-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
majnkopf
tag
Nincs baj az újrabőrözéssel, van rá "ember" csak gondoltam volt már olyan aki vett bőrt, mert az illető azt mondta ilyet nem tud szerezni, bár lehet csak félreértettük egymást mit is akarunk ráadásul jó állapotú műanyag résszel rendelkező kormányt ritkán találni és ez fontos lenne, mivel egy szinte teljesen újjá varázsolt autó belsejéről van szó, nem szívesen teszek bele szarrá kopottat.
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
A szett, amit irtam, kemenyebb mint a gyari M -es futomu, ul is az auto minimalisan, 25 elol, 5 hatul, es piszok jo volt kanyarvadaszni, megszunt az a fogalom, hogy oldaldoles... Conti SC6 -al megfejelve palyanapon sem vallott szegyent.
Ellenben joval komfortosabb volt, sokkal jobban vette a fekvorendoroket is....
Ez a szett amolyan utcai sport, es nalam azt hiszem kozepes beallitason hagyta Ezredes, race modot ki sem probaltam.Egyetlen szivas volt, hogy az auto egyenetlen, koves feluleten leert, es a meredek leallokat sem vette a pluszban hosszu tengelytav miatt.
En ugy vagyok ezzel, hogy vagy legyen sportos, es akkor van benne elmenyfaktor, vagy ha kenyelem kell, akkor vegyen mindenki Citroent hidropneumatikus rugozassal, amig meg lehet, mert mar az sem lesz. Audi, BMW, Merci, Lexus a luxus kategoriaban megnezhetne, mit tud egy olyan. Akkor nem kellene katyukat figyelo kamera, meg minden mesterseges okossag, hogy az auto komfortos maradjon minden korulmeny kozott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Xero
nagyúr
Közben megnéztem, és valóban EURO IV-es adatokat hoz alvázszám alapján a gépre az alkatrész lista.
A forgalmiban meg nem egészen ez van. Fasza... Önsúlyt is akárhol nézem vagy 1425 környéke vagy 1525 környéke, de marhára nem 1600 kg.
De örülök...
[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
én ezt értem,de az elektromos autót nem annak találták ki aki pályázik folyamatában.
vagyis TESLA-val már az is élhető.. de vannak dízel hybridek is. ott megkaphatod ezt nagyjából.oroszlánosnem tudom,hogy hogyan is megy ez a dízel-hybrid dolog,még nem olvastam tesztet róla.
Nekem és kihangsúlyozom nekem nem opció a napi 20-50km-re a dízel.(És ez is több részletben)
Én/mi még a benzinest sem használjuk ki rendesen,mert a reggel munkába 6km az még arra sem elég,hogy üzem meleg legyen.Szóval igen az esetemben nagyon is fontos lenne az elektromos autó/plugin hybrid,de Priust nem akarokAmúgy az I3 az 10M környéke,és én bőven nem tartok ott,hogy egy ilyet+egy dízel pályaautót fent tartsak,főleg úgy hogy éves szinten szerintem nem érjük el a 2-5ekm pályázást.
-
Möhe
addikt
-
erikke17
őstag
Én kb 1 hónapja küldtem el full felújításra E39 facelift xenon fényszórókat. Foncsorozás, takarítás, állító pöckök cseréje, polírozás, új Osram CBI 6000k xenon izzókal együtt 250eurónál állt meg.
Az eredmény brutális lett! Előtte is azért csak lehetett látni vele, na de így már tudom milyen egy jó xenon.
Refit fel sem kapcsolom néha olyan jól látni.Őzike lebarnul ha kiáll útra
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
MPowerPH
félisten
Folosleges.... Nekem is 40 -es volt bent a nyaron, Castrol. Ezekbe nem kell, csak a fogyasztasod no tole. Telen 0W -set raktam bele, de szerintem az is folosleges volt. Foleg, hogy ez az LM 5W -s olaj pont ugy folyik, mint a 0W -s Castrol, kiprobaltam. Lehet -20 ban mar lenne kulonbseg, de meglepo, mennyire jol viselkedik hidegen is. Az 5W -s Castrol messze van tole ezen a teren.
A CeraTec pedig hasonlo elven mukodik, mint amit a Castrol Titanium FST neven futtat. Csak itt kulon kell hozza adni, es valszeg hatekonyabb is.Ha versenypalyan hasznalnad az autod, allandoan tiporva, akkor biztos ide is elkellene a vastagabb olaj, de az mar megint specko dolog.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
En hasonlot a Castrol 5w40 turbo diesel -enel tapasztaltam. Melegen mintha hangosabban jart volna, persze lehet en is csak bekepzeltem.
Az E92 -be mindig 5w30 -as olaj ment, 40 fokban a nemet palyan is tette a dolgat, es ott volt minden a stauktol kezdve a majd oras vegig 200 feletti szakaszokig.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ludsimon
veterán
Gyönyörű autó! Mindig megdobban a szívem egy BMW láttán.
Tudom, ismerősöm is csomó pénzt lapátolt bele, meg családban is van egy Mondeo, amibe 8 év alatt 3 millio ft körüli összeg lett belelapátolva.
De úgy vagyok vele az érzelmeim nem vinne rá egy halál unalmas autóba ülni, főleg úgy, hogy szinte csak hobbiautónak használnám, ingázni ott a BKV Bpen belül lakom és dolgozom. Heti max 1-2x használnám ingázásra, szóval nem is laknám le, vigyáznék rá.
undefined
-
ludsimon
veterán
Ezen van már kormányváltó?
Szerelmes lettem. Az a hang. Atya világ!Minek hívják ezt a váltót?
[ Szerkesztve ]
undefined
-
zsoleszkai
tag
Akkor a te autód az MX-5, ha kevés dobj rá egy kompresszort. A quattrót ha élményautóként szeretnéd használni azzal az a gond, hogy elöl nincs semmilyen sperr vagy bármi (+ha nincs alatta jó gumi akkor csúnyán tolja az orrát mert ott a súly nagyobbik része ), ha ezt nézzük akkor egy EVO sokkal jobb mint élményautó, viszont a mindennapokban élhetetlenebb. (+az audi legalább 2-300kg val nehezebb) A 35i alá meg elfelejtettek sperrt rakni.
/KneeBy/
-
MPowerPH
félisten
Szerintem verlazito. A45 AMG -hez volt szerencsem, es pont ugyan azt a borzadajt tapasztaltam, amit a cikkek is lehuztak, es amit pl. az 1er vagy 2er -nel is erezhetsz. Messzirol okes, beleulve pedig jon a dobbenet. Oriasi sporolas ment a C osztalyhoz kepest is, egy kis KIA vagy Ford kulonb anyagokbol van osszetakolva. Az utca vegi szomszednak most egy M2 -ese van, mutogatta ott nekem, hogy milyen fasza. En meg meg sem tudtam szolalni a belso ter minosegetol. Mintha visszafele menetelnenek a kisebb kategoriakban, mar ami a premium markakat illeti. Meg sorjas muanyagot is talaltam. Ez igy ugye rendben lenne egy ilyen erteku autonal?
Don't Tread On Me
-
FIREBLADE78
addikt
Hm. Trafi huntert használok. Ennyire jó ez a waze? Az sipákol blutucon keresztül? Múltkor pályán épp azt vettem észre,hogy belső sávban 150-160-al simán király vagyok. Félnek az emberek hajtani. Kivéve a román kisbusz ami 180-al megy,mert azt sem tudja mi az a trafi.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Möhe
addikt
Mert sok a balfasz akik a szembejövő rendőr miatt is visszavesz a szédítő 90km/ó tempójáról 70-re,meg a pályán a véda kapu alatti max 100-at megy aztán padlózik vissza 120/130-ra.
Az ilyeneknek instant gyakorlati vizsgát írnék ki, hogy tisztába legyen téve az amit eddig rosszul tudott. Lehet régebben tanult vezetni,és anno közel sem voltak ilyen ellenőrző kapuk/kocsik, és azt a téves berögződést kitörölni belőlük,hogy egyből fékezgetni kell minden egyes kibaszott matricás kocsi láttán. -
-
Newlachka
őstag
nekem a kedvencem,amivel most az elmúlt 2 napba találkoztunk,hogy várostáblát elhagyva 50-el zötyögünk tovább....és amikor a seggébe mész és "kényszeríted",hogy elérje a 90/110-es tempót akkor még neki nem tetszik.
Ha előznéd akkor szúrja persze.
Ilyenkor bánom,hogy csak az a 118 ló maradékja van az autóba... -
CharlieDrop
veterán
tulképpen Tuning Tec, Ezredes azt mondta ne tegyünk be ilyesmit, csak még élő autón nem láttam. Nekem annyira nem gagyi, de igazából elfogult vagyok, mert már idegrángásom van lámpa ügyben és már mindegy, csak legyen már jó, meg a többi is
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest