-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
NyalokAA
aktív tag
válasz Ļantos #53953 üzenetére
100 kb semmire se elég
legközkedveltebb retrofittek ( nem kell szentírásnak venni az árakat csak kb , beszereléssel eggyütt )
belső csere normális bőrre \ alcantarára elektromos minden extrás sport ülésekkel 2-300
full digitális műszerfal 250-300
m sport kormány 150-200
carplay képes legfrissebb berakható navis rendszer 300-400
lci előtti modelleknél ledes lámpára csere elől 500-800
hátul 100-150
külső m-packett 500-1misi
ebből kb bármelyiket csinálod meg és kapsz utána érte egy "százast" nemvagy kisegítvef3x szériáról van szó
-
whitezo88
nagyúr
E60 520i (2004) teszt a Speedzone-ban, kivételesen szép állapotú! [link]
-
Drago1
tag
válasz Gézengúz #53951 üzenetére
Ebben a bontóban csak F meg G széria van ,árakról annyit tudok hogy máshol E87 be vettem a feleségemnek komplett sport bőr belsőt elektromosat 90 ezer ft -ért 2 éve E46-hoz lehet még olcsóbb ,meg ritkább a jó állapotú ezek már öregebb autók ,facen vannak ilyen csoportok pl E széria adok veszek ott biztos tömegével vannak cuccok hirdetve.
-
Drago1
tag
válasz Chris0321 #53954 üzenetére
F meg G szériánál gyári cuccokat ,hozzá lehet adni az autó felszereltségéhez ,pl nagyobb navihoz gyári FSc kód csomagot lehet venni és a felszereltséghez kódolni ,nekem is így van minden ,nem nagyon számít.M pakettnél szoktak alkudni hogy de hát épített ... és ha tudnák mennyi lóvé M pakettesíteni egy F szériát ,ledobnák az ékszíjat ,én el sem kezdtem horror ,nem elég csak első meg hátsó lökös,más a ködlámpa a lökös mögött az elvezetések dobbetétek ,meg persze belül tetőkárpit ,váltó ,kormány ,alu vagy karbon betétek stb küszöbök ........ az enyém 2015ös az ülések egy 2016-os f31 ből valók innen nézve még többet is ér
-
MoP_FX 57
őstag
válasz whitezo88 #53956 üzenetére
Ritkán értek egyet ennyire Pistával, de ez az E60 egyszerűen még 16 év után iszonyúan ott van dizájnban. Fáj is a szívem, hogy nekem valószínűleg ilyenem már nem lesz.
Egyelőre még csak odáig néztem meg, hogy Pista "EGR-ezi" a CCV rendszert, mert ott kicsit ledobta az agyam az ékszíjat, de ez a darab tényleg nagyon patent. M54 pedig szokásosan .
-
BMW-M
újonc
Ez a bontó az amiről szó van? Köszi
BMW és Mini alkatrészek, Export Teile Kft.
2143 Kistarcsa, Szabadság útja 56.
Telefon: +36 70 943 0056[ Szerkesztve ]
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #53963 üzenetére
Műszerfalat is kell cserélni mert a Hud nál másképpen mennek a szellőző csövek, meg más szélvédő kell a sima nem tükrözi vissza, szóval egy vagyon és sok óra bontás összerakás
-
BossBoss
őstag
Sziasztok!
2013-as 325D N47D20 mennyire lehet ördögtől való? 100-150k km-el?
-
CharlieDrop
veterán
-
Ļantos
aktív tag
válasz NyalokAA #53955 üzenetére
Én pontosan tudom ezeket az árakat, de a felhasználók általában maguk miatt csinálják, nem azért, hogy ennyivel többért majd el is lehet adni. Le is írta a kolega... Én azt jegyeztem meg, hogy nekem megéri többet fizetni ha mondjuk egy igényesen megépített kocsi van, szemben egy snassz darabbal. A százast nyilván képletesen írtam.
-
Ļantos
aktív tag
Kisnavis e60-ba hol lehet navi dvd-t berakni? Haverom vett ilyet, odaadtam neki a lemezem és azt mondja nincs helye se a csomagtartóba se kesztyűtartóban. Elől meg ugye csak a cd nyílása van.
-
BossBoss
őstag
válasz CharlieDrop #53967 üzenetére
Köszönöm nektek! Közben hasonló jókat olvastam róluk... Akkor marad az eredeti elképzelés. Próbálok találni egy megkímélt e92 325D-t, még M-es motorral. Nem lesz egyszerű ahogy nézem.
-
BossBoss
őstag
válasz CharlieDrop #53971 üzenetére
Így ahogy írod, legyen rendszeresen karban tartva. Olyat aminek volt gazdája. Valamennyire lekövethető az előélete.
-
félisten
Sziasztok!
Szeretnék hobbi autónak egy E38 750i-t nézni, de nem merek belevágni a vásárlásba.
Hahun láttam több autót is, de valahogy egyiket sem akaródzik megnézni. Ahol nincs rendszám ott a képek is csalókák és mesés leírás szerepel mellette, aztán vannak a gyanúsan olcsó lerúgott járgányok. Mit gondoltok ezekről?Köszönöm!
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
félisten
-
chess001
aktív tag
válasz Plazmacucci #53973 üzenetére
Szerelés lenne a hobbi, vagy az autózás?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
félisten
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Plazmacucci #53973 üzenetére
Azért tökös csávó lehetsz, de hobbinak ilyet kell. Én tutira az elején tennék bele egy nagyobb összeget, és vennék egy átlagnál jobb állapotút, mert a lakatolás, fényezés drága, úgyszintén drága pótolni az apróságokat gyáriból, amik az évek során elvesztek/eltörtek. Alkatrészből minden lesz, minőségi utángyártott, gyári új, esetleg gyári bontott is, amiatt nem kell aggódni. Tudás szépen felhalmozódott a szakfórumokon, aktív közösség is van, E38-at szépen mentenek youtube-on is, lehet tanulgatni.
A V12 miatt fogsz káromkodni már valószínűleg egy alap gyertyacserekor is, de egyébként mai viszonyok között nem egy túlkomplikált motor.
Mennyiért nézel és miket?
-
félisten
válasz MoP_FX 57 #53978 üzenetére
Némileg elbizonytalanodtam a nagy keresgélésben. Látszólag kicsi a merítés. Nem feltétlenül ragaszkodok a 12 hengerhez, de nagy és nehéz az autó. Látom egymilliótól van minden. Fosok a zsákbamacskától, egyszer már vettem egy szar autót, igaz nem BMW.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Plazmacucci #53979 üzenetére
Volt egy gyönyörű/megőrzött 750i napokkal ezelőttig hahun, először 3,2-ért, aztán 2,9-ért. Aranybarna fényezés, vajbőr belső, elég fullos kivitelben, valami 210e km-rel, kár, hogy már nincs meg. Azt valószínűleg megérte volna/megérné megnézni, ha tényleg ilyet szeretnél. Én is hosszú ideje szemeztem vele, de jelenleg nem kell második hobbiautó.
Azt el kell fogadni, hogy a 2 tonna és V12 miatt együtt városban 25 liter körül fog kérni. Ha gatyák az első lambdaszondák, akkor meg még többet, és valószínűleg városon kívül sem igazán fog 12 alá esni. V8-cal már azért sokat meg lehet takarítani, és az még egy 7-eshez illően komoly motor továbbra is, nem mintha a sorhattal bármi baj lenne.
Szerintem zsákbamacska nincs. Ha olcsón veszed, szart kapsz, amire rengeteget fogsz locsolni, és a végén többe fog kerülni, mint a kezdeti drága. 2 millió alatt én nem néznék 750i-t, mert csak magadat fogod megszívatni. A "nagy" merítés meg nyilván mobilén van a 750i-ből, ez sosem Mo. autója volt, még a 730d sem.
-
félisten
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Plazmacucci #53981 üzenetére
750i-re szerintem karcsú. Foglalkozós lesz annyiért, és az a baj, hogyha el kell kezdeni lakatolni/fényezgetni, akkor:
- nehezen fogsz embert találni
- még nehezebben fogsz jó szakembert találni
- drága lesz/sokára kerülsz sorra
- lakatolásnál nehéz/lehetetlen lesz előre megmondani, hogy mekkora a "kár"A motor/futómű/fék hármashoz van alkatrész, csak be kell pattintani, nem ezeken fog múlni a dolog.
Szerintem valahol 2-3 között érdemes nézegetni az E38 750i-t, és én személy szerint inkább az elején fizetnék többet, mert akkor nagy eséllyel olyan autót veszel, amit nem csak 20 ember kipróbálni akart előtted, aztán gyorsan továbbadni az első 100 literes megtankolás okozta összeroppanás után. De ez csak az én véleményem.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz MoP_FX 57 #53980 üzenetére
Gugli cache-ben csak megvan még:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/bmw/750/bmw_750i_automata-15211453 -
H.Ezredes
őstag
Nem akarok annyira belepofazni de talan a 7-es szerihoz konyitunk kicsit. 94 - ota 750-ezik edesapam es onnantol nagyon sokaig csak 750-est javitottak mai napig aktivan szereli a 750-760-akat. Neki van tobb e32 750-e e38 750-e65 760-a. Mas vilag azert egy hetes. Foleg a V12. Alkatresz dragabb mint a tobbi szeriahoz. Hasznalt alkatresz nem sok van es annak a fele mar szar. Futomu fek azert draga. Foleg egy edc gatlo 750 tarcsa normalis csak a gyari. Valto az csak 7-es 5HP30. Nagy a suly korosak az autok egy ilyet fenntartani normalis jo allapotban horror. Rengeteg olyan dolog van amik ennyi idosen elfaradnak.csovek alkaterszek tomitesek karosszeria futomu Ez nem az a ketegoria amit otthon szerelgetsz butykolgetsz.... Fogyasztasa egy atlagos autohoz kepest 1,5-2X annyi. 750-et csak ugy erdemes fenntartani ha megvan ra a megfelelo anyagi keret mert igen csak igenyli a karbantartast. 25 ev alatt azert felgyult nemi tapasztalat ezzel kapcsolatban... 750 a BMW csucsa... Minden tekintetben persze ennek megvan az ara.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szimi57
őstag
válasz Plazmacucci #53973 üzenetére
Nézni kell egyet, aminek rendben van a kasztnija és jó olcsó. Utána jöhetne a hobbizás: bele kell dobni egy bontott M54-es motort váltóval.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
chess001
aktív tag
válasz Plazmacucci #53981 üzenetére
Ja, te 1,5-ból szeretnél 750i-t, venni. Most voltam egy ismerősömnél a konkurens A8 (kicsi 4.2 V8) motorját igazgatja, 950e az anyagár... A 750i 12 hengeres. Szerintem, ha 10 misit nem raktál félre a hobbira, akkor csak szivatod magad.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz H.Ezredes #53984 üzenetére
Pont ez a kulcsa szerintem a dolognak, hogy a vásárláskor érdemes egy szebbet/drágábbat megvenni, mert ott nagy eséllyel már a teljes kocsit legalább egyszer kicserélték a két rendszám között. Aztán úgysem egyszerre fog minden megint elájulni, hanem tervezhetőbben.
chess001: 10 misi? Hagyjuk már... 3 körül már jót fog kapni, nem a hengerfejeset kell megvenni, és a világ összes pénzéért nulláról összelegózni újra.
[ Szerkesztve ]
-
-
ittakary
nagyúr
2000 évi E46 318ci (M43)-be milyen akkut javasoltok?
55Ah a gyári BMW, előző tulaj nekem Exide 61Ah -t rakott (EA 612), az most 2 év után megpurcant -
molnarpeter
nagyúr
válasz ittakary #53989 üzenetére
Ha sokat mész 1-2 km-re, akkor lehet picit nagyobbat nézni, ami elfér. A lényeg, hogy a méret stimmeljen, szabvány dolgok ezek, szvsz akármelyik megfelel (itthon és cégnél Jásztól Bannerig egyik sem volt problémás, ami nem volt lemerülve hagyva). Árukeresőn néznék valamit, ami stimmel és jó árban van. Ha van kedvezményed, A.Z. akkuk is jók lehetnek, Unix rugalmas a garancia terén.
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
Leesett az idei télen az első hó... és nem a BMW-k szenvednek, hanem a kis elől kaparó szarok
-
CharlieDrop
veterán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #53995 üzenetére
Biggyeszd már mellé, hogy N43. Hogy feldobja a kereső egyből.
-
válasz CharlieDrop #53997 üzenetére
Itt talán belefér a duplázás
-
MoP_FX 57
őstag
válasz CharlieDrop #53995 üzenetére
És érted, Zolink autószerelőnek készül/tanul. Azt gondolná az ember, hogy nem ő képviseli a full laikus autóvásárlót, de úgy látszik nagy különbség nincsen...
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- EA Sports WRC '23
- Battlefield 2042
- Opel topik
- Gyúrósok ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...