-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yeffy
veterán
na, közben most már van időm megfogalmazni a többi dolgot is, ami érdekelne.
szóval, E92-vel kezdtem el szemezni, erre a futásteljesítményre és módokra keresek, egyelőre még nem tudom, melyik éri meg jobban? 25i vagy 25d? 20i szerintem ide gyengusz, plusz olvasni elég sok bajt vele, 20d nem lenne rossz, de sok láncszakadásról olvasok. 30i 30d meg már szerintem túlságosan nagy lenne ennyi miles-ra, nem? évi 1x 2x talán hazaugranék vele innen, meg esetleg vidékjárás, felfedezés elképzelhető, de szerintem ezekre elég a 25-ös modell, nem?
van itt esetleg hozzáértő szaki, akit zaklathatnék kérdésekkel? ha jól láttam, egy bizonyos Ezredes nevű fórumtag szerelő, szokott ő erre járni? melyik éri meg, i vagy d, pre-facelift vagy fl, stb?
ahogy elkezdtem nézegetni a kínálatot, sajna elég nehéz megtalálni a jót, mert elég speciális igényeim lennének:
- ragaszkodnék a sötétkék színhez, nem rossz a grafit sötétszürke sem, de inkább kéket szeretnék
- szintén ragaszkodnék az M Sport variánshoz, egyrészt szerintem sokkal pofásabb lesz tőle az outfit, nélküle kicsit snassz nekem, olyan semmilyen, de ami fontosabb, hogy eddig csak ezekben láttam comb-és deréktámaszos fasza kis üléseket, amiket szeretnék mindenképpen magamnak. plusz a többi M-es kieg is pofás, pl multikormány
- bőrt nem szeretnék, valahogy nem hiszem, hogy jó dolog, macerásabb lehet, ápolózni, repedeznek, szakadnak, stb. nem? bár egy bőrbelső van, ami tetszene, de ilyet itt sajna eddig nem láttam kék kasztnival. ezt itt a fórumon találtam visszaolvasgatás közben. a sötétbarna bőr tetszik, amúgy hanyagolnám, és maradnék a szövetnél
- ahogy írtam, szerintem motorból ez a kettő, ami ár/érték/fogyasztás/fenntartás/stb arányokban nekem affordable. szerintem. de ha vannak egyéb vélemények, észrevételek, szívesen veszemolvasgatok a korai szériáknál erről a Valve lifter vagy hidrotőke vagy mi a tököm csattogásról (wiki is említi, illetve videók is vannak ugye szép számmal). ezt tudja valaki, mitől van, lehet-e orvosolni, illetve mi kárt okoz az autóban? szerintem nem túl egészséges, igaz, nem vagyok szerelő.
valamint szintén a korai modellek benyásai szeretik enni az olajat, jól emlékszem? ha igen, ez okés, vagy probléma előjele lehet?
mikre érdemes figyelni még akár 25/30i, akár d a kiszemelt?bocsi a hosszúért, és előre is köszönöm a válaszokat
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
majnkopf
tag
-
chess001
aktív tag
4 csavar a vezető oldalon és 2 csatlakozó az üléscsere, azt M-packet is utólag felrakható. Ha az FL tetszik, akkor olyat nézz, azt macerás átrakni.
Benzin: A hidrotőkék csattogásától nem lesz baj a motornak, csak a vezérműtengelyek kapnak kicsit nagyobb ütés. Az olajfogyasztás stílus függő, kicsit macera, hogy 1 decit rá kell néha tölteni csapatás után.
Dízelt nem tudom, majd egy traktoros válaszol...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Irok majd, most ertem csak haza.
Mindenek elott ma betelt a pohar az autoval. Hideg van, es a hatso kozepso szellozo rostelyokbol csak hideg levego jon. Nem tud meleget, ertitek?! Azert, mert nem 4 zonas klima van benne. A 20 eves E39 tudott, de meg az E92 -om is. Es akkor egy felsokatos luxus limuzin nem tud. Nagyon filozok, hogy Karacsony utan megis veszek egy A6-ost, ott nincs ekkora ciganykodas.
Addig is, ahogy nezem, az a hatso panel szimplan kiszedheto, es berakhato egy 4 zonas panel, mint ez is. Na most kivancsi lennek, hogy a kodolason kivul kell e meg valami hozza. Ahogy olvasom, ez plug&play, £300-as extra volt mindossze. Az LCi es pre-LCi panel tokre ugyan ugy nez ki, vajon mukodik is az LCi panel pre-LCi autoval?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Anubris
őstag
Barátnőmnek 325i E90-e van. Üzemanyag túlfolyócső kilyukadás nálunk is előjött, két hete vettük észre ha tele tankoljuk akkor csöpög a benzin. Amíg nincs alkatrész hozzá addig kevesebbet töltünk bele.
Ezenkívül anyósoldali ülésfoglaltsag érzékelő törése jött még elő a felsoroltak közül. A többi csere csak a szokásos, szűrők, gyertya, fékbetét stb.
Illetve mostanában mintha néha nyikorgást hallanék ha megy a klíma, lehet ki kell tisztítani, nem tudom.
-
Anubris
őstag
Külső M packetről még annyit, hogy szépnek szép, de azért megtudja keseríteni a mindennapokat. Parkolásnál jobban kell figyelni a szegélyekre, sokszor a kocsi kijjebb áll mint a többi, mert nem lehet az elejét/hátulját annyira bevinni. Nagyobb gödrökre figyelni ( ez lehet Angliában nektek nincs annyi), de ha vannak ilyen lassítók/fekvőrendőrök vagy csak meredekebb felüljáró már sokkal jobban kell vele vigyázni.
-
MPowerPH
félisten
Bocs, hogy most valaszolok, eleg busy ez az idoszak, kb. meghalni sincs idom....
En 3,5 evig nyuztam egy 2006 -os evjaratu E92 335D-t, amit 89k merfolddel vettem, es 144k merfolddel adtam el, tehat kb. 25k km-et mentem vele minden evben, es bizony telen volt olyan honap, hogy csak munkaba mentem vele, varosi kornyezetben, meg bemelegedni sem tudott rendesen soha.
Leirom Neked, hogy az autonak milyen hibai voltak 88k km alatt.
-Izzito elektronikat kellett cserelni, mert az bedoglott, te biztonsagbol a gyertyakat is csereltem. Itt Angliaban nem volt erzekelheto, hogy rossz, csak mikor hazamentem telen, es a -15 fokos ejszaka utan 2 percig inditoztam az autot, akkor derult ki. Kemeny £64 volt az uj elektronika, es meg £48 a 6 gyertya. De a regiek 2 evesek voltak, azokat elpasszoltam £20-ert.
-Aztan a jobb elso lampamoso nem ment vissza a helyere, BMW-tol rendelve £56 volt.
-Kipufogo kozepso tarto gumi, amolyan rezges csillapito, ami £22 -be kerult, BMW -tol.
-A hatso futomu egyik szilentje, ami hangosan nyikorgott-nyekergett, valszeg a magasnyomasu mosas eredmenye. 'Feltoltottek olajjal', es jo lett. A csereje mondjuk £120 lett volna, de jo allapotban volt, mert a feltoltes utan megszunt. Ez kerult £20 -ba, mint munkadij.Tehat ennyit a hatalmas fenntartasi koltsegekrol, amit a diesel tartogat. A sok ember a zsenialis 25i meg 30i -vel locsolja a penzt a motorra, mert allandoan sz@r. Nem fogyott egy csepnyi olaj sem, SOHA. 1 evben ketszer csereltem, atlag 12-13k km-enkent, de a ket olajcsere kozott is allandoan maximumon volt a szint, pedig remappolt is volt az elejetol kezdve, rugtam is neki, lasd a nemetorszagi 750 km-en az egyik telen 170km/h folott volt az atlagsebessegem. Soha nem hagyott cserben, pedig egy-egy 2 hetes otthonlet alatt beleszaladt 6-7k km is.
Jah, es a dieselnek rossz hangja van? Akkor hallgass meg egy csattogos sor 6-ot. Az am az igazi fullbanto muzsika, mint egy 4 hengeres diesel.A hosszu, munkabajaros teli honapok alatt sem volt DPF gondom, soha nem jott elo, pedig attol azert en is feltem. Velemenyem szerint a BMW fele DPF-ek a legjobbak a vilagon, nem szukseges eltavolitani, mert a remappolt autoval is lazan megbirkozik.
Annyi, hogy en inkabb premium uzemanyaggal hasznaltam, lehet ez is segitett valamit.En nem javasolom a benzines motorokat, mert egyik sem er egy garast sem, hacsak nem akarod megbontatni mar boven 200k km alatt. Az itt kint eleg draga lenne egyebkent. A 25D jo valasztas, ha kevesnek erzed, akkor egy sima remappal majdnem ott vagy, mint egy remappolt 30D. A 25D is 3L-es... 20D nem ajanlott! Penzedtol fuggoen a 30D is szoba johet, bar teny, amennyibe a 30D -k kerulnek, azert mar keveset futott 25D-t kapsz. Es irtam, csak egy remap, ha keves.
Ha van altalad preferalt szin, akkor inkabb arra menjel ra. A belsoben tenyleg csak a sportules javasolt, mert a sima alap ules nagyon kenyelmetlen. De Ebayen van fent egy rakat sportbelso, kulonbozo szinben, bagatel aron. Sokan vallaljak is, hogy beepitik, tehat ez se legyen zavaro. Viszont a bort nagyon nehez lesz elkerulni, mivel a sportbelsok 95% -a bor. Semmivel sem kenyesebb, mint a szovet, havonta egyszer at kell kenni borapoloval, es kesz.
Az M Pack sem rossz, mert ahhoz jar az M gatlo+rugo. Nekem anno a 35D is sima SE volt, annyi kulonbseggel, hogy azok gyarilag M-es felfuggesztessel jottek, igy az M Pack hianyaval csak a lokharitokkal es a kuszobokkel volt az auto kevesebb. Nekem £590 -be volt az atalakitas, jo aron vettem mindent. A felar viszont egy M look -ert anno £2000 volt. Sporoltam par fontot... De ha tobb km-el veszed, akkor egyebkent is kinez majd egy lengescsillapito csere. Egy sport KONI gatlo szett Eibach rugokkal magasan uti a gyari szintet, £600 korul ezt is megkapod UK-ban. Tehat £1500-bol biztosan megvan az M look, es egy M-nel jobb futomu. Ezt kalkulald bele, mikor keresgelsz.
Mire vagy meg kivancsi?
Anubris: Bizony. Foleg ha ultetve van, akkor a parkolast csak tolatva lehet megoldani. De UK-ban health&safety miatt sok helyen csak ugy szabadna beallni.
crissprivat: Megbantam... Sot, annyira, hogy ebbol tenyleg csere lesz az unnepek utan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
lali81
tag
nekem 20d-m volt E91 (2007): ezek a dolgok jöttek ki Ezredes írása szerint,az említett turbó felújításon és lengéscsillapítókon kívül:
220-260e km 2011-2013 közt, ha lehet hinni az órának.. NL lízinges autó volt, hogy kulcsos-e az nem derült ki.
-Málló belső fogantyú és középkonzol bevonat
-Beázás a csomagtartóban
-Hátsó ablaktörlő motor halála
-Belsőtér fűtésventilátor és ellenállás meghibásodása
-A belsőtéri lamellaállito fogantyú törése. 3 db
-Berohado futóműállitó csavarok
-Termosztátok cseréje (bc nem jelez)
-Izzítogyertyák relével
-Szívósor ledugózása
-Hátsó hardy repedés
-kettőstömegű, kuplunggal
-Csomagtér ajtó izzóinak rendszeres kiégése
E46 után volt egy pár technikai részlet ami kifejezetten visszalépés volt, anyaghasználat terén pedig drámailag. -
lali81
tag
(#33240) Yeffy DJ
Anyaghasználatnál olyanokra gondoltam, mint a sebváltókar és környékének drasztikus kopása, ajtóbehúzók és középkonzol bevonatának kopása, a beltér folyamatos recsegése, ropogása, első ülések nyikorgása. Nekem bézs textilbőr volt az ülés, és annak alsó része egy vonalban végig felszakadt mindkét oldalon. -
lali81
tag
(#33247) Yeffy DJ
A Hardy nem egy bonyolult dolog, a kardántengely végére szerelik, a hagyományos kardáncsuklót -ilyet már biztos láttál- helyettesíti. Az autó úgy menet közben gyorsít-lassít, az út hullámzik, ki-be rugózik, ezeknek a változásoknak hatása van a hajtásra ,amiket és főleg az ebből adódó szögeltéréseket követni kell -merev nem lehet-, lényegében ez a húzó-, tolóerőket jól felvevő rugalmas ,erős gumianyagból készült tárcsa. -
-
urban racer
senior tag
Az én esetemben a bal oldali doblemez lett cserélve, tehát a karosszéria-szám hordozó elem, ezért a jobb oldalon lévő alvázszámot és a karosszériaszámot át X-elték, és beütöttek egy új alvázszámot a közlekedésfelügyeleten. Korábban AF(autófelügyelet)-nek hívták ezt a számot, mert AF-XXXXXX volt a formátum, amivel állítólag nem lehetett külföldre menni, gyakorlatilag ez amolyan mendemonda. Nekem már TSCM kezdetű, és 17 karakteres, mint bármely más alvázszám.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Új alvázszám beütése esetén egy kvázi új forgalomba helyezés történik: megvizsgálják a kocsi színét, ülések számát, felépítmény jellegét, tömegét stbstb, tehát mintha új autót vásárolnál-csak abban az esetben a műveletet az importőr végezteti el, még a magyarországi depónál, a márkakereskedéshez történő kiszállítás előtt.
A kérdés második fele, hogy miért nem a régit ütik be, az a válasz, hogy:
ha a gyári alvázszám(jobb torony) "WBADD....", a gyári karosszériaszám(bal torony) pedig "ASDFG...",akkor egy új
beütött "TSC..." alvázszámhoz nem tartozhat egy idegen autóból származó gyári "QWERTZ..." karosszériaszám, hiszen az duplikálás lenne.
Ehelyett van egy darab jelölés: "TSC..." alvázszám és kész. Állítólag, bár ez is csak mendemonda, hogy beütik a TSC alvázszámot még 1, titkos helyre a későbbi manipuláció miatt, ugyanis sokan a régi AF-es alvázszámról(ami szegecselve volt egy kis táblán), levágták a szegecset, és felrakták egy másik, harmadik, negyedik autóra is.A gyártó értesítéséről nem tudok, úgy gondolom, hogy nem. Viszont az egységes Európai autónyilvántartó rendszerbe bekerül, mint új forgalomba helyezés, és emiatt nem szólhatnak külföldön sem.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Hikvision
senior tag
BMW001: 50.000km-t mentem vele kb 2 év alatt
Yeffy DJ: 3.5millió volt, 2006-os 325Xi Automata. Full Full. A radaros tempomattól kezdve (ami világ életében szar volt, állandóan elpattant a fejben a fűtés a második után le lett programozva és szedve.),harman kardon hifi,dakota sport bőr, teljes M-pakk, elől hátul pdc, home link tükör, light packet, stb. Az autó végig a családba volt, nagybátyám a magisznál dolgozott szervizvezetőként, és nyugdíjazása előtt kapott egy olyan lehetőséget, hogy kifizeti az alapárát, cserébe beikszelheti az összes extrát grátiszba, aztán tőle vettem meg. Alapból black sapphire metal volt, kapott egy avery supreme gyöngyház fehér fóliázást 400.000-ért, Plusz egy teljes FaceLift hátsót gyári új ledes lámpákkal.Gyári sanssz fekete m-es kormány helyett kapott ezüst betéteset ami jobban ment a gyári szál csiszolt aluhoz stb. Én minden forgó kopó dolgot cseréltem benne 180.000-nél. Elektromos vízpumpa, összes olaj, szíjak, fékek,csapágyak, lengéscsillapítók, minden ami kopik és forog, de mégse lett happy end.
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
urban racer
senior tag
Szakmámat tekintve autóelektronikai műszerész vagyok, de értek a szereléshez is.
A nagy átlag 1 év, de az első bmw-m, amit átlakítottam 320ról, az 2 évig volt meg(1 év 20, 1 év 25).
A 328i coupé is 2 évig volt meg-utólag nagyon sajnálom hogy egyáltalán eladtam, illetve az e61 is már betöltötte a 2 évet.
Mivel kevesebbet költöttem rá, mint amivel ijesztgetik mindenhol az e60/61 tulajokat, így elhatároztam, hogy karácsonyra megszabadítom a porlasztóktól, bevizsgáltatom, ami szükséges javíttatom."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Hikvision
senior tag
Köszi, sok munka volt mire elkészült. 20 évig dolgozott ott bár akkor még nem is magisz volt ha jól emlékszem, szerencséje volt. A homelink tükörben van beépített garázsnyitó aztán lehet(ne) vele nyitogatni az elektromos kapukat, garázsokat ha fel van tanítva. 12liter átlagba jártam vele, néha hiányzik vagyis inkább az hogy mennyit ráköltöttem és mennyi munka volt vele, aztán mégse sikerült megmaradnia. BMW-t csak akkor veszek legközelebb ha lesz pénzem 1-2 éveset venni mert már olyanok az újak mint a zacskós tej, hamar romlik, úgyhogy ameddig garis nagy baj nem lehet. Mivel közbe bővült a család a kis trónörökössel ezért lett belőle Lexus RX.
20 éve a PH-n.
-
urban racer
senior tag
Nagyon, de tényleg nagyon hiányzik. Youngtimer lett, még az ócska darabok is 1M fölött vannak, miközben az e46 328i meg 400e Most egyenlőre építkezésre kell a pénz, de mindenképp szeretnék 2 éven belül egy youngtimert. Megjegyzem nagyobb lesz a garázs, mint a ház
Kihúzzuk a 6 porlasztót, bevizsgáltatom, hogy milyen állapotúak, amit kell, azt javíttatom. A bajom az, hogy kormol és többet fogyaszt, mint amennyit kéne. Ez nem csak anyagilag hátrány, de a motornak sem tesz jót-már vettek ki haveromék e61 25dből motort, mert a porlasztó kiirtotta a főtengely-csapágyat: a befecskendezés végén még becsöpögött a gázolaj, és a munkaütem végén is még túl nagy erő hatott: úgy képzeld el, mintha lépés közben belerúgnának a térdedbe hátulról.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Jah, hat tudod, az is van kiirva a smart motorwayen allandoan, hogy "salt spreading". Igen, van benne so. De pl. itt ahol en vagyok, varoson belul valami mas lehet a mix, mert budos, mint a papusztai.
A polir az azert kell, mert az elozo tulaj(mint majd minden angol) a pakisztani hyperszuper handwashba hordta az autot, ahol a mesteremberek szepen osszekarisdoltak. Ne rendes karcokra gondolj, hanem ilyen korkoros hajszalkarcokra a lakk felso reszen, ami foleg akkor latszik, ha suti az autot a nap. Ez azert van, mert ezek a szakik olyan elhasznalt 'szivaccsal' mossak az autokat, amivel mar a padlot sem torolnem fel, nem beszelve arrol, hogy akar a tuzo napon is kepesek az autot a csakugyan hasonlo minosegu ronggyal szarazra torolni. Anno a feketet is egybol vittem vetel utan poliroztatni, mert allergias vagyok a fenyezes allapotara. En magam mosom, whool wash mitt -et hasznalok, es maximum 20-szor mosom le vele az autot, utana kukazom. Szarazra pedig soha nem torlom, mert akkor karcolodik a legjobban.
A felniket akarom elvitetni porfestesre, mert a sima fenyezes+lakk nem valami tartos. A gyari fenyezes pedig hiresen csapnivalo az osszes BMW felnin. A felnikozepek a legkritikusabbak, korbe a kupak korul korrodal. De akarhol kepes hojagosodni, szinezodni, elkodosodni. En gunmetalra akarom, hogy ne legyen a fekpor annyira feltuno, meg a szin is bejon, es persze porfestve. Tartos lesz, sokkal idotallobb, nem fog se holyagosodni, se leperegni az eljarasbol adodoan. Eleg durable, mert egy felpattano ko sem tesz benne kart. Anno a coupe -n ugyan ez volt a 230-assal, ami sima ezust, azt is megcsinaltattam, de ott meg a hanyag munka miatt elkezdett hamlani a festek. Aztan felkerultek a diamond cut 313-as felnik, amik szinten korrodaltak ugyan ott, pluszban a pereme, ami ugye nem festett, az elvesztette a fenyet, bekodolt. Azokat is fel akartam ujitattni, de a 4-bol csak 2 volt alkalmas ra, mert a kozepen olyan eros volt a korrozio a diamond cut reszen, hogy nem tudtak volna lefaragni, festes johetett csak szoba. Szoval rendesen kimondva, csessze meg a BMW....
Jo a 3-as, de a belseje minden teren elmarad egy A4-A5 -tol, vagy egy C Mercitol. Tudasban, funkcioban, kenyelemben. Elektromos, memorias ules? Minek? Az anyaghasznalat is maradt ugyan olyan, mint az E90 -ben, ami nem kicsit gyenge.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Azt hiszem megtettem mar. Bar nem tudom mikor... Faradt vagyok, sok volt a melo a heten. Kell nyomni az overtime-ot, hogy megkeressem az uj tarcsak arat, mert kulonben ehendoglunk.
mod: Errol hallottatok? Csodalkozok, hogy az E60 nem vedte meg oket. Raadasul ahogy nezem, komfort ules, ami plusz vedelem utkozeskor. Van egy olyan erzesem, hogy ez is visszavezetheto arra, hogy az az 5er eleg gyenguszra sikerult az utasvedelmet illetoen. Nem veletlen kapott csak 3 csillagot...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ez nagyon szomoru... Bosszanto, hogy egy gyoker miatt vetlenek halnak meg egy mindennapi szituacioban.
aero. Ha hatulrol szall beled valaki, akkor az ulesen mulik nagyon sok, hiszen ott a speci fejtamla, ami a komfort ulesekben elvileg meg specialisabb az ostorcsapas vedelem teren. Azt hiszem mar reaktiv E60 -ban is, de lehet csak az F10 -nel tettek azza, ez nem tiszta. Totalcar. Bar ha rosszul volt belove az ules, akkor hiaba. Ha tul messze a fej, akkor semmi nem segit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
Alapvetoen a regebbi modellekhez a kor illik viszont az ujabbaknal mar olyan mint dupla kor lampa sziluett nincs szoval ezeknel mutat ez a szogletes szerintem. Egy F10-nel meg akkora frissites ez mint anno az E39-nel.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Gyari fetisiszta vagyok (linkeltem az en autom is) de ami lentebb van kepen az nekem mutatna. De ezek alltalaban "hazilag" keszulnek. A kepen egy gyari facelift hella lampa van es abbol szedtek ki a gyurut es tettek be a szogleteset, leddel megvilagitva persze.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
Igen. Ha mennék akkor Bournemouth. Voltál már? Imádom azt a helyet, mintha nem is Anglia lenne.
Hogy ne csak offoljak, ma toltam 600km-t, nagyrészt motorway (bristol-london-luton), kevés országút, vidék (cheddar környéke). 7.8-at evett a gép, és jópárszor kiélveztem a hangját is. 3 fő + csomagok, úgy 1800kg körül.
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
komolyra forditva a dolgot az 5-10 eves diesel autok ertekvesztese fuggetlen attol nem VW-rol van szo elegge meredek ivben esik. a 2 eve ki tudodott botrany most er el ide (mar nem magyarorszagra hanem globalisan) ezert a benzinesek ertek allobbak maradnak. (na meg ugye hallani nem egy nagy varosrol meg az EURO VI-os d motorral szerelt autokat is kitiltanak) szoval epp eszu dontes ha meg most adna el es valtana.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''