-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz CharlieDrop #26119 üzenetére
Pont az a lenyege a DRL nek, hogy ne kelljen a tompitottat egetni. Hatul a kutyat sem erdekli a lampa nappal.A szembejövö forgalom miatt kötelezö egyes orszagokban nappal is a lampa. Ha van DRL nem kell tompitot.
közlekedés szabályairól szóló 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet (KRESZ) 44.§ (8) bekezdése:
„Lakott területen kívüli úton a forgalomban résztvevő gépkocsit nappali menetjelző lámpával vagy tompított fényszóróval, … nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani.”Utolag is szerelhetsz, az is szabalyos (nyilvan amelyik megfelel az elöirasnak)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz CharlieDrop #26127 üzenetére
Miért én mit írtam?
Ez egy EU rendelet asszem...ezzel legalább nem megyünk szembe
Ez az angel eye jó kérdés. Gyárilag xenonos bmw ben ha auto állásban felkapcsolja a DRL t az biztos hogy jó. Utólagosan egy nem xenonosba, ha veszel a kínai piacon egy led karikát az biztosan nem jó. Az hogy tudsz e utólagosan E jelzéssel ellátott (asszem E jelzés kell legyen a DRL egységen, hogy hivatalosnak számítson), azt nem tudom, szerintem nem. A miértet ne kérdezd
-
Declare
őstag
válasz horvathkrisz #26143 üzenetére
Hogyne lenne hozzá köze, a drl nem mehet együtt a fényszóróval, ha ég a fényszóró akkor nem éghet a drl. Ez is szabály, ezért írtam, hogy ha autoban van és bekapcsolja a drl t az jó.
Nekünk drl nél senki nem villogtat (Audi), de amúgy is, nehogy már ilyeneken idegesítsd magad alapból azon villognak, otthon hogy bmw d van.... ne foglalkozz az ilyenekkel, szabályosab közlekedsz ha van drl, ezután, mindenki azt csinál amit akar....
-
Declare
őstag
válasz CharlieDrop #26148 üzenetére
Elég hosszú lenne a jegyzőkönyv
-
Declare
őstag
válasz urban racer #26267 üzenetére
Inkabb a turbo kerdese ez nem? Multkor pobalgattam egy 320i e46 ot....hat nekem nagy csalodas volt. A hang, az egesz kocsi az igazi bmw, de nagyon verszegeny volt. Gyorsulasa papiron sokkal jobban mutat, mint a valosagban. En sem vagyom mar szivo benzines autoba....egyszerüen hianyozna a feeling, hogy lepadlozod es megrant.
Sor6, benzin mocit kerek, turboval, 7 literes autopalya utazo atlagfogyival
-
Declare
őstag
válasz Lavidaloka #26316 üzenetére
Azert abban igaza van, hogy egy dizel auto fenntartasa dragabb (320i vs 320d kategoriaban plane). Ne fel evböl indulj ki es vond le a következtetset. Nem veletlen, hogy mondjak ezt a 20-25k km evi futast, ahol erdemes megvenni a dizelt. Ha nem igy lenne, mindenki dizellel jarna
Ha szerencsed van persze nagyon jol jarhatsz, de ha a nagy atlagot vesszük akkor egy hasznalt dizel auto mindig nagyobb riziko es dragabb fenntartast fog jelenteni. Ha valaki max 10-15k kmt autozik egy evben jo esellyel par ev alatt amit megsporol üzemanyagon azt bukja, vagy minuszban jön ki, ha valamit cserelni/felujitani kell. Ha szerencses es pont akkor veszi meg es adja el amikor "kell" akkor baromi jol jar viszont
-
Declare
őstag
válasz urban racer #26941 üzenetére
Hirtelen fennakadtam, hogy 2300km 6 ora alatt, akkor ott tenyleg 200 fölött kellett menni...de aztan leesettMilyen motor van ebben az 5ösben? Fogyit neztel a vegen, mi lett?
-
Declare
őstag
válasz urban racer #26945 üzenetére
Ja hogy ezert hajo
Köszi! Az nagyon korrekt szimpatikus ez a 25d motor nagyon, ha jol tudom, nem is igen van semmi komolyabb hibaja, ugy nagy altalanossagban....csereben egy jol felszerelt, szep peldany az eleg ritka is ....
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #26973 üzenetére
+1
"hitel/autobeszamitas/csere lehetseges", jo esellyel kereskedö, ergo jo esellyel import auto, innentöl tovabbi gyanu lehet a km allas.
a masik meg, amit irsz is. Egy sajat fiatalabb autot becserelni egy öregebb, többetfutottra...hat en sem tennem
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
"Btw replikaert ki a fene ad penzt? " nezz körül ebayen eleg sok ember szeretne többet felmutatni, mint amit tud es ebböl eleg sokan szepen meg is elnek en is latok itt gyakran egy 316i e46 ot, rapattintva egy brembo müanyag burkolat a gyari fekre....en nem tudom mi ezzel a bajod
-
Declare
őstag
Sziasztok!
Segítsetek nekem egy picit légyszi. E60 as limuzin alsó műanyag lökhárító javítás/újrafényezés esetleg csere, szerintetek mennyit kóstálhat körülbelül.
Erről van szó, egy kis nekitolatásos baleset
Szerintem repedés/törés nincs rajta, szóval gondolom lehet fényezni nem? Vagy ez csere? Akár priviben is ha ír valaki egy kb árat (legalább nagyságrendet), azt megköszönném
-
Declare
őstag
válasz Henry1990 #28801 üzenetére
Szvsz nem szerencses igy hozzaallni, hogy mennyit mutat a km ora. Nemetorszagban ugyan ugy belefuthatsz oracsavargatos török nepperbe....ad az neked mindenfele lepecsetelt, alairt, csilivili szervizfüzetet. Plane a Nemet autokra nem jellemzö, hogy kicsi a futasteljesitmeny. Atlag autoba is belemegy 15-20k km, de siman 25-30k km is. Ezt szorozd az eletkorral
Barmit veszel ennyi idösen, mindre költeni fogsz. Annyi minden függ az elözö tulajoktol, hogy nem lehet altalanositani. Ugyan ugy talalhatsz 350 ezret futott dizelt, ami tip-top allapotban van, mint 150k km es benzinest, ami esik szet.
-
Declare
őstag
válasz Henry1990 #28810 üzenetére
Hang, meg a vezetesi elmeny nem lesz szempont ha 1000km eket mesz egyhuzamban palyan...az igy is ugy is faraszto, monoton. Tempomat legyen....az must have ilyen felhasznalasra!
Ha 30-40k km t mesz egy evben, jellemzöen autopalyan, akkor azert az üzemanyagot erdemes vegiggondolnod. Most kb 70-80 ft/l a különbseg a dizel javara Nemetorszagban. Ha 100km en csak 2 literrel fogyaszt kevesebbet (es autobahnon, ha kicsit nyomja is neki neha az ember, az nem csak 2 liter lesz szvsz), az eves szinten 300-600k huf körüli különbseg a dizel javara.
Persze ehhez kell nezni a szerviz arakat, azt nem tudom, hogy alakul az emlitett dizelnel....de a benzines sem lesz költseg mentes ennyi idösen es km-ekkel arra is mernek nagyobb összeggel fogadni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz MPowerPH #29274 üzenetére
Amugy Te a 335d vel erted mar el a fekhatas korlatait? Tulhevüles pl? Azert ott mar megvannak a lovak, akar egy keramia fekhez is bar igazabol a kerami fek inkabb csak geg a hetköznapi autozasnal, tenyleg csak palya napon lehet ertelme szvsz...vagy?
Egyszer mentem keramia fekes verdaval, de ott külön szolt a tulaj, hogy a fekekkel ovatosan, mert melegen es hidegen baromi nagy különbseg van a fekhatasban, ezert kerdeztem[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz MPowerPH #30058 üzenetére
Es a hatsokerek hajtas? Nekem az a nagy maniam....ha bmw t vezetek/vezettem, akar egy 316i is sokkal elvezetesebb, a hatsokerek miatt....es nem a drift vagy a csapatas....egyszerüen kezes, komfortos, klassz
325d nagyon szimpatikus nekem is....viszont fapad autoba nem ülnek be, egy jol felszerelt 325d meg ritka mint a feherhollo
-
Declare
őstag
válasz MPowerPH #30107 üzenetére
Köszi, hogy ezeket leirtad
Nekem az F30 estoril blauban M packel azert bejöcös...belseje is...de ha nem kellene arcedulara fokuszalni, akkor 4er nekem most a best a bmw nel...azert az szerintem nagyon szepre sikerült
Octavia nekem nem tetszik. Nem rossz, de azert valahogy nem az igazai....az uj superB az mondjuk nem semmi, de a vw CC is klassz....a többseg nagyon jol felszerelt (xenon, navi, ülesszellöztetes, masszazs funkcio) es azert 177 lovas 2.0 tdi vel (ami allitolag jo motor), egesz jó arakon mennek par evesen....csak hat elsökerek hajtas, meg a 177 lo az azert nem egy 325/330d a vezetesi elmenyt tekintve...
-
Declare
őstag
Minden nemzetnek megvannak a maga boyracerjei...otthon még az E46 kategoriaban ülnek, nemeteknel mar az e9X kerül a kezeikbe szep lassan ....nekem az e92 a mai napig nagyon tetszik....de sajnos egy komoly visszatarto erö, hogy sok esetben (plane az "1 kipugos verziok" ) ugyan ez, amit lefestettel. Piroslampanal üveghangon toljaneki, miközben kikönyököl es huppog benne (nemeteknel jelen esetben a török) zene es arra nyaladzik, hogy kiket tud a varosban az 50 es korlat mellet (amit a nemetek az esetek többsegeben az M4 ben ülve is betartanak) letolni ..... ök igy erzik a "bmw feelinget" ....es festik a "bmw-s" kepet
-
Declare
őstag
válasz MPowerPH #30568 üzenetére
Azert kettö dolog hozzajön meg szerintem. Az egyik, hogy hasonlo koru autokat hasonlits. Szoval akkor lenne fair a hasonlat, ha azonos evjaratu insigniat vennel alapul.
A masik, hogy kupe t hasonlitasz limusinnal. A kupe jobban "reteg auto", kevesebb van a piacon ezert jobban is tartja az arat. Mas kerdes, hogy a kupet lehet sokkal nehezebb lesz eladni, mint egy limusint. (azaz tovabb kell mondjuk hirdetni).Opelnel ugyn ez van. A sima J astra es J astra GTC között ujonan nincs nagy szakadek arban. hasznaltan viszont sokkal dragabb a GTC.
-
Declare
őstag
válasz qantum #31340 üzenetére
Azert nagyon kell hogy hianyozzon valami az ember eleteböl, hogy evente azzal szorakoztassa magat, hogy autot arul, autot keres, autot atnezet, autot vesz
(#31339) BMW001 ezt nem igazan ertem, amit irsz. Total nonszensznek tünt elsö hallasra is, hogy egy 15-20 millas mercin kevesebbet buksz, mint egy 10 millas passaton . Nagyon gyorsan raszürtem par autora a mobile.de oldalon (E350, E350 cupe, bmw 320d, ford mondeo 170 lo felett....disel....elöször 2016, aztan 2013, aztan 2010 evjaratokra. Minden esetben nagyjabol felezödött az ar....csak ugye a cupe e350 50-55 ezer eurorol indult a mondeo meg 30 rol)
-
Declare
őstag
válasz MPowerPH #31344 üzenetére
Erdekes a dolog. Szerintem egyreszt eleted legjobb autovetelet csinaltad ezzel a vetellel, masreszt valszeg a GB hasznaltauto piacnak is vannak sajatsagai.
Nemeteknel a 9 eves 335d kupek indulnak 12 ezer eurotol....de gondolom az nem olyan szinten karbantartott, fullos joszag, mint a Tied. Egy 6 eves jobban felszerelet 335d cupe itt 22-25k tol indul. Az elsö talalat az insigniara (disel, xenon, limo) 7 ezer euro...ez a legidösebb, legelsö
-
Declare
őstag
válasz MPowerPH #31361 üzenetére
Vilagos! Ez így nagyjaból érthető is jól jártál akkor nagyon....de hát ez ilyen, szerencse is kell ehhez is, mint mindenhez az életben
Priviben majd kérdeznék még 1-2 dolgot, de az már nem bmw topic.
(#31362) KaiotEch azért ez is véleményes...ahogy írtam is....azért évente lecserélni használtautóra a használtautót....bah...a végtelen időn kívül rizikós is. Max ha auto sefteléssel foglalkozik az ember akkor....egyébként én biztos más hobbit keresnék
-
Declare
őstag
Hat meg a masik, hogy nem csak az szamit, hogy 0-100 at hany sec alatt futja, meg 250 nel tilt e az elektronika...en siman megertem, ha valaki vesz egy zsir uj 520d bmwt, de mondjuk azt full extraval, ujjonan. Kenylemesen akar utazni, jo zenet hallgatni, szep hangrendszerrel, gondtalanul.....szerintem pont mosolyogva fogja letojni, ha a 15 eves spoileres 6 sportkupufogos akármicsoda legyorsulja a piros lampanal...mert mondjuk nincs raszorulva, hogy a piroslampanal bizonyitson barmit is barkinek is
Nem veletlen halad sajna a bmw is az elsökerek hajtas fele Az igeny arra van, hogy olcsobb legyen az auto, kezesebb (nöi/öreg/hetköznapi soföröknek akkor pedig elsö kerek kell), jobban fogyasszon (azaz könnyebb legyen, tehat a hatso kerek hajtassal megint csak plusz suly van). Akinek meg vadsag kell ott az M kategoria, manualis kezifekkel es több hengerrel Nyilvan aki a vezetesi elmenyt/hangot keresi kar hogy egyre kevesbe talalja meg olcsobb kategoriaban.
-
Declare
őstag
válasz majnkopf #31832 üzenetére
Gyönyörü ez az auto, nekem nem tünik furcsanak, szerintem is inkabb csak szerencsetlen valasztas a fenykep szempontjabol a fa alatt fotozni.
Xenon es multikormanyos lenne, kettö kipufogoveges motorral akkor 10/10 lenne
(a rendszam miatt valszeg kinti import es ilyen nagyon kiglancolva, azert bennem a gyanakvas biztosan felebredne, hogy minden rendben van e csomagolas alatt )
-
Declare
őstag
Aztan a szerviz osszegek 2x annyit tehetnek ki mint amit megsporolt az ember uzemanyagon vagy minimum egal.
Mondjuk ez pont attol függ, mennyit megy az ember Nyilvan evi 5 ezer km eseten nem fog megterülni a dizel....25-30 vagy megtöbbnel valszeg mas lesz a szamitas eredmenye
A masik: ennek a turbo elszallasnak semmi elöjele nem volt? Minden szuperül funkcionalt, szepen karban volt tartva es egyszer csak füst? Azert ezt nehezen tudom elkepzelni
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #32556 üzenetére
Nagyon klassz Mondjuk arra a fára en valami foliat pattintanek, mert az nem az enizlesem, de amugy patent....csak mondjuk a masik dolog, hogy mennyire kenyes ez a bör bar eleg szep allapotban van a korahoz kepest
Ez igy xdrive-al nem gyanusan olcso ennyiert? Mennyivel rizikosabb ennyi idösen egy xdrive a simahoz kepest?
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #32561 üzenetére
Persze, ez a fa kerdes, ez nem tema, en biztos raknek ra valami klassz foliat, de ez izles kerdes. Ez a szinü belter meg nagyon klassz, csak a kenyessege miatt kerdeses....bar ahogy irtam is, ha ennyi idösen igy nez ki, akkor nem lehet veszes! Majd kivancsi leszek, hogyan folytatodik a story
-
Declare
őstag
válasz lali81 #32573 üzenetére
Mit tud amugy pontosan ez az üles? Ahogy nezem, memoriabol allithato több vezetöre, elektromos combtamasz, gerinctamasz, mozgatas fel le, elöre hatra. Van meg valami? Mitöl hivjak "ortopednek"? Ülesszellöztetest tud? (az elektromos allitason kivül, miben mas, mint a sima sportüles, ahol manualisan allitgathatod, meg manualis a combtamasz?)
En pl azt hianyolom leginkabb, hogy az ülesszellöztetes, ami amugy egy pitianer semmiseg, hogy bedobnak egy ventillatort az ember sejhaja ala, amitöl hosszabb uton se izzadsz bele az ülesbe es megis egyszerüen alig van olyan auto, amiben van. 3 as bmw be pl alapbol felejtös is mind a mai napig vicc....amikor egy K astraba, meg egy golfba is kerhetö
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz MPowerPH #32580 üzenetére
Nyilvan kisse ironikusan egyszerüsitettem az ülesszellöztetest, de amikor ma mar tablafelismerö rendszerröl, GPS alapu futomü allitasrol es stb.-röl beszelünk, akkor kabe az ülesszellöztetes valoban egy ventillator a popo alatt Raadasul mas markaknak pl nem csak börhöz kerhetö, hanem szövethez is (pl CC).
(#32581) lali81 köszi Neked is Valami ilyesmi ülesre en is vagynek, bar en leginkabb a szellöztetest hianyolom...csak hat szellöztetes, meg normalis motor/allapot, az a kinalat felsö 5% a kb mobile.de ne az E60 asok mennek ilyen 13-17ezer euro körül, amikben ilyen üles van es dizel
Igazabol ha valaki nem utazik egyhuzamban legalabb 4-5 orakat annak nem igazan fog hianyozni, gondolom azert is ritka extra -
Declare
őstag
válasz lali81 #32586 üzenetére
Na igen, valami ilyesmi az igeny-listam nekem is mondjuk a fekete bör, az annyira nem tetszik
Ez az alkudozas, errefele nem szokas ezt a szep hagyomanyt a hatarnal el kell felejteni.
Amugy szep szin, azzal a faval könnyü kezdeni valamit, hogy eltünjön , 1 ev gari, autohaus, uj tüv....nem egy rossz vetel ez pedig
(#32587) Anubris Hat a hirdetes szövegeböl erzödik, hogy ö erröl meg is van gyözödve, hogy ez a 318d az autoipar netovabbja hatvegülisbéjemvémegbör.....mi kell meg nem? atyavilag, hogy mennyi szüklatokörü kiskiraly futkoraszik az utakon....
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #32613 üzenetére
Ez nagyon jol nez ki
Az elözö 530ix el mi lett? Elhasalt az atvizsgalason?
Masik topicban kerdeztem, de lehet nem vettel eszre, vagy csak siman le vagyok nalad blokkolva
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #32616 üzenetére
jah...erröl lemaradtam akkor hihetetlen mik vannak amugy azzal a nemettel jobban jarnal, mivel nem X es szvsz...meg szebb is
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #32649 üzenetére
A zöld klasszisokkal szebb es motorikusan is azert az a 30i passzol jobban egy ilyen autohoz....ha nem sürgös tarts ki
Nemetül irtal neki? Mondjuk Düsseldorf nem az a kirekesztö videk, mint bajororszag, de sokakban benne van az elöitelet....sokszor nem alaptalanul.
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #32656 üzenetére
Ugy nehez akkor igen
A zöld az klassz, az azert egy eleg egyedi darab. Ez a kivül belül szürke 5er mar kevesbe...de az is klassz persze.
-
Declare
őstag
válasz MPowerPH #32658 üzenetére
Nagyon szep. Az a diszlec belül valoban a legjobb szerintem is Mondjuk a full fekete belseje nekem kisse komor, de legalabb nem kenyes
Amugy ez a strat/stop engem is foglalkoztat, hogy mennyire jo/rossz a motornak azert szerintem ki van ez talalva valahogy, hogy biztosan jo. Regen ugye az volt a mondas, hogy a dizelt asszem 1 percig le sem erdemes allitani, had "ketyegjen", mert mindennek rosszabb ha inditgatjak, a regebbiek eseten a fogyasztasnak is. Most meg valoban mindenhol ot a start stop.
Mondjuk furcsa ha a dugoban is 1s ra is leallitja. Nalunk a ceges q7 es, az eleg okosan csinalja. Ha meg van hajtva nem allitja le magat egy darabig varosban sem, illetve hidegen sem. Multkor varosban araszoltam es elöször leallitgatta magat, aztan abbahagyta. Szoval elvileg sokmindent nez az elektronika.
Kepeket majd meg oljal fel ha lesz idöd, szivesen nezek ilyen jo felbontasu reszletes kepeket az aprosagokrol is, amik klasszak benne
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz CharlieDrop #32666 üzenetére
Igen azert en is ugy vagyok ezzel, hogy nem ertek hozza es pont ezert nem is irom, hogy baromsag....csak fura es nem tudom, hogy valtozhat meg egyik evröl a masikra egy ilyen "a dizel had ketyegjen" közmondas, ugy hogy par masodpercenkent is lealljon es ujrainduljon, mert az a jo kivancsi lennek azert...
emlekszem meg kb 15 eve volt egy ismerösünk aki vett egy A8 audit nemetorszagbol....hat akkor ilyen volt. Nyilvan valami böhöm dizel motorral (plussz klimaval, raadasul automata klimaval ). Az ember kb reggel beinditotta es ugy ment targyalasokra, hogy az udvaron jart a motor, mert a klimanak egy csomo idö kellett, hogy elkezdjen hüteni es a 15 fok volt a menö akkoriban raadasul dizel, nagy a tank, had ketyegjen, olyankor gyakorlatilag nem fogyaszt . Aztan este otthon leallitotta.... hat picit megfordult a vilag
(#32665) Gsx-rr pont a valto
[ Szerkesztve ]