-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-KP-
addikt
válasz Anubris #28569 üzenetére
nyilván jobban fogyaszt, főleg az efficient dynamics verzió. de azt mondják sokkal több idő mire a dízel bemelgszik(akár 10-20megtett km), hidegen pedig a dízel is sokat eszik. ugyan a direkt befecskendezéses benzinmotoroknak is megvannak a nyűgjei, az n47-es dízelmotor ami ezekben a kocsikban van kifejezetten problémás.
ráadásul benne van ebben a nem túl hízelgő összeállításban is:
egy videó egy faceliftes 2010-es 318i-ről, egyáltalán nem vészes a fogyasztása szvsz.
e90 318i fogyasztás[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Anubris #30324 üzenetére
Az angel eye már a facelift utáni E39-en megjelent 2001-ben, szóval nem újkeletű dolog. Egy E46-tól korban nem idegen, de tudtommal az E46 sosem kapott gyárilag ilyen extrát (de majd kijavít valaki, aki jobban ért hozzá).
Én tanultam érintőlegesen formatervezést az egyetemen és nagyon tudom tisztelni a formatervezők munkáját. Nem rondítanék bele, főleg egy telitalálat designba nem. Nekem minden nem gyári optikai tuning esetén kilóg a lóláb, elrontja az egységet. Nyilván azért érzem így, mert egy keveset konyítok hozzá (avagy ebben is megvannak a "korok és stílusok", mint megannyi művészetben). Ha az utcán meglátok egy optikai tuningolt bármilyen autót, azok nekem eklektikusan hatnak.
Persze értem én, ha valaki ezekre a beavatkozásokra gerjed. De én nem.
Én előbb megfordulok egy patika gyári állapotú E30, E36, E46 után, mint bármilyen tuningolt példány után. Nálam az az erény, ha az autó egy időgép, ami a nullkilométeres szalon állapotba repít vissza. Szerintem ehhez kell több elszántság, így megőrizni egy mérnöki műtárgyat.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Anubris #30327 üzenetére
A gyári angel eye szerintem is nagyon szép, de egyik-másik utángyártott megoldás olyan, hogy nagyon gázul tudnak kinézni (főleg mikor úgy világít, hogy még a déli napsütésben is kiveri a szemed).
Nehéz dolog a jó optikai tuning. Bár én az autentikus gyári állapot híve vagyok, azért elismerem, hogy vannak ennek a műfajnak is istenei, csak kevés a tényleg jó műhely, ahol tudják is, hogy mit csinálnak.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Anubris #30346 üzenetére
Tudod mindig relatív, hogy kinek mennyi a sok ráköltés. Most így nagyjából kezd a helyére kerülni a kép, hogy mivel járna egy E46, azt mondom, hogy beleférne a fenntartása nekem, de barátnőmmel azért tervezünk másra is költeni (lakás, utazgatás, talán a gyerek sincs már olyan távol, stb). A tervezhető költségeket kedvelem, a meglepetéseket kevésbé, csak emiatt ódzkodom kicsit az E46-tól.
Most egy rokonom akarja eladni a 2006-os G Astráját, benzines 1.4-es (láncos, nem szíjas), klímás, közepesen felszerelt, ismert előélet, van benne ugyan 280 ezer kilométer, de műszakilag nagyon egyben van, gondját viselték. Nekem odaadná 800 ezerért (amúgy többért hirdetné). Nem vagyok finnyás, eljárnék egy ilyennel pár évig, csak nem olyan rossz első autó (másnak ilyen sem jut elsőre) és az E46-hoz képest sokkal olcsóbban fenntartható.
De csak egy baj van az egésszel: Én nagyon akarom azt a szerencsétlen E46-ot.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Anubris #30559 üzenetére
ha kb 4-5 éves az autó, vagy extrém alacsony a futása, akkor érdemes vele kezdeni bármit is.
ellenkező esetben 99%, hogy tekerve lett, pláne ha pár éve van bent.
szerintem sokkal többet jelent az állapotfelmérés, mint a lekérdezés. Persze ha találsz olyat amit nem tekergettek (elvileg persze), akkor az jó, de az kb. az 1% és nem BMW-ből az összes autóból
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BeZol
őstag
válasz Anubris #31019 üzenetére
2011 utáni 1est ha néznél, ott már érdemes chippelésben gondolkodni, sajna az előző szériához tényleg nem sokat hoz, kb. felesleges, azért belinkelem mit találtam az újabbakra, hátha pár év múlva emelett döntenétek:
114i 102ps, 180nm --> 133ps, 234nm
116i 136ps, 220nm --> 176ps, 286nm
118i-ből létezik olyan erejű, ami megegyezik a fentebbi 116i-vel, tehát az tök ugyanaz.
118i 170ps, 250nm --> 218ps, 325nmAlapvetően a kisebb teljesítményből a chippelés után megkapod az egy lépcsővel erősebb motorizáltságot.
Kérdés persze, megéri-e a kb. 10 éves, 2m Ft-ba kerülő, remélhetőleg nemtekert 200ezer km-es kocsi helyett egy 3-5éves, 4m Ft-ba kerülő 30ezer km-es kocsit venni.A 2m Ft körül mozgó 2005ös 116i-k 116 lóerősek 150nm nyomatékkal, míg a 4m Ft-os 114i ugyanezt hozná, chipelve pedig (133ps, 234nm) egy 2,3m Ft körül mozgó 118i-t is lazán elnyomna (129ps, 180nm). Azért érzékelhető ugrást hozott a belépő benzineseknél a turbók bevezetése, én tutira nem vennék ilyen pici szívómotorosat, bár a párodnak mindegy lehet, csak legyen ott a plecsni és guruljon el A-ból B-be, akkor pedig jó választás régi motor is. (+1 turbógonddal kevesebb ha arra kerülne sor 250ezer km felett vmikor)
Ha még a 100ezer km-es futásteljesítmény is belefér, akkor 4év körüli 116i-t is kapni 4mFt-ért (136ps, 220nm, chipelve már kánaán). Én lehet, hogy egy ilyenbe ugranék bele, majd 6 évvel később 10 évesen el lehet passzolni 2-2,5mFt-ért 200ezer km-rel, tehát 1,5-2mFt-os buksz a kocsi árán, míg egy eleve 11 éves kocsi 17évesen 300ezer km-es futással szerintem 1mFt fele lesz, tehát 1-1,5mFt értékvesztés (tehát a 4 éves kocsi tényleges felára 0-1mFt lesz 6 év múlva, hiába kerül 2mFt-tal többe most, és még nem is lesz annyi baja, hiszen 10 éves kortól és 200ezer km felettől kezdődnek csak a bajok). -
H.Ezredes
őstag
válasz Anubris #31566 üzenetére
Hiába írja a hirdetésbe nem ugyan az...
105 kW-os verzióban egy 1600 bar befecskendezési
nyomású, mágnesszelep-működtetésű befecskendező, a 130-135
kW-os verzióban pedig egy 1800 bar befecskendezési nyomású,
piezokristályos injektor található.A 105kW-os motorba elve a szívócsonkba pl csappantyú sincs....
Arról nem is beszélve,h a 105kW-os motoron Garrett turbó van az erősebbeken pedig Mitsubishi
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz Anubris #31566 üzenetére
Hat igen... 318D -hez nagyon kell az AC Schnitzer optika, meg a malomkerek is... Aztan jon egy mezei Octavia, vagy akarmi TDi, es romma alaz, kozben meg kirohognek...
Ezek mostanaban a belsosav kiralyai, 318D, 320D, es ezekhez hasonlo raketak. Mindig ezek villognak a leghevesebben, hatha megmarad a lendulet, es nem kell ujra kivarni, mig felgyorsulnak utazora. Ha nem, es lassitani kell, akkor problema van. De ugye az AC vagy M optika, meg a malomkerek az plusz lo a kulvilag fele, egyutt a versenycsikkal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Cxgrav
senior tag
válasz Anubris #31794 üzenetére
Szia!
Ami ajánlott márka fék kapcsán: ATE, Brembo, Jurid, Textar, TRW, Zimmermann
A 3800/L reális lehet, ha pl BMW logós Castrol az és nem Tesco 10W40 - de ennél olcsóbban is lehet jó olajat kapni.
Amit még BMW-be szoktak rakni: Motul, Agip, Xado, Mobil 1Ganz-[HUN]
How to video a lekapáshoz. KATT IDE[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
JanR
addikt
válasz Anubris #31984 üzenetére
Nem is az, hogy ugyan az, de szerintem az uzemanyag teljesseggel szimpatia alapon megy. En eddig minden autommal vegigprobalgattam a nevesebb kutak uzemanyagait. Pl. az omegamnal (benzin) kiderult, hogy nem szereti az omw-t, tobbet evett, lomha volt. A signumom diesel volt, ott a shelltol fustolt, de mocskos mod ment, az omw-tol nem fustolt, de nem is volt annyira robbanekony. Most shell 95 nitro-t tankolok, vagy mi a neve, teljes megelegedettseggel. E39 528i.
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz Anubris #32096 üzenetére
Ha a gyuru megvilagitasara a halogen izzot le csereled ledesre, aminek a fenye feher(~6000-7000k) , kekes-feher(~5000k) azzal semmi gond nincs!
Amik ilyen utolag berakott gagyi ledek (E36, E46-ban pl) es total kek, vagy lattam mar zoldet is, na azt buntetik, buntethetik jogosan.
En amugy nem is ertem ez miert jo illetve, hogy ki az a gyenge elmeju aki azt hiszi ez jol nez ki.
Iranyjelzo feheren? Csak sargan!
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
negro
őstag
válasz Anubris #32342 üzenetére
A uj 5 mindig az aktualis 7-es vonasait es technikai megoldasait es reszegysegeit kapja mindig. Nagyon szep bar az a disz a kerekjarati iv moge nem kene. Picit olyan hatasa van az autonak mintha FWD lenne
Meg szerintem ez a M csomagos sport verzio. Furcsalnam ha alapon ilyen "M-es" lokos lenne. De majd holnap jonnek a kepek dogivel.(#32344) ADAM1337
NGK szerintem. Ez van benne gyarilag. Tema is volt par napja.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
válasz Anubris #32348 üzenetére
Ahogy megy sorban a fejlesztés.
Régen, míg 3 féle BMW volt (3,5,7), viszonylag lassan ment a lépcső, aztán mikor jött a többi, plusz minden variáns külön számot kapott, akkor azért felgyorsult a betűk kopása. Gondolj bele, F30/1/2/3 a mostani hármas, de az M-es verzió már F80!!!!!
Durva, az F-ből olyan 8 év alatt fogytak ki, az E-ből meg 40 év (sacc/kb)
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz Anubris #33107 üzenetére
Szia. Melyik evjarat? Ha az FL elotti, akkor sima H8-as izzo kell bele. Rakhatsz bele LED -et is, ha zavar a sarga. Ha nem, akkor pedig amint kiszeded az izzot, latni fogod, milyen eros kell bele.
tutis: TU, vagy meg a regi? Azt hiszem a TU az euro 3-as. 98-tol OBDII -es csatlakozoval euro 3-as, elotte pedig euro 2-es. Es azt hiszem ebben az esetben mar a katalizator utan is van egy lambda szonda. Most azt nem tudom, hogy csak a normat teljesiti, vagy a vegen a tanusitvanyt is megkapta. Azt tudom, hogy az en regi 528i-m siman Euro3 -as volt, 99 TU.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz Anubris #33215 üzenetére
Hat en 8 eve az esetek 95% -ban csak tolatva allok be meg akkor is ha nem ket auto koze kell hanem busznyi hely van, pont ezert ne verjem le az elejet. Persze nem csak a lokos tulnyulas miatt van ez hanem mert alacsonyabb is az M sport mint az alap.
Illetve legfobb keppen meg azert kell vigyazni mert magyarba kis tulzassal nincs ket egyforma jardaszegely! (plane regrol) nem ismertek, hogy szabvany meret, magassag... az, az mi az? ahogy ki adta eppen. e miatt, hogy rengeteg "fal magassagu" van, kenyszerul erre az ember, hogy ugy parkoljon mintha csak vmi ferrariban ulne.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- EAFC 24
- Politika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Trollok komolyan
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- A jövőben csak Yahoo-fiókkal lehet használni a cég szolgáltatásait
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000