-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
God Vazzeg
veterán
Semmilyen probléma nem várható, fogyasztása 5-6l körül fog alakulni, nem egy versenyautó, de szinte a legjobb vétel.. Alkatrész árak ugyanolyanok, mint a hasonló kategóriás autóknál, és mindenből van utángyártott, amit néha érdemes megvenni, néha nem, de ezt a szerelő ha normális úgyis elmondja
-
dragonfx
veterán
1.8tds moci nem ajánlott szerintme sokan panaszkodnak rá...ha megpusztul valami gatya is elad...
a 320 az i lehet vagy e46 esetén 320d is......1.8tds csak e36ból van a 98-99 igen final széria..nem vok biztos hogy compactból van e36 1.8tds..havan is írtó ritka.....e46ból sem hinném tul sok compect lenne 1.8 tdssel....
Én a helyében 2-3évvel korábbi e36 limot vennék 320i-t..és abbólisvan 2 ajtós coupé.....egyéni véleményem persze....Amugy havan ilyne akkor is a mocit nagyon tüzetesen átkell nézni mikor emnnyivan benen stb....azon kívül angy baja nem lehet....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
BeZol
őstag
válasz Viszlát #23671 üzenetére
Teljesen reális a 7liter. Nekem 330D cabrio 1825kg, manuális váltó van (231pacis volt), míg a te kocsid 1770kg, és nem tudom automata-e. A lényeg, hogy 6,2-őt eszik 130cal közlekedve, főúton 5,8at, városban pedig forgalomtól függően többet-kevesebbet, de kemény dugózás esetén sem eszik többet 10liternél ( ez pl. egy óbudáról átdugózás csúcsidőben belvároson át aréna plázába ). Mikor vidéken vagyok és ott közlekedek tempomat 50nel városban, akkor 5,5-ig tudok jutni
Én kitaposom a kocsi belét, így most pl. 7,9-en állok. (autópálya 160-220, főút 110-130, város 60-70) -
BeZol
őstag
válasz Viszlát #23696 üzenetére
Azzal a mérettel viszont a 730d csak úgy megy, mint egy 320-325d.
740d már elég dinamikus szerintem, persze alapmotor is megteszi...
Én 5ös kombiba ültem be mikor megjelent. Elektromos volt az ülése, és magam mögé beülve beleért a lábam a támlába, tömény csalódás.
A nyolcfokozatú automaták pedig tényleg nagyon jók -
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #23818 üzenetére
Accord? Pfffejjj... En mar ultem olyanban, es velemenyem szerint egy tragyadomb, mar bocsanat. Kenyelmetlen is, zajszigeteles nuku, a motorjaik pedig hulladekok. Belulrol meg...messze van az igenyestol, sima kommersz vacak. Futomuve pocsek, vezetni borzalom. Azert ne hasonlitsuk mar egy E60-hoz, vagy akar egy BMW-hez. Tessek rendesen extrazott BMW-t nezni, nem 'olcsojanos editiont'.
Ugyan ilyet, ami a kepen van, azzal a vacak diesel motorral.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ck.
addikt
válasz Viszlát #23822 üzenetére
Amerre én vagyok, itt rengeteg magyar autó van. Az egyik ember konkrétan 7 éve használja napi 35 km-es ingázásra. Le se sz@rják itt Sussex-ben. Veled mi történt konkrétan? Emlékszek h vmi bírság volt, de annak nen mesélted a körülményeit. Mi alapján szúrtak ki?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #23832 üzenetére
1. BMW topikban vagyunk, ahol minden mas autot lehet osztani, ahogy jolesik.
2. Ne akarj mar egy Accordot egy E60-al osszehasonlitani.... Nem tudnek olyat mondani, ahol egy Accord, vagy akar egy masik hasonlo kozepkatos auto akar a kozelebe is erne. Es ezen nincs mit magyarazni.
3. BMW is ugyan ugy szidva van, ha valami szar. Pont az E60 meg nagyon Bangle, tehat annyira nem szep, mar mar furcsa. Ellenben a technikai szinvonal, amit kepvisel, meg mindig a toppon van, es sok akkori extra meg mindig nem talalhato meg a mai kozepkatos autokban sem.
A belso muanyagokrol meg annyit, hogy minden atlag auto abbol van belulrol. De biztos vagyok benne, hogy az E60 sem egy muanyag doboz, legalabbis egy Accordhoz kepest biztosan nem, ami tenyleg csak kopogos vackokbol van osszetakolva. Nezz be egy A6-ba... Ha az E60-ban csalodtal, akkor abban mekkorat fogsz. Pedig arrol a vonalrol egy full-full extras peldannyal van tapasztalatom a nagy motor vegett.mod: Ma tankoltam. Kicsit meglett varialva a remap, nemreg beneztem HeRmAn EzReDeS -hez. Vegsebesseg tesztet meg nem volt idom csinalni, bar ott meg varialni kell a dolgot, mert elfelejtettem szolni, es 280-as limit lett beallitva. Ellenben elvileg erosebb lesz, gyakorlatilag nehez eszrevenni, mert alapbol brutalis.(nem tom hany lo, a regivel hidegben mertek 342-ot, ha jol emlexem, most erosebbnek kellene lennie) Na de a lenyeg: 60 literrel(ennyit tudtam ratankolni, volt kb. 1l a tankban) megtettem 905km-et. Ebben volt Bp. dugozas, osszesen vagy 3 ora. Egy pecsi, es egy orfui szerpentin is( ), meg a chip utani teszteles is, ami padlogazos tema. 6.6l/100km, ennyit irt a comp is. Szoval tobb mint elegedett vagyok, es igazabol csak egy ellenfel van, a sz@r magyar utak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #23844 üzenetére
A "mindenmásszar" attitűd csak a topik miatt, poen.... Nem igy allok ehhez hozza, de a velemenyem attol meg ugyan az az Accordot illetoen. 525D hiaba 3.0, az egy fojtott 30D. RFT -s gumik tenyleg rosszak. Hangosak, rossz veluk a stabilitas, utnek, rontjak a komforterzetet. Le kell cserelni, es olyan lesz, mintha egy masik autoban ulnel. En megtettem nemreg, tudom mirol beszelek.
Nezz meg elobb egy extrazott 30D-t, M-Packal, mert a nelkul szerintem nagyon buta az E60, mar ami az esztetikat illeti. Na meg a kis felnik, ballonos gumival sem mutat tul jol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Stukker1987
senior tag
válasz Viszlát #24029 üzenetére
Ha nem titok az ár és esetleg video sztem mindenkit érdekelne....(vin-el lekért extralistát másolhatnál be)
Nagyon tetszik a széria,csak még elég drága az én pénztárcámnak sajnos.
Gratula és sok balesetmentes km-t kívánok!
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
BeZol
őstag
válasz Viszlát #24029 üzenetére
Gratula a bömöshöz
Runflateket fent lehet hagyni, ha nem érzed túl keménynek az autót, de nálam a runflat nemhogy még jobban is rázott úthibákon, de még kanyarban sem volt megfelelő a tapadása. Lecserélés után pedig komfortosabb lett az úthibákon áthaladás, kanyarban pedig mégjobban tapadok, nem pattagok le az ívről.
Adaptive drive és adaptív bi-xenon ha netán idővel elromlik, szerintem nem lesz kellemes javíttatni, de reméljük minden oké lesz velük.
Navinak kicsit utánaolvastam, elvileg 32gb-os pendriveon keresztül lehet frissíteni, de hogy honnét szedjed le a térképet, azt passz, de ha még meg is lenne, akkor is kell egy FSC kód, ami nélkül nem engedi frissíteni, ami egyébként 45-60 percig tart. -
BeZol
őstag
válasz Viszlát #24050 üzenetére
Elővettem régi fényképezőmet, hátha jobb képeket csinál, mint a mobilom, de szerintem maradok a mobilnál, annál nem szemcsésedik szét a kép egy kisebb zoomolástól. Na meg kiégtem mikor rájöttem, hogy csak 640x480as videót csinált a fényképező
Mielőtt egy fényképész betámadna, totál alkalmi fotós vagyok! -
Shadowbull
addikt
válasz Viszlát #24093 üzenetére
" ugye bármerre fordult az ember, csak azt hallotta, hogy iDrive mekkora gáz volt. "
Egyszer valamikor egy ujsagiro leirta hogy az idrive nem jo, azota az osszes azt begeti. Aki meg mar hasznalt ilyet hosszu tavon, az rohog rajta.
"a beltér nem mondható tágasnak. "
A nejem is mindig azt mondja, hogy olyan kicsinek tunik, de kenyelmes. Ilyenkor megmutatom neki, hogy a vallaink milyen messze vannak egymastol, es akkor rajon hogy nagy az, csak szeles a kozepkonzol.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #24168 üzenetére
En benne lennek, nem vagyok semmi jo elrontoja. Es egyebkent is, kivancsi lennek most a velemenyedre, bar ezen a szinten osszehasonlitani a regi es az uj autodat eleg igazsagtalan lenne. Na meg erdekel az autod is.
H.Ezredes: Igen, igazad volt. Igazabol nem tudtam, hogy a 335D joval erosebb fekrendszert kapott azok utan, hogy a teszteken a 330D-n sokan gyengenek talaltak a fekeket. Ezert most elkezdtem keresgelni csak sima tarcsakat, es hozza beteteket. Mivel erdemes szemezgetnem? Elsore amit kiszurtam, hogy az MTEC -nek vannak eleg jo tarcsaik, bar egyenlore sokat nem olvastam roluk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #24231 üzenetére
Erdekesen valasztottam... A Michelin Pilot SuperSport mellett dontottem, ami szarazon, breakingben a legjobb, nedves aszfalton is TOP 3-as a ketfele keverek miatt, nem kopik annyira, es jo a komfortja.
Ellenben nagyon nem szereti az allovizet(welcome in the UK ), eleg konnyen feluszik, kicsit hangos(bar mindegyik performance tyre az), es tobbet fogyaszt vele az auto. Persze nem RFT-s, mert azoktol kiraz a hideg, inkabb raktam be kompresszort, meg defektjavitot.Egyebkent ide a legjobb valasztas a Continental SportContact 5P, Hankook Ventus S1 evo2, vagy a Goodyear EAGLE F1 Asymmetric 2 lenne.
CharlieDrop: Ha egyre gondolunk, akkor egy olyan big brake kit street valtozatanak ara olyan £2500-3000 korul mozog, mint a Brembo. Ami olcsobb ezek kozul, de ugyan annyit tud, az a StopTech, de az is min. £2000.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
hdman
őstag
válasz Viszlát #24371 üzenetére
Mondjuk igy sokkal jobban megszívja, mert nem elég, hogy a kötelezőjére megcsinálják a kocsidat, (ami gondolom nem lesz olcsó mulatság), még jól meg is vágják a zsaruk.
Nekem pont ma ajánlott 61 ezret a biztosító, (5-tel belémjöttek hátulról körforgalomban, csak a lökös "sérült", pár karc lett a rendszámtáblájától és 2 helyen 2 mm-t lepattant a festék). 9 éves autón észre sem lehet venni De tényleg, ha 1 méterről nézem már nem is látszik. Ha lefújatnám, másnap ugyis valaki televerné hátulról, vagy összekarcolná. Murphy
Sopron city :)
-
NyalokAA
aktív tag
válasz Viszlát #24376 üzenetére
Nekem kulccsal jelölték meg a hátsó lökhárítóm .. olyan 15-20 cm -en , lefényeztettem mert amúgy is kapott már a hátsó lökös az előző tulajnál. Rá 2 hétre megint megjelölték csak kicsit máshol ... Az ajtót össze-vissza rányitogatják borzasztó az emberek mennyire leszarják más értékét.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #24491 üzenetére
Igen, tenyleg volt mar errol szo forumokon is. Nem fogjak kicserelni... maximum, ha mazlid van. Rafogjak, hogy utes BMW gyoker modon kezeli ezeket a dolgokat. Lasd a lancszakadasok. Mert kopasnak szamit az is, hogy 1xx ezer km utan az orokeletu lanc elfarad, es kukazza a motort. Minimum egy visszahivast illett volna csinalni. Audi ezeket sokkal elegansabban kezeli.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Xbox tulajok OFF topicja
- Androidos tablet topic
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban