- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3848 üzenetére
Nah, hát a hűtőrács lamellák azok tényleg mozognak az X6 -oson. Én is meglepődtem ezen.
És annyit mondtak, hogy fékenergia visszanyerő rendszer is van benne, bár ez nem nagy újdonság. A mostani 3 -ashoz is lehet rendelni ilyen rendszert. Azt nem tudom ezen esetben hogy isműködik, de biztos a generátort szabadítja meg a munkája egy részétől.
De igen, a 2db akksiba tölti bizonyára.
De ez minden teljesen computer vezérelt, te semmit nem érzel belőle.Igen, teljesen más a karakterisztika. Dieselnél fontos, hogy a turbok sorba legyenek kötve, így kiküszöbölhető az egy turbos dieseleknél tapasztalható megtorpanás alacsony és magas fordulaton. Ott ahol meg kell, még több erőt ad, mivel mindkettő tolja.
Benzinesnél ugye ilyen gondok nincsenek, ott azért a párhuzamos megoldást alkalmazták.
Csávók tegnap jöttek le Mo.-ra a Balaton Szálló miatt. Nem az X6 -al jöttek, az kint van Moszkvában. Csávó vett egy hófeér E90 M3 -at. Sajnos még nem láttam, pedig nagyon kíváncsi lennék rá. Elvileg holnap én is megyek Zalaegerszegre, remlem még ott lesznek és megtudom pillázni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen