-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz Plazmacucci #53973 üzenetére
Szerelés lenne a hobbi, vagy az autózás?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Plazmacucci #53973 üzenetére
Azért tökös csávó lehetsz, de hobbinak ilyet kell. Én tutira az elején tennék bele egy nagyobb összeget, és vennék egy átlagnál jobb állapotút, mert a lakatolás, fényezés drága, úgyszintén drága pótolni az apróságokat gyáriból, amik az évek során elvesztek/eltörtek. Alkatrészből minden lesz, minőségi utángyártott, gyári új, esetleg gyári bontott is, amiatt nem kell aggódni. Tudás szépen felhalmozódott a szakfórumokon, aktív közösség is van, E38-at szépen mentenek youtube-on is, lehet tanulgatni.
A V12 miatt fogsz káromkodni már valószínűleg egy alap gyertyacserekor is, de egyébként mai viszonyok között nem egy túlkomplikált motor.
Mennyiért nézel és miket?
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Plazmacucci #53979 üzenetére
Volt egy gyönyörű/megőrzött 750i napokkal ezelőttig hahun, először 3,2-ért, aztán 2,9-ért. Aranybarna fényezés, vajbőr belső, elég fullos kivitelben, valami 210e km-rel, kár, hogy már nincs meg. Azt valószínűleg megérte volna/megérné megnézni, ha tényleg ilyet szeretnél. Én is hosszú ideje szemeztem vele, de jelenleg nem kell második hobbiautó.
Azt el kell fogadni, hogy a 2 tonna és V12 miatt együtt városban 25 liter körül fog kérni. Ha gatyák az első lambdaszondák, akkor meg még többet, és valószínűleg városon kívül sem igazán fog 12 alá esni. V8-cal már azért sokat meg lehet takarítani, és az még egy 7-eshez illően komoly motor továbbra is, nem mintha a sorhattal bármi baj lenne.
Szerintem zsákbamacska nincs. Ha olcsón veszed, szart kapsz, amire rengeteget fogsz locsolni, és a végén többe fog kerülni, mint a kezdeti drága. 2 millió alatt én nem néznék 750i-t, mert csak magadat fogod megszívatni. A "nagy" merítés meg nyilván mobilén van a 750i-ből, ez sosem Mo. autója volt, még a 730d sem.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Plazmacucci #53981 üzenetére
750i-re szerintem karcsú. Foglalkozós lesz annyiért, és az a baj, hogyha el kell kezdeni lakatolni/fényezgetni, akkor:
- nehezen fogsz embert találni
- még nehezebben fogsz jó szakembert találni
- drága lesz/sokára kerülsz sorra
- lakatolásnál nehéz/lehetetlen lesz előre megmondani, hogy mekkora a "kár"A motor/futómű/fék hármashoz van alkatrész, csak be kell pattintani, nem ezeken fog múlni a dolog.
Szerintem valahol 2-3 között érdemes nézegetni az E38 750i-t, és én személy szerint inkább az elején fizetnék többet, mert akkor nagy eséllyel olyan autót veszel, amit nem csak 20 ember kipróbálni akart előtted, aztán gyorsan továbbadni az első 100 literes megtankolás okozta összeroppanás után. De ez csak az én véleményem.
-
szimi57
őstag
válasz Plazmacucci #53973 üzenetére
Nézni kell egyet, aminek rendben van a kasztnija és jó olcsó. Utána jöhetne a hobbizás: bele kell dobni egy bontott M54-es motort váltóval.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
chess001
aktív tag
válasz Plazmacucci #53981 üzenetére
Ja, te 1,5-ból szeretnél 750i-t, venni. Most voltam egy ismerősömnél a konkurens A8 (kicsi 4.2 V8) motorját igazgatja, 950e az anyagár... A 750i 12 hengeres. Szerintem, ha 10 misit nem raktál félre a hobbira, akkor csak szivatod magad.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szimi57
őstag
válasz Plazmacucci #54094 üzenetére
A 330i-ket kellene nézegetned.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Plazmacucci #54094 üzenetére
Én azt gondolom, hogy ha nem a hétvégi sétáltatás a cél, akkor tényleg el kell felejteni az E38 750i-t, de valószínűleg még a 740i-t is. Egyszerűen ezek az autók nem rentábilisak 2020-ban. Napi közelekedésre én még a 7-est is elfelejteném. Ha nagykocsi kell, akkor én azt mondanám, hogy Bangle 5-ös M54-es motorral, egy 530i, esetleg egy LCI 530i N52-vel. Ha elég a 3-as, akkor valami E90 330i szintén N52-vel. Ezek véleményem szerint azok az utolsó klasszikus hathengeres benzinmotorok, amik már kellően erősek és kifinomultak tudtak lenni, de még nincsenek tele taposóaknákkal és emissziós szempontból végrehajtott túlbonyolításokkal.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Metal topik
- Programozás topic
- Xbox Series X|S
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- E-book olvasók
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest