-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz Carlytoo #52846 üzenetére
20d amugy is az egyetlen 4 hengeres volt E39-ben. Nem abba valo. 136 lo is keveske. 20i a 30d-hez merten kevesbe fog menni de alapvetoen nem mennek rosszul. ismerosnek van egy 2003-as. Viszont az is eszi az olajat. M54-bol 25i v 30i a jo valasztas igazabol.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Carlytoo
aktív tag
-
Chrys_
addikt
Nekem E39 20i-m volt, 150LE. Első autónak elég volt, de be kell vallani, 1,45T tömeghez ennyi lóerő kevés.
-
negro
őstag
válasz Chrys_ #52853 üzenetére
En vezettem M52 es M54-et is. Szerintem nem mennek rosszul, igaz Manual volt mind2. Automata ezeket megoli. Nyilvan nem raketak de faceliftnel maradva egy 25d automata 165loval vagy egy jo karban levo 20i szinten 170 loval boven eleg ma is mikor a legtobb atlag auto 120-150 lo a forgalomban. Azert ezek meg mindig ilyen 230-as vegeket tudnak akar ha kell. Nem eleg?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
chess001
aktív tag
Szerintem közúton bőven elég a 20i is. Persze, nem tépi le az ember fejét, de a 30i sem. Annyival még jobb is, hogy azt lehet pörgetni még a kevésbé illegális tartományokban is. Nekem pont az volt a bajom a 23i (alias M52B25)-nél, hogy 4000 felett ment jól, de azt meg már jelentősen büntették volna, pedig rövidebb difim van... Most meg 3000-es fordulat alatt is lódulgat, de az meg nem élvezet annyira.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Puma K
veterán
Nekem azért lenne jó egy 170 lovas 20-as is mert üzembiztos közlekedésre avagy a lehető legproblémamentesebb mindennapi utazáshoz keresnék autót és nem száguldozáshoz.
Ezért kérdezgettem korábban a magas km-rel rendelkező E39 520 és 530-as autókat, hogy azokat be lehet-e vállalni ha igen akkor viszont mi az ami rövid időn belül cserés lehet ilyen magas km-nél, de nem kaptam rá választ.
Nekem már egy 1987-es 2000 benzin Mercedes 190E is jó volt -amíg megvolt- 4 sebességes váltóval.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
chess001
aktív tag
válasz Puma K #52857 üzenetére
Fénykép alapján, szerinted mit lehet mondani? Gyakorlatilag ennyi idős autó teljesen zsákbamacska. Fék, futómű, kuplung, nem látod a rozsdát. Motorikusan alapvetően nem hulladékok, de 200e felett már egy felújítás ott is ráférhet.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
FIREBLADE78
addikt
[link] ezért is kell eladni a dízelt.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #52861 üzenetére
Ennek mi koze a szemelyautokhoz?
20-30 evig siman fogjak meg nyomni a dizelt, de lehet keveset mondtam.
Vegyel egy benzines X5-ot es majd rajossz ,hogy miert
Baratom vett egy 550i-t azt mondja 12 korul eljar vele, en nem nagyon hiszem el
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #52863 üzenetére
Van itt baratomnak,most megkerdeztem 17-18 mpg jar el, az 16 liter koruli fogyasztas.
Autopalyan viszont tud 10 liter alatt.
Ja es ez nem X5.
15 liter mar nagyon sok, foleg ugy,higy egy 30d ezt tudja 9-10 literrel.
Mondjuk te eves szinten keveset meszEz olyan,hogy en is volt kimentem Tokolre 9 liter alatti fogyasztassal visszafele meg osszehoztam ugyanezt 16 literrel
En most nagy benzin fan vagyok,de X5-ben biztos nem kene benzines.
Mondom ezt ugy,hogy itt Srt Jeep-et akarok.
290 a benzin es nem megyek vele majd sokat[ Szerkesztve ]
-
balees
tag
Sziasztok,
(nem találtam jobb topikot, de BMW, talán belefér)
szeretném újrabőröztetni a kormányomat.
A probléma az hogy nem találok ugyanilyen színű bőrt mint ami eredetileg volt.
A kormánybőrösök közül eddig senkinek se volt még csak hasonló sem, ezért kaptam egy tippet hogy a Tibike Bőrikénél (XIV. ker) nézzem meg. Sajnos ott is csak hasonlót találtam.
Van valakinek ötlete hogy szerezhetnék ugyanilyen színű bőrt? Akár külföldről is. Nagyobb mennyiségben is, nem csak egy kormányhoz.
Egy fotó amit keresek és ami eddig a legjobban hasonlít (és még így is elüt): -
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #52868 üzenetére
Gyenge? Azert en kiprobalnam mielott megvennem.
Nezd meg mekkora a kulonbseg nyomatekban. Majd 200nm
Gyorsulasban nincs 1mp kulonbsegArrol se feledkezz meg majd eladasnal nem fognak kapkodni erte.
Itt mindenki ugyanugy dolgozik
Ezert tudsz ilyen autokkal jarni ,ne rinyalj allandoan
[ Szerkesztve ]
-
balees
tag
válasz molnarpeter #52866 üzenetére
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #52861 üzenetére
még sokáig nem kell ,már nyugi van és csend,elmúlt a nagy para tűzijáték és nem jött be
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #52863 üzenetére
Haverom 440i cabrioval 11,5literrel mászkál itt BP-en, viszont ahol ő megy, kevésbé van dugó, ezért vidéki nagyváros szintnek mondanám (nekem dugósabb a szakaszom, és akár 10,3 így télen a 330d cabrióval...). Ez a 11,5 liter a spritmonitoros fogyasztáshoz képest +25%, ami az én esetemben is +25% btw.
X5 30d 265 lóerőesre nincs még sok adat, főleg 8,5-9,5 köztiek, szóval ehhez képest vhol 10,6-11,9 lehet a városi szint.
X5 40i esetén pedig 1 ember töltögeti 4 tankolással, és ahol várost is jelzett, ott 12,5litereket mért. Régebbi X5 35i-nél az átlag majdnem 12liter, ha arra rácsapjuk a +25%-ot, akkor 15liter lehet a szimplán városi fogyasztás.Anno 258 lóerős X5 30d-hez volt szerencsém, az úgy egy 320d szint lehetett, és mondtam h 35d kéne h menjen úgy mint a 330d-m, aztán azóta már 3db X5 M50D-vel is összefutottam autópályán, és hát 110 körülről 160ig fél motorháztetőnyit tudnak távolodni, 160-200 között ezt ledolgozom, 200 felett pedig szépen el tudok menni mellettük, 240-nél már 1 kamionnyi a táv.
Ha főleg város és töltögetés is megoldható meg úgyis új autó, akkor 45e-re próbálnék rá, "csak" 3,3m Ft a felára, cserébe zöld rendszám és "akár" 2-2,5liternek megfelelő áramfogyasztás és ingyen parkolás. Ha cégre veszed, cégautóadó sincsen.
Nem néztem, de szinte biztos vagyok benne, hogy magasabb a 45e alapfelszereltsége is, és akkor máris nem 3,3m Ft a "felára", egy rákukkantást megér a 40i-hez képest, ha még nem tetted volna.Az biztos, hogy egy 40i jobban tartja majd az árát HA nem teszel bele túl sok km-t, ugyanakkor kétlem h majd kapkodnának utána.
Ha meg netán diesel, akkor megvárnám a 40d érkezését, ha kell több kakaó, akkor meg chipelni lehet 50d szintre, míg egy 50d-n már alig lehet húzni.
-
Gsx-rr
veterán
-
FIREBLADE78
addikt
25d és 30 d között van 30 ló ( fejből nem tudom pontosan) és nem hinném,hogy az tépné le a fejem. 45e-t próbáltam. Szépen gyorsul,tetszett is. Parkolás nálunk lenne ( hajrá botka), adók jó dolgok ( amíg viki engedi ugye). nem sírok,csak ez brutálisan sok pénz még lízingre is. Nem hiszem,hogy a topikból végig dolgozzák a karácsonyt. De ahogy írod,valamit valamiért
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
nagyúr
Az komoly, hogy egy 25M-s autónál szempont, hogy félmillióval többet vagy kevesebbet kell évente fogyasztásra költeni?
while (!sleep) sheep++;
-
nincsnév007
őstag
lóerőket etetni kell
-
FIREBLADE78
addikt
válasz nincsnév007 #52881 üzenetére
Gyomromat is.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
kissusuly
csendes újonc
Sziasztok! Eleg sok helyen latok olasz replika felniket. Elegge tartok toluk igy elso ranezesre. Van valakinek szemelyes tapasztalata ezekkel? Van ertelme megvenni? Elore is koszi a valaszokat! :D
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #52885 üzenetére
Most láttam egy új X3-at. Tetszik a feneke, végre
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chrys_
addikt
36 tankolás/19k km alapján:
535D 390LE-re húzva sok városi km-rel és rövid autópályás 240kmh-val 10,5l.
130kmh-val 7l.
Hosszú átlag 9,3l.
Kb. csak autópálya, 200kmh alatt ritkán, 12l (kétszer sikerült összehozni).[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #52889 üzenetére
Nekem Board szerint 6,1.
35d nem fogyasztott 11 alatt, mert mindenhol nyomtam neki -
cOxeR
Ármester
válasz kissusuly #52886 üzenetére
Alapvetően nehezek, a minősége meg olyan átlagos, ezért is van sok replika felni, illetve mert sok a fedezet rajta... Egy kevésbé márkás nem “copy” felni olcsóbb es minőségben ugyanaz, vagy jobb. Kérdés mi számít a gyári kinézet... vagy számít hogy mit bír. Átlagos közlekedésre nincs velük baj. Pl kerestem Alpina felnit de nem lehet kapni csak replikát, eredeti meg néha fellelhető eszement árakon.
-
BeZol
őstag
válasz KAMELOT #52876 üzenetére
1turbós a 440i, csak twinscroll gondolom a neve, h kettős megfúvású, M3-M4-ben van 3liter biturbó.
(#52877) Gsx-rr :
Mondanám, h lehet igazad van, de vettem a fáradságot, és utánajártam:
[link] F30 320D 184 ló - 21,97s a 80-180km/h
[link] F15 X5 30d 258 ló - így mobilról stopperrel nekem 25,36s jött ki 80-180km/h-raUgyan nem E90, de F-széria F-széria ellen, és ez a kb. 3-3,5s úgy 8 autónyi távolság lehet, ami később egyre durvábban növekszik.
"Ugy hagy alva egy X5 egy E90 20d-t hogy orom nezni" --> 163 vagy 177 lóval kb. egálban lesz az X5-tel, de a kijelentésed totál fals.
(#52884) KAMELOT:
ja, meg ha jól tudom, némelyikben már részecskeszűrő is van, szóval már dieseles költségek is bejönnek(#52885) FIREBLADE78:
F15:
N57 D30O 258 PS 560 NM
N57 D30T 313 PS 630 NM
N57 D30S 381 PS 740 NM
G05:
B57 D30O 265 PS 620 NM
B57 D30T 320 PS 680 NM
B57 D30S 400 PS 760 NMHa lóerőben nem is hozza a G05 30d az F15 40d-t, nyomatékban már majdnem tudja. X3/X4 M40d-ben 326 lóerő van.
Német fórumon kis kereséssel azt találtam, hogy év elején érkezhet a 40d, de hogy az M50d elvileg nem teljesíti a legújabb normákat, ezért ki fog esni egy időre. Most h ebből mi mennyire igaz, annak már magad járj utána, de majd kb. bő 2milla lehet a 40d felára 30d-hez képest. -
Gsx-rr
veterán
"Ugy hagy alva egy X5 egy E90 20d-t hogy orom nezni" --> 163 vagy 177 lóval kb. egálban lesz az X5-tel, de a kijelentésed totál fals.
Miert nem a 0-100 at nezed
Amig te a szamok embere vagy addig rakd egymas melle a ket autot.
Sokkal jobban el fog indulni az X5 a 4 kerekkel tehat az allitasom igaz.
Nezd meg azokat az adatokat is.4 kerek sokat szamit, hiaba volt 140 loero elonyom megis kikaptam a G11-tol.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #52897 üzenetére
Ja hat persze nezhetunk akkor koztes tartomanyokat.
Gyorsulni nem autopalyan szoktunk.
Foleg nem 80-rol.
Persze ,hogy nem, mas a megadott adat meg az eletszeru korulmenyek.
Kb ez olyan ,mint a fogyasztasi adatok.
Orom volt nezni,mennyit kaptam lampatol lampaig rovid tavokon. Elindulni se tudtam normalisan.
Megint mas a palyan a tukorbe se lattam.[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #52896 üzenetére
Mindenkinek igaza van egy kicsit.... Pályán simán az fog lenni amit Bezol mond lámpánál meg az amit te bár ott a különbség 0-100-nál 0,3s az X5 javára ( F15 X5 30D 2015 258Le 6.9s) ( F30 320D 2015 190Le 7.2s ) .... De életszerűbb az,hogy pályán vagy forgalomba menet közbe találkoztok és ott bizony el fog menni a 20D de mindenképpen simán megy az X5-el....
Én az E39-el E60-al is rengeteg összkerékhajtás-os autóval találkoztam és sok esetben a papírforma szerint el kellett volna menniük a 0-100-ban a valóságban lazán otthagytam őket... Egyedül ami olyat indult ,hogy lószart tudtam vele kezdeni az az X6M-ek állóból brutálisat indultak de ha gurulva mentünk a lámpához akkor tudtam menni velük a 35D-vel. Való életben azt tapasztalom,hogy mind1 milyen autó van az emberek alatt 90%-ban nem tudnak elindulni....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Windows 11
- További aktív témák...