabb, a Pirelli a legjobb a tartossag teren(10k km volt kozottuk). Tapadasban pedig a Conti vitte a primet, minden korulmenyek kozott magasan a legjobb volt, talan csak nagyon melegben szarazon volt jobb a Super Sport, de csak a hatso kereken.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
nekem is kellene 2 új, csak nem tudom mi legyen.
Mert 2 van, az defekttűrő... elől dunlopok vannak, emlékeim szerint hátul meg kuka, merta futómű el is nyalta, meg amúgy is gáz volt, azt hiszem azok Contik voltakEddig többnyire Dunlopjaim voltak, SP 01 meg SportMaxx azokkal meg voltam elégedve
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
Én is azt írtam, hogy nincs olyan, hogy 'gyári' alkatrész, hanem szintek vannak. DE, most figyelj! A bilstein, KW ad gyárilag berakott helyett-alsó polcos, középső polcos-attól függ honnan választottak anno megfelelő terméket és ad a kocsid árában lévő futóművet is. Remélem érthető, de tudok még másik magyarázatot, ha ez kevéssé felfogható számodra...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
ATE az gagyi... Soha tobbet, hatalmasat buktam vele anno. Fektarcsabol E90 -tol vagy E60 -tol csak gyarit veszek. Volt ATE Ceramic betetem is. Nem valt be... Ugyan ugy porol, csak szurkes, nem fekete. Es a fekhatas erezhetoen gyengebb volt, mint a gyari betetekkel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
Én CK-nak válaszoltam, 1-szer sem írtam le azt, hogy sachs gátló... Sőt, ugye azt írtam, hogy nincs olyan, hogy gyári gátló, mert valakitől megrendeli a BMW. Mondjuk azt simán elképzelem, hogy a hibatűrést máshova lövi be a BMW, mint a UNIX, Bárdi...
De miért lenne mindegy egy gátlócserénél, hogy milyen választék van?!
Egy E36-nál is ég és föld lesz a különbség, nemhogy az újabb szériák egyre jobb futóműveivel karöltve.
Szerintem az új abroncsra és a jó gáltóra is érdemes költeni, mert az amúgy is jó adottságokat még tovább nemesítik. Aki nem tudja, vagy akarja ezek kihasználni, az nem tudom miért vett ilyen kocsit...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Szerintem is egyetértünk, azért nem értettem a harciaskodást...
Én csak karosszéria elemekről tudok első kézből, ott nem nagyon lehet vita, hogy ide ilyet, oda olyat adok, de pl. karosszéria ugyanabból a gyárból 2 eltérő gyártó részére más hibatűréssel ment.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban