-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Darko_addict
őstag
Sziasztok!
Német autók közül más a kedvencem, ezért a BMW-ket csak felületesen ismerem és gyorsan eltévedek a számok tengerében. Annyi a lényeg, hogy 3-as, 5-ös BMW-k között keresgélek, 2004-05-06-07 évjáratokból, benzines kivitelt.
[Ez] a cikk kicsit megijesztett, plusz meglepően sok a kintről behozott autó, így nem szeretnék mellé lőni, ha végül BMW-re esne a választás. Mik az ajánlott, bevált, problémamentes modellek ezek között? Néhány infóra lenne szükségem, hogy aztán tovább tudjak olvasni cikkeket, teszteket, értékeléseket.
Előny, de nem feltétel az automata váltó és 150 körüli lóerő. (Vannak olyan autók - nem kimondottan a BMW-nél -, amiknél köztudott, hogy az automata váltó nem lett valami jó, ezért tettem ezt hozzá.)Köszönöm srácok!
[ Szerkesztve ]
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz Cxgrav #24427 üzenetére
Az biztos, hogy több ilyen gyárilag erős gép kellene a forgalomba. A magyarországi közlekedés, főleg itt Alföldön elég steril. Mikor motorral vagyok, néha bepróbálkozik egy-két Swift, meg gyenge-közép kategóriás autók, de hát nincsenek tisztában a dolgokkal. Biztos tudjátok ti is, elég sok a tipikus figura az utakon... Múltkor beálltam egy sufnituningos autó mögé, szinte jelezve, hogy kalandozzunk egyet, erre mit csinált? Indexelt jobbra, intett, hogy menjek és fékezett... nyíl egyenes úton. Aztán ott vannak még a luxus autós szőkék, akik vagy 90-nel mennek, vagy totál bolondok. Szintén megemlíteném azokat, akik nincsenek tisztában azzal, hogy 150 lóerős motort 80 lóerős autóval nem lehet megszorongatni. Azt hinné az ember, hogy ha már valakinek tuninggolfja vagy csicsás Pözsója van, spiritusz is lakik a lelkében, de a többség még a 30-as táblánál is 30-cal megy, közben lazán lógatja a kezét az ablakból. Vannak még erősautótulajok között ősz üzletemberek, ők higgadtak általában, meg azok a kisebbségi tagok, akiket távolról kerülni kell. De úgy hallom a nyugati, bp-i autósok keményebbek. Több BMW meg egyéb kakaódús autó kellene, egyetértünk?
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
Régebbi BMW 5-ösön a gyári mini felnik helyett mekkora méret mutat még ízlésesen, mit gondoltok?
[gyári 12 colos]Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
Köszi srácok, megjegyzem!
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz Viszlát #24551 üzenetére
Én úgy tekintek/tekintenék az ilyen autókra, mint élvezeti cikkekre, és ha úgy van kedvem menni, hogy épp 2 literrel többet eszik, hát két literrel többet eszik, ezért nem értettem elsőre.
Amúgy a kutak számlálójáról is jelent meg egy cikk nem régen, most hirtelen nem találtam meg. Az a lényege, hogy minél többet tankolsz, annál pontosabb. Ha két telitank között méred, akkor szerepet játszhat a rendszerben lévő levegő és a benzin hőmérséklete is.
Motoromat lehet úgy hajtani, hogy 5,5L helyett egyen 8-at, nagy teljesítményű autót meg pláne rá lehet venni, de lehet úgy gondoltad, ha 8-at, ha 15-öt eszik, akkor is csak 2 deci eltérést mértél.[ Szerkesztve ]
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz Darko_addict #24552 üzenetére
U.i.: remélem nem tűntem kötözködősnek. No offense.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
Hali srácok!
Replika felniknek van valami hátrányuk, mondjuk minőségben? Ha replikák, kik gyártják, miben kifogásolhatók? Elsődleges a gyári, és a replikák - a szó ismerete után - nem is szimpatikusak, de meglepően sok van hirdetési oldalakon, kíváncsi lettem.
Köszi.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz Viszlát #24859 üzenetére
Runflat az a defekttűrő?
525LCi '08-ason a 7-es sorozat egy 19-es felnije van, ezt váltaná le egy 18-as, éspedig az új BMW-k felnijei nagyon bejönnek.
Mondjuk ez: [link], vagy [ilyesmi], vagy [ilyen küllős].[ Szerkesztve ]
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
Köszi a véleményeket!
A mostani felni árából kijön egy másik (használt) gyári, nem kell megpótolni, így tényleg csak kíváncsiság szintjén érdekeltek a replikák, de ahogy látom, nem egyértelmű.
Sosem szerettem azt, amikor egy termék minősége lutri - tehát vagy jó, vagy nem jó.Ez a mostani: [kép]
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
Halihó!
A felni melyik tulajdonságától függ, hogy mekkora gumi megy rá?
Voltam már itt pár napja. 525xi LCI 2008-as E60-on most egy 19-es, 275-ös gumi van, ami nagyon állat, mert kilóg kicsit a kaszni alól, DE, ha már négyen ülünk benne, néha üti a kerékjáratot a gumi.
Szóval, mennie kell.
Felnikkel kapcsolatban bármilyen infó jól jönne!
Láttam 19-es felniket, amik befértek a sárvédő alá és még volt kényelmesen hely a felfüggesztés rugózásának is.[ Szerkesztve ]
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz CharlieDrop #24930 üzenetére
A honlap ajánlása szerint - szerintem módosítások nélkül - 20-as felnit a megfelelő gumival még elbír.
De 18-as az iránymutató, mondjuk 245-ös gumival. Ezt a 275-öst nem olyan könnyű megtartani kátyús úton, magas sebességnél, ellenben autópályán vagy jó minőségű aszfalton nagyon állat. De a legnagyobb hátránya, mint említettem is, hogy 4 személyt már nem bír el.[link] - felni gumistól szerintem hamarosan eladó lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
Sokáig gondolkodtam megkérdezzem-e, mert amatőr a kérdés, de csak egyszer kell elmondani, örökké megjegyzem.
BMW 525xi LCI (E60) automata váltója dupla kuplungos? Ha beteszem félautomatába (M/S +/-) lehet váltani - pöcögtetni fel-le - a gáz felengedése nélkül? Féltem kipróbálni, shame on me.Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz KINKY_007 #24987 üzenetére
Ez spec. 6 sebességes, de a legnagyobb kérdésem az, hogy váltáskor a gáz elvételével tehermentesíteni kell a kuplungot, vagy lehet váltani padlógáznál is? A kocsi automata, de át lehet tenni félautomatába is (amikor a joystick fel/le nyomásával lehet váltani).
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz CharlieDrop #24989 üzenetére
Bocsi, nem tudtam, milyen autód/váltód van. Azt hittem, azzal viccelődsz, hogy Fast & Furious módban nyomod kézi váltóval.
Köszönöm!
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz KINKY_007 #24991 üzenetére
Ez igaz lehet, full automatában is kipörög 6 ezerig, kézivel egy ezressel tudnám tovább hagyni, de nem lehet annyira mérvadó, pláne nem ezeken a rossz utakon. Meg tényleg egyszer kipróbálja az ember, és megmutatja néhány haverjának, aztán annyi.
Köszi neked is!
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz CharlieDrop #24993 üzenetére
E46-ból melyik az a motor, amire már azt mondják, hogy szinte bármire elég?
5-ös szériából ez a 3 lityós, 218 lóerős motor, ami már elég szépen elbír a kasznival (ezt ajánlották legtöbben), de a 3-as ugye sportosabb és könnyebb is vagy 200 kilóval.Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz Dreamcaster #25008 üzenetére
Szia!
Ilyen léptekkel, vehetnék egy sárkányt is, az biztos mééééggyorsabb.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz Dreamcaster #25012 üzenetére
Nem, LaFerrarit akarok, erről csak érdeklődtem.
Direkt próbáltam kiemelni, hogy az essen le, normális, utcai körülmények között jól használható legyen. Ne okozzon gondot 120-nál előzni, pályán ne pörögje szét magát tartós 170-nél stb. Nem feltétlen jelenti azt, hogy a legerősebb szériamotor érdekelt, inkább a személyes tapasztalat.
Olyan, mintha minden Mercedest érintő kérdésre AMG lenne a válaszom.Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
Messze-messze Magyarországtól vezettem egy 3.6 literes, 305 lóerős bálna '12-es Impalát, ha odanyomta a pedált az ember, ment az, de mackós volt, kicsit komótos.
Viszont a később (bérelt) vezetett 290 lóerős 3.5 literes Nissan Maxima volt az, ami mosolyt csalt az arcomra. Az nagyon komolyan ment, azzal éreztem azt, hogy a legtöbb forgalmi szituációban biztos elég. Van benne tartalék, gázfröccsel nem szorulsz be előzés közben, nem fáj a fejed, hogy jajj mi lesz, ha nem jól mérted fel a szituációt és "vészes" előzésbe kerültél.Most az M3 a 343 (vagy mennyi) lóerejével szerintem már túlzó is, nem egy szokásos autó. Biztos isteni lehet tulajdonolni és vezetni, de M3-at más érvekkel és érzelmekkel vesz az ember, mint sima hármas BMW-t.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz Darko_addict #25014 üzenetére
U.i.: Ma Arad egyik plázájának a mélygarázsában láttam fehér M3 E92-t, stílusosan elegánsan festett, rendkívül szép mély hangja volt. A fickó csordogált vele, úgy morgott a kipufogó, mint amikor egy vad vadászik a prédájára és épp becserkészni készül. Feelinges.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
Ötös BMW lábon történő behozását számoltam korábban: németül tudó baráttal, egy autóval oda, két autóval vissza, minden járulékos költséggel ~500.000 Forintot dob az árra. Nem tudom mennyire releváns ez az infó neked, de hátha jól jön.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz urban racer #25034 üzenetére
Átírással, új rendszámmal, forgalomba helyezéssel, mindennel együtt?
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz Viszlát #25041 üzenetére
Szörnyű, hogy habár nagyon kicsi az ország, mégis ennyire centrikus.
BP-n mindenből több van, mindenből szebb van, mindenből jobb van. Nem is tudom, hogy az a baj, hogy ENNYIRE sok dolog van Pesten, vagy, hogy ENNYIRE kevés dolog van (maradt) vidéken.
BP átlagos lenne, és a vidék haldoklik? Az biztos, hogy évek óta folyamatosan koncentrálódik minden fontos(abb) dolog BP-re. Nyilván jó az infrastruktúra, van munkaerő, onnan MO. szinte bármelyik pontja könnyen megközelíthető, de akkor is. Szegeden kicsit nyűgös az átlagostól eltérő bármilyen holmit (és szolgáltatást) is személyesen megvenni.Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz urban racer #25063 üzenetére
Ja, csak egyesével lehet feldobni. :-/
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz CharlieDrop #25074 üzenetére
Hondánkon is munkahenger probléma volt. Mikor cserélték szervizben(!), figyelmetlenül tehették rá a védőkupakot, az idők alatt beázott, rozsdás lett és nem engedett ki. Egyszercsak elkopott a bal hátsó fék, és iszonyatos hangja volt.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz peetmaster #25105 üzenetére
Nekem szerénynek tűnik az összeg az elvárásokhoz képest. Igazából nem létezik magas elvárás, tyűha, miket lehet kapni autókba, egyszerűen a pénztárcánkhoz kell igazítani, hogy mit szeretnénk, mit várunk el, és mit kaphatunk az adott értéken.
A minden téren jó BMW-knek relatíve magas az ára, kicsit csalós a piaci kép a sok behozott jármű miatt.Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz peetmaster #25108 üzenetére
Töröltem.
[ Szerkesztve ]
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
Érdekes azért, szerintem egy középfelső prémium autónak számos extra alap kellene legyen, ehelyett vehetsz egy szó szerint fapadosat 16M-ért. Ha lenne 16M-óm, inkább vennék egy "szerényebb" márkát/modellt full extrásan, mint egy sok kényelmi funkciót nélkülöző prémiumnak beállított autót.
De igazából nem szólhatok, mert az egészen más kereseti kategória. Ha lenne 16M-óm autóra, inkább vennék egy használt, újonnan 30+ milliósat.
Új árához képest alapvetően egész jó áron lehet venni nagyon csilli-villi használt BMW-ket is, olyanokat, amik sugallják is, hogy a gazdája (legalábbis, aki elsőre megvette) tehetős (volt). De mindig szem előtt kell tartani azt, amit itt többen is mondtak, ezek valamikor 16-20M-ba kerültek, szóval, ha van most "ugyanolyannak" látszó 2.5-ért, és 4-ért, az nem véletlen.Nekem pl. egy bi-xenon mindig is impozáns volt. (kis angel-eye-jal megdobva nagyon látványos) Ha jön valaki szembe BX-nal, legyen akár Opel, akár Mercedes, tudod róla, hogy nem költötte minden pénzét a modell alapárára. Meg mivel az Ötös széria kicsit "tucatautó" (valljuk be - azóta veszem észre, mióta nálunk is parkol egy) és neked xenonod van, míg a szembejövőnek halogénje, tudod, hogy ha egy kicsivel is, de a tied jobb, mint az övé. - Ezeket magamból indulva írtam ki, lehet egyedül vagyok vele.
Ui.: ez nem konkrétan neked szól, BeZol, csak erről jutott eszembe.
[ Szerkesztve ]
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz peetmaster #25136 üzenetére
Az egyetlen, amit még nem sikerült beállítani, az a digit klíma erejének - fújási területének - elosztása. Vannak módok, bizgentyűk, skálázható mércék, pfúúú. Lehet nem is hiányozna neked.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz peetmaster #25142 üzenetére
272 lóerő már bőven mosolyt csal az arcokra.
Vonóhorog tényleg szerencsétlenül néz ki, de levehető. Nem tudom elképzelni, ahogy szemetet, élő állatot vagy bármi mást visznek ilyen autóval. Még yachtot se.Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
Nézzétek, ott a Hondája, bármi baj történik vele, Hondával bármikor haza tudja vinni.
Mer' ugye azok megbízhatók.Mióta BMW-s FB csoportokba is beléptem, hogy bedobjam a felnihirdetésem, láttam, hogy olyan alkatrészek hibásodnak meg/tudnak meghibásodni, amikről nem is tudtam, hogy autóban egyáltalán van olyan.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
Szerintem a dizájn alapjainál kell keresni az lényeget. Mind az E39, mind az E46 nagyon klasszikus forma, olyan, amivel a tervezők biztosra mentek. E60-nal valami teljesen újba vágtak és bizony tényleg sokaknak nem jön(tt) be. Az előzőektől annyira eltért, hogy akkor lehet durcizásból is sokan rámondták, hogy csúnya.
Nekem pl. az E90 az, ami semmilyen szinten nem jön be.Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
Én még mindig tartom a véleményem, hogy az E60 - E90-nél volt a törés, addig elég szépen folytatták a tradicionális formát, kisebb-nagyobb simításokkal, de a körvonalakon kívül szerintem nagyjából ugyanazt az érzést adta, ha ránéztél:
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz CharlieDrop #25168 üzenetére
Kíváncsi lennék, hogy a 99-ben elkészült, 2000-ben bemutatott Z9-et hány évvel korábban kezdte el rajzolni. Régebben több forrásból is olvastam, mennyi idő alatt kerül az utakra a mérnöki asztalon megrajzolt autó - ami átmegy koncepció fázison - és elsőre el sem akartam hinni...
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz CharlieDrop #25170 üzenetére
Koncepció, de 2000-ben bemutatták Párizsban. Használható volt, kapott elektronikát, motort (740D-ét), mindent, de nem került sorozatgyártásba.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
válasz peetmaster #25180 üzenetére
Mikor nem szerepeltetik a hirdetésben a KM-t, általában igen sok szokott lenni, és nem akarják, hogy emiatt ne telefonálj.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
A belső lámpa mire jó? Nem sikerült bekapcsolni.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
Amit linkelt Möhe, az úgy néz ki, hogy az eladó benne van az eBay Global Shipping Program-jában, és ilyenkor nem kell a vámmal utólagosan foglalkozni, hanem egyből kifizeted ez eladónak (amit igazából az eBay kap meg) és onnantól el van intézve. $258.59 az összes fizetendő, ezután már nincsenek plusz költségek. Viszont garancia "itt" nincs, mert ki küldené vissza 10.000 Forintért, hogy aztán még az újért kifizessen megint ennyi PK-t? Ráadásul magánszemélynek biztos, hogy több is lenne. Amúgy ezek a "látszó" Forintosított eBay-es árak sem a véglegesek, azt csak checkout-nál látod meg, amire min. a PayPal 2.5%-os árfolyamnyeresége rápattan. Ha meg PP-re csatlakoztatott bankkártyával veszed meg, a bankod árfolyamát számolja.
[ Szerkesztve ]
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Darko_addict
őstag
Sziasztok!
Egy 2008-as BMW 525xi LCi (E60)-ről lenne szó, valós ~157.000 km-rel.
A semmiből betámadott egy hibaüzenettel (képek csatolva). Kétszer újraindítottam az autót (kulcs ki-kulcs be szinten), de nem tűnt el. Elindultam vele így és kb. két perc vezetés után megszűnt a hibaüzenet, és a fennmaradó 200 km-es út alatt sem jött újra elő.Valami tippetek, hogy miért jöhetett elő, miért tűnt el olyan gyorsan és hogy később ez jelenthet-e gondot? A hibaüzikor az autó nem volt hangosabb, nem rángatott, nem búgott, minden olyan volt, mint előtte.
Köszi a tippeket!
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban