-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Newlachka
őstag
Sziasztok,
Pár kérdésem lenne:
E46 jobb tükör nem fűt,tükörlap ok,de a háza sem meleg mint a balnak.
Kábelek jók áram van.
Tükröt lehet elektromosan állítani vagy,csak a tükörlapot?Első indításkor kopog a motor 1-2 percig.Utána üzemmelegen abbahagyja. 5W30 van benne 2000km-rel ezelőtt cserélve.Hidrotőke lenne?Megoldás lenne hidrotőke tisztító? vagy valami
Ha leveszem a gyújtást,kulcs ki, tovább pörög a kocsiban a ventilátor.Ez normális vagy,van valami gondja?Fűtés ok,klíma van.Amint nyitás után beszállok,kulcs kétbe,de már ventillál.
[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz majnkopf #37922 üzenetére
1, én 9500-ért vettem 3 éves Michelin alpin a4-t 8mm futóval, nincs kikeményedve,kifényesedve,jól tárolt.
205/55/r16 az enyém j***gáson millió van,csak keresni kell.
2, tescoba vettem 550-ért spriccolós jégoldót.kb 4-5 flakonnal kell egy télre. de nekem a szélvédő le van takarva ilyen ajtóhoz bedugós takaróval.
3, tuti szelelsz valahol.
FBokon e46-os csopiban van akinek aksi alatti csövön folyt be a víz, van akinek az első lefolyók voltak dugulva és ott, de a legtöbb embernek a kádergumi szar és ott folyik be.[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz FIREBLADE78 #37930 üzenetére
Én is ezen az állásponton voltam, mert ugye nekem is a fejemhez vágták,hogy 13.000-ért már kapsz a Tescoba új télit...persze csak az olyan is...
Inkább kerestem egy garnitúra jó állapotú prémium márkát.
Így találtam a képen látható Michelin Alpin 4-est 9500/db 2014-es gumi 8MM profillal.
Egy fél szezont mentek tavaly. -
Newlachka
őstag
válasz MPowerPH #37932 üzenetére
nem is tervezek hosszútávon velük. amúgy is téli guminál ajánlott, 4mm-nél már kidobni a gumit.
Csak akkor sem mindegy,hogy Tescós noname 2 évre, vagy Prémium gumi.
Az én költségvetésembe, és főleg biztonság szempontjából bőven belefér a szezononként 40-60 ezer gumi ktsg.
Persze logikusan az ember ha vesz egy 2-3 éves nyári gumit jó profillal azt felteszi 2-3 szezonra ha olyan állapotban van.
Télivel én nem fogok sz*rozni, szezononként cserélem ha kell. -
Newlachka
őstag
válasz FIREBLADE78 #37936 üzenetére
Ez alapján én úgy gondolom,hogy simán megvehető 2-3 éves gumi is újként.
Persze ezt mindenki maga dönti el,hogy mit szeretne,vagy mit fogad el.
FIREBLADE78"Friss" az autó, így erre az első téli szettet vettem, kellett téli felni is, nyárra új gumi lesz meg új felni, vagy ha találok eladó szettet akkor az. Most javítgatom a hibáit,meg az előző "gondos" tulaj spórolásait -
Newlachka
őstag
válasz roti86 #37957 üzenetére
nekem van kettő tartalékba hátra,mert most nekem is BOSCH van fent.Ha gondolod privátban keress meg.
Arra figyelj,hogy nem mindegy,hogy a kar végén van a bepattintó, vagy eredeti kar esetében a közepén.
Nekem el volt nyíródva a műanyagnál a kar,és én még egybe sem kaptam,mert hiánycikk,így szereztem egy bontott kart,meg vettem 3-om lapátot.
Eredeti kar
utángyártott
nekem az utángyártottat, két törlés után le is törte a hátsó spoiler, mivel mivel így kiderült,hogy 1cm-rel hosszabb mint a gyári..[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
Az én autóm története így néz ki:
Kint lecsekkoltam, igaz az első szervizek helye bezárt már(szervizkönyv alapján volt cím/telefonszám)km-ek dátumok stimmeltek könyv/online.
A Mühldorfi pedig még aktív volt,így ott tudtam érdeklődni a kocsiról.
Szerencsére nem lerúgott autó,korához képest jó állapotú,én vagyok az első magyar tulaja.
178K-val vettem Augusztusban.
Kint két tulajdonosa volt,német papírok alapján, és 2017 februárban lejárt a műszaki róla,így fél évet állt kb. -
Newlachka
őstag
Ó ezek nem modell fotók... tényleg így néz ki.
most már megkapta az Angel eye-t meg kapott egy házi kerámiát az egész kasztni tőlem, meg heti 1x egy teljes mosást kap.
Igaz a bal hátsó ív rozsdál,meg a műanyag küszöb mögötti rész,de ezek egy 18 éves autón amúgy is csere érettek már.Plusz ugye MO-n kötelező rányitás nyomok is kezdenek megjelenni rajta.
Motorikusan eddig egy olajcsere/szűrők+1x hosszbordás szíjjak,feszítők,hűtővíz összesen 80k, költsége volt/van.
Ezen felül a 3om ablaktörlő lapát,meg téli szett lett rá véve.18 éves autóra ez nem költség szerintem.
felszereltségi lista:[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz FIREBLADE78 #38197 üzenetére
én most tervezem,hogy átnézetem vele a vasat..de ezek után??
-
Newlachka
őstag
srácok airride lehet legális?
-
Newlachka
őstag
valahol le van karcolva,hogy miből áll egy remap,mit érdemes megcsináltatni előtte/utána?
-
Newlachka
őstag
1 idén sem sok BMW-s képviselte a szebbik márkát..
Pest 60km hely volt dögivel.És remélem jövőre már én is kint lehetek a lakatolt vassal.Meg sok másik BMW-ssel
vagy Soltvadkert is opció.[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
srácok....
Az a bajom,hogy akárhogy hajtogatom a kis füleket a hátulján, vagy az égő foglalatét,sehogy sem ég(Vagy össze sem ér vagy nem működnek ezek a vackok).
Egy irányba lehet csak bepattintani őket,így az kizárva,hogy fordítva raknám be.
Valakinek valami trükk,hogy hogyan tudnám őket működésre bírni,vagy hogyan győződjek meg róla,hogy összeérnek a kis pöckök?
Előtte próbálkoztam Sofita ledekkel, az se opció mert ha lecsapom az ajtót már nem világít..
Köszi -
Newlachka
őstag
válasz MPowerPH #38913 üzenetére
de ez 8 sebességes... akkor miért baj,hogy 100nál 5-t kér?az lenne a meglepő ha 6 sebességes lenne,és ugyanígy tenne.
Azért nekem az 5 sebességes E46 már gáz. Olyan 150 nél kell az 5-öst behúzni és nincs több fokozat.
Ezt az egy dolgot nem is értem...Simán elviselne az összes egy hatodikat,sőt evidens lenne,hogy sokkal jobb lenne 6os váltóval. -
Newlachka
őstag
ez is igaz,de azért van benne 8-as váltó,hogy jobban egyen városba, ideálisabb tartományba tartsa a gép magát.Az enyém nem erős...118LE csak,de hiányzik a hatos..
Ugye ez meg az emisszió,meg hogy "low budget" legyen a papírra írva.
Mert mit néz meg ma egy "átlagos" vásárló a boltba? Keveset egyen,olcsó legyen tankolni, ne legyen drága a szervize.
Az,hogy egy fanatikus meg minden élt, ívet, hörgést,morgást, puffogást,és klattyanást kiélvez az autóján az meg más téma.pl:Én tegnap vettem észre az enyémnél,hogy valamilyen módon, ha 130-150 körül megyünk, akkor automatikusan felemeli a rádió hangját,hogy elnyomja a menetzajt.Nem tudom mi ez,és nem is hittem el addig,míg 4 embert nem kértem meg,hogy füleljenek ők is.Amint szélzaj van, hangosítja a rádiót?? WTF?
[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
Ha valaki érez késztetést befuthat majd
-
Newlachka
őstag
én is ilyen végeket nézek E46-ra,de ilyenkor mindig elfog a lendület,és pár perc múlva már egész dobokat nézek, majd full szettet leömlőtől. Aztán rájövök,hogy nem nagyon kellene 200-at kidobni rendszerre,ha még normális szett felnim sincs...De hát az is.Ami nagyon tetszik az 200+-os plusz gumi.
Mindenki azt szűr le ebből amit gondol,költenék én rá ennyit,de 1M-ás autóba hirtelen beletudnék önteni 1-et még a vágyaim miatt.5 Hónapja van meg, és most kezdem megbánni,hogy csak M43B19 van benne.Igaz csak barátnőm hajtja,de egy 2,2-2,5-3000 benzin most már jobban megmozgatná a fantáziám.
Amúgy:Az enyém kintről van, én is lekéredztem kint,nekem megérte azt a 4,5 Eurót,igaz inkább azért kértem le mert tényleg nem hittem el,hogy annyi van benne amennyit mutat.
@Ezredes: 180ekm M43b19-nél milyen nagyszervízt kellene elvégezni? Jelen pillanatban kezdődő hidrotőke hangja van,míg el nem éri a 65-75 fokos melegséget.
Eddigi ráköltés:
olajcsere vételkor,majd pedig hosszhordásszíj szett feszítőkkel.
Mást nem igényelt eddig,bár sokkal boldogabb lennék,ha egy olyan vinné el egy körre aki ezer éve BMW-vwl él,és akkor megmondaná,hogy szart vettem-e vagy nem.
Szerelő szerint rendben van az autó,korához képest nem egy lerúgott darab.
Ami kezd kijönni a kora miatt, az a küszöb csere,mert egy patentnél rozsdál a takaró alatt,bal hátsó ívet lakatolni kell,első két íven persenés.Nem villogni akarok itt nektek,de sikerült úgy megvennem ezt az autót 17 évesen,hogy végig igazolt, szervizelt élete volt. Remélem a papírok igazak
-
Newlachka
őstag
válasz midnightstar #39501 üzenetére
Nekem M43B19-el van E46 touringom 99/10.ik havi.Kintről, végig vezetett szervízkönyvvel,3.ik tulaja vagyok 178ekm-rel jött be.(Papírok, dokumentáció,szervízkönyv alapján igaz.) Pályán 120-150 között 8,8-at eszik.
Szerintem menne ez lejjebb is ha ki lenne takarítva a motor rendesen.
750-be jött be, első szerviz kb. 100k ment rá.
Ami hátra van:
2 küszöb cserés lesz,bal hátsó ívet lakatoltatnom kell,hátsó ajtó Touring betegséges(kezd a festék lepattogni az üveg ajtó aljánál ahol megáll a víz)
Ezen felül:
-nem jó a mikrokapcsoló az üvegajtónál 8k
-most a komplett hátsó ajtót nem tudom nyitni,mert megnyakkant a mikrokapcsoló amivel nyílik az ajtó 10k
-kattognak az ablakok ha lehúzom őket, ez átvezető csere, ez is touring betegség 15k
-csak nagyon közelről nyitnak a kulcsok(új kulcs is) van valami szenzor a hátsó szárnyba azt javasolták,hogy cseréltessem.nem tudom mennyibe kerül.
-hátsó szélvédőben szakad a fűtésszál 15k
-Idén esedékes lesz a 4 tárcsa 4 betét csere az 60k
Ha találsz egy vállalható autót, vidd el Ezredeshez,és megmondja ő neked,hogy megszabad-e venni.
Tök mindegy mennyi km van benne, ha karban volt tartva akkor jó autó.
Én mint már sokszor írtam bánom,hogy 1,9B-t vettem,de első autó,és az asszony hajtja,de megbízható,nem túl drága az alkatrész,mert mindenki ilyet bont. -
Newlachka
őstag
válasz STC Speed #39523 üzenetére
én csináltattam,komplett új kulcsot,és nekem az sem segített....
Aki csinálta nekem a kulcsot, ő javasolta,hogy a hátsó szárnyban lévő modult szerezzem be,cseréltessem/cseréljem ki.Elvileg 20-30m-ről nyitnia kellene,de jó ha 4-5ről nyit...sőt van amikor az autó mellől is csak nehézkesen hajlandó.
Lassan utánajárok ennek a témának is.
Amúgy ha rombusz kulcsod van, az roncsolás mentesen nem szétszedhető,így jobb ha szakemberhez fordulsz.Amikor szikével megvágod a házat,könnyel levághatod a chipről a dolgokat.
18k-ért csináltak nekem teljes értékű kulcsot 6 hó garival..(#39522) Saycz:
Addig míg MO-n itt tartunk,hogy 28 éves létemre nettó 300+os fizuval(asszony n250+) nem tudok/dunk azon elgondolkozni,hogy új autót vegyünk,pedig egyáltalán nem az alsó kategóriában keresünk,addig mindenki megpróbálja azt az autót megvenni,ami az értékrendjéhez passzol, ebből adódik az,hogy MO-n létjogosultsága van egy 18-20 éves autónak,még 3-5 évet szolgálni.
Van ismerősi körben ugyanez a motor/váltó kombós sedán amiben 385k van,és azon kívül,hogy váltócserére vár semmi baja.[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz STC Speed #39523 üzenetére
Nekem valami ilyesmit kell keresnem a touringba.
Cikk(#39526) Xero:
Azért mondom,hogy nem véletlenül vetemedik az ember ilyen autóra attól függetlenül,hogy magyar viszonylatban nem keresünk rosszul.
Nem akarnánk mi 20+M autót,de azért egy 4-5 éves autóra már fájna a fogunk -
Newlachka
őstag
válasz bulikavagyok #39529 üzenetére
én betartottam a nepper szavát.
Nem is erőltettem az 1,5-2M-ás E60/c-klasse/A4-A5 kategóriát.
Nekem ez fér bele megerőltetés nélkül, szerviz terén is.
Plusz hárman tanulunk meg rajta vezetni,így tudom,hogy mit fog kapni szegény..És elegem van a rom 4-es golfokból,meg passatokból.Másik gond,hogy alacsony az asszony, aztán sok modellben nem érte ki a kuplungot teljesen..
-
Newlachka
őstag
válasz FIREBLADE78 #39535 üzenetére
hát pedig az alap modelleket,punto,megane2,206-307,és kb a német gyártókon kívül az összes gyártóban az az 5cm hiányzott.
VW,Mercedes,BMW,Audi,Skoda ezek maradtak amik méretbe jók.
155 körül van,de koppig előrehúzva,és fel állítva(mert egyes modellekben a fel mozgatással is előrébb megy az ülés) sem kényelmes neki. automatát nem akart...kész káosz volt az autóvásárlás nekünk...
Szerencsére az ismeretségi körben nagyon sok autó volt,és így sokat ki tudtunk próbálni,és leszűkíteni a kört.
Így lett BMW-nk, ami jó neki sőt még egy fokozattal visszább is tudja tenni az ülést.
Más is kiröhögött minket,mindaddig míg be nem ült a kocsijába,és elhűlt a a tulaj,hogy ba*ki tényleg nem jó.[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
-
Newlachka
őstag
Ha E60-nal szemezek, akkor melyik motorral keressem,esetleg milyen váltóval?
-
Newlachka
őstag
válasz H.Ezredes #39815 üzenetére
sajnos nekem D nem is lenne opció,mert alap esetben munkába járáshoz napi 20km-t menne azt is 2 részletben.
inkább hajlok benzines felé,mert itt az E46nál is jobban jártam, ezzel mint egy 20d-vel.. szegény bse e melegedne rendesen mire leállítom.
asszony E90-et akarna,de arra 100%,hogy nincs keret,és nem lesz egy év múlva se.
xdriveokat hanyagolnám a plusz költség miatt.
Csak valami olyan blokkos kell aminek az oldala nem szakad ki,nem repül ki belőle semmi,még csak most kezdem a nézelődést,és úgy gondolom,hogy egy jó fél év mire oda jutok,hogy pontosan fogom tudni mi kell nekem.
Mondjuk egy M5 v10 az az álom lenne -
Newlachka
őstag
válasz CharlieDrop #39820 üzenetére
f10-el keverem
Az kéne a nőnek..
a lényeg az,hogy előreirányzottan kb 3M lesz a keret,ebből kellene megoldanom amit szeretnék, tehát lemondások tuti lesznek
1 valami ilyesmire fogok szerintem vadászni, ha F10 lesz
2 itt a felszereltség nem az igazi
3engem az 5-ös is izgat,de a nő nem akarja
mercialternatíva[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz szőröscica #39822 üzenetére
nem aktuális jelenleg.csak tudom,hogy milyen vagyok,és nagyon sokat,és nagyon sokáig fogok keresgélni.
aztán lehet kintről jön majd ez is.
5-ösre nem tudom rávenni a nőt....[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz CharlieDrop #39824 üzenetére
tudod,hogy a nő sosem tudja mit akar
-
Newlachka
őstag
válasz szőröscica #39914 üzenetére
ha hiszed ha nem mi is Amperán gondolkozunk, ha elmegyünk zöld irányba..
Amperát 700ft-ból tele áramolod,és ha okosan használod akkor nagyon kevés üzemanyagot nyel be.
HANDRAS-nak volt most tesztje egy amperával,és a tulaj 1136km után 0,9L benzint használt el![ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz francia2003 #39921 üzenetére
ezt láttam én is FB csoportba. alvázszám alapján kérdezd le kint, meg kérd el a szervizkönyvet ha passzolnak a számok akkor jó lehet.
Lehetséges ennyi km-es kocsi,pl az enyémben 178k volt 18 évesen.
Szervizkönyv,online adatbázis, szerviz matricák alapján is!
Bocsi a dupláért![ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
03.31-Hatvan
esetleg ha valaki érez késztetést..
ne csak Rizsrakéták legyenek -
Newlachka
őstag
válasz Acheron #40311 üzenetére
hát elsőre az én megnyilvánulásom:
Egy 10-20-30ekm után jön el az "első" nagy szerviz ideje,ami gondolom nem 100k-s összeg egy ilyen autónál.
5,3 az ára, szerintem aki ezt elhozza legalább 6,3-6,5tel kell érkeznie.
Gondolom már érhet rajta a komplett fék csere stb stb stb.... -
Newlachka
őstag
válasz Gsx-rr #40361 üzenetére
Az Ampera télen 80-100km-t tud tisztán elektromosba elmenni, utána pedig a benzinmotor generátorként működik.Ehhez szerintem hozzá lehet tenni a gördüléskori visszatöltést +5-6km-t
Így ha az ember mondjuk napi 60-80km alatt jár,és valljuk be aki csak döcög Miskolc egyik oldalából a másikba az nem nagyon megy többet.
PL. mi amikor dolgozunk akkor napi 20km-t használjuk a benzines kocsit.
Erre bőven elég lenne az Ampera,és mi is ezért gondolkozunk ilyen cserén.
Egy töltéssel 4-5 napig tudnék menni, ami kb 700ft-ba kerül.Most az e46-tal kb 800-1000km-t megyünk egy hónapba és egy 20k-ért tankolok.
Amperánál ez kijönne 6000-ből és az is villanyszámla.
Nincs parkolási díj,meg még ki tudja mi aminek nem néztem rendesen utána.
HA meg hosszú távra mennénk(haza,rokonokhoz)200+km-re akkor 7-8l-t eszik százon,ami ismét nem sok.
Emellé nem kell melegíteni, kevesebb kopó alkatrész, nincs váltó...stb.stb..Igaz cserébe van költséges aksi,meg éjszakai kábelezés.HANDRAS ez egy nagyon jó összegző videó az Amperáról. -
Newlachka
őstag
én ezt értem,de az elektromos autót nem annak találták ki aki pályázik folyamatában.
vagyis TESLA-val már az is élhető.. de vannak dízel hybridek is. ott megkaphatod ezt nagyjából.oroszlánosnem tudom,hogy hogyan is megy ez a dízel-hybrid dolog,még nem olvastam tesztet róla.
Nekem és kihangsúlyozom nekem nem opció a napi 20-50km-re a dízel.(És ez is több részletben)
Én/mi még a benzinest sem használjuk ki rendesen,mert a reggel munkába 6km az még arra sem elég,hogy üzem meleg legyen.Szóval igen az esetemben nagyon is fontos lenne az elektromos autó/plugin hybrid,de Priust nem akarokAmúgy az I3 az 10M környéke,és én bőven nem tartok ott,hogy egy ilyet+egy dízel pályaautót fent tartsak,főleg úgy hogy éves szinten szerintem nem érjük el a 2-5ekm pályázást.
-
Newlachka
őstag