-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hikvision
senior tag
Sor 6 alatt ne várj csodát egy bohócmotoros 1.6 tól. De ez a tipikus, megveszem az 1.6-ot mert olcsó, meg az majd keveset eszik (nagylófaszt) és mégis csak bmw. Aztán rájön, h az 1.6-os motor halott gyerek abban a kasztniban, és ha már lomha mint a szar akkor nekifog kívülről gyorsítani, ledes lámpák M3 lökösök, nagyfelni, természetesen a 316-os jelzés lekerül róla, és el is hiteti magával és a nagy többséggel, h neki bizony sportos a bmw-je. Nagyzene, Napszemcsi, Sportkipuff, aztán mivel feszesen néz ki az autó nyilván bepróbálkozik nála mindenki, aztán akkor jön a pofáraesés, hogy a kis négyhengeres 1.6-os "M3" optikás bmw-jét megeszi egy széria 1.3-as swift. Bocs, a kifakadásért de itt a környéken rengeteg ilyen ember van, aki megveszi a behozott 1.6-os E46-ot ha lehet még Compact is, és azt hiszi, h ő itt a császár...
20 éve a PH-n.
-
CharlieDrop
veterán
miért ne?
Igazából 3 fajtája van a BMW-s társaságnak:
1. Csak SOR6 létezik, az überalles, dízelesek buzik 4 hengeresek köcsögök
2. Dízeles BMW-s: enyém eszik a legkevesebbet mégis 600 ló, mert csippelt. Sor6, V8: buzik, mert sokat eszik, 16i nem eszik sokat, de nem is megy.
3. 16i-t vesz, mert ő már BMW-s, de ne egyen sokat, lenyomok mindent M3-igJó, van többi is, mert én sem tartozok egyikbe se, de eddig ilyenekkel találkoztam leginkább
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
CharlieDrop
veterán
az se, de nem baj
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Stukker1987
senior tag
Aztán majd úgy jársz mint ismerősöm,aki vett egy hasonló szettet az autójához,de műszakin nem megy át vele az autó,mert a magasságot nem tudták normálisra belőni,így adhatták el féláron...
Gyári,gyári,gyári végső esetben a legjobb utángyártott minden esetben az ajánlás...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Möhe
addikt
Szia.
Nem, messze onnan. De köszi hogy szóltál. Amúgy voltam a cégnél akitől az árajánlatot kaptam.
Mondtam nekik,hogy a vezető melletti ablak tök szűz,semmi gyári fólia sincs rajta,hogy valami hővédőt tegyenek fel. De nem raknak rá semmit. Aztán a városban orrba szájba jönnek mennek a régi kocsik körbefekete ablakokkal. -
urban racer
senior tag
hidegen kell nézned a vízszintet, de szerintem az rendben van. Inkább a szintjelződ vagy annak vezetéke rakoncátlankodik. A visszajelző csak vízszint-hibát jelez, hengerfejhibát nem(még)
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
a 18i felejtős, azzal csak szívni fogsz. 20-30 minden kb. ugyanolyan. Ha nem volt cserélve CCV, le kell cserélni csövekkel együtt, jellemzően az okozza a brutál olajfogyasztást. Motorral jellemzően nincs baj, inkább minden mással ami körülötte van: vízhűtő púposodik, féknyereg bennmarad, dobbetét túl nagy és elfogy a sárvédő, lengőkarszilent mindegyiken @&#$ és még sorolhatnám estig.
Ha van rá pénzed, vegyél 30i-t, az mégis csak a csúcs benzines bmw motor, ha jól rémlik 2x volt az év motorja."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
full kedvezményes árakat tudok mondani szerelési díj nélkül, ezek az árak kb 30-50%-al alacsonyabbak, mint a kisker ár...
CCV+csövek 25e
vízhűtő 22e
féknyereg javítókészlet 5e/db+félrekopás/betét megégés miatt minimum betétcsere
lengőkar: meyle hd 16e
sárvédő: 20e (hibátlan)bontott+ fényezés+alapos rozsdavédelem
++
ha rossz a gyertya könnyen viszi magával a trafót is, ezért érdemes azt is cserélni, minőség/gyártó függő 1e/dbtól
termosztátra oda kell figyelni, mert ennyi idősen szeret megpusztulni, ha jól emlékszem 10e körül van a fűtöttNekem szerencsém volt, külföldön vettek rá 2 db zsír új féknyerget, termosztátot meg gyertyát már én cseréltem, 1 sárvédő elkezdett hólyagosodni, lengőkarszilent elég határeset, de még nem észrevehető, dec 23-án megjárattam kicsit a téli álmában, akkor pukkant el a vízhűtő... Azóta folytatja a téli álmot Kap egy vízhűtőt, tavasszal meg eladom, úgyse használom ki
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Nem problémásak, a CCV-t illik kicserélni 200 ezer km-enként és akkor nem zabálja az olajat... a vízhűtő típushiba. Hondával rosszabbul jársz, ott 1-2 alkatrészen csúnyán meg lehet csúszni. BMW-nél legrosszabb esetben 100e egy komplett bontott motor.
Ha 10 éves a mostanid, akkor az 2005-ös. Ami azt jelenti, hogy N42B18A van benne. Nah, ha azzal nem volt semmi bajod, akkor vegyél nyugodtan 25i-t"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
-
KINKY_007
aktív tag
Az ix kicsit többet iszik (nehezebb is), de hóban is semlegesen viselkedik, nem tolja ki a seggét, megy amerre kell. Automata váltóval nagyon kényelmes.
A 325i nem egy vadállat, de közúton elég jól megy, ha pörgetve van, akkor szép a hangja is (meg akkor többet is fogyaszt).A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Gondolom ez.
Nagyon szép állapotban van beltérileg. Kicsit buherhatták, mert xenon nincs benne, szerintem az alap volt a 325-nél, hátul cápauszony van, de nincs benne kijelző, amihez kell... Az ajtó behúzó tuti cserélt, mert az gyári állapotban van, de a kormányon látszik a kopás (ez az alap bőr elég gyenge). Meg kicsit igénytelen, hogy bézs belső és fekete a szőnyeg benne, bár kétségtelen, hogy praktikusabb. Ha márkaszervízben bevizsgáltatod, akkor nagy meglepetés nem érhet.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Darko_addict
őstag
Ötös BMW lábon történő behozását számoltam korábban: németül tudó baráttal, egy autóval oda, két autóval vissza, minden járulékos költséggel ~500.000 Forintot dob az árra. Nem tudom mennyire releváns ez az infó neked, de hátha jól jön.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
urban racer
senior tag
316i nem megy annyira gyorsan ahhoz, hogy megérje ate-t venni, vegyél nyugodtan textart vagy remsát-utóbbi főleg akkor javasolt, ha tárcsát nem cserélsz, mert puha és nem koptatja annyira, ellenben poroz.
Bosch-t nem ajánlom, az szeret csikorogni."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
BeZol
őstag
Amit anno a cikkek alapján olvastam róla, aszerint menni megy, de enni is eszik.
Van aki alatt 8 litereket eszik, más alatt 12őt, tehát ha nem nyomod neki de azért haladsz rendesen, akkor szerintem 10körülre jössz ki.
Elvileg már 1500 körül megjön a nyomaték, tehát dieseles-szerű, és írták is róla, hogy olyan dieseles a hangja is, eléggé kerregős benzines létére.
2liter, 4 henger, hangorkánt ne várj tőle. Chipelni lehet rendesen, hiszen turbós, és akkor kb. 300-310 lóerős lehet 440-450nm nyomatékkal, tehát egy 335i-t faraghatsz belőle, csak ugye kisebb súlya lenne a kocsinak (-60-70kg és nincs hangorgia).Szerintem egy 320i józanabb választás ha már annyira benzines kell, mert a hangja ugyanaz lesz, annak is már alacsony fordulaton megjön a nyomaték, a 7,3s-es gyorsulás is bőven jó a hétköznapokra, és fel lehet chipelni egy 328i szintjére.
ÉN ha benzines bmw-t keresnék, akkor a hétköznapokra max egy 320i-t vennék, a hétvégékre pedig egy 335i-t, és nem tartom jó ötletnek köztes megoldásnak a 328i-t, hacsak valami rejtélyes oknál fogva minimális felár ellenében tudnék szerezni egyet a 320i-hez képest.
Kicsit off: pár hónapja beültem a 3GT-be, és kb. úgy éreztem magam benne, mint egy bmw-sített skoda octaviában. A prémium belsőt leszámítva szinte csakis az erősebb motorokkal tűnnek ki manapság a prémiummárkák, tehát én nem biztos, hogy a talán 1,5xer annyiba kerülő bmw-t venném, hiszen skodából is van 220-230 lóerős benzines. ÉN ha bmw-t vennék, akkor olyan motorral venném, amivel nem szorongathat meg a pályán egy "szaros" skoda. Persze van, akinek a prémium belső fontosabb a dinamikánál, én azokat is megértem, sőt lassan én is efelé kezdek húzni, de nah, azért egy skoda ne nyomjon le a pályán és ne is maradjon a seggemben És kapják be az opel insignia opc-sek
-
MPowerPH
félisten
22k km utan ha megfelelo olaj kerult bele, akkor nem lehetne vele problemad. Manualban foleg nem kell surun cserelni. Nekem a regi 28i-ben 80k km utan volt lecserelve. Viszont elotte az elozo tulaj nem tudom mikor csereltette, 145k km-nel. Szoval 80-at tuti elmentem vele.
Ceges Mondeoban 450k km alatt nem volt valtoolaj cserelve.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Építő/felújító topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós kamerák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Peugeot, Citroën topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...