-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz mézespálinka #23123 üzenetére
Az olajfogyasztásnak az okát kell megszüntetni, nem tünetileg kezelve azzal, hogy rosszabb olajat teszel bele.
-
szőröscica
addikt
válasz Darko_addict #25042 üzenetére
Nekem semmi nem okozott problémát Miskolcon, míg ott éltem. Max. 1 napot kellett várni a futárra. Szerintem egy 150-200 ezres vidéki város sokkal emberibb és élhetőbb mint Budapest, én már megbántam, hogy ide költöztem.
Viszlát: e39 530D-nél még pár csavarral, kb. 2-2 perc alatt kivehetők voltak a fényszórók. Nem is kellett szervizbe vinni, hogy izzót cseréljünk rajta.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz LuckyL #25560 üzenetére
Vagy valami hihetetlen kotvány automatához volt eddig csak balszerencséje. Több mint 100 ezret tekertem egy E39 530dA-ba, aminek nem dícsérik különösebben a váltóját, a modernebb modellek bizonyára még sokkal jobbak, de nekem elég volt, hogy beleszeressek. Most kézim van, de kavargassa a levest a szakács a bottal, biztos, hogy a következő autóm automata lesz.
Persze wandler felújítás nálunk is kellett, de az egész nem volt egy százas, annyiból még kuplungot se cserélsz egy kézin, a DMF-ről nem is beszélve.
-
szőröscica
addikt
válasz leroyclub #25563 üzenetére
A 5er-nél, de ők csak levették, és elvitték egy szakihoz, aki korrektül rendbe is rakta, utána még 70 ezret volt nálam a kocsi, nem volt vele gond. Nekem alapvetően két tünet volt: egyrészt városban nem ugrott eléggé az autó, nem tudtam gázpedálpöckölésre besorolni egy-egy résbe, ezzel kezdődött. Utána pedig már semmilyen tartományban nem ment úgy a kocsi. Eleinte másra gondoltunk (pl. turbónyomásmérő, vagy légtömegmérő), de mikor pályán 140-nél kis gázadásra is felment több százzal a fordulatszám, de az autó nem gyorsult, akkor egyértelművé vált a hiba.
-
-
szőröscica
addikt
Szerintem ha beleestek a motorba, annak azért hallható következményei lennének. Egyébként a CR költségei sajnos minden márkánál húzósak lehetnek, ha nem fér bele, akkor egyszerűbb szerkezetet kell keresni, de már a BMW-nél sem lehet azt mondani, hogy egy szívó benzinessel tuti jól jársz, egy piezós 30i-re szintén lehet szép összegeket borítani.
Ez egyébként tipikusan a majom és banán esete.
Stukker: a forgalmiból ne indulj ki, motorkódból inkább.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Lehet valamennyire következtetni az állapotukra a gyári diagnosztika korrekciós értékeiből, illetve hogy mekkora rail nyomás épül fel milyen idő alatt, de alapvetően jól bemérni a porlasztókat csak kiszerelés után, padon lehetséges.
A többi kérdésedre sajnos nem tudom a választ.
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #25650 üzenetére
Akkor lehet az alkohol győzött.
Mikor én jártam nála 3-4 évvel ezelőtt, akkor még fél vagy 1 napot polírozott egy autót, és csodás lett a vége. Sajnos már akkor sem vetette meg a szeszt.Elnézést, nem tudtam, hogy ekkorát változott a helyzet, nekem nagyon jó tapasztalatom volt vele, ezért javasoltam.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #25658 üzenetére
De extraként lehetett rendelni az e60-ba igazi állófűtést, nem? E39-ben járt a kiegészítő fűtés alapból, de ott is lehetett pluszban rendelni a komolyabb, programozható verziót.
[ Szerkesztve ]
-
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #25725 üzenetére
Amúgy az E60-ak ára tényleg magas, főleg ahhoz képest, hogy mekkora szopórollerre lehet felülni velük. 10 éves autók bő 1 millióval mennek drágábban, mint 5-6 évvel ezelőtt a szintén 10 éves E39-ek mentek, sokszor jóval gazdagabb felszereltséggel. Az infláció eközben volt kb. 10-12%, az E60-ak viszont 50%-al drágábbak minimum mint anno egy hasonló korú és futású E39 volt.
Tudom, hogy jobb autó az E60, illetve sokkal modernebbnek tűnik ma, mint 6 éve egy E39, de tekintve, hogy mekkorát lehet velük szopni, én úgy gondolom, hogy jelenleg viszonylag jó állapotú első 2004-2005 táji autót, normális felszereltséggel (nem kell éjjellátó, meg radaros tempomat, de egy navi, tempomat, tolatóradar, ülésfűtés férjen bele), 250-270 ezer km körüli ellenőrizhető futással olyan 2.5-2.8 között kellene kapni. Ehhez képest amikre egyáltalán érdemes ránézni, olyan 3.5 körül vannak.
-
szőröscica
addikt
válasz tigomigocika #25824 üzenetére
Ha volt gazdája, akkor nem. Mi 380 körül adtuk el, óra szerint 260-al vettük. E39 530d volt. -18ban indult síeléskor, 20 ezer km-en 2-3 deci olajat evett meg, és bármikor nyugodt szívvel beültem volna és lementem volna vele Dél-Spanyolországba. Ehhez viszont gazda és odafigyelés kell, ilyen korban és futásnál már sok gumi és műanyag alkatrész cseréje szükséges az üzembiztos működéshez. A mechanikának mindenesetre nem gond ekkora futás.
-
szőröscica
addikt
válasz Stukker1987 #25881 üzenetére
Én is ezért mondtam, egy keveset futott, biztos előéletű 320i szerintem jó vétel. Ha meg nagyon kell bele navi, akkor majd egy szétbontott dízelből belerakják.
-
szőröscica
addikt
válasz tigomigocika #25902 üzenetére
Egy üveg sört. De nehogy drágát adjál érte, max. egy borsodit.
-
szőröscica
addikt
válasz tigomigocika #25910 üzenetére
Szerezz be egy BMW TIS-t (technical information system), a videotékákban szokott lenni. Gyári szerelési útmutató.
-
szőröscica
addikt
válasz Lavidaloka #26605 üzenetére
Szép autó. Nem láthattam pénteken az M3-on estefelé Debrecen irányában?
-
szőröscica
addikt
Az újabb 3 literes dízelek is viszkósak (E60, F10)?
Az E39-ben imádtam a hangját. -
szőröscica
addikt
válasz bitpork #26814 üzenetére
Tudtommal nem rosszabb mint az 530d, sőt... A 35d-ben két fix geometriás turbó van, míg a 30d-ben változó geós, és utóbbi érzékenyebb. A 35d szereti lelökni magáról a levegőcsöveket, de egyéb jellemző hibáról nem hallottam. Van ismerősöm, aki bőven 300 ezer felett tart vele, és sok baja nem volt vele. Egyszer megfőzte, mert elrepedt egy vízcső, kiírta az autó, hogy alacsony a hűtővízszint, de tovább ment vele. Szóval user error benne volt. Egyébként meg kinyomja a szemét is, de csak megy és megy. Én csak egyszer vezettem, félelmetes ahogy megindul, 275-ös gumik voltak rajta hátul, de kicsit egyenetlen úton csak 100 felett kezdett el igazán húzni, addig folyamatosan villogott a kipörgésgátló.
Egy sima 30d-vel szemben simán inkább a 35d-t választanám, viszont nem tudom, hogy érdemes lenne-e lecserélned az A6-od egy E61-re. A mostanit legalább ismered már.
-
szőröscica
addikt
válasz FET-MEN #26829 üzenetére
Ez így pontatlan. Facelift előtt a nyomaték 390Nm, viszont a váltó csak 360-at bír el (A5S 360R), facelift után 410Nm, és a váltó 390-et bír el (A5S 390R). Igazából mindkét esetben gyárilag gyengébb váltóval szerelték az autót, mint amilyen a motor, ami elég nagy blama a BMW-nek.
-
szőröscica
addikt
válasz peter.tamas #26972 üzenetére
Szép autó, és jobb autó mint a Passat, de szerintem nem lenne jó döntés lecserélned rá. Öregebb és többet futott, és nem is biztos, hogy csak 260 ezer van benne, mindenképp gyanús, hogy ez a legolcsóbb E61-ek közé tartozik. Az irány jó, de szánj rá több pénzt, vegyél fiatalabb, kevesebbet futott autót a mostaninál.
-
szőröscica
addikt
válasz whited #27381 üzenetére
Ez marhaság. Semmivel nem "hígabb" üzemmelegen mint egy szar 10W40-es olaj, ellenben hidegindításkor sokkal hamarabb eljut minden helyre, hamarabb épül fel vele a kenés. És mint tudjuk, a motor leginkább hidegen kopik, míg olajfogyasztás meleg állapotban, nagy terhelés mellett jelentkezhet.
[link]
Javaslom ezt a videót megnézni, nyilván -22 fok ritkán van erre, de azért el tudod képzelni, hogy mennyire jót teszel az autódnak azzal, ha 0W vagy 5W olajat használsz.Maxell: 25d. Erősebb, kevesebbet fogyaszt, tartósabb.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Renpho talpmasszírozó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel