-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
-
Gsx-rr
veterán
Szerinted a 20-30 millios Teslat akarja venni mindenki es ha lenne akkor valtozna a szam?
Magyarorszagon 2 honap alatt at tudod venni. De ugye tudod a 4-5 honap is normalis mas autot se kapsz meg nagyon elobb ha sajat magadnak akarod osszerakni ebben az arsavban, tehat ez se volt magyarazat a gyenge keresletre.[ Szerkesztve ]
-
NoZoli
tag
válasz Gsx-rr #52347 üzenetére
Én azt már nem nevezem teljesen logikus gondolkodásnak, hogy sokan csak az évi egyszeri Horvátország miatt vesz belső égésűt, a maradék időben pedig, még a legöregebb, legkisebb Leaf 70 km-jét sem autózzák el egy nap alatt. Ezeknek is most fog bezuhanni az ára, mert már nem sokkal több pénzért, 3-4x nagyobb hatótávú, új autót lehet venni.
Alapesetben, mit kell vesződni az elektromossal? Reggel, otthon lehúzza a töltőről a garázsban. Adott esetben, melóhelyen újra rádobja a parkoló(ház)ban. Majd hazafelé, ott is lehúzza, otthon estére ráteszi megint a töltést. Kb. 2 évente elviszi szervizbe és újratöltik neki az ablakmosót és kicserélik a pollenszűrőt.
[Ez alapján] , még ha az olcsóbb villanyautók csak a felét képesek teljesíteni, akkor hamarabb fognak elporladni, mint elektromos mivoltuk miatt bezúzódni. De ugye, az elporladásra hajlamosak a belső égésűek is.[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz NoZoli #52354 üzenetére
Munkahelyen tölteni az elektromos autót? Melyik országban élsz?
Plusz nagyon sok embernek nincs garázsa mert pl. panelban él és természetesen a környékén sincs töltő ha van akkor valószínű foglalt vagy messze van gyalog. Plusz az elektromos autókkal sem csak annyi gond lehet mint amit leírtál. A villanyautósok persze, hogy fényezik a teslát mert mi mást tehetnének? Ennek ellenére a tulajdonosok közül sokan panaszkodtak az autójukra és ezeket egy jó gazdánál lévő benzines vagy dízelre is leírhatták volna. -
szimi57
őstag
El lehet élvezni a belső égésű motoroktól, de az egyre szigorodó károsanyag kibocsájtási normák meg fogják ölni őket sokunk örömére, csak idő kérdése. Akinek nem tetszik a villany vagy nem tudja tölteni beáll a tömegesek közé
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
KAMELOT
titán
válasz NoZoli #52354 üzenetére
Tesó te rendesen el vagy tévedve. MO nem california vagy YT videó. GSX is írja, örülsz ha le tusz parkolni. Itt komáromban már a lakópark előtti fűre állnak, mert nincs hely.
Az amit te mondasz csak családi háztól olyan munkahelyig érvényes ahol van töltő. Ugye a hálózat kiépítésének költségét is belé kalkuláltad? Már ugrott is a töltés ára, aztán ott vagy mint a dízel. Aztán ga kutakra a pályára teszik ezeket még drágább lesz.
Legtöbb ember azon már nyavajog fizetni kell a parkolásért pár 100ft. Majd pont villanyért fognak fizetni, méghozzá jó sokatV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Vismajor01
addikt
válasz Vismajor01 #52349 üzenetére
Jaés:
Az egyik gép szombathelyen van, a többi pesten.Szombathelyen és pesten hova tudnám elvinni átnézetésre az autót? Illetve van olyan szerelő aki lelkiismeretesen de nem márkaszervíz árakon dolgozik?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Chris0321
addikt
válasz szimi57 #52357 üzenetére
Miért van még autód, ha ennyire várod a kivonásukat? ha ennyire sötétzöld vagy miért nem jársz tömegközlekedéssel meg biciklivel ha nem akarsz venni villanyautót mert drágállod? Egy olyan országban akarod, hogy csak villanyautók legyenek ahol egy komolyabb nyári napot nem bír rendesen a hálózat? Csak az új számítógép miatt vennem kellett tavaly egy szünetmentest mert olyankor rendszeres az 1-2 másodperces áramszünet a terhelés miatt.
Vismajor01: Nincs egy hozzáértő ismerősöd akit el tudnál vinni és van festékvastagság mérője és hibakód olvasója?
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Nem semmi veszekedés ment itt le.
Most toltam le 350 km-t. Fogyasztás inkább nőtt,mint csökkent volna. Nem értem miért eszik kevesebbet most városban. Na mindegy,csak kis érdekesség.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
freaghill
őstag
válasz Vismajor01 #52359 üzenetére
Szombathelyen én is bajban vagyok jelenleg. Ide költöztem, és most van például szerelőnél az autó, akit ajánlottak korábban, Szombathelyes fórumban. Hogy jó-e azt még nem tudom, eddig szimpatikus volt.
Talán próbáld meg, beszélj vele, kérdezd meg:
Deák Dávid
+36702515906Ha beszéltél vele írd be mit mondott, kíváncsi vagyok.
Pesten szeretnéd megnézetni akkor Ezredessel beszélj szerintem, itt van a fórumon.
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #52360 üzenetére
Nálam az áramszünet ritka, mint a fehér holló, de azt is előre bejelentik. Más lehetett a gond nem az áramhiány. Egyébként nem vagyok sem világos, sem sötétzöld csak tetszik, hogy kiváltanak egy 1000 sebből vérző technikát. Csak hab a tortán a környezetvédelem. Azt a logikát meg végképp nem értem, hogy miért kel nekem megvenni azt, ami tetszik. Ha neked megtetszik egy nő, akkor megveszed?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Chris0321
addikt
válasz szimi57 #52363 üzenetére
Nőt nem lehet pénzért venni, elektromos autót viszont igen. Ha ennyire oda és vissza vagy értük, hogy napok óta erről próbálsz minket meggyőzni és ennyire utálod a belsőégésű motorokat akkor miért ne vennél?
Soha nem szokott ilyen áramszünet lenni csak nyáron. Nem hiszem, hogy más oka lenne mint a terhelés. -
NoZoli
tag
válasz Chris0321 #52355 üzenetére
Chris0321: "Munkahelyen tölteni az elektromos autót? Melyik országban élsz?"
Elég sokan meg tudják már oldani itthon is."Plusz nagyon sok embernek nincs garázsa mert pl. panelban él és természetesen a környékén sincs töltő ha van akkor valószínű foglalt vagy messze van gyalog."
Szerencsére, a töltőhálózat fejlődik. Számos bevásárlási-, szórakozási lehetőségnél is vannak töltők."Plusz az elektromos autókkal sem csak annyi gond lehet mint amit leírtál."
Nagyrészt három dolog tud megdögleni bennük. Inverter, akku, motor. Nyilván, egyik sem olcsó, ha megadja magát. De a rendeltetésszerű használattal, nem sok nyűg van velük, ami a garancián túl jönne elő."Ennek ellenére a tulajdonosok közül sokan panaszkodtak az autójukra és ezeket egy jó gazdánál lévő benzines vagy dízelre is leírhatták volna."
És mind olyan panasz, ami abból fakad, hogy nem profi autógyár a Tesla (anyaghasználat, összeszerelés). Ki kell még kupálódniuk, fiatalok még az autóiparban, pár új modell után, ezek a dolgok is megoldódnak. De a technika, amit kitaláltak, eléggé jól működik.Gsx-rr: "Nem is kell Pestben gondolkozni, a horror aru Pest melletti varosok lakoparkjaiban is max kocsibeallo van ahova hosszabbitot se tudsz kihuzni."
Olyan is van. Meg olyan is, hogy Pest belvárosában, a társasház mélygarázsa, saját töltőkkel rendelkezik.KAMELOT: "MO nem california vagy YT videó. GSX is írja, örülsz ha le tusz parkolni. Itt komáromban már a lakópark előtti fűre állnak, mert nincs hely."
Ezért jók a közteres töltőhelyek! Oda (elvileg) csak az elektromosak állnak! Nyilván, sosem lesz belőle elég. Mert mindenki autójához kellene egy kanóc és talán, még az is kevés lenne. De erre van "Töltő etikett", amit törvénybe lehetne foglalni. Főleg azoknak, akiknek maguktól nem adja ki az agya, hogy úgy kellene használni azokat."Ugye a hálózat kiépítésének költségét is belé kalkuláltad?"
Milyen hálózat? A fali konnektorodba be tudod dugni, esti hazaérkezéstől, reggeli indulásig feltöltődik és még akár, elő is fűt/hűt neked!"Majd pont villanyért fognak fizetni, méghozzá jó sokat"
Mert amúgy, nem kell fizetni a villanyért, ugye? -
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #52364 üzenetére
Nagyon sok nő a pénzre hajt ezt nem jól tudod. Azt sem jól tudod, hogy én bárkit győzködök, hogy vegyen villanyautót, csak leirtam a véleményemet, te viszont állandóan vetetni akarod velem a villanyautókat. MIÉRT!!! Azt sem jól tudod, hogy az áramszünetnek csak a terhelés lehet az oka. Számtalan hálózati hiba előfordulhat a nyári meleg miatt. Pl. túlmelegszik a transzformátor, mert kevés benne az olaj, stb, stb.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Gsx-rr
veterán
válasz NoZoli #52365 üzenetére
Munkahelyen tiltani? Ki is rugnam azonnal aki a ceg szamlajara tolti az autojat.
Latod ki is jott miert volt siker 5 eve az elektromos auto. Az ingyen toltes es parkolas miatt.
Most mar dragabb kesz tolteni mint egy hibridet ennyien se vesznek.
Lasd Kinat megvontak az allami tamogatast.
Nemetorszagban is limitalva van.Szimi: Hiaba fujod a baromsagot. Nalunk az autok atlageletkora 14 ev. Nem tudnak az emberek venni 10 millioert autot es nem is akarnak ebbe meg egyik kormany se tudja belekenyszeriteni az embereket
Valoszinu ha ennyire birod ezt a villanyautot ha megtehetned mar azzal jarnal.
Amugy a hidrogen le fogja nyomni. Mar 800 kilometeres hatotavnal vannak a tankolas meg par perc. Ennek van inkabb jovoje.
A villanyauto a nagy kompromisszumok miatt bukott dolog
Draga, kis hatotav, hosszu toltesi ido.NoZoli: otthoni toltest felejtsd el. Normalis hatotavu auto 3 nap. (Bocs, az a hatotav is vicces 300 kilometer)
Raadasul azt is most korlatoztak. Nappal gyengebb teljesitmennyel tudod tolteni otthon[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz Gsx-rr #52367 üzenetére
Hiába okoskodsz, de nem a kormány fogja belekényszeriteni az embereket a villanyba, vagy hidrogénbe, hanem a körülmények. A magyarok a legutolsók lesznek, legalább 50 évvel lemaradva. Sok ember szeretne konnektorból tölteni, de nem mindenkinek van 50 millió (nekem sincs), hogy vegyen 10-20-ért elektromosat. Nálunk a használt-autó piac fog virágozni még 100 évig. Nem az dönti el a vásárlást, hogy mennyire birok valamit, ez csak az ostoba embereknél dominál. Csak azért irkálok ide, hogy megcáfoljam a sok ostoba baromságot, amit felhoztok az elekromosokkal szemben. Azt a sok hulladékot lecserélni, ami az utakon fut nem 10-20 év lesz.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Ck.
addikt
válasz KAMELOT #52223 üzenetére
Mégis miről beszélsz????!
1. Nem volt 50 ezer euró, nekem, mint második tulajnak a fele sem.
2. Ez nem használatot befolyásoló hiba, az autó beázni ettől nem ázik be, csupán annál az egy ajtónál nem ugyanolyan mennyiségben és ütemben folyik el a víz, mint a többi ajtónál, de ettől még nem sz@r és nem jár semmi kompromisszummal, csupán idegesítő, de ennyi ideget had engedjek már meg magamnak.
3. Ettől nem lesz taliga. Korábbi elmondásod alapján jelenleg ez leginkább a tiédre igaz.[ Szerkesztve ]
-
NoZoli
tag
válasz Gsx-rr #52367 üzenetére
"Ki is rugnam azonnal aki a ceg szamlajara tolti az autojat."
Olyan helyet hallottam, hogy béren kívüli juttatásként lehet választani a munkahelyi töltést. Hogy máshol hogyan csinálják, nem tudom. De még az is lehet, hogy szolidárisabbak."Latod ki is jott miert volt siker 5 eve az elektromos auto."
És most miért siker? Mert még mindig az. Úgy is, hogy vonogatják meg a támogatásokat."Nem tudnak az emberek venni 10 millioert autot es nem is akarnak ebbe meg egyik kormany se tudja belekenyszeriteni az embereket"
Miért kellene 10 millió? Olcsóbban is kapsz már újat is! És miért jobb 10 millióért belső égésűt venni?"Amugy a hidrogen le fogja nyomni. Mar 800 kilometeres hatotavnal vannak a tankolas meg par perc. Ennek van inkabb jovoje."
Csak még kellene egy forradalmi újítás a szállításra és tárolásra. Többek között..."otthoni toltest felejtsd el. Normalis hatotavu auto 3 nap."
Esetleg, akkor lenne igazad, ha mindig 0-ról kezdenéd a töltést."(Bocs, az a hatotav is vicces 300 kilometer)"
Ezen is már túlléptünk. A legtöbb új autó már akár másfélszeresét is tudja. És ne mondd, hogy nem lenne elég egy napra az a 300 km... -
Gsx-rr
veterán
válasz szimi57 #52370 üzenetére
Munkahelyi toltest ,hogy kepzeled maskent? Majd csinalnak neked kulon almerot?
Forgalmaztam eletromos robogokat, a sok csoves azt vette aminek kiveheto volt az akksija,hogy ingyen tolthesse a munkahelyen.
Azonnal kirugtam volna oket.Latom mar 50 evekrol beszelsz. De tok foloslegesen.
Ez igy ebben a felallasban halott dolog. A gazdasagot meg a vasarlasok viszik elore. Azt eroltetik amire van kereslet. Beszelhetunk itt a jovorol ,a szamok a lenyegesek. Par elvakult emberen kivul nem kell a problemas elektromos senkinek.
Cafold meg de hiteles szamokkat.
Nezzuk meg az idei eladasokat. Ketlem tobb lesz mint 3 szazalek. Az nalam meg egyenlo a nullaval! -
Gsx-rr
veterán
válasz NoZoli #52371 üzenetére
Milyen jo autot kapsz 10 millio alatt.
Ami mar normalis pl Kona az 11 tol kezdodik telen megfagysz benne mert nincs normalis futese. A jol felszerelt 13. Ugyanez benzinesben 6-7Hatotav: te mirol beszelsz? Elmeleti dolgokrol? Nezd meg a 33 millios Jaguar tesztjet. Autopalya 130 , 280 kilometer.
Bocs de ez vicc.Ja vagy jarhatsz vele a kulso savban 90-el de akkor mindenk megsajnal es kirohog mint most is az elektromos autosok nagy reszet!
Hydrigent nem kell szallitani. A kutakon elo tudjak allitani es problema megoldva.
Nem eleg a 300 kilometer. Addig nem amig az embereknek luxus egyekkora kompromisszum es amig 50 percet kell varni a toltonel.
Amúgy azon gondolkozzatok már el ha mondjuk valahova mentek kezd merülni az akumlátor 20 %-nál már töltött kell keresni utána gyors töltés ben 80 %-ra tudtok tolteni , tehát a következő aku kapacitás már csak 60 % amit el lehet kocsikazni.
Így a megadott névleges hatótávok Semmit nem érnekNeked siker az evi 1,5 szazalek eladott elektromos auto?
Hagyjuk mar. Aki normalisan gondolkozik es tenxleg hasznalja az autojat kirohogi ezt[ Szerkesztve ]
-
NoZoli
tag
válasz Gsx-rr #52373 üzenetére
"Milyen jo autot kapsz 10 millio alatt."
Leaf 2, állami támogatással, már befigyelhet 10 alá. Aztán, e-Golf, Zoe... Állami támogatással, már egy Kona is kijön 10 alatt. Ha játszanak a kisebbek is, akkor Corsa-e, Citigoe, E-Up!, Smart. És ezek mind újak!"Ami mar normalis pl Kona az 11 tol kezdodik telen megfagysz benne mert nincs normalis futese."
Nettó baromság! Miért nem normális fűtés az, ami 1 perc alatt meleget ad, a legnagyobb hidegben is?"Hatotav: te mirol beszelsz? Elmeleti dolgokrol? Nezd meg a 33 millios Jaguar tesztjet."
Kit érdekel a 33 milliós Jaguar? Felejtsd már el! Szinte csak jobb ár-érték arányú elektromos autók vannak!"Nem eleg a 300 kilometer. Addig nem amig az embereknek luxus egyekkora kompromisszum es amig 50 percet kell varni a toltonel."
Az emberek nagy részének még sok is az a 300 km, belenyugodhatsz!"Így a megadott névleges hatótávok Semmit nem érnek"
Jah, mert nagyrészük nem igazán számol a rekuperációs fékezéssel. Városon belül, még túl is lehet teljesíteni a megadott hatótávot."Neked siker az evi 1,5 szazalek eladott elektromos auto?"
Ha azt nézem, hol tartott 5 illetve 10 éve, szerintem, nagy siker."Hagyjuk mar. Aki normalisan gondolkozik es tenxleg hasznalja az autojat kirohogi ezt"
Nem értem, ezzel mit akarsz mondani. Az emberek kis százaléka, aki tényleg oda és vissza is 500 km-t ingázik (lassan már csak ezeknél tudom elképzelni, hogy normálisan gondolkodva belső égésűt vesz), kiröhögi, hogy növekednek az elektromos autó eladások? Miért is? Azért, mert nem az ő igényeire van szabva, akkor ki kell röhögni, el kell ítélni még azokat is, akiknek tökéletes megoldás? Gyermeteg gondolkodás ez, nem gondolod?[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz Gsx-rr #52372 üzenetére
A máról fölösleges beszélnünk, térjünk vissza rá 50 év mulva. Az Otto motor már akkor is elavult volt, amikor megcsinálták az elsőt. Sőt a villanymotor megelőzte. Csak azért tudott elterjedni, mert a villanyhoz nem volt akku és nem ismerték azt a fogalmat, hogy klimakatasztrófa, igy óriási fölénybe került. Munkahelyi töltéshez nem kell almérő. Az ujjadon ki tudod számolni, ha nem segitek.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Gsx-rr
veterán
válasz NoZoli #52374 üzenetére
Javaslom keress ra a hoszivattyus futesre es annak hianyara. Ja ez egy Kona tesztbol van:
A teljes utastér temperálása rengeteg áramot elemészt, egyszer a 374 kilométeres hatótáv a fűtés bekapcsolásakor azonnal 284-re esett,Amugy neztem Tesla 3 tesztet autopalya 120, telen mar csak 250 korul volt a hatotav. Az messze van a 450-tol.
A minuszokat kifelejtettetek a kepletbol pedig egeszen jelentos tenyezo!Ez pedig tobb mint gyonyoru:
The automobile club tested the cars at 20 degrees and 95 degrees, comparing the range to when they were tested at 75 degrees Fahrenheit, according to a report on the study.
At 20 degrees, the average driving range fell by 12% when the car’s cabin heater was not used. When the heater was turned on, the range dropped by 41%, AAA said.
For example, AAA’s testers determined that the Tesla’s range when fully charged at 75 degrees was 239 miles, but it fell 91 miles, or 38%, at 20 degrees.
Csodas az elektromos auto papiron 450 ja telen csak 150.
[ Szerkesztve ]
-
NoZoli
tag
válasz Gsx-rr #52377 üzenetére
És még ez a kisebb hatótáv is bőven elég az emberek nagyrészének. 250 km elég egy Győr-Budapest-Győr távra, autópályán. Én mondjuk, biztos nem autóval ingáznék ilyen távon, főleg a forgalmi helyzetek ismeretében. Legyen az elektromos, vagy belső égésű. Ez havi szinten, legalább 5000 km. Erre még kiválóan alkalmasak a dízelek. De ettől még nem halott az elektromos. Nem sokan mennek napi szinten ennyit az autójukkal. És leírom sokadszorra is, hogy van még hová fejlődni, de az irány szépen látszódik. Ha már annyi ideje fejlesztik az elektromost, mint a belső égésűt, majd lehet következtetéseket levonni.
-
Almos
aktív tag
Múlt héten megérkezett és átvettem a 220i Gran Tourert, amit októberben rendeltünk. A hivatalos megrendelés és az átvétel között nagyságrendileg 6-7 hét telt el, szerintem ez elég jó, még akkor is, ha a konkrét gyártási igény már a hivatalos megrendelés leadása előtt be volt foglalva
Mondjuk ehhez képest az államnak 2 hónapba telt a nagycsaládos kedvezmény igazolásának kiállítása. És még csodálkozunk, hogy a magyar gazdaság hatékonysága, teljesítménye nem éri el mondjuk a németet: míg ők legyártottak egy komplett autót és ideszállították Magyarországra, addig itt ezen idő alatt egy a4-es papírt nem bírtak összehozni
Egyelőre még összeszokunk az autóval, intézem a téligumit, plusz felnit, stb...
Amivel egyelőre küzdök, az a parkolóradar, az egyik érzékelő folyamatosan jelez, tippre beletakar a rendszámtábla keret. Már be van ütemezve egy szerviz, hogy ellenőrizzék le, ha szarkasztikus akarnék lenni, azt mondanám 1 hetet bírt szerelő nélkül -
válasz FIREBLADE78 #52382 üzenetére
Ott gratulálni szoktunk. Itt divat más autójának fikázása, lásd: ez nem bmw, elsőkerekes, egy fos, 4 hengeres stb ...
-
Almos
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #52382 üzenetére
Elég közel van a rendszámtábla és az érzékelő, ezért tippelek erre. Koszosnak nem láttam, de akár az is lehet, hogy szimplán hibás :)
Egyébként én eddig az új autó vásárlás ellen voltam (szimplán az első évek értékvesztése miatti pénzügyi okokból), de most olyan ajánlatot kaptam, amire nem tudtam nemet mondani -
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #52382 üzenetére
Mindenki azt vesz amit a pénztárca megenged és milyenek az igények. Biztos van család és erre kapott jó ajánlatot, akkor miért ne venné meg.
Én az ellenkezője vagyok, új autót nem veszek, már csak abból kiindulva, hogy amik nekem tetszenek azok mind 70000€ felett vannak.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Vismajor01
addikt
válasz KAMELOT #52386 üzenetére
Jaja, ez.
Edzoteremben mellettem apuka koru ember mesel egy suzuki es XY auto különbségeiről (masik auto nem derült ki micsoda) a suzuki 6.5 milla volt, asszonye, az ove meg 7.5m es hat alig van különbség.
En meg hanyatdobtam magam h elkoltott mainstream autokra 14 miliot mikozben en 3ert olyat veszek amitol minden ujjam megnyalom. De ezugye 10 eves .. de aztan ugy voltam vele h neki az a fontos h uj legyen nekem meg az h 6 henger es hátsókerék, es azt újonnan nem tudom(es nem is akarnam) megfizetni
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Almos
aktív tag
válasz KAMELOT #52386 üzenetére
Bár a bakancslistán már korábban rajta volt, hogy egyszer kell egy k*rva nagy fekete bmw (semmi sztereotípia, áhh ), de első körben most nem bmw-t néztünk. 3 gyerek mellé már kicsi volta a mazda 323f, ráadásul már elmúlt 15 éves is, így mindenféleképpen nagyobb, családi autót akartunk. Ekkor jött az állami nagycsaládos kedvezmény, ami miatt kezdtem el nézegetni az új autókat. 4-5M-t amúgy is kellett volna költenem, ha egy 3-5 éves egyterűt választok, ehhez képest pedig már nem olyan sokkal többért elvileg új, 7 személyes kocsit is lehet venni az állami kedvezménnyel. Viszont Dacia ki van zárva, VW Caddy Maxi volt az elsődleges cél, de egy normálisan felszerelt példány már 6M felett van. Innen jött a következő ugrás, a Gran Tourert most olyan áron tudtam megvenni, hogy 3 év múlva kb ugyanennyiért el tudom adni - ha majd el tudom egyáltalán engedni , félő, hogy úgy megszeretem, tovább is megtartom
-
FIREBLADE78
addikt
Ott? Amikor írtam,hogy x napja hoztam ki az X5-öt egyből egy veréb úgy rámjött,hogy kénytelen voltam kitiltatni magam x időre. Mintha embert öltem volna. Irigység határtalan. Ha már Irigység. Pakoltam és elsuhant mellettem egy M760 li,direkt gázfröccsözött mikor mellém ért ( jó kis hangja volt) és én sem szidtam az anyját,hogy 40 millás autóban feszít.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #52393 üzenetére
Ha már az utcán volt melletted, akkor csak 20... Nem tudom, de nekem a német-olasz V8-ak nem annyira jönnek be. Egy V6 vagy amcsi V8 sokkal jobban szól. Mondjuk a sor5 hangját is jobban kedvekem, mint a sor6ost.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szimi57
őstag
Egy új szabadidős program van terjedőben. Nálunk mikor lesz már ilyen?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
CharlieDrop
veterán
-
Almos
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #52392 üzenetére
220i Advantage, néhány extra maradt ki a listáról, mint adaptív futómű, panorámatető, driving assistant, hud. Igazából szövet-bőr ülést szerettem volna, full bőrt nem (műbőrt sem), de sportüléssel, ez meg Advantage-nél magasabb felszereltségnél nem volt lehetséges (max talán M csomagnál, full-full extra esetében). Így lett egy alacsonyabb alapcsomag, sok extrával (led lámpák, sport váltó, komfort bejutás, nagyobb hifi, PDC, tolatókamera, Apple carplay, stb). A vége 7.2M lett, plusz az üzembehelyezés.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #52397 üzenetére
Jogos, de az se jön be
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Tök élhető kocsi, csak (használt) BMW mércével nem elég sportos. Ebben (támogatott) a kategóriában a legjobb választás szvsz. Ha szeretsz legozni, akkor megnézed, hogy milyen sín passzol rá egy másik típusból és megveszed a sport-szövet ülését, a gyárit meg elrakod vevőcsalogatónak, hogy még nem is pukiztak bele.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nyomtató topik
- Tőzsde és gazdaság
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Tippmix
- Bluetooth-headsetekről általában
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...