-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenguru99
aktív tag
válasz kacsaesokos #28062 üzenetére
+1
Nem véletlenül nem engedik finanszírozni sem. Ezzel a cég magát és a leendő tulajdonost is védi. Amiket felsoroltál "csak" az alap dolgok. De egy 15 éves autó biztosan meg fog hibásodni. Néhány érdekes tétel. Ebben az autóban van: dual vanos, 2 katalizátor 4 lamda szonda, kettős tömegű lendkerék, drága alumínium futóműalkatrészek. Ennyi idősen már tudja enni az olajat is amit nem lesz olcsó javítani. Ezekre a brutál felnikre is biztos olcsó a gumi. Nem kell kapkodni, használt e46-os nyugat európából bőven lesz még sok éven át.
-
kenguru99
aktív tag
válasz runner 125 #28150 üzenetére
Ha nem tévedek ez az n43b20-as motor. Közvetlen befecskendezéses, annak minden nyűgjével és más tekintetben sem problémamentes.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz TheProb #28167 üzenetére
A rozsda alattomos egy rohadék. Megállítani nem igazán lehet csak fékezni a terjedését. Ajánlom ennek a képgalériának a megtekintését. Mely ránézésre hasonló volt kívülről mint amit kinéztél. Semmi dráma első látásra, de a lemezek alatt...Ne kapkodj, rengeteg e46 van eladó, simán tudsz olyat venni ami nem rozsdás. Persze nem az ársáv alján. De jobban jársz egy jó állapotú de drágább autóval.
-
kenguru99
aktív tag
válasz erikke17 #28173 üzenetére
Az indexen van több nyesttel foglalkozó topik. Ez kifejezetten autós. De gyors és egyszerű megoldásra ne számíts.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz woodensteel #28192 üzenetére
Egy barátom is hasonló feltételekkel keresett 530d-t. De aztán kombi lett németországból 4-ért a siralmas állapotú hazai autók miatt.
-
kenguru99
aktív tag
válasz ADAM1337 #28209 üzenetére
A szokasos dolgokra kell figyelni. Rozsda a sárvédőíveknél, küszöbnél ajtók alján, plusz az esetleges korábbi sérülések mellett. Sok a lengőkar, szilent és nem olcsóak. Ha kopog valami azt le kell alkudni. A motor hosszú életű de érdemes átvizsgáltatni mert ha például hengerfejet kell felújítani az olcsó nem lesz. Inkább a 23i-t javaslom a 20i (m52 2000ccm picit gyenge lesz) Minden elektromos kütyüt végigpróbálni, ha nem jó valami, alkudni.
Vásárlás és átírás után 2-300 ezer tartalékod legyen.
.[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz Skimaster #28214 üzenetére
Nyilván a 2.8 lesz a legharmonikusabb. Mondjuk az eredeti kérdés a 20i vs 23i volt. De ha már így belementünk, ebben a kasztniban létezett az m52-es motor (2000cm3 150 le, 2500cm3 170le, 2800cm3 193le euro 2 mind) és az m54 (2200cm3 170le, 2500cm3 192le, 3000cm3 231le euro 3 mind).
Költségekben minimális a különbség köztük.[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz C.Brigante #28225 üzenetére
A gyári olaj biztos beszerezhető és nem hiszem hogy horror lenne 2-3 litert venni belőle.
-
kenguru99
aktív tag
válasz TheProb #28373 üzenetére
Itt is igaz amit az e46-nál írtam. Ha van pár holyag a sárvédőíven akkor már az alját is megkapta rendesen. Ezt nemrég néztem meg, amúgy rozsdamentesnek volt hirdetve...
-
kenguru99
aktív tag
válasz stickermajom #29529 üzenetére
A gyári adatok szerint 8.8l/100km a városi fogyasztása. A való életben simán összejöhet a 9-10l.
-
kenguru99
aktív tag
válasz szőröscica #30065 üzenetére
Amikor klímásnál voltam legutóbb, az egyik öreg szaki mondta, hogy a klímahűtő nagyon vékony anyagból van. Az idő előrehaladtával egyszerűen az alumínium porózussá válik és elszökik a gáz. Tehát nem feltétlenül egy konkrét lyuk lesz rajta, hanem szivacsszerűen apró lyukak tömkelege keletkezik.
-
kenguru99
aktív tag
válasz szőröscica #30068 üzenetére
Erre itt van a válasz H.Ezredestől: "ennyit érnek ezek az új autók sajnos"
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz MPowerPH #30681 üzenetére
"A no viszont azt mondta, hogy az sok, valszeg cserelni fogjak, ami nekem csak £75, de nem tudom, hogy akarom e."
Arról nem is beszélve, hogy leszarják ha "véletlenül" lenyúzzák a festéket a szélvédőkeretről, mocskos kézzel összecseszik az a oszlop takaróját, a tetőkárpitot. Ja és még évekkel később is találtam üvegszilánkokat az utastérben. -
kenguru99
aktív tag
válasz haddent #31820 üzenetére
A hathengeresek minden kasztniban jóval drágábbak mint a négyhengeresek. 1 millió környékén vagy felette keresgélj de számíts rá hogy ezek sem hibátlanok. A legutolsó évjáratok is rozsdásak már. Hasonló projektbe vágtam bele idén februárban. Vételárral átírással és a javításokkal már 1.5-nél tartok.
-
kenguru99
aktív tag
válasz haddent #31876 üzenetére
Semmi mutyizás nincs abban hogy zöld matricás az autód. A benzines autón ha van szabályozott katalizátor akkor már megkapja a zöldet. Ezzel szemben egy euro 3-mas dízel maximum sárgát kaphat. Tudatosan büntetik a német hatóságok a dízelautókat. Ezért hoznak be németországból sok euro 2-3-as dízelt, mert ott már nem hajthatnak be a városok belső zónáiba illetve magas adókat vetnek ki rájuk.
-
kenguru99
aktív tag
-
kenguru99
aktív tag
-
kenguru99
aktív tag
válasz Lion81 #31921 üzenetére
H.Ezredes véleménye:
"Az N42- N46 motorok állandóan széthullanak.... Egyrészt a hengerfej másrészt a vezérmű lánc vagy megnyúlik és átugrik vagy a vezető széthullik vagy egyben az egész ebben az ében 3 ilyen motort csináltuk most jön a 4.dik.... a darabkák beesnek az olajszűrőhöz és még csapágyassá is teszi a motort.... Én utálom őket.... a dugattyú és a gyűrök olyan kokszosak mint az állat.... a képen látszik,hogy mik hiányoznak amit benégyzeteztem ott konkrétan belül is fut egy fehér műanyag rész egészen a végig ami nem látszik a képen de kompletten leszakad.... Vezérlést kell cserélni max 150E Km-ig mert utána eddig mindegyik így nézett ki...füstöl is mert a hengerfejük is egy forintot nem ér.... "[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz STC Speed #32008 üzenetére
"Gyári kézikönyvben a guminyomást 2,2 elől, 2,7 re irja hátulra."
Ezek a teljes terheléshez való értékek. Félterhelésig 2.0/2.2 elég.
-
kenguru99
aktív tag
-
kenguru99
aktív tag
A totalcaros Novoth Tibi év elején csináltatta a sperr átépítést, kb erre számíts:
Csak a diffi:
- jó állapotú typ188 donor 30 e.;
- gyári tömítés, szimmeringek 11 e;
- folyadék bele 11 e;
- sperr átalakítás 165 e.Használtan 100-150 körül szoktak menni de abban azért van rizikó mert ezeket jellemzően nem vasárnapi templomba járásra használják.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
-
kenguru99
aktív tag
Ezredes úr, meg tudná mondani, hogy az M52-es motorba milyen hűtőfolyadék kell?
-
kenguru99
aktív tag
válasz STC Speed #34603 üzenetére
A kötelező szabadáras, minden biztosító olyat árat állapít meg amilyet akar. Érdemes nagyon figyelni a biztosítási évfordulóra mert eléggé jellemző, hogy aki nem vált annak emelnek. Nekem 44-ről 64-re emelt volna az allianz, így váltottam de a legolcsóbb is 50 ezer lett.
-
kenguru99
aktív tag
Azt kifelejted, hogy a kérdésedre is válaszoltam. És bár ezt is biztos kukacoskodásnak veszed, de el kell mondanom azt a tényt, hogy már az nkh is megszűnt.
Most látom, hogy svájci az autó nem német, ezt elnéztem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Suzuki topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Okos Otthon / Smart Home
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Yettel topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...