-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Casanova* #17620 üzenetére
A külföldi kék sokkal jobb állapotúnak néz ki, mint a többi, és nincs is annyira felcicomázva. Ami számít, hogy abban sportülések vannak, amiben jobban esik kanyarodás. A 140 le nem lesz túl virgonc, de sokan esküsznek az is-re. Színre nekem is a fekete jön be, de nem azt venném meg. Ha teheted nézz meg többet, és amelyik megüti a mércéd, arra alkudj, aztán nézesd meg egy szerelővel is.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
-
KINKY_007
aktív tag
-
-
rupert
tag
válasz Casanova* #17732 üzenetére
Köszi a válaszokat.
A coupe-hoz annyira nem ragaszkodok, csak épp coupe amit ajánlottak. Amiket linkeltél kicsit drágák a pénztárcámhoz. Max 800k-m van autóra, ebbe kellene beleférni az átírásnak és kötelező dolgoknak. Tudom, hogy ennyiért szinte lehetetlen jó BMW-t venni, viszont amit én linkeltem az jónak tűnik és kb ennyire jönne ki. De mivel még legalább 3 hét, hogy megkapjam a pénzem (addigra meg szinte biztos elviszik), ezért elég valószínű, hogy le kell tennem a BMW-ről...vagy esetleg még gyűjtögetnem.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 3700x, 2*8 GB G.skill Trident Z Neo, 500 GB Samsung Evo 860, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Asus RTX 2060 ROG Strix OC, Cooler Master Masterkeys Pro L RGB, Logitech G403 Wireless, Deepcool Kendomen, Alienware AW2518HF 1080p 24" 240Hz, PS4 500GB, LG 42LF652V
-
-
Zewa
senior tag
válasz Casanova* #17788 üzenetére
Sokat, eszik?! Nem feltétlenül. A 4hengeres bengák és a dízelek kevésbé szomjasak.
Én személy szerint imádom a cápákat de első autónak csak akkor ha van kellő elhivatottság és pénz.
Legfontosabb hogy a kasztni egyben legyen, ne rohadjon.
Ha komolyan érdekel a téma akkor érdemes csatlakozni a Cápa BMW Fórumhoz."Légzsák nincs, nem is kell, hiszen 2 méter vas van előtted"
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
orvil
tag
válasz Casanova* #17802 üzenetére
es most melyik a fontosabb de oszinten, hogy milyen felni veri szet a futomuvedet, vagy hogy nem hagy ott a kocsi a -15 fokban az ut szelen ejjel?
nem jo vonalon vagy szerintem az autovasarlas kapcsan, dontsd el magadban, mit szeretnel jobban, egy megbizhato kocsit, ami evekig kiszolgal, vagy egy tescoparkolos jampikocsit nagy felnivel, sotet ablakkal, jo hifivel aminek nem bizhatsz sem a futomuveben, sem a motorjaban, sem a kasztnijaban?
ha elfogadsz egy jo tanacsot, akkor nem a felni vasarlason kellene gondolkoznod igy, hogy meg a kocsi meg sincs, hanem az esetleges futomu felujitason ami 100% hogy leharcolt lesz egy 10 eves kocsinal (hogy mondjuk a nagy felnik ne masszanak le az utrol a kanyarban), aztan kotelezo szerviz stb plusz meg hozzaerto atnezi a kocsit (csunya dolgok johetnek elo ha tudja az arc, hova kell nezni), majd minosegi gumit venni, es mondjuk nem szarratort kocsit, amit szepen kifenyeztek "metalra".
remelem atjott a lenyeg, az allapot, melyre hajtasz annyira nem jo ajanlolevel kocsivasarlasnal, ezert is torekszenek a rutinosabb vasarlok gyari allapotot vasarolni, melyet kesobb sajat igenyek szerint lehet pofozni.
meg valmai, fenykeprol ne donts, es ne szeress bele a kocsiba, csak magadnak csinalsz vele bajt
-
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Casanova* #18021 üzenetére
- ez már túl új nekem
- németchenben lenne majdjó lenne akár a 300 eurós 88-as bmw is...
(#18023) Casanova* kell egy kis érzés/stílus/öreg elegancia (blablalba), amit valahogy nem látok a 97-99 után készült autókban, márkától függetlenül.
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
-
orvil
tag
válasz Casanova* #18056 üzenetére
azt hogy megbizhato azt nem emlitenem egy mondatban semmilyen kocsival, foleg egy oreg E39-el nem. a sracok annyit tudnak majd megmondani a forumon, hogy melyik tipust erdemes venni es mennyi a love, ami ra fog menni, de megbizhatosagrol mar szo sincs max abban az esetben, ha klubbtag adja el a kocsijat amire 4-5-10 eve keresztul rakoltotte az eletet, es nagyobb az eselyed hogy nem szarik be az elso utszelen, mintha idegentol venned.
@ csizmas: a coupe az mindig dragabb mint a sedan, foleg bmw-ben, raadasul pont a 3as coupe az, amit legtobb esetben 20onéves seggtitanok hajtanak akinek meg egy rendes sorre sincs penze nem hogy megelozo karbantartasra ... ennyit is lehet varni a kocsitol sajnos.
-
whitezo88
nagyúr
válasz Casanova* #18062 üzenetére
e39 klubosok vannak akik 3-4 száz ezer km-res E39-cel nyomulnak. A kocsi olyan mint minden más dolog, gép, lakás, motor, akármi, gondozni kell, figyelni.
persze van aki mondja h a BMW szervizigényes, hát van ami igen. De sokan leszarják a kocsijuk bajait, közbe lóg a kipufogó, csonkra koptak a fékek, tíz centis holtjátéka van a váltónak (ilyennel is találkoztam, de a kocsi eleve szét volt hajtva, több dolog volt benne a hibás mint a jó), nem megy az ablakemelő, szar a katalizátor, estébé estébé... -
MPowerPH
félisten
válasz Casanova* #18070 üzenetére
E39 -et csak akkor vegyen, ha van rá türelme. Sajna öregszenek, és mivel ezek már tele vannak tömve elektronikával, van is velük baj bőven.
moszka: A 20-as is bever annyit városban. Országúton meg lehet még többet is elkér, mivel nehéz neki a kasznit cipelni. Nincs nyomatéka, pörgetni kell, ez a veszte.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban