-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
sziasztok
kérek mindenkit, hogy korrektül és őszintén kezeljen, teljes őszinteséggel mondom, hogy tanácsért, információért jöttem, nem vitát indítani vagy bármi egyebet!
a történet igen egyszerű: régi szerelem a bömös (meg a skyline, meg a 'prezza mega...). Most vett a haverom egy meglehetősen csotányretket, de beleültünk, kib***ta a seggét és készvége szerelem a maga retek módján
Szóval, véleményetek szerint (és kérek mindenkit hogy őszintén írjon, és lehetőleg tapasztalt rókák!) mennyiből lehet venni egy jó vasat? Mi nekem a jó: nem egy bálna (nem kombi, coupé és szedán jöhet), motor minnél erősebb és tartósabb és csakis szívóbenzin, csakis manuális. Kb ennyi az elvárás, egy icikepicikét sem érdekel a kárpit, a bőr, a navi, a multikormány az esp abs tempomat fullextra .. semmi. Legjobban az E46 tetszik, de kb. mindenhonnan azt hallom vissza, hogy szopóroller. Kb holtversenyben második az E36, de ezek meg már nem túl öregek? Hobbiautónak lenne, és az életem felét tenné ki, hogy ápoljam és szeressem (mint a mostani is) , de megbízható autó kell ami hétköznapokra is racionális és el tudok vele menni 1000km -re meg vissza és nem rohad le.
Tervezhető költségek milyenek? Amihez szokva vagyok, hogy <10.000km -ként elverek 20-25 ezret olajra, szűrőkre (saját magamnak cserélem tehát ez tisztán anyagár), <100.000 -ként meg vezérlésre egy 100-150 ezret.
"Hirtelen" költségek? Hát mit is mondjak... jelenleg is, nemrég volt egy koccom, lökös, víz és klímahűtőcsere és casco nélkül lett volna 300 ezer Forint. Egy semmi műanyagdarab kb.Kérlek ne kíméljetek, őszintén! Sőt, inkább kérem, hogy beszéljetek le róla
-
haddent
addikt
válasz MPowerPH #30714 üzenetére
Jelenleg kp -ban nulla, ami a jelenlegi eladása után + összekaparás lenne.. azt gondolom, hogy 1.5M összejöhet reálisan, és +100-200k miatt nem fogok kihagyni egy hihetetlen vételt, ha azon múlik, összekaparom valahogy. Azt viszont fontosnak tartom megemlíteni, hogy most stabil nyugodt életem van, és nem akarok szopórollerezni, csak mert nem bírtam az agybetegségemmel Nyilván nincs garancia, de legalább olyanba nem vágnék bele, amiből garantáltan rosszul jövök ki.
Belső műanyagok, esztétika, fényezés mattsága és karcossága, lámpabúrák mattsága, üvegek felverődése, kőfelverődések, extrák a kocsiban... ez mind annyira nem érdekel, hogy szavaim nincsenek rá
whitezo88 érthető, világos, ez "elvárható". És mindez emberi áron van, vagy képesek elkérni 10x -es árat, mert bmw -be megy a gumicső?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz haddent #30715 üzenetére
Hasonló huncutságok túl olcsók ,hogy igazak legyenek, ugye? Felhívtam, elvileg 700 -at vert el rá, futómű kb új, olajfolyás megszüntetve, megy mint az állat.. Csak nehéz ezt elhinni ennyiért, magam ellen beszélek, de ez nem túl olcsó?
-
haddent
addikt
válasz MPowerPH #30717 üzenetére
Nem feltétlen a futásra gondoltam. Ha megnézed amit linkeltem, arról beszélünk? Azon régi magyar rendszám van, tehát kétlem, hogy frissen behozott volna. Csak egyszerűen annyi szép van róla írva, képek, amit elmondott róla is, és relatíve olcsó, te is mondtad, 330 nem kéne beleférjen
-
haddent
addikt
Hát emberek, ha nem gond, lehet, hogy lesz pár linkem. Véleményezést szeretnék kérni. Mennyire valós, mennyire tűnik okésnak, élhetőnek?
[link]
Futómű elvileg új, megvan a gyári is. Semmi baja, megy. Felhívtam, korrekt normálisnak tűnik.[link]
végig szervizkönyves, mindene okés, jár hozzá első szilent új. Kicsit a hátsó lökös nyomott, meg oldalt is kicsit horpadt. Ez pont nem érdekel, örülök neki, mert olcsóbb[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
sziasztok!
eljött az idő, hogy megengedhessek egy 2./hobbiautót, ami ha beválik annyira, akkor kiválthatja az elsődlegest is persze. Ami szóbajöhet: csakis kizárólag sor6 szívóbenzin E36 coupe, limo vagy ugyanezek E46 -ból, de az E36 jobban tetszik, hogy őszinte legyek. Úgy tudom megbízhatóbb, igénytelenebb jószág is.
Erőben nekem sztem már a 150 lovas 2 lityós motor is megteszi, innentől induljunk felfele.
Extrákból csak egy napfénytető érdekel, de jó lenne legalább egy bőr ülés meg egy manuális klíma, de kb. ennyi az igényem, ennél is fontosabb az állapot!Mire figyeljek vásárláskor? Mennyi a min. és max. amennyiért érdemes néznem? Iletve mi az az ár, amire tippeltek, hogy kapható egy értelmes darab?
-
haddent
addikt
válasz r.levente75 #31825 üzenetére
Holnap elhozokbegy 320i e36 ot. Atrohadas sehol, minimalis felszini, tenyleg minimalis, keresni kellett kemenyen. Nem fustol, sajat labon jott nemetorszagbol, mindene full gyari, gyari m pakett, 230ezer km elvileg meg valos is lehet. Coupe, felbor, napfeny. Motor szep siman jar, huz mint allat. Nemet rendsamos szoval benne lesz 900ba mire nevemen nyugszik. Futomu szar uton se csattog kopognfeszes halk szep fasza. 9.5" szeles 17" es kerekekkel
Beteg, nagyon varom, jonakntubik, jo helye lesz mert midnen foldi jot megkap. Remelem inkabb azert koltok ra mert akaroo, nem mert kell
-
haddent
addikt
Hát.. reménykedem. Nem beleülni kell, klíma szíj sincs rajta, ajtajával kell törődni, szorul. Napfénytető vagy biztosíték, vagy nagyobb stb.. Kell vele törődni, nem hibátlan, tény. De szívesen bütykölök, javítgatom lassacskán. Nem tökéletesbe akartam ülni, csak olyanba, ami megy és nem esik rohad szét. Remélem ennyi összejön
-
haddent
addikt
Na megvan az E36 coupé, én, mint kezdő hobbista átnéztem, minden rendben vele. Pöccre indul, szépen jár.. megy.. Nem zörög, nem lötyög, jó a futómű, nem húz. Csak minimális felületi rozsda alul, szép. Egszerűen korrekt, jó. Lesz vele nagyon sok dolgom, de nem élet-halál kérdése dolgok.
Már csak a papírozás miatt stresszelek, utálom a bürokráciát, és itt meg német forgalmi-törzskönyv-adásvételi => magyar nevemre konverzió gyááááAmint nevemen van, kap egy motorolaj, olajszűrő, difiolaj, váltóolaj cserét természetesen, meg átnézetem, és kezdődhet a mókamiki
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz kenguru99 #31875 üzenetére
Meglepődés: úgy tudtam/olvastam/hallottam, hogy euro3 -asok a 2 lityósok, a 2.8 -as a 2 -es. Mindegy, nem mintha ici-picit is érdekelne
Igen, tudom, a zöld 4 matrica nem egyenlő, viszont összefügg vele, nem? Tehát egy euro2 -es 20 éves autó nem igen kaphatná meg, ott is volt egy kis rásegítés, mint most itthon nekem NKH -val -
haddent
addikt
válasz kenguru99 #31877 üzenetére
Értem. Azt hittem van összefüggés a kettő közt. Úgy értem, mint laikus a témában, aki sosem nézett utánna, úgy gondoltam, hogy ha valami EURO2, akkor az károsabb, mint az EURO3. Függetlenül attól, hogy tudnék bármi más adatot az autóról. De ezekszerint a dízel eu3 szarabb mint a benya eu2.. logikus.. janem
-
haddent
addikt
Na. Jól bes******am a lónak azt a kedves nemiszervét. Olyan nagyon nem lepődik meg az ember ilyen árban és ilyen korban. Most kérlek segítsetek, hogy vigyem véghez végső akaratom, azaz, hogy legyen egy jó E36 kupém:
1. verzió: beszéltem az eladóval, jó persze ő semmit nem tud, tudja ő is, én is, semmi jogi alapom semmihez nincsen, de ha ad el autót és lesz pénze / vagy talál rá új vevőt akkor jó 100-200 kilós bukással szabadulok a történettől ami hányinger, de van esélyem nézni egy jobbat és betudom annak, hogy az annyival drágább. Min. 20 éves autókról beszélünk, fix, hogy költeni kell arra is, talán nem ennyi megy el a lakatolásra, de az új futómű szvsz. záros időn belül beköszönt, ahogy az új fékrendszer is. Ha meg már most új, akkor annyiba is kerül (1.5M ?)
2. verzió: beszéltem a szerelőmmel, aranyember, megbízható. Mondtam, hogy ne piaci értéket nézzünk meg ne racionalizáljunk, nekem E36 kupé kell, ha E46 árban megy akkor is. Azt mondja van lakatos, van az a pénz, a motornak szép a hangja, a belseje szép. Ez a verzió azt jelenti, hogy legis-legis legrosszabb esetben mindennel, átírással a nevemen 2 év műszakival lesz egy feltehetőleg hibátlan, vadonatúj "alszó kasztnis" padlólemezes, vadonatúj felfüggesztéses, vadonatúj fékes, fékpadon bemért, tesztelt autóm, annyiért, de talán kevesebbért, amiért a teteje van a kínálatnak.
Azt hiszem én a 2. felé hajlok, azért, mert az 1. -ben, azaz az eladóban nem bízom. Egész megértő és segítőkész volt még most is, de semmi garancia rá, hogy tényleg látok tőle egy fityinget is, illetve inkább szépen csendben és békességben váljanak el útjaink. Illetve, eredetileg is úgy voltam vele, hogy inkább én csináljam meg, és tudjam, hogy na, ez rendben van.
Na emberek, jöhetnek a vélemények. A szapulás nem kell, tudom fasz vagyok, de szerelmes egy olyan autóba amilyen többet nem lesz. Hogy jövök ki jobban, hogy lesz jobb a végeredmény?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Semmi, ennyi. Ránézésre teljesen rozsdamentes, befeküdtem alá lámpával, alvázvédő tök épp, egyik első sárvédőíven láttam pici rozsdát amit én kijavítottam. Szerelő aláment és kézzel át tudná lökni hátul a padlólemezt azt mondja.. Beszéljünk akkor számokról. 630 volt német papírokkal. Most még rá kéne locsolni 600 -at, utánna még névre rakni, kereket alá, hát.. 1.5 mire nyugodt szívvel benne ülök, nem hibátlanul, de faszán, jó autóban.
..vagy, HA ki tudok szállni még ebből 100-200 bukóval, akkor nekimehetek egy min. 900-1.1M -ós E36 -nak, talán alapból több cuccal, talán nem kell egyből lakatolni, futóművezni, csesztetni, de legyünk őszinték 20 éves autónál eljön ez az idő, a kérdés mikor, szerintem. (de most épp nem vagyok észnél, javítsatok)
Én azon vagyok jelenleg, hogy rohadjon az egész ott ahol van, legyen rendberakva, és akkor tudom, hogy erre én mennyit locsoltam el, a szerelőm azt mondja rá, hogy autó, akkor az az stb.. Főleg, mert 20 éves autók, bárki bárhogy vigyázott rá és imádta, biztos rohad már valahol, biztos ráférne új gátló biztos előbb utóbb, talán később és darabokban, de eljönne ez az idő. most meg egyben letudom és talán autó lesz a hülye seggem alatt
Tényleg segítőkészek legyetek, láthatjátok, nem az van bennem, hogy "na, mindenki mondta, a BMW -vel csak szopni fogsz, szar a bmw".. hanem az, hogy hülye voltam, vagy inkább csak szimplán beszoptam. Én hibám, senki másé!
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz brickm #31885 üzenetére
Én értem, világos, beszoptam, elbasztam, én, nem a BMW hibája, 20 éves autó ilyen bármelyik. Csak magamat okolhatom. Ettől függetlenül imádom, és kell nekem. Vagy ő, vagy egy ugyanilyen E36 coupe. Na mármost itt a kérdés az, hogy ha már halálra szivatom magam, akkor mi legyen?
Az eladóval járjak egy keringőt, és HA baromi jófej akkor bukjak 100-200 -at és nézzek valami magyar papírost 900-1M -ért ami így nekem 1M - 1.3M -ba lenne, és előbb utóbb azzal is bejön ez... csak nem egyből. De nincs garancia.. ez ilyen. Hát nem tudom merre hány méter..
Ha meg rendberakatom, lakatolás, új gátlók, új fékek, akkor tudom, mi van benne. Egyedül az aggaszt, hogy a lakatolás lesz-e olyan erős struktúrálisan. Ezt át kell még beszélni.. Meg mondd/mondjátok a véleményeket, mindent szívesen fogadok
-
haddent
addikt
válasz kenguru99 #31887 üzenetére
Hát köszi srácok, tartjátok bennem a lelket. És akarom és kell, mert ilyen már nem lesz
Más baja: nem igazán, csak ami egy 20 éves dögnek, kicsit kell foglalkozni a kárpitragasztással az ajtón meg ilyenek. De a félbőr ülést még varrni meg taknyolni sem kell VIN alapján gyári M packet és rajta is van a lökös, szóval hát ja, igen, szeretném és szeretni fogom, ha egyben lesz. Vigyázni fogok rá és szívesen bütykölöm amit tudok rajta én is.
Én is úgy vagyok vele, hogy ezt ha kilakatoljuk akkor most zéró rozsda, utánna valami agybeteg alvázvédelem és akkor fasza. Négy új gátló, négy új fék oszt akkor jótérez.Szívesen megmutatnám én bárkinek, hogy segítsen, de hogy veszi az ki magát, hogy elhozom egyik szerelőtől, hogy egy másik ránézzen, majd visszaviszem, hogy de azért csináld meg, meg a te lakatos haveord oldja meg, és jó szemmel nézzetek ám rám, mert amúgy dúl ám a bizalom (Egyébként ő is bömössel jár)
Na jól van srácok, ilyen ez a popszakma, szerintem lassacskán belevágok, és egyszer lesz egy pacek E36 -om, amire ha vigyázva van akkor egyben is marad.
-
haddent
addikt
UPDATE (mint leendő / fél lábbal már topik látogató):
hossznyúlvány fasza, padló/taposólemez kuka. Szóval ki lesz lakatolva, felfüggesztési pontok (ahol át szokott szakadni) még ha most jó is, meg lesz előrelátóan erősítve. Új gátlók, rugók, féktárcsák, fékpofák, gumifékcsövek. Motoro-,difi-, váltóolajcsere. Fékolajcsere. Aztán akkor autó lesz belőle, jó kezekbe kerül, szóval az is marad a jövőben is (e36 320ci) -
haddent
addikt
sziasztok
stylin 68 felnit akarok majd a 320 e36 kupéra, és nézem milyen kéne: alapján a felső szett jó? et50 nem iszonyú sok? nem lesz nagyon keskeny a nyomtáv? fura.. szépen gyáriasan egyvonalban lesz a kasztnival kb kívül?
köszi
-
haddent
addikt
válasz chess001 #31911 üzenetére
Közúti tehet egy szívességet, ha most egy értelmes 17 -esért szól De ezt még bevállalom azért. Hogy mennyit ér a kocsi, meg a felni, kár is belegondolni, értelmes ember racionalitásból biztos nem E36 -ot vesz már eleve, szóval nálam ez a gondolatmenet nem játszik De nem ragaszkodom a 2széléshez egyébként , csak kérdem, hogy mi megy fel rá
-
haddent
addikt
válasz chess001 #31913 üzenetére
Nekem is hasonló a terv. Kerékből meg olyat akarok, ami még éppen befér és nem terheli le. Szóval nem elmebeteg módra mint ami most van... 4db 9.5J x 17" robbantott gumival
Haverom 18" peresen jár az e46 ci -vel, hát az már köszönöm szépen nem kell. 16 v. 17 tökéletes lesz nekemAbban tudsz/tok segíteni, hogy milyen szélességű felnihez milyen ET szám ami pont fasza az e36 alá? Vagy van egy összefoglaló táblázat?
-
haddent
addikt
Több szempontból (kímélés, komfort, erő legyen meg(túúúúl )forgatni, gumiár stb..) valszeg 16" lesz a kupén. Én néztem képeket, olvastam fórumokat, igazából tök jól néz ki, nem tuningos, de szép, nem túl kicsi. 205/50 -es gumira gondoltam, jó lesz rá? Vagy a kerékméret mekkora kell legyen? Számolok én hozzá váltót, csak segítsetek ki, mert nincs itt az autó jelenleg, hogy a matricát megnézzem, mi a gyári méret. (e36 ci)
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Korrupt? Miért mondod, csak azért, mert haverom autójának úgy is van forgalmija, hogy motorcsere ne mvolt bejegyezve, más a motorszám, illetve 2 alvázszáma van, mert 2 autóból lett legózva? Ne mondd már, ez full legál dolgok És fizetni is alig kell, csak nem árt, ha nem te viszed oda, hanem ismerős
-
haddent
addikt
Az egész rendszer lófax.. német papíros autó honosítása során nincs eredetvizsgálat. wtf? semmi nem kell, NKH vizsgán át kell menni (csak pénz kérdése), meg kell egy kutyszájából kitépett adásvételi amit mindenki leszar, illetve valami ócska német forgalmi. Ennyi. És legális törzskönyves magyar autó válik belőle. Ha meg itthon hivatalos adásvételivel megveszel egyet, azt szétkapják mindent átnéznek Kicsavart logika a toppon..
-
haddent
addikt
Emberek, E36 coupé (96'), központis, de nem távirányítós (nincs piros bizbasz se a visszapillantó alján). Kulcsmásolás mennyire megoldható? Kb. mennyibe kerül és Bp. -en hol?
-
haddent
addikt
Na kész lett a bimmer (e36 coupé sor6). Hát hihetetlen egy gépezet... Gyárilag M paket, M futómű. Olyan alacsonyan ül, mint a p****a. Nem viccből lóg le a lökös, hanem ott a gépezet alja is Olyan iszonyat brutálisan kemény, hogy inkább megcsúszik, mintsem bedőljön (vajon miért ). Brutális tényleg, hogy mennyire kontakban van az autó, és a sofőrje is az utakkal. Pontosan ezt kerestem, ezt az érzést. Hogy én irányítok, mindent. Nem pofázik bele semmi. A motor-váltó bivalyerős, hibátlan. Igaz csak 150 ló, de ez tényleg annyi. Van egy másik 120 lovas autónk, és annak biztosan van ennyi csúcsteljesítménye, nem hazudtak, de nem érzem azt az elejétől a végéig, kanyarban, emelkedőn, 2 személlyel stb.., hogy ez tényle annyi. Na, ez viszont tényleg annyi. A kuplung kiba*****ott kemény és lineáris és folyamatos és kiszámítható, a fék brutálisan erős lett (minden új), de ennek ellenére nem kis nőies "hozzáérek" fék, hanem taposós, de akkor viszont szétszakítja a gumit, ha kell (keine abs ), a gázpedál is, ha jól érzem (ezt még nem néztem motortérben, de lefogadom) bovdenes, érezni minden rezdülését a motornak. A váltó kemény, rendesen, erősen kell fogni, kifele váltásnál amikor már tépem kifele, de kuplung még csak megindul érezni, ahogy a motor zúzza tiszte dühből, érezni az erőt, ahogy zörög-pörög. Befelerakásnál a rövid út után szépen klattyan egyet ahogy illik, áhhh.. gyerekek...
Hihetetlen ez az autó. Egy ilyen hülyének, pontosan ez kellett. Imádom mindenét, már most, minden egyes utolsó kis hibáját is. És meg kell mondjam, sokkal jobban tetszik mindene, mint haverom E46 Coupéja. Ott már elektromos a lóhere is, DSC, mittudomén, elektromos gázpedál, áh... szép és jó autó az, de "sokkal távolabb ülsz az utaktól" -
haddent
addikt
válasz chess001 #32228 üzenetére
Semmi gond Mentem jobbal, de nem kell jobb, megvan a bája egy öreg szakadt szarral menni, közvetlen és őszinte, én most erre vágytam/vágyom Illetve ha lenne is jobb, az nem E36 kasztniban lenne, és ez jelenleg öreg hiba részemre, mert őszintén nem kéne semmi más, adnám el és jönne az M3 E36, teljesen gyári állapotában
Skimaster ne viccelj, egy youngtimerre? talán a 46 -ra, erre pont tökéletes lett számomra a 16 -os. E30 -ra meg 15 -öt raknék mellesleg..
Hogy ON is legyen: Budapesten napfénytetőt ki babrálna nekem? Ismertek valakit? Alapvetően talá nem teljesen szar, a motor jó biztosan
-
haddent
addikt
válasz H.Ezredes #32362 üzenetére
Boccs, hogy belepofázok, mint 2 hónapos bmw tulaj, az is egy örek szakadt, de szerintem ez minden autógyártónál és mindenhol így van: a gyári az annyit tesz, hogy azzal szerelték az autót a gyárban. Ahogy írod, lehet többféle, ha nem volt elég egyetlen beszállító ellátása. Ezek közt simán előfordulhat különbség, ha úgy van, dehát ilyenkor szokott lenni visszahívás, csere a másikra, jobbra.
Az utángyártott az minden más ami nem kifejezetten a gyártó árul (jelen esetben BMW). Olaj, gyertya, fék, vezérlés, kiskutya, bármi. Ez a szó elég negatívvá érett, főleg BMW -és körökben, úgy látom.. Pedig ez hülyeség, annyit jelent, hogy nem a BMW logó van rajta, vagy nem tőlük veszed egyenest. Ha kókány gány kínai szart veszel ami fele annyi, mint a gyári, akkor nyilván legyen gyanus.. De egyéb esetben simán előfordulhat, hogy akár jobb is, mint a gyári! Ennek oka pedig rendkívül egyszerű: a gyári egy megfelelően jó alkatrész amit anno bevizsgált és elfogadott a gyártó. Azóta csinálhattak jobbat, vagy egyszerűen adhatják drágábban a jobbat. Persze, a gyári a "garancia" a jóságra, ezt értem, de kicsit túl van misztifikálva, szvsz. -
haddent
addikt
válasz CharlieDrop #32393 üzenetére
Én ezzel pontosan ezt mondtam, amit Te is és amit ő is Azzal kezdtem, hogy lehet, hogy a BMW az egyetlen kivétel az összes autó és egyéb mindenféle műszaki cikk gyártói közül, de nem túl valószínű
-
haddent
addikt
válasz CharlieDrop #32396 üzenetére
Semmi gond, jobbulást (mármint ha komoly volt, nem csak vicc a hőfok)
-
haddent
addikt
Szerintem amíg az egész alváz és futómű nincs fossá csavarva, addig egy külső takarólemez kikalapálása, heggesztése, lakatolása és fényezése sem okoz majd gondot, feltéve, hogy rendesen lett megcsinálva. Semmi nem lehetetlen..
Srácok, M52B20 motor *lehet* (nem vagyok még teljesen biztos, mert a mérés elég pontatlan és szar ugye), hogy megevett fél liter (feltéve, hogy a min és a max közt a nívón annyi van) olajat olyan jó 2000 km alatt. Sok pálya volt benne, sok csapatás, keresztbe-körbe, de voltak rövidtávok is, ütve csak melegen volt nálam. Érzésre gond nincs, ereje van, nagyon szépen jár, haver szerint aki néha mögöttem jön néha kilök egy kék pöfföt, dehát színtévesztő a drága jó barátom meg amúgy is vaksi
Ha érzésre semmi gond, ti hozzányúlnátok? Esetleg mennyire normális a fennt említett fogyasztás? Opel Ecotech -ről jövök, szóval reálisan gondolkozva 6 henger 24 szelep simán megehet ennyit ha baxva van neki?[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Ganz-[HUN] #32525 üzenetére
Hát nem tudom, a 3 -as M pakkos üléstől jobban tartót és kényelmesebbet nehéz elképzelni számomra
Más: na nem ment el fél lityó olaj.. Olyan "1-2mm" ment le, úgy mondanám kb. "negyed liter", nyilván ez meg az egész nívópálcázás baromira nem egzakt tudomány, szóval ez van.. Mindez olyan 2.5 ezer feszített iramtól, bizony nem kevésszer volt tiltás közelében vagy ott, sok pálya, 5000 fordlat alap Gumiégetés, csapatás, kilinccsel előre minden. Na szóval nem nagypapper kocsikázás. Hangja gyönyörű és finoman jár, ereje van. Nem tudom hogy vagytok vele, de én ehhez lehet, hogy nem nyúlnék még hozzá.. Előbb kilakatoltatom 100% -ra, teljes alváz és üregvédelem, telifény, újrabőrözés és majd ha esetleg addigra romlik (ez min. 1 év projekt), akkor szétkapatom, vagy új moci
-
haddent
addikt
M Sport ülés koppig lerakva, koppig hátradöntve (nem a támla, az egész szék/ülőlap!), közel derékszökben háttámlával, teljesen kitolt combtámasszal iszonyatos élmény+tartás benne ülni és vezetni. (Lévén, hogy nem akkora összeg, komolyan elgondolkodtam rajta és tervben van a lakásba benti fotelnak is megcsinálni egyet ) Azután átülni egy olyanba ahol az ülőlap kb. vízszintes, tehát nem dől hátra, hát... mintha egy fapados délafrikai buszon ülnék. De tény, hogy 22 évesen normál/inkább kevesebb súlyú testtel életerősen is esek-kelek mire ki és beszállok a porig vágott coupéba az alvázig letolt ülésbe (bár ez inkább köszönhető a közel 190 centinek)
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
De kinézetre is, számomra pl. E46 -nál újabb sose kéne, szakadt 36 -omat nem adnám érte. Vagyis de, aztán még aznap túl adnék rajta és jönne az M3 E36 Nekem személy szerint haverom E46 -a is "sok" már. Túl finom már a fék, a kormány, minden. Az E46 már az átmenet a régi és az új módi közt szvsz. (meg sokak mások szerint is, épp ezért imádják rengetegen, mert ötvözi a kettőt). De nekem a jó öreg kemény, durva, nyers "szar" kell
htomi85 ez most trollkodás a 32750 hsz. -ben? Nem tudom, mi adhat nagyobb élményt egy klasszikus tökéletes kupé formába épített, értelmes elrendezéssel (értsd: nem fordítva megülve a lovat, keresztbe a motort, hanem rendesen irány szerint) beépített szívó sor6, hátsó keréknél kemény futóműnél, manuális váltónál? Mindezt ergó "szaré-hugyé", legalábbis fele annyiért, mint egy átlagos 1.2 -es használt néhány éves szériautó ára manapság.
Nekem semmi, de biztos valakinek a 60 milliós full automatán vezető porse genyára áll fel a broki, azzal jobb menőzni/csajozni, mint egy igazi régi szakadt paraszt vassal -
haddent
addikt
válasz majnkopf #32762 üzenetére
Én senkivel nem szeretek vitába szállni, amíg szubjektíven beszél az ő preferenciájáról. De amikor általánosít, meg objektívként adja el, azt nem tudom hova tenni. Szerintem, számomra, az a nagy élmény, amikor egy "hülyebuta" de rendkívül jól megtákolt autót jól tud az ember pályán tartani és állatkodni vele. Persze, biztos nagy élmény 300 -al villogni le a "tanyasiakat" a pályán egy 500 lóerős 4 turbós ultramodern autóval, de számomra nem épp világos, hogy ebben hol a vezetés élménye? Mert hogy itt semmit nem csinálsz, csak nyomod a gázt, semmi tudás nem kell hozzá
De ugyaníg szerintem a forma1 egy szar, a rallye meg jó (nem tom jól írtam-e le, sose tudom helyesne ) -
haddent
addikt
válasz MPowerPH #32765 üzenetére
"Baratom occse is visszaert az E46 320i -vel, de 2200km alatt mint kiderult, 12l olajat ontott bele."
Hát azért ez nem sztenderd"Kozutra teljesen felesleges a manualis valto, mert nincsenek olyan helyzetek, ahol hasznat venned."
Ahogy ez előbb is írtam, én elfogadom a véleményed és tisztelem, de kérlek ne beszélj objektíven, mintha ez lenne az alfa-omega, "AZ" igazság. Szerintem pl. nettó faszság és rühellem az összes automatát. Lehet, hogy nem kell, de hogy nem is lehet jó, azért az erős túlzás."..kozel 2 milla.."
Na álljunk meg egy szóra. Nem agyonpályázásról beszélünk Oda DTM M3 kell aztán viszonlátásra! Pont ezt mondtam, hogy szerintem élménykedéshez nem is kell eszeveszettül menni. Lehet normálisan, ésszel élni, és mégis baromi élvezetes egy fapados de jól megkonstruált szériautóban is egy szlalom a Mátrában Mindegy, más életszakasz, nincs ezzel gond, de te megint kollektíve, objektíven szólod le az egészet.."...meg a lengescsillapito/rugoparos sem, amibol mar elfolyt az olaj,... [..szakadék autó..]"
Teljesen egyetértünk! Épp ezért kezdtem azzal, hogy 4 új lengéscsillapító, 4 új fék kompletten mindenestől, új kuplung (na jó, ezt nem direkt, csak szarráégett, nem bírta az iramot velem a 20 éves kuplung ), kormányösszekötő stb.. Messze nem tökéletes, de bőven biztonságos. Kevesebb, mint 2% eltérés van NKH vizsgaállomás mérése alapján a lengéscsillapítók és a fékek közt is. Széria vadonatúj autóknál is ez lehet akár több, mint 5% is. Nem DTM pályagép, de nem is arra van. Arra van, hogy élvezetesen, biztonságosan, a normálnál sportosabban lehessen vele menni, néha kicsit elrugva a gépet és az agyamat. Akinek ez nem elég, annak valóban több misi kell... És ezt megértem, ha lenne annyim, már nekem sem lenne[rvilike] teljesen megértetted, legalább te Egy az egyben, az utolsó szóig amit írtál, 100%. Főleg az, hogy ez csak igazi betegeknek élmény, mert tényleg 150-200 szívó lóerő nem versenygép és soha nem is lesz. De mégis jó. Ahogy 116 is jó egy mx5 -ben
BMW001 későbbi hsz. -eid: hú, látom jó kis port kavartam, nem volt célom. Fejezzük itt be, nincs semmi gond ha más mást szeret, én tiszteletben tartom és tudom, hogy nagyon kis réteg "vagyok én", de kérlek kollektíve ne mondd, hogy nem jó, mert ez nem igaz
Egy dolgot engedj meg még, és ez is szigorúan személyes vélemény: nincs se DSC se ESP de még ABS sem a 36 -omban. Épp ezért ésszel megyek vele, pedig van "bennem" sok km már, és szerencsére tehetséges sofőrnek is mondhatom magam (nem faszméregetés, nyilván nem profi meg versenyző, az átlagból kiemelkednia zért nem nagy mutatvány lássuk be..).
Szerinted én fogok előbb balesetet okozni, vagy a hülyegyerekek akik cégesnek megkapnak egy ugyanekkora teljesítményű Oktáviát, nem érez lófaszt sem, mert elektromos gázpedál, elektromos szervo, olyan fék, hogy hozzáér és már tolat is kb (marha fontos!!! nem jobb a fék és nem erősebb, csak jobban "elő van feszítve"!!!) és ezért azt hiszi ő az utak királya és mindenkire 1 cm -re megy meg a saját tudta nélkül feszegeti a fizikai határokat, mert úgyis megmenti az abs dsc anyámkínja. Ha meg egyszer eldobja a seggét akkor kézcsók annak aki fele tart, mert az össze nem szedi az életben[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Hidd el, én nem csinálom ezt. Hülyék mindig voltak és lesznek is, új autóval is. Főleg azzal, mert azt hiszi, hogy elöl hajt, ABS, DSC, ESP, stb.. akkor mindenből megmenti az őrangyal. Hát nem.. Mindegy, értem amit mondassz és igazad van, jogos, de ebben az a szép, hogy ettől amit én mondtam sem lesz érvénytelen. Nem zárja ki a kettő egymást
BMW001 van ahol és van akinek tudnak segíteni az új rendszerek, de pont rossz embernek mondod, szakmabeli vagyok, ilyen geciket programoz itt körülöttem mindenki (abs, esp, airbag stb..). Ha van legyen, de ne kelljen használni, lehessen kikapcsolni. Ha nincs akkor tudom, hogy úgy kell számítani, hogy nincs. Idióták ellen semmi nem véd. Ezek a rendszerek a saját hibádat tudják korrigálni, nem másét. A saját hibádat pedig te is tudod, ha ésszel élsz és gyakorolsz. Az elektromos gennyek meg őszintén remélem nem ölik meg az igazi autókat
-
haddent
addikt
válasz CharlieDrop #32786 üzenetére
Kő nincs, de ABS és ASC sem. 95 dec / 96 320i, M pakk ráadásul, ülésfűtéssel
-
haddent
addikt
válasz CharlieDrop #32788 üzenetére
Nem haragszom, de ebben nincs, hát hidd el Nincs ABS kocka sem.
kenguru99 EP09399 a VIN, nincs benne
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- DIGI internet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- PlayStation 5
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...