-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpeedR
őstag
válasz urban racer #8957 üzenetére
Ha jól látom, akkor a képen egy BMW E36 tip. gépjármű látható rendeltetésszerű felhasználás közben.
-
Tomics
addikt
-
urban racer
senior tag
válasz urban racer #12800 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Gebriel
veterán
válasz urban racer #12801 üzenetére
Szép!!!!
Gratulálok hozzá. -
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #12801 üzenetére
Nagyon szép, gratula hozzá. Jöhet róla több info is közben, évjárat, motor, felszereltségi szint. És hogy milyen változtatásokat eszközöltél rajta a vétel óta.
Gebriel: E46? Mert ha igen, és a 130-at nézzük, akkor olyan 7,5l körül.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz urban racer #12810 üzenetére
Durván szép cucc lett, gratt, végleges ár kb?
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz urban racer #12813 üzenetére
Ő, nem azért kérdeztem, hanem, hogy mennyibe van
De ha eladnád,egy megközelítő árat dobjál már , Haver úgyis nézegeti a bimmereket.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz urban racer #12815 üzenetére
Okok. majd rákérdezek, bár pont az e36 nem tetszik neki annyira.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
válasz urban racer #12819 üzenetére
Értsd: Fanatikus.
-
dragonfx
veterán
válasz urban racer #12800 üzenetére
egy carstíling linket.
hát gracca jo sokat beöltél.talán 1x én si tudok ilyet cisnáltatni.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Eagl3
veterán
válasz urban racer #12827 üzenetére
Nem hiszem, hogy túl combos az a 2.5 tds motor abba a nagy kaszniba.
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #12833 üzenetére
Az mindjárt más. Szépen, maximum 130-ig nagyon rendben is van, bár a fogyasztásában nem vagyok annyira biztos. TDS -ek elég sokat kajolnak, legalábbis nekem ismerősöm azt ecsetelte.
Ennyi munka után mondjuk én nem válnék meg a kocsitól, az fix.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #12925 üzenetére
Itt jó a Vanos, lehet hallani melyik a motor, melyik a Vanos hangja. Főleg mikor lepörög, akkor lehet hallani.
Kétféle lánchang van, azt is el lehet különíteni.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #12927 üzenetére
A sima Vanos megint máshogy szól. De az is kerreg. E36 328i-ben hallottam. Nem annyira hangos, de mégis hallani.
Tudnátok M5-nél, és M3-nél hogy kerreg....valami szörnyű. A V8 M5 olyan nyitott motorháztetővel, mint egy traktor. Nagyon csúnya hangjuk van alapjáraton. Belülről nem hallani persze, és fordulaton is elnyomja a motor hangja.Don't Tread On Me
-
zoo8800
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #18844 üzenetére
Miért nem gyári extrák? Az az E36 full-os, nagy board, elektromos bőr ülések, dupla digit klíma, 4 elektromos ablak, elektromos kormány állítás(ez piszok ritka E36-ban).
Don't Tread On Me
-
roomi
tag
válasz urban racer #24954 üzenetére
Köszi. Jaj, juj . Tehat nehez kifogni egy 8 ev koruli peldanyt. Kb.mennyi + koltsegre szamitsak hirtelen felindulasbol a vetelar felett.
-
roomi
tag
válasz urban racer #24954 üzenetére
Ha gondolod sorolhatod. Kicsit lepadloztam. Nem latom at az anyagi reszet. Lehet hogy egy Honda Accord? Fasz tudja. Nem tudom megitelni hogy mennyire problemas mondjuk egy 325. Jelenleg egy 10 eves 316i e 46 van. Ezzel nem igazan van gond.
-
roomi
tag
válasz urban racer #24956 üzenetére
Elkerultuk egymast. Koszonom.
-
roomi
tag
válasz urban racer #24968 üzenetére
Biztosan vannak olyanok akik erzelmileg odavannak a műszaki dolgaikert pl.auto. én ugy vagyok vele hogy mukodik vagy nem. Illetve nagyon szivok vele vagy nem.
-
Cxgrav
senior tag
-
Darko_addict
őstag
válasz urban racer #25034 üzenetére
Átírással, új rendszámmal, forgalomba helyezéssel, mindennel együtt?
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Viszlát
addikt
válasz urban racer #25045 üzenetére
Szombat hajnalban indulok vissza Angliába, ha előtte tudnak fogadni elfogadható áron, akkor szuper lenne és neked meg jönnék egy csokival. Rájuk tudsz kérdezni gyorsan? F10 530D, két tompított xenon izzó cseréjéről lenne szó, izzók már megvannak.
Közben annyi kiderült már amúgy, hogy le kell venni hozzá a lökhárítót és ki kell venni a lámpatestet. Beszarás, komolyan mondom...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz urban racer #25050 üzenetére
Nincs mas, ugyhogy akkor le is csapnek ra es nagyon koszonom a segitseget. Ha priviben dobsz egy szamot es cimet akkor le is beszelnem vele, vagy ha ad egy konkret idopontot akkor odamegyek.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz urban racer #25053 üzenetére
Kiralysag, mar lemondtam rola teljesen, de igy a visszaut is egy klasszissal komfortosabb lesz.
Tobbiek: egyben van az egesz eleje, hutoraccsal egyutt a lokos felnyulik egeszen a motorhaztetoig. A Hondamban is total egyszeruen lehetett volna cserelni a motorter felol. Ez van, fejlodunk.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz urban racer #25057 üzenetére
Ezer koszi. Raadasul meg vizslad is van, csak jo ember lehetsz.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
hdman
őstag
válasz urban racer #25049 üzenetére
Passz, nekem márkaszervizben csinálták igy, gondolom igy volt egyszerűbb
Sopron city :)
-
Möhe
addikt
válasz urban racer #25056 üzenetére
Bújom ott is, torrentről leszedtem (naná h nem magyar oldalon) a BMW mega (DIS , SSS satöbbi segédprogramokat.), lehet felteszem egy hazai oldalra, hátha más is keresi.
-
Darko_addict
őstag
válasz urban racer #25063 üzenetére
Ja, csak egyesével lehet feldobni. :-/
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Möhe
addikt
válasz urban racer #25063 üzenetére
Akkor megy 1st-re
-
Xmodule
őstag
válasz urban racer #25076 üzenetére
90ezer ft nak megfelelö összeget mondtak bmw nel az elsö feknyeregre(ami azert fura mert par honapja a hatso kerult 30ezerbe) nem tudom az elsö miert 3x olyan draga. Na mindegy ugyhogy ugy döntöttunk itthon hogy elöször megprobalom "felujitani". rendeltem egy ilyen "javito" kittet 34111153202 amit mondtal. De most azt nem ertem ebben benne van az a fem (henger) is vagy csak a két gumi? mert neztem neten kulönbözö helyeken kulönbözö kepek vannak. viszont realoem oldalon meg ugy mutatja hogy 3 reszböl all ket gumi es a fem henger. amugy meg fura is lenne ha ket ilyen kis gumi lenne 8300ft.
EZT a videot neztem meg hogyan kell ezt meg is csinalni. Te is igy csinaltad? Irtak többen egy masik videonal hogy a gumi reszeket nem szabad beolajozni mert art neki es a fekfolyadeknak sem jo ha keveredik mas olajjal. Csak a fekolajat szabad hasznalni mint kenöanyag vagy pedig szilikont. A srac az elejen amikor foliat rak a fekfolyadek tartaly tetejere hogy vakumot csinaljon szerintem ötletes
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz urban racer #25076 üzenetére
Köszönöm az ötletedet. Valoban vettem egy ilyen gumi kittet 34111153202 BMW töl nem adtak hozzá azt a fém részt csak a belsö tömitö gumit meg a porvédöt. Durva hogy ezert az arert mar utangyartottat vehettem volna a lengyelektöl postaval mindennel egyutt es többmindent kapok EZT.
Na de a lenyeg szetszedtem. Amennyire tudtam a dugót kinyomtam a fékkel, majd lecsavar a féknyereg és kompresszorral kifujtam. Kicsit kalapaccsal kellet kocogtatni de kijött. Eredeti gumi sérulés mentes volt csak a gumi pereme valahogy feljött es igy ala bement a viz ami berozsdazott. Mivel fém részt nem kaptam ezert 800as vizes csiszolo papirral addig csiszoltam amig teljesen sima lett. A folt ott maradt de sima lett a felulet. Utana gumik vissza a porvedöt nagyon nehez volt a helyere berakni, majd gondoltam kicsit kijebb fujom levegövel a dugot hogy megnezzem a gumi mindenhol jol rafekszik -e. Sajnos blfsz voltam es tul sok levegöt nyomtam neki a dugo egyböl kilött es az uj gumit elszakitotta. (erdekes hogy a regi gumival is kilött es annak semmi baja nem lett pedig abban mar van par ezer km biztosan) Szoval igy neztem hogy obmmeg.... Aztan a regi gumit megtisztitottam es azt raktam vissza. Tudom igenytelen de végszükség eseten mindent lehet. Szoval most ez igy tart a kerek nem melegszik eddig. Amint kicsit jobb idö lesz ujra neki esek megint kicserelem a gumit. Szoval igy beszivattam magamat. Amugy nem volt nehez a muvelet a porvedö visszarakasan kivul.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Viszlát
addikt
válasz urban racer #25248 üzenetére
Mondtam én, hogy majd egy hozzáértő jobban elmagyarázza.
Anno a Vectrámon én is megcsináltattam (fiatal voltam és bohó), ott a turbó fordulatszámot is emelte elvileg, aztán lehet csak etetett a csávó.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #25248 üzenetére
Szerintem tok jo dolog. Nekem a korbelnel elcsesztek a programozast, mert folyamatosan letiltott tole az auto. Igaz eros volt, kevesebbet fogyasztott, mint elotte. Aztan elvittem mashova, mert mindenki azt mondta, hogy biztosan a turbo nem birja. Na persze... Igaz, most kb. ugyan annyit eszik, mint gyari allapotaban, tehat nem csokkent a fogyi egy decit sem, ellenben az ero megmaradt, es addig lehet parkettazni, amig van szabad ut. Fustolni nem tudom fustol e... Biztosan, de gyarilag is, es bar eleg gyenge emelest kapott, meg meg is jegyeztek, hogy ennel azert sokkal erosebbeket szoktak programozni. DPF egy bizonyos szintig tudja kezelni a plusz kormot, gyenge setupnal pedig nagyon nincs is novekmeny.
De en tudok olyanrol, hogy az Audi/Passat gyari allapotaban fustolt, a chip utan pedig soha tobbet. Akkor ez hogy is van? Kapasbol tudok mondani 2 kamionos ceget itt kint, akik az osszes traktorjukat remappoltattak. Kamionoknal az ECO -ra mennek ra, es bar ott is erosebb lesz a motor egy kevessel, ellenben a fogyasztas 3-4L-el lejjebb ugrik. Nagyon sok penzt megtakaritanak ezzel... Ki lehet szamolni, hogy /kamion eseten, mondjuk evi 170k km-el szamolva ez mennyit is jelent.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Isual
veterán
válasz urban racer #25248 üzenetére
+@(#25251) BMW001
Persze, nyilvánvaló. Én korbelékről jókat hallottam, egy ismerős vitte is hozzá a kocsiját, mondjuk az Audi volt. Elmondta az igényeit, de amúgy is azzal kezdtek, hogy finomhangolást kér, vagy hozzák ki belőle azt, ami benne van. Én nyilván előbbire gondoltam, illetve ilyen 30 km-es távra használom, hol pályán, hol az országutat választom és nem a nagygáz, nagyfék típusú vagyok, van hogy nem megy 2500 felé a fordulat. Viszont pont emiatt alul (1200-2000) örülnék egy kis plusz nyomatéknak, meg ha van olyan közlekedési eset, akkor az a plusz pár LE sem jönne rosszul 3000-4000 között. 4-4200 felé nem szoktam húzni, 4-4500 között amúgy sem történik sok minden ennél a motornál.
A motor eddigi mérések alapján makulátlan, de mégis benne van 260k és 12 éves lesz tavasszal, ez tény. Nem akarok magamnak rosszat, meg ha van jobb cég, aki jobban dolgozik, szívesen veszem ha ajánlotok, de ahogy fent írtam 2000 alatt jól jönne egy kicsit több nyomaték, mert 50-60%-ban így, abszolút kímélve hajtom, 525d nem aszfaltgyűrésre való, főleg nem az E39.(#25247) Viszlát: Köszi!
[ Szerkesztve ]
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #25384 üzenetére
Hehe, nalam is kb. ugyan ezek figyelnek itthon. Annyi, hogy megvettem a gyari vizpumpat a termosztatokkal egyutt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #25388 üzenetére
Sajnos 35D-re nem csinalt az ATE powerdisc-et, igy nekem a sima tarcsak mennek fel+a keramia betetek. EBC-t meg Zimmermann-t meg nem akartam, mert eleg rossz a hiruk igy a forumokat olvasgatva.
Mondjuk a gyari fekszett kelloen eros(BMW Performance sem rendelheto ra, csak atalakitassal, ami kisebb tarcsakat eredmenyezne, de azt mondtak, kozuton csak vesztesegem lenne...), szoval nem is erolkodtem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Viszlát
addikt
válasz urban racer #25391 üzenetére
18", de amúgy se adnám.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Eventhoriz0n
újonc
válasz urban racer #25387 üzenetére
Mostani kocsim is dízeles és sokat ront a kényelmen, hogy oda kell rá figyelni sokkal jobban mint egy benzinesre.
A dízeles kocsiból adódó többletköltség egy drágább autónál azért annyira nem jó hír. Pláne egy 10éves használtnál. De meggyőzhető vagyok ha a d jobb, akkor az legyen. -
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #25393 üzenetére
Nalam meg rosszabb. ATE nem csinal se 336, se 348mm-el powerdiscet.
Zimmermann meg torik... Lyuggatott tarcsarol egyebkent is lebeszeltek. Az EBC meg szerintem meg nagyobb shit...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
aktív tag
válasz urban racer #25389 üzenetére
Szerintem ezek kozul a kezifek a legdurvabb hiba, meg hoban-jegen is hiaba huzom, semmi Pedig most volt cserelve. Azert egy ilyen "csapatos" kocsinal nagyon kellene.
-
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #25498 üzenetére
Azert irjak, hogy a 40mm meg talan pont elmegy a gyari gatlokkal.
Don't Tread On Me
-
Hikvision
senior tag
válasz urban racer #25501 üzenetére
Igen, komplett szettet. Nekem hidegen kevésbé csinálja, de amint mondjuk elkezdek araszolgatni és átmelegszik a dolog, rázza rendesen az autót csúsztatásnál, és csörög is az egész alulról. Mivel a kuplung is kemény volt és fent fogott ezért most megkapja a szettet, plusz kicseréltetetem a difi szilentet, meg kap egy váltórudazat felujító szettet, h ne lötyögjön. Ha utána is szar lesz, akkor felgyújtom
20 éve a PH-n.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz urban racer #25498 üzenetére
Írhattam volna hozzávalót is. Az nyilvánvaló, hogy rövidebb. Nincs meg a rugóút, azért kell keményebb, hogy erősebben csillapítson a rövidebb úton.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz urban racer #25507 üzenetére
Ha rövidebb úton jár a lengéscsillapító, akkor mondd már el, hogyan lehet puha?!
Nekem a legkomfortosabb állásban van a koni, de így is feszesebb, mint az alap.
Egy versenyszetthez képest lehet, hogy puha, de a gyárihoz képest szokott az ember viszonyítani.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Möhe
addikt
válasz urban racer #25523 üzenetére
3 ?
1tartalék?
-
Möhe
addikt
válasz urban racer #25527 üzenetére
Megfontolandó, de kíváncsi vagyok mit mutat a bemattult búrám,polír és foncsorozás utáni képnél. De még az őszi mocskos idő előtt leváltom a mastanit.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz urban racer #25525 üzenetére
Köszi!
Tehát a rugónak vagy a csillapításnak kell keményebbnek lennie (a gyárihoz képest), hogy a kisebb rugóúton ki tudja mozogni a kapott energiát, hogy minimum azonosan működjön.
Vágott rugó/nem sport + gyári gátló felüt.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz urban racer #25543 üzenetére
Nekem már pipa. H&R rugó + sárga koni, teljesen elégedett vagyok. Még coiloveren gondolkoztam, de aztán idő és tudás hiányában maradtam az egyszerűbb+ olcsóbb megoldásnál.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.