-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz MoP_FX 57 #52289 üzenetére
Pont nem félek ettől.... Az viszont gáz,hogy elbagatelizálod az egészet és más aki nem ért hozzá simán félrevezeted. Majd megy a szerelőhöz,hogy azt mondták a neten ezt meg lehet otthon csinálni fillérekből... Vagy jön,hogy miért veszem le a bölcsőt kartertömítés csere miatt hát azt mondták neki a neten,hogy nem kell levenni meg lehet úgy csinálni.... És majd erre fognak emlékezni,hogy ezt meg azt így meg úgy meg lehet csinálni.... Rengeteg ilyen "okos" tanács van hozzáértő emberektől..... Meg jönnek az okosok,hogy néztem egy YT-videót erről vagy arról és fél óra alatt megcsináltak valamit ami amúgy fél nap vagy egy nap és te miért annyi idő alatt csinálod meg... De te ha elvinnéd szerelőhöz kartertömítés cserére az autód őszintén mond meg mit szólnál ha így csinálnák meg összegányolva a tömítést szétvagdosva betákolva ??????? Azt mondanád ez korrekt jó ?? Vagy ha magadnak csinálod akkor megfelelő ha fizetsz érte akkor már nem ??? És mondaná erre a szerelő neked " Az, hogy felvágják a tömítést, gány? Gány. Működik? Sokak szerint igen" És akkor minden rendben ?!?!?! Vagy mit szólnál ha ilyen hozzáállással nyúlnának az autódhoz???? És továbbra is úgy írod ezeket a hülyeségeket,hogy SOHA nem csináltál ilyet.... Csak a YT meg a fórumok.... A másik fontos dolog,hogy a gyanútlan új talaj ezeket a tákolt fosokat veszik meg úgy,hogy nem is tudnak róla.... Majd jön az,hogy szar a BMW.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MoP_FX 57
őstag
válasz germinator66 #52297 üzenetére
Nekem a VANOS a következő. Gyűrűzésre nincs szükségem, nincs kimutatható olajfogyasztás pálca szerint.
A fillérest arra értettem, hogy alkatrészáron csinálod meg. Például kicserélsz 900 Ft-ból egy olajszűrőház tömítést magad. Vagy 10.000-ből komplett szelepfedéltömítést. Az általad vázold generált mennyi lenni műhelyben csináltatva? 1 millió? Anyagárban? 250 ezer?
-
MoP_FX 57
őstag
-
H.Ezredes
őstag
válasz MoP_FX 57 #52302 üzenetére
Igazából fogalmad sincs mennyi az anyagára egy ilyen javításnak csak írod össze vissza a számokat.... Egy 1,5M Ft-os javításnál átlagban a harmada marad meg... Ebben benne van a munkadíj és az alkatrész is... Amit mondasz,hogy 1 milliós javításnál 250K az alkatrész az vicc... Egy sima vezérléscserénél 20-30D-nél többe veszem az alkatrészt mint 250K ne viccelj már....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MoP_FX 57
őstag
válasz H.Ezredes #52305 üzenetére
Milyen konkrétumokról beszélsz? Az sem lett konkrétizálva, hogy mit ért bele. Én meg kérdőjelet tettem a végére.
De tessék, itt vannak a konkrétumok: E46 M54B25
Mennyiért csinálod a szelepfedéltömítést?
Mennyiért csinálod az olajszűrőháztömítést?
Karter? Főtengely szimmering?Anyagárakat ismerjük.
-
Gsx-rr
veterán
válasz germinator66 #52299 üzenetére
Igy van. Azok vannak oda erte akik meg nem szivtak a toltessel es csesznek el hetente foloslegesen tobb orat
-
germinator66
aktív tag
válasz MoP_FX 57 #52302 üzenetére
Azt nem értem, hogy miért mosunk össze dolgokat. Az olajszűrőház tömítés cseréje meg a gyűrűzés (amit te hoztál fel filléresként) között Makó - Jeruzsálem viszony áll fenn. Persze, az előbbit kis affinitással meg lehet oldani otthon, kulturáltan, ez nem vitás. Bár az áraid nem állnak meg sehogy sem, vagy mutass linket, hol és mit veszel ennyiért...(Halkan jegyzem meg, találkoztam ilyen házilagos cserével, ahol utána is folyt az olaj, mert az már nem volt meg, hogy ott bizony két tömítést kell cserélni...
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz germinator66 #52299 üzenetére
Mindkét megoldásnak megvannak a sajátosságai pozitiv és negativ értelemben is. Nem kellene a benzit az akkuval összehasonlitani. Fából sosem lesz vaskarika és forditva. Az akkut tölteni kell és soha sem lesz olyan gyors, mint egy tankolás. És ebben ki is merül a belsőégésü motorok előnye. Az elekromos megoldás előnyeit nem sorolnám fel, mert tovább tartana, mint csordultig tölteni az akksit.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
germinator66
aktív tag
válasz szimi57 #52311 üzenetére
Csak az a gond, hogy ehhez hozzájön a hatótáv is, és ha csak ennyi a plusz, az akkor is behozhatatlan előnyt jelent, mivel ez a két dolog egy autó esetén kardinális kérdés. Egyelőre kiegészítőként lehet rá gondolni, (teljes értékű) alternatívaként semmiképp. Ezt a piac is visszaigazolja jelenleg.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz germinator66 #52310 üzenetére
-
szimi57
őstag
Ma megszivatott ez a dög. Látom, hogy ködfátyolt húzok magam után. Ránézek a motorháztetőre, ott is kezd feljönni. Egyből index jobbra. Szerencsére nem gyulladt ki. Olaj, viz rendben. Élő adat szerint 105 fok. Valahonnan a pollenszürő alól jött elő. Elzártam a fütés csapot és mentem tovább, a jelenség megszünt, élő adatok rendben. Valami tapasztalat, hogy mi mehetett tönkre a fütőkörben? N46B18 motoros, de gondolom a fütőkörük hasonló. Hibakód nincs.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz germinator66 #52313 üzenetére
Per pillanat nyilván nem azokat célozzák meg a konnektoros autókkal, akik többet mennek napi 100-200 km-nél és nem is azokat, akiknél kardinális igény ez a két tényező. Rengeteg ilyen ember van. Nem lehetetlen, hogy 50 év múlva megfordulnak az arányok.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Gézengúz
addikt
válasz Chris0321 #52230 üzenetére
Sikerült kölcsönkérnem egy Ucandas-t, android telóval nem sikerült, de pc-vel igen, tudtam törölni az ülésfoglaltság és az övfeszítő hibákat. Viszont van egy 2f9e hibám is. 2F9E - Thermal oil level sensor
Most már tudom, hogy havonta egyszer miért marad kint sárgán az olajnyomás lámpa. Sárgán, nem pirosan. Majd olajcserénél kicserélem.
Befolyásol ez valamit? Mert az olajszintem teljesen rendben van, egyáltalán nincs olajfogyásom.
-
Chrys_
addikt
Nálam meg nem működik a HUD. Holnap hibakód kiolvasás lesz...
-
Gsx-rr
veterán
válasz szimi57 #52311 üzenetére
Le is irtad miert lesz bukta az elektromos auto!
A gyagyi akkumulator miatt, hiaba lesz nagyobb a hatotav a toltesi ido is aranyosan tobb lesz.
Nem csak ebben merul ki az elonye!
Abban is ,hogy feleannyiba kerul es az utcan toltve az elektromost annyiba kerul, mintha jarnal egy 20d-velTenyleg: ilyen beteg autod van akkora slager az elektromos, miert nem veszel mar inkabb, azt mondtad aze a jovo.
A tied megsem, csak a baromsagokat tolod itt?[ Szerkesztve ]
-
NoZoli
tag
válasz germinator66 #52285 üzenetére
Épphogy lekerült az első oldalról a téma, már kezdjük is előlről.
germinator66: "Persze, hiszen tudvalevőleg az ehhez szükséges ritkaföldfémek bányászata és az akkuk előállítása sokkal környezetbarátabb, az elhasználódott akkuk kezelése pedig gyerekjáték és olcsó..."
[Kobalt – Vajon mihez kell még rengeteg belőle az akkugyártáson kívül?]"Persze elkezdhetünk okoskodni, hogy este/munka/WC stb. alatt töltöd, de akkor igazából egy másik ujjunkba harapunk."
Miért is? Mert amikor nem használjuk az autót, az tud töltődni és mindig "teletankkal" lehet indulni?"Csak az a gond, hogy ehhez hozzájön a hatótáv is, és ha csak ennyi a plusz, az akkor is behozhatatlan előnyt jelent, mivel ez a két dolog egy autó esetén kardinális kérdés."
Amikor a lovaskocsik között megjelent a gépi erővel hajtott jármű, szerintem, ugyanez volt a vélemény azokról is. És láss csodát, hová jutottunk! Még sok fejlesztés és felfedezés vár a villanyautóra is, de az irány eléggé jól látszik.KAMELOT: "Utána parkolj ott min 1 órát. Esetleg hideg van, nincs fűtés sem. Tiszta hawai Hidegben meg gyorsabban is merül."
Kicsit le van maradva a tudásod... Már kb. a belépőszintű, új elektromosnak sem kell 1 óra, hogy 0-80%-ra töltődjön az akku. Fűtés van! Miért ne lenne? Valamint, egyre több autóban elérhető az akksi hűtés-fűtés is. -
KAMELOT
titán
válasz NoZoli #52323 üzenetére
Igen 80%-ig. Csak illendő 100% tölteni.
Úgy írtam, ha már kevés a km akkor le kell kapcsolni a fűtést, hogy odaérj a töltőhöz. Meg aztán marha sok helyen tudsz gyorstölteni. Valahol ingyen valahol pénzért. Ha már pénzért lesz akkor már meg sem éri.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
NoZoli
tag
válasz KAMELOT #52324 üzenetére
Miért lenne illendő 100%-ig tölteni? Addig töltöm, amíg már odaérek a célomhoz, ahol villámtöltés nélkül is lehet újra tölteni. Ha meg tudod tervezni az útvonalat, semmi hátrányod nem lesz, míg meg kell állnod tölteni. Amíg nem benzin/gázolaj árban mérik a töltést, addig bizony, megéri. És akkor még a karbantartáson fogott pénzről szó sem esett. Nincs motorgenerál, nincs turbó behalás, kartergáz, hengerfejesedés, stb...
-
Chris0321
addikt
válasz NoZoli #52323 üzenetére
Azért nem kellene keverni a dolgokat. Pl. az egy dolog, hogy míg intézed a dolgod amiért elindultál tudod tölteni a kocsit de ez csak abban az esetben érvényes ha találsz a közelben töltőt és az üres is.
Az akksikhoz való ritka fémeket tudtommal elmaradott területeken bányásszák ha jól emlékszem van amihez ciánt is kell használniuk. Azért nem kellene a kovaskocsi vs. benzines kérdést ráhúzni a témára mivel egyáltalán nem ugyan az. A benzines megjelenése komoly előrelépés volt és rengeteget fejlődött az évek során. Az elektromos nem előrelépés mert az általa használt áramot szennyező erőművekből pl. atom állítják elő némi környezetbarát segítséggel. Plusz az akksikhoz való ritka fémek és a rossz hatótáv. Az akksi fűtés arra jó, hogy szintén tartja a hőmérsékletét és ezzel is fogyassza az áramot.KAMELOT: Viszont mégis meg van oldva valamilyen szinten hisz már jelenleg is vannak hidrogén hajtású járművek.
NoZoli: Ha meg tudod tervezni úgy az útvonalad. Ha van töltő. Működik. Üres. Soroljam még?
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz Gsx-rr #52320 üzenetére
Az, hogy melyikőnk tolja a baromságokat, majd kiderül. Ha te tolod az engem egyáltalán nem zavar, sőt kibaszottul élvezem. Egyesek szarakodnak itt a hatótávval, töltővel, töltési idővel, fütéssel. Ez egyszerüen nevetséges!
Chris0321
A hidrogén is arra hivatott, hogy kiüsse a "mocskos" dieselt-benzint.A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
NoZoli
tag
válasz Chris0321 #52326 üzenetére
Senki nem mondta, hogy még nincs hová fejlődni. Ezért is jó példa a lovaskocsi-belső égésű motor példája. Ez is még pont olyan úttörő megoldás, mint annak idején volt az. Akkor sem úgy kezdődött a dolog, hogy minden utcasarkon voltak benzinkutak.
Ha tudnád, hogy a belső égésű motoros autók és alkatrészeinek alapanyagait kik, hol és milyen körülmények között hozzák elő, te sem érvelnél ezzel. És a többi elektromos eszközről még nem is beszéltünk, amik pont ugyanazokból az anyagokból készülnek, mint az autó. Azokért nem aggódik senki, érdekes...
Az erőmű-kérdés is már ki lett tárgyalva párszor. Ha lenne pár milliárdom, biztos a megújuoló energiába fektetnék, az a tuti jövő. Sőt, ennek az egyéni előállításában látom a jövőt. Igenis, lesz majd minden ház tetején napelem, napkollektor és szélerőmű, mert már évek óta kellene, hogy legyen! Csak most kezdenek felébredni az emberek.
Ha nem lenne hatékony az akku-fűtés, esélyes, hogy nem építenék bele az autókba... -
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #52328 üzenetére
Már bocs, de te miből gondolod, hogy én azt gondoltam, hogy te ezt nem tudod. Ez alapján én úgy gondolom, de most már tényleg, hogy a másik megjegyzésedre felesleges is válaszolnom.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
KAMELOT
titán
válasz NoZoli #52325 üzenetére
Itt jön a képbe az, hogy nem tudod tervezni az útvonalat, mert ide oda még el kell menni. Mit mondasz akkor, hogy nincs áram tölteni kell, majd megyek később?!? Városba jó ahol a cégnél tudsz tölteni. Továbbiakban meg az igaz amit Chris0321 is írt. Esetleg kellemes lehet kobaltot bányászni napi 200ft-ért + az egészség károsító hatásról ne is beszéljünk.
Míg én megcsinálom a generált és autózgatok 15 évig, addig az aksis kocsiba cserélhetsz aksikat horror áron. Ha annyira jó lenne a villanykocsi miért vannak eladó használtan 20-60k km-el???Chris0321: igen látni ritkán ilyen kamionokat. Kocsit csak 1x láttam.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
NoZoli
tag
válasz KAMELOT #52332 üzenetére
"Itt jön a képbe az, hogy nem tudod tervezni az útvonalat, mert ide oda még el kell menni."
Miért ne tudnád? Nincs egy útvonaltervezőben sem köztes cél kiválasztása?"Mit mondasz akkor, hogy nincs áram tölteni kell, majd megyek később?!?"
Mert belső égésűnél sosem mondod azt, hogy később megyek, mert még le kell térnem tankolni. Ja, és kis kerülővel, mert ne 500 ft-ért vegyem már literjét az üzemanyagnak..."Esetleg kellemes lehet kobaltot bányászni napi 200ft-ért + az egészség károsító hatásról ne is beszéljünk."
Bocsi, de ebbe most nagyon beleszaladtál, hatalmas labdát adtál! Olvasd el az #52323-ban linkelt cikket és kérlek, add el a BMW-d és a nagy vasba se ülj bele többet!"Míg én megcsinálom a generált és autózgatok 15 évig, addig az aksis kocsiba cserélhetsz aksikat horror áron."
Egyelőre, a legtöbb elektromos is úgy tűnik, első akksijával kihúzza a 15 évet."Ha annyira jó lenne a villanykocsi miért vannak eladó használtan 20-60k km-el???"
Ez megint iszonyat magas labda, de leütöm! Ha annyira jó lenne a benzin/dízel kocsi, miért vannak eladó használtan 20-60k km-el??? -
Gsx-rr
veterán
válasz NoZoli #52325 üzenetére
Te is csak elmeletben gondolkozol. Nezz mar meg gyakorlati teszteket. 33 millios I Pace hatotav ovatosan kozlekedve 300 kilometer alatt van.
Ne a hasznaltauto piacot nezd hanem a potencialis autovasarlokat akiknek a uj autok keszulnek. Ott sincs szervizkoltseg( ma mar tudsz olyan csomagot venni a kocsihoz. Ja az aramot meg mar ott merik mint egy 4,5-5 literes fogyasztas szamold csak ki. 79ft/kw.
Jo buli lehet minden este toltot vadaszni.
Foautonak csak annak lesz jo aki nagyvarosban el es nem mozdul ki.
Egy Horvat nyaralashoz 3x meg kell allnod oda vissza 5-6 ora plusz utazas.
Hidegben varas nem szivas? Hideg se kell csak szakado eso, a vilag barmai akik a toltoket telepitik egy tetot nem kepesek fole rakni.Ha annyira jo az elektromos miert minden 50-ik auto csak az? 10 ev alatt?
Ha majd megvonjak az allami tamogatast mint Kinaban ennyi se leszNeked van elektromos autod? Ha nincs akkor nem is ertelek teged se. Ha ez a jovo meg olyan jo miert nem jarsz azzal?
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz NoZoli #52333 üzenetére
Lízingesek a kocsik vagy cégesek.
Gondolom otthonról az ürge 100% aksival indul el. Hát nekem is mindig tele a tank vagy legalább félig. Kút meg van bárhol!
Amúgy villany kocsid van? Lehet venni 40-70k. gondolom ki is tudod perkálni!?!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
MoP_FX 57
őstag
válasz NoZoli #52329 üzenetére
Én adom ezt a hasonlatot a második mondatban. Szerintem is szépen be fog rendezkedni az infrastruktúra pár év alatt, a technológia meg folyamatosan fejlődik hozzá, aztán 5-10 év múlva nem lesz itt már semmi látnivaló. Lesz relatíve gyors töltés, mindenki számára kielégítő hatótáv, és 2025 körülre szintén a lítium árának alapos süllyedését prognosztizálják a szakértők, ami által széles körökben hozzáférhető fog válni a tisztán villanyhajtás. Nem is lesz rossz, nyilván ma még early adopter szakaszban van. Kompromisszumokat kell kötni, de valószínűleg ugyanígy volt annak idején, amikor lovaskocsiról kezdtek el váltani az urizálni vágyók.
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz Gsx-rr #52334 üzenetére
Na ezt nagyon élveztem: Hidegben varas nem szivas? Hideg se kell csak szakado eso, a vilag barmai akik a toltoket telepitik egy tetot nem kepesek fole rakni.
Nem csak tető, sámli is kell!!![ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
NoZoli
tag
válasz Gsx-rr #52334 üzenetére
Gsx-rr: "Te is csak elmeletben gondolkozol. Nezz mar meg gyakorlati teszteket. 33 millios I Pace hatotav ovatosan kozlekedve 300 kilometer alatt van."
És minek vennék Jaguart? Még belső égésűvel sem!"Ne a hasznaltauto piacot nezd hanem a potencialis autovasarlokat akiknek a uj autok keszulnek."
Itthon ez eléggé szűk réteg, potenciálisnak nem is mondanám. És miért ne lenne szervizköltség? Csak máskor, máshogy fizetem meg."Ja az aramot meg mar ott merik mint egy 4,5-5 literes fogyasztas szamold csak ki. 79ft/kw."
De még van jópár lehetőség, ahol ingyen, de legalább olcsóbban lehet tölteni. És a mostani 10-11 literes fogyasztásomhoz képest, még úgy is jobb! De sosem aggódtam emiatt, mert mindig tele töltöttem, ezen nem spóroltam."Jo buli lehet minden este toltot vadaszni." "Hidegben varas nem szivas? Hideg se kell csak szakado eso, a vilag barmai akik a toltoket telepitik egy tetot nem kepesek fole rakni."
Mint már 100x leírtam, van még hová fejlődni, nem vitattam. A hidegben várást továbbra sem értem, az eső is addig zavarhat, míg rádugja az ember. Mintha bármi mást kellene kivenned a csomagtartóból. De otthon simán lehet fűtött, fedett, szabad helyed."Foautonak csak annak lesz jo aki nagyvarosban el es nem mozdul ki."
A legtöbb városi, elővárosi emberre ez igaz. Az évi egyszeri Horvátországra meg minek egész évben szenvedni a belső égésű nyűgjeivel?"Egy Horvat nyaralashoz 3x meg kell allnod oda vissza 5-6 ora plusz utazas."
Mihez képest? Egy seggel ülöd végig, amúgy? Három gyerekkel is? Na, ugye, hogy megvan az a pár megállás amúgy is. Csak most még hosszabbak a megállások. Viszont, üzemanyag-költség? Mennyit is spórolsz vele?KAMELOT: "Lízingesek a kocsik vagy cégesek."
Ezért nem írtam a nagy vasra, hogy add el. Csak ne ülj bele!"Gondolom otthonról az ürge 100% aksival indul el."
Eddig nem otthonról volt szó, hanem az útközbeni töltésről. Ott elég annyit töletni, hogy a célig elég legyen, vagy kellemetlenebb helyzetben, a következő villámtöltőig."Amúgy villany kocsid van? Lehet venni 40-70k. gondolom ki is tudod perkálni!?! "
Fogalmazzunk úgy, már nagyrészt nem rajtam múlik. Megtettem a lépéseket felé, még úgy is, hogy több szempontból is hátrányos helyzetből indulok. Ugyanitt, kihasználatlanság miatt, eladó az E46 330i! Lassan már meg is hírdetem néhány csoportban. -
Gsx-rr
veterán
válasz NoZoli #52338 üzenetére
Egy seggel ülöd végig, amúgy? Három gyerekkel is? Na, ugye, hogy megvan az a pár megállás amúgy is. Csak most még hosszabbak a megállások. Viszont, üzemanyag-költség? Mennyit is spórolsz vele?
Aha gyerekekkel sok ismerosom pont ezert ejjel utazik, 600 kilometert a legtobb ember egyhuzamban lenyomja. De biztis nem fog 3x megallni 40-50 percre.
Mire gondolsz uzemanyagkoltsegben? Nezd meg a becsuletesnepper videojat mennyi az uzemanyagkoltseg diffi a Tesla es a Passat kozott.Aha E46 tehat te is fenyevekre vagy egy normalis elektromos autotol ennyi erovel almodozhatsz egy Lamborol is.( ezt nem banto szandekkal irtam) de tenyleg azok ajnarozzak akik nem fognak uj autot venni, akinek meg ott van a kezeben 10-15 millio annak a 98 szazaleka realisan gondolkozik.
Van olyan ismerosom nem is 1 akik az elsok kozott vettek elektromos autot de mar rohognek sajat magukon es soha tobbet nem kell nekik. Fobb Okok:
Ingyenes toltes megszunese, Pesten mar kihivas toltot talalni a taxisok es carshare szolgaltatasok miatt.Amugy tele a net,hogy Amerikaban is mekkora szivas egy Tesla toltese.
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
válasz Chris0321 #52321 üzenetére
Szerintem is egy kicsit felesleges alkatrész annak aki néha ránéz a nívópálcára...Csak azért cserélni, hogy ne rinyáljon és, hogy jó legyen...+ egy lyuk a deknin ahol ereszthet az olaj.
Srácok komolyan ennyi felesleges időtök van ilyen butaságokon vitatkozni?
Vannak helyzetek ahová tökéletes választás a villanyautó, vannak ahová meg nem, ilyen egyszerű.
Nekik például tökéletes.
-
NoZoli
tag
válasz Gsx-rr #52339 üzenetére
"Aha gyerekekkel sok ismerosom pont ezert ejjel utazik, 600 kilometert a legtobb ember egyhuzamban lenyomja. De biztis nem fog 3x megallni 40-50 percre."
Ám, legyen! De attól még, az évi egy ilyen útra, kár tartogatni a belső égésűt."Aha E46 tehat te is fenyevekre vagy egy normalis elektromos autotol ennyi erovel almodozhatsz egy Lamborol is."
Te már csak tudod... Pont úgy beszélsz rólam, mint az elektromos autókról. Tudsz róluk 2 dolgot (aminek talán a fele igaz is) és az alapján ítélkezel, következtetsz."Van olyan ismerosom nem is 1 akik az elsok kozott vettek elektromos autot de mar rohognek sajat magukon es soha tobbet nem kell nekik"
Azért, majd ha a következőt is megveszik, mert csak azzal jöhetnek be a városba, akkor hogyan fognak magukon röhögni? Azt meg senki nem gondolhatta komolyan, hogy a töltés örökké ingyenes lesz. Az meg is érdemli amit bukott rajta."Amugy tele a net,hogy Amerikaban is mekkora szivas egy Tesla toltese."
Még szerencse, hogy Amerika ilyen mazochista nép és az ocsmány Tesla pickupra is úgy adják a megrendeléseket, mintha nem lenne holnap. Biztos kegyetlen nagy szívás lehet Teslazni. -
Hammon Serra
senior tag
válasz CharlieDrop #52209 üzenetére
Ha csak kulcsház kell e-bay, amazon,aliexpressztől olcsóbban nem kapsz :-)
Itt a vége fuss el vége! 5 év bazározás után........
-
Gsx-rr
veterán
válasz NoZoli #52341 üzenetére
Amerika egy birka Musk meg jo uzletember mint Update Norbi. (Ugyanugy a nagy semmit adta el)Reklamozta a meg nem is letezo dolgot, egyelore egy koncepcio auto, 100 szazalek ebben a formaban nem kerulhet utcara, ja es az ara se ennyi lesz , meg kell nezni a Modell 3 alaparat es azt amit meg tudsz venni.
A 100 dollaros befizeteseket meg nem neveznem elorendelesnek, ennyivel siman tamogatnak startup projecteket is -
CharlieDrop
veterán
válasz Hammon Serra #52342 üzenetére
nem olcsó kell, hanem jó.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
NoZoli
tag
-
eliterob
tag
Üdv! Kormányszogjeladot csere után kell tanítani? Vagy programozni stb. Vagy elég a fizikai csere?
-
Gsx-rr
veterán
válasz NoZoli #52345 üzenetére
Logikusan gondolkozik az autovasarlok 98 szazaleka. Magyarorszagon 99.
Ezek tenyek. Auteladasok 2 szazaleka elektromos. Akkor milyen terhoditasrol beszelunk?
Normalis atlagembernek foleg ahol 1 auto van a csaladban nincs ideje veszodni az elektromos autoval.
Igen inkabb megveszik olcsobban az autot es majd rakoltik szep lassan a kulonbozetet. Oszessegeben meg majd ugyanott lesznek.
Kompromisszumok nelkul. Nem kell elore tervezgetni csak tankolni es utazni.
Kivancsi leszek az elso generacios villanyautok mikor kotnek ki a bontoba.
A legkisebb Leaf ma inkabb buntetes a teli 70 kilometeres kapacitasaval 3-4 millioert. Barom aki egy ilyet megvesz![ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sorozatok
- Elektromos cigaretta 🔞
- Windows 11
- EAFC 24
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- DXRacer használt szék eladó
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban