-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
válasz Drago1 #53191 üzenetére
Nem!
Nekem azt mondta, hogy tömítés csere motor kiszereléssel együtt 1000€. Elmondta, ha már ki van szedve jó lenne ezeket is megcsinálni...vezérlés, vízpumpa, hengerfej(6-7bar volt 2 éve), és minden ami olyan, hogy csak akkor jutsz hozzá ha ki van szedve a motor.
Megmondta mennyi.. Mondtam OK.
190k váltóolaj csere nagyon sok egy 20d. Hányszor mosták át neked?V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
FIREBLADE78
addikt
Én már annak is örülnék,hogy vki tisztességesen megcsinálja a munkát. Persze ár is fontos egy szinten. De sokszor a magas ár szar munkával átbaszással módosul. Igazából a gyári szervizben sem tudom,hogy mit és hogyan csinálnak.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #53203 üzenetére
Most jövök műszakiról, sikított az autó hogy kevés a guminyomás 1,2 ön hagyták. Mert defekttűrőt leengedik hogy meg tudják mérni a lengéscsillapítókat, vissza meg nem fújták............ és ez egy nagy márkaszervíz igaz nem BMW de ez mindegy.
-
bröton
csendes tag
Több kockázatot, mint lehetőséget lát a teljesen elektromos jármű-technológiában a BMW, ezért továbbra is nagy hangsúlyt helyez a dízel- és benzinmotorok fejlesztésére.
Ezt mondta Klaus Fröhlich, a BMW fejlesztési igazgatója.
Ennek a hírnek azért lehet örülni mert az unokáink is tudnak majd venni a jó kis 530-d-ből -
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #53205 üzenetére
What? Mi köze van a guminyomásnak a műszaki átmenetelhez?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #53207 üzenetére
A lengéscsillapításhoz van köze
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FIREBLADE78
addikt
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #53209 üzenetére
hogyhogy éspedig?
ha puhább a gumi másképpen rugózik, mintha kemény lenneNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
whitezo88
nagyúr
Ugyan a múltkori kérdésemre még tipp se jött, lenne még egy kérdésem. Járó motor, álló helyzet, felengedett kuplungnál (üres) alulról (váltó? kuplung?) fura, halk hang jön. Benyomom a kuplungot, eltűnik. Mire utalhat? A kuplungtárcsa egész pontosan 3 éve lett újra cserélve. Hétfőn kezdi a napot a szervizben, de addigis, ha beszélek velük, merre nézelődjenek mert ez nem normális. Meg az se hogy gázadáskor zúg a váltó/kuplung. Terhelés alatt pláne.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #53210 üzenetére
Ezt értem,de mi köze ennek a műszakihoz? Nézik,hogy hogyan rugózik?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
válasz FIREBLADE78 #53212 üzenetére
Persze, van futómű mérés műszakin. Bemérik a gátlókat. Nem voltál még műszakin soha?
-
Carlytoo
aktív tag
válasz whitezo88 #53215 üzenetére
Szét. Ilyenkor célszerű lehet ott mindent cserélni, de kérdés, hogy kell-e!? Ha eladod, akkor nem biztos ,hogy hozzányúlnék. Jelezd, hogy ez a problémája és ha valakinek kell úgy is meg fogja csináltatni. Ettől nem fog jóval többet érni az autó.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #53205 üzenetére
Bukást hozhat műszakin a defekttűrő gumi!
-
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #53205 üzenetére
Nem szokás ,vissza fújni?! Le engedik azt jó ?
-
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #53219 üzenetére
Miért nincs külön program a rázópadon ,hogy defektőrű gumi azt megnyomják és úgy mérne?!BMW ezer éve defektűrővel jön ki .
Igazából ott voltam látták, hogy BMW megnézték a gumikat már engedték is le mind a négy kereket .Megy egy olyan aki műszaki analfabéta és elengedik az útjára lapos gumikkal ........ -
whitezo88
nagyúr
válasz germinator66 #53221 üzenetére
Amit ma irtam azt leszarnam mar, amit meg akaroo csinalni az a menet kozbeni (inkabb nyomatekra) valo zajossag. Ket hete Pilisben voltam utasokkal es szenvedett valami zugott suvitett... miutan mar egyedul mentem elmult nagyreszt de nem teljesen. Igy nem adom tovabb.
-
whitezo88
nagyúr
válasz Carlytoo #53225 üzenetére
Koszi de alapnak kene lennie mindenkinel sajna tudom hogy ha koltok ra mondjuk 200at nem fogok annyival tobber eladni, de talan konnyebben. Majd jelzem ha meghirdetem, hatha erdekel valakit vagy tud valakit akit igen.
elore felek mikor utodot keresek, milyen felhozatal lesz
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
Megnéztem ezt a N63 motort. Hát nem éppen jó kialakítás a motor közé tenni a két turbót. Egymást melegítik.
1.5 bar boost, redline 7200rpm
Van ám hőtermelés.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
BeZol
őstag
válasz KAMELOT #53235 üzenetére
Igen, és a 408 lóerős verziók, amik először megjelentek, azok kb. gyárilag kuka az összes, mert gyárilag 2 vmi a motoron belül rossz, ezért kinyírja a motort, és még az olajhűtőkör sem 100-as, és erre jön még az, hogy az elektronika és a műanyagok a bazi nagy hőtermelés miatt elég hamar tönkremennek.
Ezért kb. nem is szabad 408 lóerős motorban gondolkodni (az áruk sem hiába annyi amennyi), a 449 lőerősnek már 2 olajköre van (vagy 2 olajpumpa , a lényeg h ez a rész, és az a 2vmi is orvosolva van bennük), marad a bazi nagy hőtermelés okozta probléma. Persze aztán lett bizonyos típusokban 462 lóerős változat is, a legújabb pedig már az m850i-ben debütált 530 lóerő. Mindegyiknél finomhangoltak valamit, a lényeg, hogy a 449 lóerős változattól felfele elvileg nincs már akkora gáz, de a 408 lóerős az totál konstrukciós hiba.Még nyáron utánajártam a témának, mert 550i GT-ben is gondolkodok/gondolkodtam, de csak a 2014 utáni 449 lóerős faceliftesek jöhetnek szóba (facelift előtti 5gt krómos csomagtartója nem jön be), viszont nagyon nehéz kocsi és az erős motor ellenére sem egy rakéta, ezért ugyan nézegetem napi szinten a külföldi árait, mert alapvetően 30+ezer euró, de néha van 22-25ezer eurós autó (max 3 napig!), ami 2014 utáni 535i/535d ár, közben azt hiszem azokhoz képest újonnan +10milla volt az 50i + gazdagabb volt az alapfelszereltség is.
2007 utáni faceliftes E60-asokat is néztem (2007-2010), van egy nagyon-nagyon fullos 4liter szívó V8 540i sedan 306 lóerővel, csak az individual audiót hiányolom belőle, vagy legalább egy logic7 hifit (bár utólag meg lehetne oldani bármelyiket), fel is hívtam még anno dec. elején, mikor 2.950.000-ért hirdették, de konkrétan csak olajcserék voltak eddig a kocsin, semmi nagyszervíz, szóval ebbe is bele kéne önteni az elején 1,5millát úgy, hogy lehet az mind csak a motorral költődne, de még ha ezen túl is tenném magamat, néztem youtube-on gyorsulási videókat, és hát ezeken ugye nincs mit nagyon chipelni mert szívók, így egy legalább 269 lóerő 609nm-re húzott gyárilag 231 lóerős 30d valszeg hasonlóan, vagy jobban menne nála kisebb fogyasztás mellett (és azért a sor6 diesel ég és föld a sor4-hez képest), mert egy stock turbós 35i a 306 lóerővel és nagyobb nyomatékkal csak 1 autónyit megy el 210-ig a chipelt 30d-nek. (ezeket a számokat majdnem azonos súlyú chipelt 30d és stock 35i gyakorlati megtapasztalása alapján 100%-osan tudom, h nem beszélek hülyeséget)
Ha az nem lenne elég, hogy a mostani 30d-mhez képest gyakorlatilag hasonlóan menne egy szívó 40i, csak a városi fogyasztása 9-10liter helyett 14 körül alakulna, nagyobb pénzkiadás lenne a motor rendbetétele, cserébe szebben szólna, DE végig ott motoszkálna bennem a kisördög, hogy létezett 367 lóerős szívó 4.8 liter V8 is 550i-ként (utolsó szívó V8), és folyton folyvást vágyódnék a jobb motorra, mint ahogy a 30d esetén is örülnék egy 35d-nek, közben pedig már évek óta van M50D is ugye.Úgyhogy bármennyire is tetszik ez az 540i, letettem róla, mellesleg csak sedan karosszériával létezett, ha minden jól megy nálunk nyáron érkezik a baba, így ha 1 babával még meg is felelne, a 2., esetleg 3. baba mellett már must have kategória lenne egy kombi, ergo ha már 2-3 év múlva aktuálisabb lenne egy kombira-váltás, akkor miért ne egyből kombit már most?
Szóval nálam továbbterelődött a téma az e60 550i touringra, DE youtubeon van E92 335i coupe vs e60 550i (oké, van köztük jó nagy súlykülönbség, e60 535i pedig csak usa piacra készült), és 1 autónyit megy el az 50i, viszont miután a 35i-t megchipelik, akkor elég durván elmegy mellette... Egy 35i pedig hasonlóan megy mint egy 286lóerős 35d..., szóval egy chipelt 535d-vel pariban lennék a 550i-vel (bár én sosem kérném korommal tálalva ), és itt nem a 0-100 az érdekes, hanem a rugalmasság számítana. Persze bazira szép hangja van egy ilyen 50i-nek, főleg h turbó nélkül jobban is jön a hang belőle, de ahol a faceliftes 35d-kből a legjobbak véget érnek árban, onnan indul az 50i alja, és akkor még nem is néztem, melyikben vannak azok az extrák, amik nekem fontosak. Aztán még ott az M5, szintén szívó csak már V10, és létezett kombi is , csak hát annak a fenntartása... felejtős.Ettől függetlenül nézem már sokadik hónapja mi a szitu e61 35d/50i és f11 35d /299lóerős/ kocsikkal, a 2014 utáni 550i GT-ket augusztus óta nézem, ott semmi árváltozás nem történt, a 640D GT-k ára is kb. változatlan, azt tényleg csak érdekességképp nézegetem
-
Hű, jól belehettek állva a BMW-nél, amikor megállapították azt a fogyasztási adatot. Annál már csak a 6.9-es országúti a merészebb.
Ha V8-cas utazólimuzint veszel, felejtsd el a f*szméregetést. Akármelyik 3 literes dízel felpofozza ma már ezeket. Az enyémet is, 4.3 283 ló. Sőt, a 265 lovas dízelem is megeszi, de ez nem erről szól, sosem álltam ki ellenük sem. A V8-nak részterhelésen, alacsony fordulaton hömpölyögve kell élvezni a hangját, meg amit ad. Ha gyorsulni meg sportolni akarsz v8-cal, vegyél e63-at vagy rs6-ot.Visszatérve a 40i-re, városban az 16-20 lesz, országút + városból már megvan a 14, pályán meg 10,5-11. Aki mást mondd, az értelmetlenül hazudozik. 5GT V8-nál meg 13 alatti értékre ne is számíts. Az enyémnél nem voltak ennyire sumákok, legalább odaírták, hogy 19.4
[ Szerkesztve ]
-
BMW-M
újonc
Hozzáértőtől kérdezem, hogy a facelift-es N63 V8 turbóit ki lehet-e írni a motorvezérlőből?
Mert nekem nem hiányozna kb.-100 LE ha cserébe megbízhatóbb lenne az autó.
A felesleges alkatrészek kiszerelése után még több hely is lenne és valószínűnek tartom, hogy a melegedési probléma is javulna. -
chess001
aktív tag
válasz KAMELOT #53244 üzenetére
Dehogy tudná, nem csak abból áll, hogy kiírják, kiveszik. Az egy egész rendszer, a többit is hozzá kéne igazítani-szívó-kipurendszer, a motor belsejéről nem is szólva...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek