- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chris0321
addikt
válasz Anubris #46085 üzenetére
Ha ilyen régi akkor érdemes megnézetni milyen állapotban van egy akkumulátorosnál vagy pl. nekem egy ismerős autószalonban mérték be az akksit és közölték, hogy cserélni kell. Én ilyenkor mivel elég régi az autóm meg szoktam nézetni a generátort is, hogy biztos jól tölt-e és szerencsére eddig ezzel nem volt gond.
-
Ck.
addikt
válasz Anubris #46095 üzenetére
Nem ismerem ezt az utat, de a tábla alapján azt feltételezem, hogy 300 méter múlva az útnak vége lesz, onnan csak vagy balra vagy jobbra, elsőbbségadás mellet. De Te még mindig 130-al, illetve picivel felette mész. Ha hirtelen feltorlódik néhány autó a kereszteződésben, hogy állsz meg biztonságosan?
Lehet én vagyok a punci, de ilyenkor már bőven elkezdek lassítani.[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anubris #46574 üzenetére
Köszönjük szépen Remélem sok örömöd lesz benne Kapott az autó STAGE 1 remapot is most ~ 260Le / 310Nm amivel azért élvezetesebb az autózás is Még pár apróság van és tökéletes állapotban lesz az autó. Itt pedig elérhető az album [link]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
veterán
-
-
veterán
válasz Anubris #47023 üzenetére
Itt válaszd ki milyen kocsid van, és meglátod
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=bmw+service+reset
általában a km nullázó gombot kell nyomva tartani a service menühöz
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anubris #47031 üzenetére
Nem !!! Nem normális !! Ne menj vele így ha 1 liter rátöltése után még mindig nem jó a szint :/ Küld el privátban az alvázszámot.
Egyébként nagyon sok esetben megelőzhető lenne a dolog csak a tulajok nagy hányada szarik rá..... Ha ellenőrizve lenne a turbó állapota ha ki lenne takarítva a hűtő nem melegedne a víz / olaj ha a szívósor is le lenne véve kitakarítása akkor ezeknek az eseteknek nagyon nagy hányada nem történne meg. Valaki szarik visszavinni de persze van olyan is akit elhajtanak.... Ki lehet cserélni újra szoftveresen zárva is lehet tartani az EGR szelepet..... Igazából van annyi féle lehetőség ,hogy csak foglalkozni kellene vele de nem akarnak.... Amikor egy 150-200E Km-t futott autónál fordul elő sokszor kiderül,hogy a tulajok az olajcserén kívül semmit se tettek azért,hogy ez ne forduljon elő.....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
veterán
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anubris #47054 üzenetére
Fasza.... Viszont akkor ezt,hogy??
" 1 litert töltöttünk utána, de még mindig jelzi, hogy nincs elég benne. " Ha a szint jó nem tudsz 1 litert beleönteni de még felet se mert kifolyik
Nem sajnos nem lehet rendelni bele....
(#47052) CharlieDrop
Igen-igen 4 henger
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Chrys_
addikt
válasz Anubris #47097 üzenetére
Mennyi kedvezményt adhatnak az M850i-re? 135k € volt a lapon
Ilyen, nagyon jó szín.[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz Anubris #47574 üzenetére
nekem 3-4x is volt mar ilyen, hogy a fektarcsa es a porvedo femlemez koze bepattant valahogy es vmi eszement csikorgas ment 1-2km ig... ilyenkor rafekezesek meg kormany rangatas segithet es kiesik elobb utobb. legutobb igy nekem 100m-en belul ki is esett.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
chess001
aktív tag
válasz Anubris #47581 üzenetére
Megerősíteni tudom csak. 16-os RFT-fel kaptam defektet, 100 km után vettem észre, hogy az irányváltásnál jobban mozog a feneke... Komfortra a 16 RFT kb., mint a 17-es sima, a 18-as sima meg simán szívás.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Ck.
addikt
válasz Anubris #47581 üzenetére
F10-en sima Michelin téli volt, most Bridgestone és Continental nyári deffekttűrő.
Semmi különbség, ugyanolyan menet komfort, nem üt, nem ráz jobban, ugyanúgy 18-as méret.Viszont az E92-nél tényleg kirázta a vesémet is a deffekttűrő. Valószínű a futóművön finomíthattak a sok negatív visszajelzés hatására, mert mostanában már nem jelent komolyabb kompromisszumot vagy diszkomfortot egy runflat egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz Anubris #48284 üzenetére
Jó, de azt meg honnan tudod, hogy használta az a valaki azon a 50000km pl. Lehet szétgyúrta mert úgyis 2 év múlva vesz másikat. Lízing meg neki nem pénz.
Ez a hátulütője ezeknek a lízinges koxsiknak. Ha szereti azt amilye van csinálja meg és az tuti fog menni. Én sem adom el. Megcsinálom, én szépen járok a kocsival.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
Drago1
tag
válasz Anubris #48284 üzenetére
Persze lánc mindennel 8hp váltó olaj stb végére érek 150 ezer km-em lesz megint gurulni
Benzineseket is csinálni kell ott is van kötelező amit az első tulaj nem csinál inkább el adja....
Van benzines is azt használom napközben ezt az f31 egyet csak évi kb 8-10 ezret ha megy ,ezt azért vetem mert tetszik ,mmagamnak
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen