-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz reimerm #22901 üzenetére
Szia. H8 -as. Nem erdemes, ha nem akarsz szint valtani. Ha unod a sargat, es jobb lenne a feher, akkor vegyel bele valami kozepkatos ledet, 16k kornyeken. Cserelni sem tul nehez, bent a lampaban meg fogod talalni azonnal, csak a hely szukos egy kicsit.(neten nezz utana)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
-
Stukker1987
senior tag
válasz reimerm #23744 üzenetére
Gyári vagy Corteco több szaki megkérdezése riportolása alapján.
Szívósornál számításba jöhet még a ledugózás. Elég komoly üzletág lett a ledugózásból,mert a végösszeg komplett szívósornál 140k,míg a dugókészlet tömítésekkel is max 20.
Javaslom nézz utána ennek is.Nyilván van hátránya ennek a megoldásnak.Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
brickm
őstag
válasz reimerm #32285 üzenetére
Szia!
Sokan építgetnek utángyártott alkatrészekből, van akinek szerencséje is van velük, vagy csak ritkán nincs.
Én azt mondom, hogy egy olyan alkatrészt, mint a hardy tárcsa, ami a hajtás egyik fő eleme, gyári beszállítótól vegyetek\vegyél\vegyünk, úgysem kell évente 2x cserélni, sőt, elég ritkán, ha nincs gond. Kartergázsszűrő dettó.A szelepfedélnél elég a tömítést cserélni, ha magadnak végzed nagyon vigyázz, amikor az előzőt levakarászod, nehogy a hengerek felé sodord, mindig kifelé!!
A fedélnek semmi baja, csak a tömítést kell. -
lali81
tag
válasz reimerm #33187 üzenetére
műszakin semmi gond nem volt az ég világán..az E91-es lengéscsillapítóin kívül, amit a Mozaikban szóvá tettek..hogy hát ez így nem az igazi..
ja még a storyhoz hozzátartozik hogy mindig prémiumot tankoltam, 10e- kmként olajcsere stb.. a turbó középrészét kellett felújítani a tengely lógott mind a kettőnél. De amennyi pénzt megspóroltam a tankolásokon 70e km alatt..bőven belefért. Asszem 120e körül újították fel. (+olajcsere) -
negro
őstag
válasz reimerm #33421 üzenetére
Hat ezt talan meguszod ugy, hogy csak meg "kodolik" a festonel es teliben nem kell fujni a ket elemet viszont glettelni kell ha horpadt.
Jarni amugy en is jartam mar igy, hogy reggel a parkoloban ugy talaltam az autot, hogy a hatso lokosom meghuzva egy tenyernyi nyomon, raadasul meg repedve. Se egy telefonszam se semmi hagyva... hozza teszem azora is ugy van. Eleg draga egy M-es hatso lokos.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Hikvision
senior tag
válasz reimerm #33426 üzenetére
http://www.birofenyezo.hu Ők Profik, és nagyon jó áron dolgoznak. Hivatkozz a "Kamerás Ádámra", valszeg kedvezőbben állnak a dologhoz majd.
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz reimerm #36788 üzenetére
Lanc milyen allapotban van? Porolto van az autoban legalabb ketto?
H.Ezredes: Tudom, hogy mar beszeltuk, de szerinted nagyon betojva bele lehet ugrani egy E91 335i -be? Manualis vagy automata? Benzinesnel en meg mindig a manualt preferalom, csak ugy hallottam, hogy nem birja a remappot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz reimerm #36796 üzenetére
Leszamitva a HPFP problema ozont.
Nem M47 -es. Ebben szerintem meg az N54 van, ami sima twin turbo. N55 talan csak 2010 -tol kerult a 3-erbe, ami meg a twin scroll turbo. Most abban biztos vagyok, h valamelyik variansban a turbo is hajlamos leterdelni, de nem tudom, melyik. Bar ha minden igaz, akkor pont az N54 a 2db turboval a rosszabb.
Viszont e mellett az N54 -rol sokszor olvasom, hogy a tunerek alma, legjobb alap egy szornyteghez. Maga a motor elvileg elbir lazan 500 lovat is, persze ahhoz mar kell par dragabb modifikacio.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby elektronika
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 11 - népalma
- Motoros topic
- LEGO klub
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Autós topik
- További aktív témák...