Új hozzászólás Aktív témák

  • MoP_FX 57

    őstag

    válasz chess001 #54013 üzenetére

    Szeretnélek emlékeztetni, honnan indult el a beszélgetés. Hobbicélokra E38 750i. Második autónak, tehát nem napi igáslónak. Feltehetőleg évi pár ezer km, ahogy megjön a bizalom vélhetően évi 1-2 külföldi túrával. Emberünk előbb-utóbb maga szeretné szerelgetni.

    Én erre írtam, hogy vegyen egy drágábbat, amire már korábban is volt költve, leginkább Németországból, tehát ami jön/megy/megáll, szép hangja van, jól húz, szépen váltogat stb. folytasd a sort kedved szerint.

    Itt két út áll előtted: Megcsináltatod a szükséges dolgokat, tehát típusbetegségek és aktuális hibák, nyilván lesznek, és használod hobbicélokra, aztán ahogy adódnak a dolgok, kezeled őket.
    Vagy teljesen belezizzensz és túlzásba esel, tehát A-Z-ig elkezded felújíttatni, mert csak, mert azt mondta a szerelő, hogy úgy lenne korrekt egy 20 éves autónál. Tehát motor szétszed, váltó ZF-hez elküld stb.

    Ez nyilván a te döntésed. Egy E46 kupéra is a világ összes pénzét el lehet égetni, ha mindenből BMW-alkatrész kell. Egy szaros vízpumpa 50 ezer, egy gyári ajtókéder 150 ezer, napestig lehet sorolni.

Új hozzászólás Aktív témák