-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gézengúz
addikt
Ha már ennyire üzemanyag a téma, akkor az megvan, hogy...
[link]
Olcsóbból 8, drágábból 16Ft azonnali kedvezmény, per liter. -
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #53399 üzenetére
Természetesen megoldható, de önkéntesen nem minden forgalmazó (főleg a drágábbak) venne ebben részt. Törvénnyel lehetne kötelezővé tenni, az informatikai háttér adott. Ilyen alapon a krumpli, stb árat is nyomon lehetne követni.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #53406 üzenetére
Részesedés, illetve jutalék. Vagy ha úgy nézzük, X kedvezményből ennyit engednek át, aztán jut is, marad is.
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #53406 üzenetére
Évek óta használom. Azért mert te nem tudsz róla, nem kell a másikat hülyének nézni.
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #53409 üzenetére
Igen nyilván loggolják, hogy mikor, melyik kúton tankolok, szinte majdnem mindig ugyanott. Ebből aztán sok minden kiderül. Az adataimból meg csak annyi volt valós, ami szükséges volt, hogy a posta ki tudja hozni a kártyát.
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz Gézengúz #53410 üzenetére
Üzemanyag esetében ennek az a lényege, hogy a MOL fizet a kártya kibocsájtónak azért, hogy igy plusz vásárlókat tud szerezni. Sokan, akik regisztrálnak nagy valószinüséggel csak a MOL-nál fognak tankolni, és sokan lesznek közöttük akik eddig sosem tankoltak a MOL-nál.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Chrys_
addikt
A héten 51l üzemanyagért fizettem 72€-t 83€ helyett, 1,609€ volt az eredeti literenkénti ár késő délután (más tarifával dolgoznak napközben és estétől, akkor valahogy mindig drágább Jobban le lehet húzni a hazafelé vánszorgókat). 2 hetente kb. 50l üzemanyag kell, ki fogom használni azt az 1800 literes keretet
-
Chrys_
addikt
Német Shell.
-
Almos
aktív tag
Üzemanyagár:
A holtankoljak.hu mellett érdemes esetleg még nézni a waze adatbázisát is, ugyanis azt a felhasználók is tudják/szokták frissíteni, hátha ott vannak frissebb adatok. Viszont az átlag user a sima üzemanyag árát nézi, azt fogja frissíteni, a prémiumot kevesebb eséllyel... Ráadásul ahogy most nézem, csak a prémium dízel szerepel a waze listájában, a prémium benzin nem...
A Forensis kártya működő, valós kedvezmény, mint alkalmazott sem kapok ennél jobb kedvezményt a MOL-nál -
Chris0321
addikt
-
Puma K
veterán
Az érdi tecsó parkolóban lévő fényszoró polírosokkkal van tapasztalta valakinek-valakiknek?
Vagy Budapesten esetleg vonzáskörzetében kihez javasolt menni?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz molnarpeter #53424 üzenetére
Köszi szépen a tippet!
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
H.Ezredes
őstag
N47 Teljes vezérlés csere. Hűtőkazetta / szívósor kitakarítása olajfolyások megszüntetése 🔧⚙️⛓
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
- = Zk = -
félisten
szevasztok...
hát, ez hosszú lesz, előre szólok..amióta az E38 piacon van, álmodom róla... 1994-2001.. de a fészliftes tetszik a legjobban... 99-01.. asszem..
nos, szombat óta van egy a birtokomban... amiért beleugrottam:
- 20+ éves, tehát ennyi pénzért nem a legpatikább van nálam
- német prémium
- augusztusban lejár a vizsga, nem tervezem megújítani...
- 20 éves álmom vált valóra, nem hitegettem magam vele kapcsolatban.. a legrosszabbra készültem.. mégiscsak 20 éves és ismeretlen előélet, eléggé beteg állapot.., olcsó... viszonylag... kivül látszik az állapotán, dehát ez anglia és a tulajdonos ugye...
- olcsó húsnak híg a leve... de ha idén hazaköltözöm, minek vegyek drágán ilyen kocsit?! nézőpont kérdése minden, tudom...a lényeg..
most nem részletezem, menynire szerete, a kocsit, a hibűi ellenére, holott csak 3 napja van nálam.. tisztában voltam vele, hogy lesz vele bajom.. persze amiket eddig észleltem, nem tudom, mennyire zsebbenyúlós... melyik szenzor mit mivel hogyamit tudok eddig:
- ha ráadom a gyújtást, a fényszóróim elkezdenek villogni párat... amíg fel nem kapcsolom.ennek nem néztem utána még
- két hibakódot is kaptam: (elég gyorsan ) PO340 ( Camshaft Position Sensor A Circuit Bank 1 or Single Sensor) illetve PO173 (Fuel Trim Bank 2 ).. ezeknek neten olvasva elég sok érdekességeket kaptam.. 2-3 szenzort ki kellene cserélnem... lehet ki is fogom, majd megmondja a szerelőm mennyi az annyi
- ahogy indul a motor, a hűtőventi teker ezerrel... külföldi fórumokon írtak pumpát, hűtővíz vagy levegő szenzort, AC control panelt sokmindent... viszont ahogy észlelem, ha ráadom a klímát, kapcsol, hallom, picit visszafogja a motort...én kizárnám az AC panelt.. ( igaz, nem volt benne a biztosítékja, tettem bele. változatlan )a hidegségét nem néztem még..
- olaj... hát, ahogy bekukucskáltam alul-felül, olajos a blokk rendesen...gondolom tömítéscserések... ezt is megmondja majd a szerelőm...videókban, neten hallom van vmi speckó csatlakozója, ahol szinte minden diagnosztizálható. kerek, olyan min a 300V-os csatlakozók voltak anno.. már ha ez mond így valamit ... ezt megftaláltam, nem messze a motortól, motortérben.. kérdem én, ez mire is jó pontosan?!
meg ha pár hasznos válasszal segítenétek a fenti felsorolásomban, megköszönném
és Őkelme...
szerk. a lényeg, tudtam, hogy kihagyom
2000 728i... (hivatalosan 99-es, de 2000-ben kapott rendszámot...)[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
KAMELOT
titán
válasz - = Zk = - #53427 üzenetére
Kép alapján szép. Ha augusztusban lejár a vizsga és nem újítod meg akkor minek vetted?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
- = Zk = -
félisten
válasz KAMELOT #53428 üzenetére
mert nagy álmom volt, hogy lesz egy ilyenem...
és én innen idén hazamegyek, nem viszem haza. otthon sem akarok ilyet venni már... elmondhatom, igen, volt ilyenem is... ha 1 napra, ha fél évre, de volt...[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
szimi57
őstag
válasz - = Zk = - #53427 üzenetére
Idővel eladó lesz?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
KAMELOT
titán
válasz - = Zk = - #53429 üzenetére
Nekem is álmom volt, hogy veszek egy e65 v8 azóta megvan és nem is fogom eladni. Sajnos jobb autót (komplexen értem ) nem találtam.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
FIREBLADE78
addikt
válasz - = Zk = - #53427 üzenetére
Egy fillért nem költenék rá,ha nem fogod használni.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #53433 üzenetére
Én is pont ezen csodálkozom, megveszi, lejár a műszaki és még haza is jön angolból. Erre így költeni nincs értelme.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
válasz FIREBLADE78 #53435 üzenetére
2 millióért 2010-es E65-öt kapsz Angliában, 150e km körül. Egy ilyen, leharcolt e38 kb. 4-500 ezer körül van.
-
válasz FIREBLADE78 #53437 üzenetére
Gyanítom a jutányosabb árúak közül került ki. A munkadíjak mellett (50-60 font/óra) sokat nem érdemes beleölni. Az alkatrész olcsóbb, mint otthon, de a diagnosztika, találgatás sok szopást elvehet.
-
whitezo88
nagyúr
Valto kerdes: mi a kulonbseg a “sima” elektronikus elovalasztokaru (Ami lci e60ban is van) es a nemelyik autoban lathato hasonlo, de nem a kicsit megcsavart karu valto kozt? Ami ez [kép]
-
-
- = Zk = -
félisten
válasz FIREBLADE78 #53433 üzenetére
az alap dolgokat megcsináltatom rajta, de amíg vizsga van rajta, addig használom... majd elmondhatom unokámnak, ilyenem is volt
majd a lengyel autószerelő nekiesik, ahogy a M?ndeonak is anno és kiderül mit mond...(#53435) FIREBLADE78
1-2 millát, hova? mire?!... a kocsi volt kb 385e FT(#53431) szimi57
augusztus után tuti... de vedd figyelembe, Angliában van a kocsi..(#53436) aero.
bingoo! igaz, "csak" 93k mérföld van benne... de a mondeoban van 117k.... pedig az 2005-ös ugye... a 2000es Accordomat is 65ezerrel vettem 4-5 éve kb[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
FIREBLADE78
addikt
-
BeZol
őstag
válasz whitezo88 #53439 üzenetére
A képen sportautomata 6fokozatú váltó van, ami kormányról is működik. Ezek azok, amik felprogramozva sport módban úgy tudnak váltani, mint a zf8 fokozatúak.
Ami hasonlóan néz ki, de enyhén csavart, az a sima 6fokozatú, az nem tud olyan gyorsan váltani, DE gyorsabb mint a facelift előtti 6fokozatúak.
És van, aki retrofitel ilyen kinézetű váltókart a régebbi típusba, na az kamu, mint ahogy talán azt is szokták, hogy kap kormányváltót és talán ilyen sportautomata váltókart is a kocsi, de fizikailag még a sima 6fokozat van alatta, nem a sportautomata, ezért fontos a VIN alapján az ellenőrzés.
Szóval a linkelt kép az sportautomata 6fokozatú váltó, ami olyan gyors tud lenni mint a zf8fokozatúak. Én ilyet terveznék majd e61 lci 35d/50i esetén, de ha nem találok normálisan felszereltet, akkor lehet f11 35d lesz, szigorúan a 299 lóerős változattal (ami még nem xdrive-os), viszont azok meg már zf8fokozatúak, de majd vmikor tavasszal kiforrja magát a dolog. -
válasz molnarpeter #53442 üzenetére
Az aliexpress tele van vele, nagyon bénácska, e39-hez is árulják.
-
H.Ezredes
őstag
+ annyi csak,hogy ezek már mind LCI-be vannak és nem azonosak a PRE LCI-vel. Ugye ott GEN1 6HP van az LCI-be meg GEN2 . Váltóban lényeges változtatások vannak inkább a 8HP-hoz áll közelebb a sima kar:
és a sport kar
LCI-be a váltó ugyan az de ha sportautómatával vásároltad akkor kapott egy sport gombot más a váltó szoftver és a kormány mögött is ott vannak a váltó fülek. Sport módban GEN1 8HP szinten vált. Sport módban olyan ~200ms a váltás ami elég korrekt eredmény főleg 2007-ben szériagyártásban nem M-es autóként.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
cseppelcs
csendes tag
Üdv Mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy hibajelenség és nem találjuk rá a megoldást. Adott egy BMW F30 LCI 330D. M sport (kék) fék van rajta ami megálláskor éktelenül sikít. Többnyire akkor ad ki ilyen hangot amikor 20 km/h alatti sebességről megállok. Amikor először elindulok az autóval akkor olyan 3-4 fékezésig semmi és után 1-2 fékezés múlva nagyon sikít. Ha elkezdem tiporni a féket akkor nem jelentkezik a hiba. Tehát van olyan kicsi tartomány amikor még nem ad ki hangot és van olyan tartomány amikor már nem ad ki hangot, de a napi használat nem ebbe a tartományba esik sajnos. Mi elölről halljuk a hangot.
Amit eddig próbáltunk:
1, Az előző tulaj gyári tárcsával és betéttel kezdte a próbát. Elmondása szerint ezzel is csinálta.
2, Amikor eljött a csere akkor nem gyárit hanem ATE tárcsát és betétet rakott fel. Ezzel is ugyan úgy jelentkezett a probléma. Ezzel a szettel vettem meg az autót.
3, Megpróbáltuk a betét élét leszedni az ATE-nál.
4, Vettünk gyári betétet az ATE tárcsához.
5, Megpróbáltuk a betét élét leszedni a gyárinál.
6, Fel lettek szabályozva az első tárcsák.
7, Vettük féknyikorgás elleni Liqui Moly pasztát és a betét megfelelő részére rákentük.Most pénteken egy harmadik garnitúra fékbetétet fogunk kipróbálni de addig is ha valakinél volt ilyen hiba és megoldotta akkor szívesen veszem a javaslatot.
Köszönöm.
Bye
-
Chrys_
addikt
Ehhez hasonló kormány van az autómban váltófülek nélkül, a többi kezelőszerv rajta ugyanaz, nem M-verzió, de fűtött.
Egy ilyen csere csak plug and play, esetleg programozás kell hozzá, vagy az extra váltó miatt kiegészítő kábelezés is szükséges? -
BeZol
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Motoros topic
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kupon kunyeráló
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- SkyShowtime
- További aktív témák...