-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Vangelis
nagyúr
Felraktam a téli gumit!!!
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
E-Maxx
tag
válasz Vangelis #3655 üzenetére
Jah, végülis a tél közepe fele kell feltenni....
Én már november első hetében feltettem...
A téli gumi, sok ember agyában úgy él, minthogy egy olyan eszköz, ami nem csúszik a hóban.És csak erre jó.
Ez nem igaz.
A nyári és a téli guminak alapvetően más összetétele van.
A nyári gumi 6C° alatt megkeményedik, elveszti a tapadó képességét.
A téli gumi meg ha jól emlékszek 20C°-ig ugyanolyan tartós.
És nem hóra kell feltenni a téli gumit, hanem +6C° alatt kell feltenni...
Istenmentse meg azt az embert, aki egyszer nekemjön télen, téligumi nélkül....Biztos hogy nem marad épen....[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
dragonfx
veterán
Hát ma egy keményebb fékezéskor....téligummával még világosban délutána ledermedt uton hát csusztam vagy 10métert mire lassultam...vissza is vettem 40re szörnyű eza fos minusz
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vangelis
nagyúr
válasz dragonfx #3657 üzenetére
Én ki is próbáltam mit bír a téli köpeny
Odafelé nyérival már 50-60 al csúszkáltam.
Visszafelé meg toltam neki 120al.
Nem volt havas az út csak fosatós.Tudom hogy sokat szémít a téligumi.
De csak most volt alkalmam felrakni, meg nem is nagyon BMW ztem mostanság..De viszont most kiélem magam..
Asszony xaros splashe többet eszik mint a 320i.m
Ezért inkább járok ezzel, csak ezt meg féltem hogy valami barom belémjön.@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
MPowerPH
félisten
Egyetértek veled. Én nem mernék kockáztatni, pedig utálom a téli gumit...
Am, tegnap olyat láttam amit még soha. Sétálok a Tesco parkolóban, tolom a kocsit. Nézem, valami szürkés-fekete füstfelhő. Nah, gondoltam hajléktalanok. Erre már 4 autónyira voltam a dologtól, egy ember elviharzik mellett szélsebesen. És 6 embert látok, aki körül áll egy autot, ami a füst forrása. Öcsém, egy új S80 -as Volvo füstölgött ott, méghozzá egy T6 -os. Valami égett a motortérben, nem tom mi volt az, nem lehetett látni, csak azt a nagyon büdös elektromos szagot lehetett érezni. Na, gondoltam ezt én is végignézem, ott mondták a tulaj elszaladt poroltóért. Visszajött, alaposan befújta a motorteret, még füstölt kicsit a kerékíveknél és ennyi volt. Persze utána próbálta indítani, de meg se mukkant.
Ilyet én még soha nem láttam, és teljesen ledöbbentem. Mi lenne, ha velem ilyen történne, és nem lenne kéznél poroltó? Végig kellene néznem, hogy ég le az auto.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3659 üzenetére
hát jahh a turbós auto előnye
a turbó annyi felmelegszik begyujt valami tömítést, gumit, műanyagot..ez nem vicc lehetséges...amugy elég szégyen egy volvonak.
te is toltad akocsit?mér mi baja volt hogy nem ment?
ők is kézzel tolták??
vajon mér nem indult be ..valszeg szétégett minden.
vajon ez garanciális hiba lesz neki?amugy kis poroltó kocsiba való 2-3e teszkóba..haverom apja 5éve így közlekedik..hátúl benn van mind2 kocsiban.
bmw.vel tiéddel nem történik ilyen, nem kispicezett motor és nem turbóval.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3659 üzenetére
Az érdekesen hangzik.
Mondjuk ez nem feltétlen az autó hibája, de akkoris elég ciki.
Egyébként mi az, hogy a tulaj szalad poroltóért?
Ebből is látszik, hogy nem az autó a hibás.
Minden volvohoz jár gyárilag poroltó, hátul van is neki helye a csomagtartó alatt, pótkerék bal oldalán.
Ja és hogyha a tulaj tudta volna, hogy hogy kell használni egy turbós autót, nem történt volna meg. De ha tudja, ha nem, ilyennek még egy szuziban sem lenne szabad megtörténnie, nem hogy a biztonság terén etalonnak számító volvóban.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
Eagl3
veterán
válasz (Kolombusz) #3664 üzenetére
Mi a bajod a Fordal?
Viszonylag elfogadható árú jó minőségű autó.Vagy szerinted a Fordok kigyulladnak?
-
(Kolombusz)
veterán
Semmi bajom, Anyám most is egy Fiestát nyúz, megvannak a maga kis hülyeségei, de nem rossz autó (2005, 1.4 tdci ghia). Előtte egy Escortja volt (99-es, full extra) annak is megvoltak a maga bajai, de szerettük azért. Azt leszámítva, hogy zabálta a benzint, de legalább nem ment. Lomha egy dög volt az 1.6-os.
Van más Ford is családban.
De azért a Volvot nem kell túlmisztifikálni. Azért írtam, hogy csak egy Ford.
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #3664 üzenetére
Szerintem a Fordot nem kell szídni, mert nagyon jó autot csinál. Apa már régóta használ fordot, még soha!!! nem állt meg alatta. A Sierra 2.0 -át nullkilóméteresen vette, több mint 600.000km -et rakott bele. Utána volt egy Mondeo ST200 -as, azt 40ekm -el vette, és 260.000 -el adat el. Utána jött egy 2001 -es Mondeo 2.0 -ás, amit 20ekm -el vett, és 228.000 -el adta el. Majd most van az ST220, amivel ugyancsak nincs gond, igaz ezt 96ekm -el vette.
Tehát eddig pozitívak a tapsztalatok, szóval nem olyan rossz auto az a ford, főleg a 80ekm után széteső Passatokhoz vagy Hondákhoz képest.
Volvo is jó, nagyon jó turbomotorjai vannak, S80 meg luxukategória. Igazából nem tudom ezt a hibát mire vélni... A tulajnak volt poroltója, jól mondtad, próbálgatta is, de nem jött belőle az anyag. Gondolom elöregedett. Aztán ilyen nagy ipari poroltóval jött vissza.
Am, nálam sincs poroltó sajna, pedig tudom hogy ajánlatos hordani. De ebből tanulva én is veszek egyet, a hej nekem is megvan a pótkeréknél.Jah, a bevásárlókocsit toltam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
(Kolombusz)
veterán
válasz MPowerPH #3668 üzenetére
Nagyfaternak is van egy Sierrája, 2.3D, ő beletett már vagy 300 ezer km-t, előtte meg legalább ennyit beleraktak már. Nem a Fordokat szidtam, irtam, hogy nekünk volt/van, csak a Volvot nem kell túlmisztifikálni.
Amíg nem volt Ford tulajdonban, addig fasza autókat csináltak, azóta mennek lefelé.
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #3669 üzenetére
És akkor a Jaguar? Mert az is Ford... Csak azt nem értem, miben nyilvánul meg a Fordság a Volvoknál. Egy dolgot biztosan tudok. Az új dieselek már a Fordos példát követik, azért olyan jók.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
E-Maxx
tag
válasz (Kolombusz) #3664 üzenetére
Csak nehogy azt mond, hogy a nissan jobb mint a volvo, mert akkor röhögőgörcsöt fogok kapni.
Amúgy egyetértek, mióta ford tulajdonba kerültek, romlik a szinvonal, lsd. új XC60, C30, stb... de azért a nissannál még mindig jobbak.Kivéve Infinity, de az nem is nissan...ON:
A héten voltam kint anyacégnél münchenben, végig ott ültem, és főigivel mentem haza egyik nap.Na Ő tipikusan az az ember, hogy nem számít a pénz, de mindenből a legjobb legyen, (egyik zsebében iPhone, másikban Vertu, harmadikban HTC Diamond..) és meglepődtem egy picit az autóparkján.
Hatalmas BMW rajongó, olyannyira, hogy 7db is van belőle neki.Feleség egy "kis" 130-assal jár, Ő mindennap az új 7-essel, talán 750i ha minden igaz, de van neki 850i, X5, X6, E60 M5 és a kedvence állítása szerint egy ritka példány, egy AC Schnitzer E39 M5 full fehérben.De annyira fehér, hogy a motortérben minden fekete, de ahol a kocsiszekrény darabjai vannak, az már fehér, fehér 18"-os felnikkel, fehér szőnyeggel, fehér bőr, fehér műszerfal, fehér gombvilágítás, stb....
Sajnos kipróbálni nem tudtam, csak a 750i-t, hát a véleményem továbbra is változatlan, elölről nagyon ronda, de belül iszonyatos mértékű kényelem van benne....
Volt szerencsém már az új S osztályhoz is, méghozzá egy fullextráshoz, de ez simán túltesz rajta.
Szerelem első látásra - belülről.[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #3671 üzenetére
Jah, de nem a mostani Jaguarra gondoltam. Hanem mondjuk ott van az S-Type, a régebbi. Nagyon tuti kis auto volt.
Még azt nem írtátok le, mit jelent az, hogy romlik a színvonal. Mert azzal, hogy egy márka csinál a "szegényebb" rétegeknek is autot(C30), attól még nem lesz rosszabb Talán így akarnak több bevételhez jutni, hogy megcéloznak alacsonyabb rétegeket is. XC60 -al mi a baj? Szerintem nagyon jól néz ki, és van benne minden. A motorjai is elég kifinomultak.
A felső szektornak megvan az állandó piaca, oda nehéz bekerülni. Mercit, BMW -t, Audi -t, és a Lexus -t nehéz onnan kirobbantani, vagy beférkőzni közéjük.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem csodálom. Én is szeretném a Schnitzer E39 M5 -öt, főleg hogy jobban tetszik az E39 mint az E60. Nem ültem még az új S Klasse -ban, de sejtem nagyon kényelmes lehet. A 7 -es tudom az, azt már is ülőre vettem. Szóval kényelmesebb volt a 7 -es, mint a Merci? Ez érdekes... Régen mindig fordítva volt.
!Overdose!: Ez az igazság. Ismerős már a 2. Passatját koptatja 1 éven belül. Az elsőt amit vett, kicserélték, mert fél év alatt alig tudta használni a csóka, mert mindig minen elromlott. Ami most van, az se különb, van benne 30k km és csörög-zörög, központit cserélni kellett, és háromszor kellett automentőt hívnia. Hondara ugyan azt tudom mondani. Ismerős vett egyet 1 hónapja, egy 2.4 -es S-type vagy type-r vagy micsodát... Nah, mentek Miskolcra és megállt alatta. 89ekm van benne... Nah, számomra ha egy auto egyszer cserbenhagy az nem auto. 1 hete áll a szerelőnél, nem tudni mi volt a gond.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
!Overdose!
őstag
válasz MPowerPH #3675 üzenetére
A Passat-okkal egyet értek, de az a Type-S egy nagyon jó autó, csakhát gondolom az előző gazdája nem nagyon szerette elvégezni a kötelező szervízeket. Meghát ugye mindig ki lehet fogni egy macerás példányt, még Ferrariból is. Egy Honda után nem szabad általánosítani.
Más: Egyik ismerősöm kerem E30 318IS Mtech2-őt! Tudtok valamit?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
(Kolombusz)
veterán
válasz !Overdose! #3677 üzenetére
Ferrariból elég sokat, nem hiába született a mondás, hogy Ferrariból kettő kell, mert az egyik mindig a szerelőnél áll.
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3673 üzenetére
C30-XC60-new S60 stb mind-mind egy csepp volvo vonást sem tartalmaz.Mind olyan kerek, és olyannyira ford, hogy borzalmas.Akármelyikre nézel az említett 3-ból, hamarabb jut eszedbe egy focus, vagy egy mondeo, esetleg kuga, mint egy teszemtazt S70-S90....
De ez már nagyon OFF, ezt inkább volvo topikban...Régi verzióikban, E65 és az eggyel ezelőtti S merciben nem az volt mint most, bmw feszes, kényelmes, sportos volt, mercedes meg egy luxusszálloda nappalija.Sokkal jobban is tetszett kívül-belül a merci, mint az E65.Most viszont számomra megváltozott, az új bmw szerintem kényelmesebb, kívülről mondjuk rondább ismét, mint a merci, de belül jobb. És szerintem az új 7-es sokkal sportosabb is mint a régi, pedig inkább belül kényelem, de futómű, motor, váltó elég sportosra lett hangolva.Ha az E65-ből a ráncfellvarrt külsőt társítanák a belsejéhez, maga lenne az etalon. Számomra.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
orbano
félisten
válasz MPowerPH #3675 üzenetére
Akármilyen márka, egy egy hónapos, használtan vett, megbízható szervízben alaposan át nem nézetett autó nem autó. ez különösen igaz egy sportos autóra, amit szeret a gazdája taposni, de nem feltétlenül szereti karbantartani. bömbiből is lehet ilyen témtörténeteket mondani, a családomban is van olyan, ami 2x lett hengerfejes fél éven belül és hagyta ott a gazdáját az út szélén. a tulaj férjének ettől függetlenül egy nagyon jó kis bömöse van és nagyon elégedett vele.
A vér nem válik VAZZE!™
-
MPowerPH
félisten
A Honda gyári szervizbe lett hordva, vezetett szervizkönyves volt. Úgy lett átadva. Ismerősöm persze rugdalta rendesen, szerette kihuzatni, meg elég jó tempot autozott vele, bár szerintem elég lomha egy auto, pedig 190HP -s. Asszem mikor lerobbant, akkor 210 -ről kezdett lassulni a gép a pályán.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3683 üzenetére
igen mikor hallok ilyeneket hogy ujszerű értsd 3-5 éves 50-80e.t futott autok netán épp vadiuj sok sok millás otthagyja a tulaját akkor picit elmosslyodok és örülök az automnak.még ha 4henger is és 11et eszik és és mégha milliót se ér akkor is.mert nincs vele bosszúság.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3684 üzenetére
Nem kell messzire menjek, de elég sok magasabb körökben lévő emberkét ismerek, akiknek nem gond hogy az autó 10 vagy 30 misibe kerül, szóval elég sok új, bmw, merci, audi tulajt ismerek, és általuk hallottak alapján, egyértelműen a legjobb az audi, második a bmw, mercivel meg főleg az s-el, sok a baj.
Két embert is ismerek, egyik a közvetlen főnököm münchenben, aki újfajta s-el jár, egy 500-assal, vadi újonnan rendelte kivánsága szerint, azóta mióta megvan neki(2 év)legalább 3-szor halt le menet közben, tavaly nyáron autópályán olyan 150-nél egyszerűen leállt a motor, nem lehetett indítani, és az egész autót ki kellett cserélni, mert a motor mindent tönkretett(váltó,klíma,elektronika teljes egészében,vezérlés,légzsákrendszer,stb...), és ez egy 1.5 éves autótól, amiben 80.000km volt....
Én magamnak mercit nem vennék ezek közül az tuti...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
dragonfx
veterán
ez szép...én a helyében ha anyagilag megtehettem volna..az egészett otthagytam volna apicsbe..sajnos a fizika és morbid szabálya még mindig igaz...ami el tud romlani el is romlik...és minél bonyolultabbe ygs zerkezett annál nagyobb a meghibásodás esélye...ezért nem kell nekem túlextrázott ergo bonyolított auto.
Audi azért jobb mert bmw maffiább, sportosabb auto és sokan ez alapján döntenek, nekik diplomatikus kell.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3686 üzenetére
Úgy értettem, hogy audi a legjobb, bömi a második, hogy megbízhatósági szempontból.
Amúgy az új A6-os nagyon sok helyen a legmegbízhatóbb autó címet érdemelte ki, nesze neked japánok....# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Ezt csak alá tudom írni. Az Audi ilyen téren nagyon ott van, bár nekem még kinézetre is jobban bejön mint egy E60... A Merci meg valahol a mezőny végén kullog, egy S merci fenntartása több milla/év. És megint csak tapasztalat, apa munkatársának az E320CDI -je mindig a szervizben áll... Soha nincs vége a hibáknak.
dragonfx: azok az új TDi -k azért jó mocik. Jobbak mint a PDTDi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3690 üzenetére
Nah, most őszintén mondom. Ha egy új Audi A6 2.7T és egy E60 3.0 között kellene döntenem, lehet az Audit választanám. Mondjuk az álmom egy 335i, az tetszik a legjobban, M-packett -el.
De ezt már anno mondtam is, Bangle féle ötös nem tetszik, az új 3 -as viszont nagyon bejön.
És egy duplaturbo -s 3.0 -ás benzinesnél nem kell jobb.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3691 üzenetére
hát jah..ma láttam is egyet...M-packos gondolom futómű is az volt...hát úgy ugrált pattogott még külső szemmel is az útegyenetlenségeken....
A 3.0ás dícsért motor helyett inkább audi..szégyeld magad...274 lóerő....melleslega modelfrissis 3as limo is szép már nem csak a coupé.
135i rulezzz
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
-
Gyok2
aktív tag
Mert betiltottak a turbot, de lehet megint lesz.
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten