-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz Oracle #22739 üzenetére
Nem, én értettelek téged.
Így van, a sor nem fog lógni egyáltalán, cserélni se kell, max ha megreped, inkább évente ki kell tisztítani. Nekem most ráment egy flakon féktisztító és utána még autópályáztam, lehet a brigécol jobb lett volna
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Oracle #22746 üzenetére
Lehet szerencséd.
Én 1.3-ért vettem a 18d-t.
Kell rajta ezt-azt cserélni még, de alapjában véve egyben van
Figyelni porlasztókra (20 bonottan, 25ért felújítják), turbóra, rozsdára. Lehet még futómű, lánc, és még 1-2 zsebbenyúlós rész.
Ha van még 5 kilód nyugodtan vegyél ilyetNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
aktív tag
válasz Oracle #22916 üzenetére
En nem ertek hozza, de en itt Debrecenben mult heten Magiszhoz vittem (igaz ismeros szerelohoz). Viszont ott mindent meg tudtak nezni, meg azt is, hogy Nemetorszagban 60eKm-es koraban hatulrol belementek. (kulfoldrol behozott kocsi).
Kaptam listat arakkal, gyari szamokkal egyutt, hogy mennyit kell a kocsira kolteni.
Egy 10-est biztos elkernek erte, de szerintem annyit meger.
-
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Oracle #22928 üzenetére
A szervíztörténethez meg csak internet kell, de az központi adatbázishoz csak a márkaszervíz fér hozzá...
Elég a kulcs is, az tárolja az adatokat, ha be van azonosítva, akkor minden addigi márkaszervízben történt lágogatás lekérdezhető. Nem márkaszervízben csak az OBD csatin keresztül a jelen állapotot tudják kiolvasni az autóról.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Cxgrav
senior tag
-
CharlieDrop
veterán
válasz Oracle #23049 üzenetére
alulról jön az a víz, nem felülről...
@(#23056) KINKY_007:
így igaz, de az 1500 kg-os Fordomat simán megállította a legolcsóbb fék is nem hullámosodott.
Ellenben egy ismerősömet így telibe verték hátulról, mert a brutál fék miatt jóval rövidebb úton állt meg.Nem mondom, a fék egy fontos része az autónak, de inkább legyen a motorerőhöz társítva
de senkit sem beszélek le róla
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz Oracle #23062 üzenetére
Na, ezt valaki mar emlitette. Nem, ot nem ismerem meg. Ajanlott kategoria?
Egyenlore az SC Motorsportnak irtam, de oket sem ismerem. Leirtam, mi a gondom, kivancsi vagyok a valaszukra. 5er -en filozok meg, bar azok diagon mar ketszer elbuktak nalam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
urban racer
senior tag
válasz Oracle #26072 üzenetére
Jobban jársz ha inkább a figyelést kapcsolod(kapcsoltatod) ki. Gondolom 39/46od van, bmw scannerrel kb 20 másodperc alatt megvan.
Szeret tönkremenni, gyakrabban, mint kéne. De ha feltétlen be akarod kötni, akkor inverter elé kell kötnöd."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Oracle #26074 üzenetére
Nem, én szerintem párhuzamosan kell kötni, hisz akkor fog azonos feszültség esni a 2 fogyasztón-azaz egyik láb pozitív, másik láb negatív(inverter elé). Ha csak az egyikbe kötnéd be, akkor lenne soros kapcsolás, és akkor azonos áramerősség folyna, de eltérő lenne a feszültség-azaz alig világítana az angel.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Oracle #26333 üzenetére
e46ban csak az m3 volt sperr(gyárilag)
Váltóba 75w80 vagy 85, diffibe 75w90. Elvileg castrol volt 10-15 éve a beszállító, nyugodtan vehetsz bele olyat. Válóba felesleges az új mágneses csavar, a régiről leveszed a fémreszeléket, aztán mehet vissza. Diffinél ha nem folyat, nem sípol a csapaágy se(inkább 30i betegsége), akkor ne foglalkozz vele. A váltónál kihajtás szimmeringet alaposan nézd meg, az sajnos szokás, hogy elhalálozik."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Oracle #26352 üzenetére
cikkszám alapján tudok majdnem mindent 1 baj van: a folyadékoknak nagyon macerás a cikkszámuk. csak fórumokból tudod előhalászni, mert ugye lifetime... Annó nem találtam énse az e39hez az intenzívmosófolyadékot, bementem a rackba, azt se tudták miről beszélek Aztán kiszólt a szerelő, hogy jah, ilyen volt a 39ben, rakjak bele sima ablakmosófolyadékot
Egy szó, mint száz, ha adsz cikkszámot, megnézem neked szívesen. Ilyent találtam neten pl.: 83229407858
A kéziváltó igénytelen olajjal is elmegy, ha raksz bele valami atf-et azzal bőven túl is teljesíted a célt"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
H.Ezredes
őstag
válasz Oracle #26494 üzenetére
Nem kell a vezérlést cserélni !!!!!!!! Azért csinálja mert folyamatosan ellenőrzi magát a rendszer nézi az izzókat... Én lecserélném
(#26471) urban racer
Azért mert a kocsi remap-os alap esetben nem fog füstölni.... Főleg ha jó a kocsi lehet módosítani elég sok paramétert. DPF nélkül persze biztos lesz korom csak a mennyisége nem mind1. légtömegmérő csinálhat hülyeséget... EGR-t nem venném ki mert felesleg. Amikor jó az hibátlanul megy. Nem kell még azt is lekötni..... EGR hűtő is ki van pucolva és az EGR / szívócsonk akkor jó lesz az..... Az a baj,ha szar a porlasztó... :/ kéne nézni hidegen melegen mit csinál. Én nem akarlak rábeszélni magadnak találd ki... Erősebb rugalmasabb lesz a kocsi jobban gyorsul és átlagos használat mellett csökkenni szokott a fogyasztás is. Akinek chip-es szokott lenni az autója és van egy szoftveres húzás rajta akkor visszamegy az alap sírva szokták hívni apám,h töltse vissza a chip-et mert nem meg az autó.. Rengeteget számít
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
urban racer
senior tag
válasz Oracle #26498 üzenetére
Váltó: Liqui Moly Getribeöl 75w80 GL5
Diffi: Liqui Moly Synt Hipoid 75w140 (ha még nem volt meg a választás)
[link] itt nézz körül, ha GL3-as olajat hoz, ahelyett GL5öst nézz, mert az már nem forgalmazott szabvány.Megjegyzem a kéziváltó igénytelen jószág, én Toptec ATF 1100-at raktam bele(e36-46-39), sose volt gondom...
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Oracle #26494 üzenetére
The old style breather is replaced every 2nd/3rd oil change so we recommend replacing it with the new Vortex Breather.
The new Vortex breather replaces the old style breather easily and is totally self cleaning, so there is no more need to replace it.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."