-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viszlát
addikt
Hello!
Öcsém - hihetetlen ökölődés után - úgy döntött, hogy egy 98-99 körüli 320 1.8 tds compact-ot szeretne vásárolni magának. Kérdésem az lenne, hogy van-e valakinek tapasztalata ezzel a járgánnyal? Ha igen, akkor alkatrészárak mennyire rémisztőek? Ez a verda közel 10 éves, várható, hogy sokat kell költeni rá 2-3 éven belül?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Még nem lett körbemérve, de rozsda nincs, sérülések nincsenek, belseje is korának megfelelő állapotban van. A km meg olyan dolog, hogy erősen kétlem, de állítólag 130e van benne és természetesen hölgy volt az előző tulajdonos
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz God Vazzeg #878 üzenetére
Igen, ez lett volna a következő kérdés, hogy tudtok-e ajánlani megbízható, hozzáértő szerelőt? Az sem gáz ha Pesten van, ha tényleg jó, megéri feljárni hozzá.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz dragonfx #880 üzenetére
Na ezt kedvelem, két, tökéletesen ellentmondó válasz. Mellesleg ettől mászok falra, hogy valaki elkezd ajánlani egy másik típust. Mindenesetre köszönöm a segítséget, azt hiszem hagyatkozunk a megérzéseinkre és a szerelőre.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Sziasztok,
egy kedves ismerősöm vásárolt egy 2010-s évjáratú 525d-t (új külső, még a régi 3 literes motor). Nem igazán találtam infót róla, hogy mire érdemes figyelni, klasszikus hibák, megelőzhető bajok, ilyesmik, úgyhogy bármilyen tapasztalatot szívesen venné(n)k.
Előre is köszi!
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Tudtok esetleg ajánlani Veszprém vagy Székesfehérvár környékén megbízható, jó BMW szerelőt? Esetleg még Bp. is szóba jöhet, ha a környéken nem találok. Alapos átnézés, esetleges optimalizáció lenne, remélhetőleg javítani nem kell semmit.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Újabb kérdések, hátha több szerencsém lesz most.
2011-es 530D esetén (245 LE), 7 literes átlagfogyasztás mennyire reális? 80% pálya, 20% főút, város vegyesen és nem széthajtva de azért néha sietve. Egy kicsit kevésnek tűnik ez nekem egy 3 literes motorhoz meg ekkora tömeghez. Mondjuk a gyári adatok szerint ilyen felhasználással körülbelül 5 liter körül eszik ez az autó.
Illetve HUD-t be lehet szereltetni utólag?
(#23656) reimerm: köszönöm a tippet.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Automata igen, 8 sebességes. Köszi a részletes leírást.
BMW001: köszi neked is. Sejtettem, hogy a HUD nem egyszerű történet. Nagyon tuti dolog, ez az egy hiányzik a kiszemelt példányból, de ahogy nézem 2012 előttiekben nincs, vagy csak senki nem kérte extraként...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #23681 üzenetére
Neked milyen van egyébként?
Ok, lesznek képek, bár szerintem az ízlésemtől sokan elszaladnak majd, metál bronz színű. Szerintem valami gyönyörűségesen elegáns ezzel a színnel, az enyhén zöld színezetű üveggel.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Elkövettem ma azt a hibát, hogy beültem egy 2011-es 730D-be... Durva a különbség az ötöshöz képest, pedig mindenhol azt írják, hogy az F10 már egy kis hetes, nem a hármas nagyobb verziója. A problémám csak annyi, hogy csak 2012-től adták a nyolc fokozatú váltóval, az meg már kissé húzós kategória árban.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Xmodule #23689 üzenetére
Egyértelműen a folyamatos üzemeltetés a gazdaságosabb, ha nem automata a légkondi akkor is. Nem mellesleg ha ki-be kapcsolgatod, akkor a folyamatos hőingadozás a szervezeted számára is sokkal megterhelőbb/fárasztóbb.
(#23697) BeZol: milyen magas vagy?
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Egyébként nem igazán értem a BMW-t. Kiadják 2008 végén az új hetes szériát a 6 sebességes automatával (730d), majd egy évre rá az ötös széria ugyanezzel a motorral már a 8 sebességes váltót kapja, de a hetesek egészen a 2012-es faceliftig nem kapják meg az új váltót. Aztán lehet én néztem be valamit, de nagyon úgy tűnik, hogy ez a helyzet...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Xmodule #23817 üzenetére
Egy ilyet én is kipróbáltam és teljesen osztom a véleményed, nagyon műanyag az egész. Ráadásul a gagyi féle, mert a 11 éves Accordban is van műanyag bőven, de ügyesen megtoldották bőrrel itt-ott és beülve nincs olyan érzésed mint ebben a BMW-ben, hogy egy alsókategóriás plasztikdobozban ülsz.
Egyébként is bajban vagyok, már három 530D-t vizslattam meg igen közelről, de az egyik törve volt, a másikban egyértelműen legalább kétszer annyi km mint óra szerint, a harmadik meg bár patikának nézett ki, szervizes átnézés után kiderült, hogy nagyjából a fél motort cserélni, felújítani kéne...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz CharlieDrop #23819 üzenetére
Csak ennyit mondok.
Hja, az újabb már a dízelt is adja automatával, de rém ronda lett. Pedig a képen látható Accord álomautó (nekem), sajnos haza kell vigyem, ha nem akarom, hogy bezúzzák...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #23830 üzenetére
Most egy ilyen kommentre mit lehet írni? Ahogy írtam, ültem egy 2009-es 525d-ben, ratyi műanyag érzete volt. Persze az F10 már más, de legyen is, egyrészt majd 10 év van a két autó között, másrészt árban sem egy kategória.
Az Accordot megvédeni nem feladatom, igaz használok egyet lassan 7 éve és tudom, hogy a motor nem hulladék, kényelmes és komfortos belső, a zajszint is abszolút rendben van (a már említett 525d-hez képest meg különösen). Azzal tisztában vagyok, hogy német autót agyonextrázva kell venni, mert az alapmodellek nevetséges felszereltségi szinttel jönnek ki, de azért olcsójánosoknak még arra sem tellik, legalábbis egy tizenikszmilliós autót megvenni nem egyszerű feladat a legtöbb embernek.
Úgy általában meg egy jótanács, ha nem akarsz suttyó parasztnak tűnni, akkor a civilizáltság jegyében érdemes lehet kultúráltabban és visszafogottabban nyilatkozni valamiről, még akkor is ha esetleg a te elvárásaid, ízlésed, tapasztalatod más.
CharlieDrop: írok privit.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #23835 üzenetére
1. Oké, anno a Hondások között is ezért nem ragadtam meg, a "mindenmásszar" attitűd mifelénk úgy alsós kor végefelé elmúlt.
2-3. Személyes preferenciákon nem nagyon érdemes vitázni. Én azt tudom, hogy átültem a 11 éves Accordomból az 5 éves 525D-be (a számozást nem vágom, de ez még a régi változat volt) és semmivel nem nyújtott többet, jobbat. A runflat gumik nagyon hangosak, így menetzaj tekintetében kapásból rosszabb a BMW. A bőrkormány nem nagy cucc, az enyémben is az van, egyébként pedig műanyag-műanyag mondhatnám, ha nem lenne különbség egyrészt a kinézetében, másrészt a keménységében. Ja és menni is igazából 160 fölött éreztem csak jobbnak a bömöst (kicsivel), ahol a nyomaték egyértelmű előnyt jelent (2.4 benzin vs 3.0 dízel). Mindezt úgy, hogy a BMW évekkel újabb konstrukció és közel a duplájába kerül, ha meg azonos felszereltséggel nézem, akkor még többe. Egy szó mint száz, engem nem győzött meg, sorry.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #23951 üzenetére
Rosszfelé mész. A hármas a legszörnyűbb pálya egész Európában...
Legközelebb Calais után tessék jobbra tartani Lille, Mons, Namur irányába, majd Luxemburg (olcsó benya se utolsó szempont), át Karlsruhe és a 8-ason eresztheted neki Münchenig, már csak 1-2 építkezés van, viszont bőven jut zsírúj, háromsávos autobahn. Persze úgy kell időzíteni, hogy éjjel érj oda, de legkorábban is este 10 körül.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #23956 üzenetére
Nagyjából 40-45 km a különbség, de sokkal gyorsabb több okból kifolyólag is. Elkerülöd a nagyvárosokat, mint Brüsszel, Köln, Frankfurt, ahol szinte csak éjjel nincs dugó/sűrű forgalom. Igaz van egy 41.7 km-es szakasz ahol nincs autópálya (Pirmasens és Karlsruhe között), de én mindig úgy időzítettem, hogy este érkezzek erre a részre és így akadálytalanul lehetett haladni (németeknél ugye 100 a limit főúton). Messze nem fog meg annyival mint egy dugó vagy baleset a pályán... Valahol van egy részletes útleírásom, előkaparom neked, egyik barátomnak készítettem amikor először ment haza.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #23959 üzenetére
Parancsolj. Fuvarozós időszakomban volt időm rendesen letesztelni a különböző útvonalakat és messze ez a leggyorsabb (volt egy héten háromszor is megjártam a Stuttgart - Crewe - Stuttgart útvonalat), na meg személyautóval is levezettem már párszor. Az időzítés természetesen nagyon fontos, hazafelé a legcélszerűbb a londoni dugó végefelé elindulni (ami egyébként az M20 felé mindig kisebb esténként), tehát 8-9 közötti vonatot belőni célállomásnak. Ami azt jelenti, hogy 9-10 között érsz át Franciába, ahonnan én egy etapban mindig lenyomom Luxemburgig, ahol a német határnál megtankolok (25-30 centtel olcsóbban mint Németben). Ez végig autópálya, forgalom ilyenkor már nem nagyon van, nagyjából 450 km, amit 3,5 óra alatt lazán megcsinálsz, ugyanis Belgiumban Namur után (ahova nagyjából 11-12 magasságában érsz) 99%-ban szinte totál üres a pálya, lazán lehet 150-170-es tempót hajtani, két helyen van csak kamera, de azokat messziről reklámozzák (a belgák is így tolják azon a részen amúgy, nem lóg ki az ember a sorból). Luxemburg után kicsit meglassul az ember, mert alagutak vannak, meg Saarbrücken környékén majdnem végig 130 limites a pálya, majd eljutsz Pirmasensig, ahol jön az említett 40 km főút, de mivel éjjel van, szűk két óra alatt kényelmesen át lehet érni az A8-ig. Ha nem álltál meg félóránként wc-re menni, akkor 3 óra körül már az A8-on repülhetsz tovább, Stuttgartig mondjuk van egy-két korlátozás, de nem vészes, aztán Ulm előtt a híres hegyet elkerülő kettéváló rész is lassú, de ezeket leszámítva lehet tolni neki és jó minőségű út van. Éjjel egyébként rendszeresen lehet látni félig-meddig letakart/eltakart Audikat, Merciket, ők is ezen a szakaszon tesztelgetik a verdákat. A komplett szakasz olyan 250-260 km a müncheni elkerülőig, legutóbb szűk két óra alatt megvolt, pedig nem mentem többet 180-nál sehol. Mivel még hajnal van és egyébként is ha az A92 felé mész, akkor alig 5-10 km-t kell csak az elkerülőn menni, ahol amúgy sem jellemző a dugó, az A92 meg az egyik legcsendesebb autópálya egész németben. Aztán fel a hármasra, de elkerülted a már említetteken kívül Würzburgot, Nürnberget, Regensburgot, ahol a reggeli órák mindig katasztrofálisak. Sőt, Bécshez is tökéletes időben érsz, ott sem lesz dugó.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Hosszas keresgélés, sok csalódás után végül meglett a kiválasztott. 530D, 3 éves még 2 év kiterjesztett BMW garanciával, 62k km. A runflat gumikkal a legfontosabb extra az adaptive drive, de ha elkopott, tuti simát veszek helyette extended breakdown biztosítással inkább. Azért belefért még fűtött/hűtött ülés, 10" professional navi+dvd/tv 12 GB háttértárral, telematics-os telóelőkészítés (amiről még nem egészen vágom, hogy mitől több mint a sima BT), természetesen adaptív bi-xenon, stb..
Rögtön lenne kérdésem is, térképet csak a BMW-nél lehet frissíteni, vagy megoldható házilag?
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
-
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #24059 üzenetére
Köszi.
Megvolt az első full tankos mérés, 67.86 literrel 1217 km-t mentem, computer szerint 5.5, számolással 5.57. Volt benne kb 100 km London/London külterület, meg 50 egyéb város, a többi pályán 120-150 közötti tempóban, esetenkénti padlógázzal, de túlnyomórészt azért ésszel mentem, városban is. Mindez úgy, hogy valamiért elöl is 245-ös gumik vannak, ami szerintem teljesen felesleges. Enyhén szólva elégedett vagyok.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
-
Viszlát
addikt
Pár szó így az első 1800 km után az autóról. Nyilván ezek még leginkább első benyomások és alakulni fognak idővel...
Pro+:
- motor: az, hogy egy dízelnek ilyen hangja is lehet, az egészen hihetetlen és bár sok jelentősége nincs, de nem elhanyagolható felhasználói élmény szempontjából, főleg, hogy belül már csak a morgást hallani, a kattogás kint marad. Ennél persze sokkal fontosabb az, hogy mennyire könnyedén mozgatja ezt a nehéz kasztnit, egyszer sem éreztem azt, hogy elkélne még egy kis erő/nyomaték. A fogyasztás meg tényleg kiemelkedően alacsony, azóta már mentem vele körülbelül 500-t, de most jóval több volt a város, néhány dugó is becsúszott, meg rövidtávú ide-oda ugrálások, de az átlag így is megállt 6.3-nál, ami konkrétan beszarás kategória. Nemsokára utazom haza, abban lesz egy kis száguldozás németben, még arra kíváncsi vagyok, hogy úgy mennyi lesz az átlag, de biztos vagyok benne, hogy 8 alatt maradok.
- váltó: őszintén megmondom, hogy kicsit féltem tőle, mert a Hondában nagyon jó az automata, de szerencsére ez is abszolút hozza azt a szintet. Ha nem tolom neki, akkor észre sem venni a váltást (ahogy azt kell), ha meg padlózok, akkor szépen megrángat egy kicsit, de nem kellemetlenül. A nyolc sebesség egészen zseniális, 130-nál 1500-at pörög a motor, visszaváltás is kellően tempós. Viszont hiába teszem ki manuálba, jól érzékelhetően felülírja a választásomat sport+ módban is, de ennél nagyobb gondom sose legyen az életben.
Pro:
- ez az első BMW-m, előző szériákban is csak futólag ültem, de ugye bármerre fordult az ember, csak azt hallotta, hogy iDrive mekkora gáz volt. Ebben ez szerencsére abszolút nem így van, jól átgondolt, kellően gyors is és a nagy kijelző is jól konfigurálható (osztott képernyővel). Mindezt kombinálva a műszerfalon megjelenő menükkel, menet közben sem okoz különösebb gondot a mahinálása. A 2012-es A6-hoz képest pedig szerintem sokkal felhasználóbarátabb az egész média/navi/telefon téma, egyszerű és praktikus logika alapján működnek a dolgok. A HUD viszont nagyon hiányzik, de hát egyszerűen nem találtam olyat, amiben lett volna, csak a facelift utániakban, de azok közül vásárolni pénzkidobás lett volna.
- az ülések rendkívül kényelmesek, a bőr is profi, nem csúszkálok rajta. Kellően tart de nem kemény, jól állítható. Az igazi teszt jövő héten lesz, de szerintem nem lesz gond.
- elismerem, hogy mivel eddig egy 2003-as autót használtam, meg nem is nagyon foglalkoztam az utóbbi években az autó témával, elképzelhető, hogy egy-két számomra újdonság már régi sláger. Egy dolgot emelnék ki, mégpedig a CD-k elmentését. Persze külső adathordozóról is lejátszik akármit, de valahogy nekem szimpatikusabb így, és azon beszartam, amikor nekiállt berippelni az első CD-t, infóstól, mindenestől.
- az egész autó rendkívül stabil, ma reggel egy ordenáré nagy felhőszakadásban kellett munkába sietnem, konkrétan állt a víz az úton, de egy percig nem éreztem azt, hogy bizonytalan lenne. Nyilván dolgozott alattam az elektronika, de nem volt észrevehető, pedig errefelé még az autópálya is kanyargós, dimbes-dombos (néhol hullámos).
Kontra:
- az elektromos gázpedál nem jön be. Megszokni sikerült pár nap alatt, ahogy gondolkodik indulás előtt az kicsit olyan windowsos (nem lepődtem volna meg, ha felugrik a kérdés a kijelzőn, hogy biztosan el akarsz indulni?), de biztosan lesz ez még ennél jobb. Nem vészes dolog, de egy kissé kicsi a kormány is nekem, nem is érzem indokoltnak, ez nem egy sportautó.
- hiába a cseszett nagy hosszúság, a beltér nem mondható tágasnak. Eleve nagyon alacsony a járgány, az ajtónyílást inkább ajtórésnek mondanám, beülni/kiszállni nem túl kényelmes, főleg, hogy a B oszlop is útban van, pedig nem vagyok magas egyáltalán, tehát nincs hátratolva az ülés. Egyből értelmet nyer a kulcshoz rendelhető profil, mert azért ha a kormány be van húzva és fel van emelve, akkor lényegesen könnyebbek ezek a műveletek. Aztán ott van az is, hogy a középkonzol ritka széles, a térdem vonalánál megközelíti a fél métert, de hát ez sajnos minden autónál így van. Nem mondom, hogy kényelmetlenül szűk, mert nem az, de tágasnak semmiképpen nem titulálható. Nagyon-nagyon törtem a fejemet a hetes szérián többek között emiatt (árban ugyanennyi lett volna), de végül győzött a gazdaságosság és a használhatóság (nem sokkal nagyobb az 5-nél, de itt Angliában minden centi számít).
- tárolók egyszerűen nincsenek. Az ajtózsebek nevetségesek, a könyöklő alatti részbe elfér egy teló meg egy tárca némi apró társaságában talán, de aztán kifújt, max egy csomag zsebkendőt lehet még bepréselni. Ott ülsz ebben a benga autóban és enyhén idiótának érzed magad, ahogy keresgéled a helyét a dolgoknak. Nevetségesnek tűnnek ezek elsőre, de például egy napszemüveg eltevése komoly fejtörést okoz, középre nem fér be, ajtózsebbe éppen csak, de akkor mást már nem lehet mellétenni. Főleg úgy érthetetlen ez, hogy azért ezt már 10-15-20 éves autókban is megoldották már elegánsan és praktikusan...
Kontra+:
- szóval ülsz egy új korában (ami csak három évvel ezelőtt volt) 20 milliós autóban, 80%-ban varrt bőr mindenhol, a műszerfel teteje is valami érdekes puha anyagból van, nem zörög, nem nyekereg. A 20 centi vastag ajtók meg úgy általában a szigetelés szinte elnémítja a külvilágot, a motor kellemesen morog, érzed, hogy ki van ez találva, sokan sokáig gondolkodtak rajta mire ilyen lett. És akkor aranyapám, beb*sznak egy ultragagyi, ótvar műanyag pohártartót a konzol közepébe, ami cicereg, nyekereg és recseg ha van benne valami, ha nincs. Legszívesebben kivágnám a francba, de ugye NINCS máshova tenni a fogyasztásra szánt folyadékokat. De tényleg, erre valamit ki kell találnom, mert ritka idegesítő, aki ezt kitalálta/megtervezte/jóváhagyta, azt meg örömmel megkínálnám egy tökönrúgással, de terpeszben kéne állnia...
No, "röviden" ennyi. Összességében jó vétel volt, idővel kiderül majd lesz-e olyan tartós és megbízható, mint a Honda volt. Nem vagyok egy sűrűn autót váltó típus, 4-5 évig biztosan megmarad, hacsak nem lesznek jelentôs gondok.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Shadowbull #24099 üzenetére
Pont ezt irtam, hogy nagy, de nem tagas. A vallunk valoban nem er ossze, viszont mi van a labterrel peldaul? Azt meg nem is emlitettem, hogy a brutal vastag ajtokon csak felkarnyi szeles konyoklo jutott...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz CharlieDrop #24114 üzenetére
Tagasabb, bar 10 cm-rel szelesebb az F10, viszont az Accordban korulbele fele olyan szeles a kozepkonzol es nem szelesedik ki terdvonalban. Persze nem kenyelmetlena bomos sem, de nekem hianyzik az enyhe terpeszben ules, meg, hogy nem tudom teljesen kinyujtani a bal labam.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
2192 km 140 literbol, 6.4-es atlagfogyasztassal -->
Ok, az egyertelmu, hogy ezt a motort/valtot erre talaltak ki, de azert ebben volt ket londoni cimem csomagokat felvenni, meg nemetben nyomtam neki rendesen, ahol csak lehetett 200 kornyeken gurultam es a vegsebesseget is kihajtottam belole nem egyszer. Szoval ez igy alom.
BMW001: Luxemburgban 1.16 eur / 0.92 gbp / 365 huf a sima gazolaj (shell) es 1.26 a premium (en ezt tankoltam most bele).
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Megyek persze,viszont egy "kicsit" északabbra élek, Londonban csak rokonság/barátok vannak, azért keveregtem arra. Most a visszaúton éjszaka érek Angliába, úgyhogy majd máskor összehozzuk. Akár rendezhetnénk egy mini bömös uk találkozót, legalább olthatnám BMW001 fejét a Hondás összehasonlításaimmal.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Urak,
egyszeriben csak megszűnt működni a szivargyújtó, mind a kettő egyszerre. Abszolút biztosíték gyanús volt, de kicseréltem mind az ötöt, mégsem működik. Esetleg valami tipp, hogy mi lehet még a gond illetve mit érdemes még lecsekkolni?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
-
Viszlát
addikt
Amikor megvettem az autót, akkor azt írta, hogy 9000 km van szervizig, 6000-ig szépen megyegetett is lefelé, de mostmár hetek óta ennyin áll, közben meg mentem vele majdnem 5000 km-t. Lehet erre hagyatkozni, vagy tegyek rá és irány olajcsere?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Tegnapi ajándék egy lakóautóstól. Nem hagyott papírt, de CCTV-n látszik, rendszám is van, úgyhogy megszívta.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Sracok, vajon milyen fajlrendszert kepes felismerni az USB bemenet? Probaltam mar Fat32-t, ntfs-t, de nem akarja az igazsagot, meg csak hibat sem jelez, total semmi...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Csak, hogy jo legyen, ma reggel a 150ezres felni ugy gondolta, hogy akkor o most elreped. Nincs utesnyom, nem tortent semmi extra, szimplan a belso peremenel vegigrepedt, hellomi. Ket kulonbozo gumis allitja, hogy a bmw ki fogja nekem cserelni, rengeteg a gyenge felni, az egyikojuk idei evrol mutatta, hogy tobb mint 40 hasonlot latott. Nesze neked nemet minoseg...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #24492 üzenetére
Es akkor most mi legyen? Nem szabad gyari felnit venni helyette? Mert akkor inkabb meghegesztetem, aztan tavasszal veszek valami mast, minthogy 380 fontert vegyek egy masik szart.
hdman: majd holnap amikor javittatom, csinalok. Pont ilyen amugy: [link].
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Olyat tapasztaltatok mar, hogy a fedelzeti tobbet szamol fogyasztasnak, mint a valos? Nem, tuti nem szamoltam el, meg a szamologepet is elovettem, hogy leellenorizzem. A kulonbseg korulbel 2.4 deci, ami nem keves es a tankolasi szoras sem okozhat ekkora deficitet.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz LuckyL #24546 üzenetére
Az ugy teljesen rendben van, ha nem is sokat, de eddig nekem is lefele csalt (0.5-0.6 decit), de most meg tobbet ir mint amennyit valojaban fogyasztott, ami kisse meglepo na.
Ez nem erre valasz, csak regi adossagom, hogy mutassak par kepet. Szerettem volna normalisan nekikeszulodve fotozni egyet, de valahogy sose jott ossze, ugyhogy csak nehany ad hoc, mobillal keszult van egyelore. Katt a kepre!
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Darko_addict #24548 üzenetére
Ketto egesz negy tized deciliter per szaz kilometer.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."