-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rhino666
őstag
válasz steven84 #36714 üzenetére
Pont ezért kérdeztem, hátha tudja valaki az alvázszámát, hogy leellenőrizhessem az előéletét. Amit előtte néztem 530i igencsak zombiautó volt a riport alapján.
(#36715) joamilestoné:
Nekem egyedül a tolatóradar hiányzik belőle. A N53B25-U0 motorról meg elég jókat olvastam eddig...
(#36716) Skimaster:
Direkt kéziváltósat vadászok. Az ár reális, elég ritka a benzines, főleg manuális váltóval.
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
BeZol
őstag
válasz steven84 #37527 üzenetére
Ha leereszt, ottmaradsz
Ha defekttűrő a gumi, akkor jobban ráz a kocsi, nagyobb sebességű autópályás kanyarokban pedig szépen elpattogsz az ívről. Amint elkopott, megvettem a sima gumikat, és tökéletes minden. Jövő héten jönnek a télik, ami tesztet néztem, aszerint ez a legjobb az én téli felnimre. A top3-ban volt egy michelin, annak a formája nem jött be, egy dunlop volt a 3., azt ismertem, mert eddig az volt, de gondoltam most kipróbálom ezt a continentalt. -
BeZol
őstag
válasz steven84 #37533 üzenetére
Bírni fogja, nekem 1825+ kg-os E93-ason van, csak a H jelzés miatt 210km/h-ig mehetsz vele. Esetleg +4-5ezer Ft-ért vehetsz 240km/h-sat, tehát 4 gumi esetén 16-20ezer lesz az ára.
Nyárinak michelin pilot sport 4-eket használok. Gyárilag PS2 volt, defekttűrő, pattogott le az ívekről és rázott az úthibákon a kocsi. Minden tökéletes mióta megváltam tőlük, de nyárinak sok más gumi is jó. Ez drágább, de 30-40ezer km-t bírnak így a hátsók, nem 20-30ezreket, csak ott a hátsók 255ösök, tehát 65körüli darabja. -
Mr President
senior tag
válasz steven84 #38020 üzenetére
Köszönöm.
F30 és faceliftes E90 benzines motorok közül, prohardveres hasonlattal élve van különösen ajánlott? A sorhatosokon kívül, azokról tudom, hogy jók, de sok a fogyasztás meg bőven elég számomra ha 200 alatt marad a lóerők száma.Szóval az érdekelne, hogy lehet e tudni jól bevált, jó konstrukcióról ami típushiba mentes és nyugodt szívvel megvásárolható? Nem szeretnék attól rettegni mikor kell százezreket motorgenerálra költeni.[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro | iPad Pro M1 | Apple Watch S7
-
veterán
válasz steven84 #39577 üzenetére
Rendesen utána jártam, amennyire lehetett, én nem kiabálnám még el.
Saját autója volt, látszik, hogy rendszeresen foglakozott vele, de többen is mondták. Nagyon szerette, de ez lényegtelen. Bármikor lehet gond. Nem volt kihasználva, több autója is van.
Miért sejtetted? Ezt nem értem. Nem volt olcsó, nem akart tőle szabadulni, és bármikor visszaveszi.
Elakarom vinni majd, de sajnos elég messze van tőlem Ezredes kolléga.Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
veterán
válasz steven84 #39579 üzenetére
Annyira nem ismerem az árakat, de nekem nem tűnt olcsónak. 2006 évjárat, nem kevés km.
bulikavagyok: Nem még, töltöm az akkut éppen.
Este történt mikor leírtam.
Ha rossz lenne a generátor, nem kéne jeleznie?Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
cOxeR
Ármester
válasz steven84 #40266 üzenetére
Azért ezek az alkuszok is szemetek... nekem pl minden kedvezményt kiírtak, majd mikor megrendeltem visszahív a biztosító, hogy ez nem annyi... mert ez meg az meg amaz kis pontnak kell meg megfelelni...
Szóval a körültekintést nem uszod meg.
Nekem AEGON van amugy, lakásra, kocsikra. -
Ck.
addikt
válasz steven84 #40952 üzenetére
Segítettél, miazhogy! Köszi szépen!
Ezen felbuzdulva gyorsan rá is kerestem pár eladó E92-re alap futóművel és nagyon úgy fest, hogy a többi is ilyen: 1 2 3 4 5 6
kenguru99:
Igen emlékszem és köszi szépen Neked is a segítséget és tanácsot! Szerencsére úgy tűnik a mellékelt linkek alapján, hogy nem vettem rossz rugót, hanem ez a normál gyári kinézet, bármennyire is fura. 2 évig alacsonyabban jártam vele, nyilván szokatlan ez a változás, de ezek szerint ez a normális.
Másrészt most vettem az új rugókat és lengéscsillapítókat, sajnos nem engedhetem meg, hogy ízlés szerint 2 hetesen kidobjam őket. Egyébként eddig minden autómnál bevált a Sachs páros. Sok mindenben a gyári eredeti alkatrészek híve vagyok, de egy egyszerű rugónál eddig soha nem volt ilyesmire szükség, de úgy fest, hogy most sincs hála Istennek.[ Szerkesztve ]
-
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz steven84 #43865 üzenetére
Miért ?????????? Patika volt a motor belülről.... se olajsár se retek se semmi szép a motor belülről.... Mindig időben volt olaj cserélve.... a Probléma az volt,hogy tönkrement egy befecskendező és folyamatosan + 5-6 ba volt. Véleményem szerint az okozta ezt a problémát,hogy egy tuningbox volt rácsatlakoztatva a motorra ami becsapja az autót.... Szerecsétlen alapból sokat tolt befelé de a tuningbox szerintem még rátett egy lapáttal... ( nem ő tetette bele így vette így sajnos nem tudta a működési elvét... ) felhígult a motorolaj gázolajjal és sajnos ez lett a vége.... Sajnos nem tudom,hogy mióta állt fent a probléma mert a tulaj nem vette észre,hogy ennyire szar bár mondta,hogy hallott valami kopogást. Az autó kívül belül mindenhol nagyon redben van minden ki volt cserélve rajta turbó leömlő főtengelyszíjtárcsa görgők vízpumpa gátlók stb stb csak saját bevallása szerint nem hozzáértő helyen szervizeltette a kocsit ezelőtt... Úgy került hozzám ,hogy világított a keréknyomás lámpa és akkor mondtam,hogy nem jár egy henger. A végeredményt meg látjátok.
(#43866) Mágus2
Ebbe másik motor kell....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz steven84 #43870 üzenetére
Igen. És leírtam,hogy mi történt miért lett csapágyas. Még egyszer röviden tömören. Szar volt a befecskendező ami nagyon nagy mennyiségben nyomta be a gázolajat. A motorolaj felhígult gázolajjal ami miatt elégtelen lett a kenés.... még sok Km sincs benne 2XX.
(#43868) lali81
Nem DPF-es EU3. Nagyon gáz.... Konkrétan átforgott a csapágy elszíneződött minden körülötte [link]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz steven84 #44524 üzenetére
Nem arról van szó,hogy átbasznak és amúgy kellene levegőszűrőt cserélni hanem egyszerűen szerintük nem kell csak 2 olajcserénként és olajcserék között amúgy is menjél 25-30E Km-t.... Én kicserélek mindent és 10 Ezrenként.... Nem kell magadnak szereli semmit ha tudod hova kell vinni.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Xero
nagyúr
válasz steven84 #44649 üzenetére
Én erre az órás analógiát tudom hozni.
Lehet venni egy quartz akármilyen órát, vagy egy Seiko SKX-t 100e alatt. A fenntartási költsége marginális lesz.Viszont hiába veszünk 30M-ért egy Patek Philippe Grand Complicationst vagy egy Audemars Piguet Royal Oakot, annak biza a fenntartása is nagyságrendekkel lesz több, hiszen sokkal komplikáltabb, kifinomultabb cucc és törődést igényel.
Az viszont tény, hogy nagyon sok a konstrukciós hiba (lángoló 5-ösök), amiket azért illene kiszűrni. Ez az egy amire azt mondom, hogy nagyon gáz.
-
veterán
-
insight
aktív tag
válasz steven84 #57591 üzenetére
Igen. A telefon megjegyzi, a Baseus meg indításkor kap áramot, és azonnal kereső módba lép. Egy halk pittyenést hallat a hangszórókból, mikor kapcsolódott. Át is lehet nevezni, nekem simán BMW Z4 Bluetooth lett, jobb, mint a gyári (Az általában a VIN kód vége szokott lenni, és nem lehet átnevezni)
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
Anaren91
senior tag
válasz steven84 #60398 üzenetére
Szia. Én is ez után kutattam ma, mert hétfőn szedjük ki az EGR hűtőt a kocsiból, és valszeg fog elfolyni, na meg már ha ott vgyok akkor lecseréljük kompletten. Én ezt néztem. [link]
Specben benne van a BMW GS 9400, szal elvileg jónak kell lennie.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
H.Ezredes
őstag
válasz steven84 #68797 üzenetére
Nem a nagy lesz a rossz. Ez tipikusan az EGR termosztátra utal. Ha leveszed szájjal meg kell fújni ha átfújsz rajta kényelmesen szar ha csak nagyon nehezen akkor jó. Ha szar lenne a nagy abszolút nem melegedne be. ha az EGR rossz teljesen általában 70-75C-ig bemelegszik. 84C-nál azt mondanám,hogy még nem full szar az EGR termosztát de már nem működik megfelelően
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄