-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
menalcas
őstag
válasz Xmodule #20799 üzenetére
Hát kérdés hogy neked az újabb E46-os forma jön be vagy a régebbi E36, fogyasztásban nekem 320i Coupe van az nem egészen 100kg-al könnyebb az eszik országúton 90-100ra ráállva 7lityót 3fővel .
1.8T Passátról semmi jót nem tudok mondani, erről persze ha egy vérbeli kócvegenest kérdezel pont az ellenkezőjét fogja mondani, de ők elvakultak és szerintük a világ legjobb márkáját vezetik.
Nissan Primera nagyon jó kis autó a maga egyszerűségével, semmi extra már nem felszereltségileg hanem vezetés élményben, viszont szervizelése érezhetően olcsóbb mint egy BMW.
Mindezt úgy mondom hogy volt már elég sok vasam , BMW-m ez az első, nem vagyok elvakult BMW-s, de imádom.Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
-
Gézengúz
addikt
válasz Xmodule #20827 üzenetére
A kormány beremegés 90%, hogy féktárcsa probléma, ha elég vastagok még és elbírják a felszabályozást akkor az, ha nem akkor csere...Minden E36-nak betegsége a szervogumicső rögzítés, nem egy nagy összeg a javítás és legalább kerül bele friss ATF...A könyöktartót pedig simán bele lehet tenni, a közép box cseréjével jár, de nem az átrakás a problémás hanem az, hogy kapj jó minőségűt jó árban....Egyéb???
Kellett nekem ilyen sokáig írni, megelőztek
[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #20827 üzenetére
Egyébként a kocsi 957ezer FT-nak megfelelö összegbe kerül. A kocsin 4db bmw alufelnis újszerü nyári gumi van és ez mellé még adnak 4db bmw alufelnis újszerü téli gumit is. 2 tulajdonosa volt a kocsinak a legutobbi sok sok évig egy idös 60 valahany éves bácsika volt. A kereskedö nagyon kedves és segitökész volt (találkoztam már nem egy bunkoval is), annak ellenére is hogy csak ma összesen 4db különbözö kocsit vittem el tesztvezetésre. Szóval ennek ellenére is kedves maradt és mondta ha érdekel engem a 320i, akkor hétfön mikor a szalon szerelöje is ott lesz megyek felrakjuk az emelöre és alánézhetek és bármi hiba van a kocsin megcsinálják (föleg a vibrálásra gondolok fékezésnél nagyobb sebességnél.) ez mellet van még pár honap garancia is a kocsira termeszetesen. Amit én viszont észre vettem hogy a kocsin szemböl a jobb odlali lámpa ki van cserélve mármint sokkal ujabbnak nez ki mint a bal oldali talan ezen a kepen lehet is latni amit most ide csatolok. Meg még arra lennék kiváncsi ha hétfön megyek és felemeljuk akkor mikre figyeljek oda nagyon. Pl meg sosem volt kardan tengelyes kocsim ott kell-e valamit nezni? Bocsi a sok kérdésért, de még sosem vettem BMW-t és nagyon nem szeretnék befürödni vele. Amugy még egy aproság, hogy a kocsinak eléggé ilyen idös szaga van. Gondolom az elözö tulaj miatt de ezt szerintem egy kárpit tisztitással meg esetleg valami börre valo apoloval plusz néhány illatositoval meg lehet szuntetni.
Itt a kép az elsö lámpákrol.
Néztem a vizsga papirokba (mert megvan egészen 1999-töl! minden egyes) és ott sokban probléma volt a légzsák visszajelzö lámpa világitása, de a neten sok helyen olvastam ezt a hibát. Ez valami konkrét tipus hiba? lehet ez ellen valamit tenni? esetleg valami tipus hibák még?
amugy a kocsinak a hangja valami leirhatatlanul gyönyörü! rendesen mosolyra kerekedett a szám amikor elöször meghallottam.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Gézengúz
addikt
válasz Xmodule #20830 üzenetére
Lámpacsere nekem is volt már, egy kavics átütötte az üvegbúrát...Üveget..Mert ezen még az van, nem plexi...Nem gond...Az idős szag érdekes lehet.. Nekem még mindig olyan mint ahogy megvettem 7 éve, olyan kellemes bőr illat A légzsák visszajelző olyankor szokott világítani ha nem húzzák le az akksit mielőtt leveszik a kormányt, asszem..Bár, hogy erre mi szükség..?
-
Casanova*
veterán
-
CharlieDrop
veterán
-
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #21518 üzenetére
Megnéztem ma az E39-et. Totális tákolmány volt az auto... Kár, mert amugy tetszett, bár jobb érzés volt vissza ülni az E36-ba. Nem tudom de valahogy nekem ez az 5-ös széria olyan "nagy". Mármint belülröl. Totál elveszek benne. Nem is vagyok egy nagy ember amugy (178/75). Azért egy E46-ra még mindig jobban fáj a fogam.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Gézengúz
addikt
válasz Xmodule #21591 üzenetére
Odakint nagyon sok helyen használnak elektromos motormelegítőt, még parkolókban is...Rosszul tudom?
Gondolkodtam, hogy én is szerzek be hasonlót mivel nem csillaggarázsban áll az autó így az áram megoldható...
Érdeklődd már meg mifélék kaphatók milyen árban és beszerelhetők-e tényleg a fagydugó helyére... Vagy máshová ez esetben milyen módszerrel..
Isteni lehet 50fokos motorral indítani -25-ben....
-
peti_s
addikt
válasz Xmodule #21721 üzenetére
Az is lehet h az egész eleje össze volt törve. A két első sárhányó nagyon úgy néz ki h újrafényezett, de ha szakszerű munkát végeztek még lehet tökéletes az eredmény. (Az is lehet persze h garázs végighúzta pl, és azért fényezték újra, de én azért megkérdezném. Ettől függetlenül nagyon szép állapotban van, nem értek svédül, h van-e szervizkönyv.
-
Chal
addikt
válasz Xmodule #21735 üzenetére
Nem tudom hogy ott mi a helyzet, de itt pont fordítva van: a német általában jobb. Lásd magyar utak, és magyar gondolkodásmód: vegyük meg az utolsó garasunkból + a családot anyagi csődbe taszító hitelből az autót, karbantartásra meg ne számoljunk semmit, úgyis megy az. Nyilván ehhez képest egy német autó teljesen más szempontok alapján van kiválasztva és üzemeltetve (persze kivételek mindig vannak, de azokat hagyjuk).
Namost a Svédek biztosan teljesen más elvrendszer alapján működnek, amit innét nézve én még csak kitalálni sem tudok sajnos
-
-
Hikvision
senior tag
válasz Xmodule #21747 üzenetére
Annak a beöntő sapkának annyi "baja" volt, h sokszor használták kisebb utakra, a pára lecsapódott a sapkánál ezért "vajas". Az első autópályás menetnél eltűnik. Ha hengerfejes lenne az nem így nézne ki, hanem sokkal durvábban, illetve a hűtővízben is lenne olaj.
20 éve a PH-n.
-
Ck.
addikt
válasz Xmodule #21747 üzenetére
Sajnálom, ez nagyon dühítő lehetett.
Tudom, ebben a topicban lincselés lesz, de Audiban, pl. A6-ban nem gondolkodtal? Általánosságban könnyebb kifogni jo allapotút, és nyújt olyan kényelmet, minőséget, mint egy BMW. Igaz nem hatsokerekes, nem tudom ez mennyire szempont. -
CharlieDrop
veterán
válasz Xmodule #21759 üzenetére
A váltó igen, BMW manuáljai ilyen szarok, lehet javítani perselyezéssel, vagy short shifterrel. Most az egyik kollégám a könnyebbik utat próbálja járni, infók hamarosan, ha valakit érdekel.
@Saycz:
egyetértek, öcsém vett egy 99-es 16i-t, szerencsére már az 1.9-es motorral, ott is vannak bajok, szerencsére túlélhető mind, rozsdája nincs...[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BeZol
őstag
válasz Xmodule #21767 üzenetére
Nekünk volt egy 1,3-as Toyota Yaris-unk, ami még a legelső Yaris modellfrissített változata volt, és ha jól emlékszem 86 lóerővel.
3 hetes volt az autó, mikor oldalról belementek az ajtónál, ami ki lett javítva, de onnantól kezdve 110felett sípolt a levegő, és tök idegesítő volt, ez volt az egyik ok, amiért el lett adva.
A másik ok pedig az volt, hogy kb. fél éves korában valami elromlott benne, mert 14,5 litert evett 100-on Nem vicc, Tatabányán telitankolva, el autópályán 130cal Mosonmagyaróvárra, akkor már visszafele Győrnél tankolni kellett, mert szinte üres volt a tank (tehát kb. 150km-re futotta 1 teli tank). Máig nem tudom, mi lehetett a kocsi baja, de el lett adva minél hamarabb. Egyébként annyi előnye volt a többletfogyasztásnak, hogy ment mint a veszett őrült, 212 volt a vége, és elég rendesen gyorsult is
Az én Honda Jazz-em 1,2es, 78 lóerős volt, és csak lejtőn lefele bírt 170be belekarcolni, de soha nem is evett többet 6,7-nél, pedig soha nem kíméltemVolt egy régi A6 2.0 140 pacis, az is 12 litert nyakalt, de az 1.6os mini cooper s, még a régi kompresszoros is 10,5-et zabál 163 pacival. Volt egy Daewoo Kalos vagy Lanos, fene tudja, az is 1.6os motorral, fenetudja hány lóerő, az is 10litert evett.
Csak arra akartam kilyukadni, hogy van, akinek ugyanaz az autó többet eszik, másnak meg kevesebbet, de hogy miért? Meg az is mi már, hogy szervizeltetem a kocsit, aztán azóta fél literrel többet eszik, isten tudja miért, mert amit akkor cseréltek, mindet cseréltettem már személyesen ott állva, és nem állt vissza a fogyasztás.
Említhetném húgom új Toyota Yaris-át is, 1.4 diesel, 90 lóerő, elvileg 3,9 a gyári fogyasztás, de 5,1-5,5 között van folyamatosan, másnak meg sikerül 4,5-ekkel eljárni ugyanezzel a típussal. De hogy ez miért, meg hogyan van?...
Bocsi az offért, de ezeket most jól esett leírni
-
Hikvision
senior tag
válasz Xmodule #21767 üzenetére
Ha ennyire koszos lenne a levegőszűrő akkor teljesítmény problémák is lennének. Sok minden lehet, lambdaszonda, vákuum szivárgás stb stb. Check lámpa működik benne? Alapjárat hidegen melegen normális? Mondjuk teljesen fölösleges találgatni, rá kell kötni gépre és kiolvasni mindent, az ilyenkor kötelező szervizzel együtt.
20 éve a PH-n.
-
ignorant
senior tag
válasz Xmodule #21771 üzenetére
E46?
talan:
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=918369De a fura amugy az hogy amikor megyek egyenletesen a muszerfalon levö kis fogyasztas jelzö mutato rendsen mutatja hogy 6-8L/100km között fogyaszt.
Az szerintem a pillanatnyi fogyasztas mero lesz. Az lenyegtelen igazabol.
Az atlagot vagy az utolso 100km-re nezi, vagy az aktualisan elinditott "journey"-re vonatkozoan, nem tudom hogy mukodik ez annal a modellnel.
-
Stukker1987
senior tag