-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #22150 üzenetére
A nyomaték mindig öl, mindegy hideg/meleg.
Hardyt, kuplungot, motortartó bakot, váltótartó bakot, féltengelyt, mind öli...
Motort belül passz... ott emlékeim nem csalnak ahogy írod többet árt a magas fordulat meg a magas hőfok, csakhogy a turbó elég alacsony fordulatnál pörög, nyilván a turbónyomásod egekben, és emlékeim szerint olajhűtéses (ha nem akkor sry)
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chal
addikt
válasz CharlieDrop #22149 üzenetére
2005-ös (9 éves) 1-es BMW 10k EUR-ért? Nem vagyok otthon az 1-esekben, de az nekem viccesen soknak tűnne De legyen kicsit kevesebb, ahogy írtad, az is veszettül sok, figyelembe véve a többi típus árát.
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
Amúgy a 3-asok árazásában vagyok csak otthon sajna, de az alapján teljesen reális a 10k EUR egy 2010-es 120d-ért.
-
MPowerPH
félisten
Alt. hasznaltan megfordul az arazas, itten igy nez ki. 6er>3er>1er>5er>7er. Nagyjabol azonos motorral, es evjarattal.
7er luxusbombik ara brutalisan alacsony.
FET-MEN: Nem mind1, hogy 2010-es az auto, vagy 2006-os... 5er alapjaban veve teljesen folosleges meretekkel rendelkezik. Ezt belattam akkor, mikor olyat keresgeltem. Nagy csaladi auto, ket gyerekkel. De ha egyedul, maximum a paroddal vagy, akkor meg a 3-as is nagy, legyen az coupe vagy sedan. Az 1er meg pont eleg. Cserebe nem olyan elhizott, mint a tobbi, egy mar egy 20D-vel is repul. A 23D -t meg meg sem merem emliteni... Kisebb fogyasztas+jobb menetteljesitmeny.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Chal
addikt
válasz FET-MEN #22157 üzenetére
Akinek az kell. A cél szentesíti az eszközt (jó esetben) Pl városban boltba járni, meg 5km-et melóba, pláne olyan helyen ahol 3 kört mész minden esete, hogy le tudj parkolni, kézenfekvő egy kisautó. Ha valaki a BMW-re izgul, (és netán még csaj is, de ez nem fontos ) akkor pedig kézenfekvő az 1-es.
[ Szerkesztve ]
-
FET-MEN
veterán
Igen értem én ezt és jogos is. Személyes vélemény. Legyen eleje és hátullja egy autónak. Biztonság az első nálunk. Volt miből tanulni. Amikor a 19 éves csodaszép okos lány odalett a suzukiban..más hibájából ráadás. Oké rossz hasonlat volt az 1-es BMW-hez ez de érthető volt az utalásom szerintem
Iphone 7
-
pityeszka
őstag
Huha, van választék látom. Castrol lesz ebből szerintem. Pár ismerős is ajánlotta most, ki 5w-30, ki 40-et, de mindegyik Castrolt mondott. Pontosan mennyi is gurul bele ebbe a mociba?
BMW001: későbbiekben lehet igénybe veszem majd a szolgáltatást. Addig is köszönöm!
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
Xmodule
őstag
Most itt olvasom miket irtok. Én már második alkalommal vettem BMW olajat a kocsiba. Németböl szoktam rendelni a levoil.de oldalrol. Akkor azt mondjátok hogy ez az olaj nem jó egyáltalán??
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
MPowerPH
félisten
válasz Xmodule #22167 üzenetére
Csak a mendemondak miatt. Mivel nem lattunk egyetlen egy tesztet sem, ahol az olaj minoseget, viselkedeset, tartossagat vizsgaltak volna. Talan ez a teszt egy jo kiindulasi alap. Kerdes, mennyire hiheto.
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
Én Castrol Edge 5w30-at használok (330D), és soha nem fogyasztotta eddig az olajat (154k km). Előző olajcsere előtt vettem csak észre olajfoltot a motor alatt, de az csak a tömítőgyűrű miatt volt (kis rézkarika). Ha jól emlékszem rendeltem egyet külön, de mint kiderült, talán az olajszűrőhöz amúgy is járt.
-
Z0mbi
senior tag
Tyu micsoda fikazasa megy itt az 1er nek
Nem vagyok csaj (demeg mennyire nem) es 1er em van.
Vicces hogy most tobbet kapnek ertr mint amennyiert vettem.
Sedant soha nem vennek az akkori kombi bmwk kinezetre meg...jo eg. Inkabb egy 740es volvo.
Igen az uj 5os kombi szep de a McLaren P1 is az
Igy szinte egy dolog maradt ebben az arkategoriaban...az 1er.
Es jol esik mikor a szervizben azt monjak ijen jo allapotu e87 meg nem jart it... -
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #22178 üzenetére
Tibi egy kulon vilag volt...es meg az is. Mondjuk SOHA! nem volt BMW-je, tehat ez nem rank tartozik, ragodjanak rajta a Merci-Renault fanok. A baratjae volt... E39-en pl meg mindig tevekenykedik, csak mar nem a baratjae az a BMW, hanem az ove.(eredeti tulaj pedig a nevelofaterja egyebkent)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Chal
addikt
válasz CharlieDrop #22180 üzenetére
Én írtam annyit egy feltételrendszer végére (ami arról szólt, hogy ki vesz 1-est), szinte utolsó, zárójeles opcióként, hogy ha valaki csaj, akkor pláne jó választás, de azt is odaírtam hogy nyilván ez nem feltétel
Gondolom ezt vette magára a topictárs, és elnézést érte ha érzékenyen érintette, nem ez volt vele a célom
-
BeZol
őstag
válasz Nem3sys #22171 üzenetére
BMW001 linkelte már, egyébként nem műszerfalra gondoltam, hanem rendszámnak: BEZOL-1
Nagyon adná, csak a többi autós szerintem kevésbé tolerálná
Ha netán még mindig hiányod lenne, ide írtam még régebben egy cikket, amit fene tudja már mikor frissítettem egyszer, de előre figyelmeztetlek, hogy hosszú lett, és senkinek nem tetszett, csak a max. 2 bekezdéseseket díjazzák : [bömös] -
BeZol
őstag
[M3 cabrio]
Egyszer a távoli jövőben
Túl olcsón adják, tuti van valami komolyabb baja azon kívül, hogy sok kicsit írnak. -
Gézengúz
addikt
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #22188 üzenetére
link egy letölthető pdf-re?
-
MPowerPH
félisten
Tegnap eloszor meglepett az auto... Levillogott egy ipse a korforgo elott, mert savot valtottam. Gondoltam akkor gyere, mar ha kanyarban is tudsz tokos lenni. 5 fok, nedves aszfalt. Bezuztam a korforgoba, majd probaltam kicsi tulkormanyzottsagot elerni, hogy iven maradjon. Az auto nem igy gondolta, nem azt csinalta, amit en akartam. Hiaba nyomtam a gazt megfelelo kormanyszognel, tolta kifele az elejet, gazra alig-alig reagalt, bezzeg a DSC lampaja villogott buszen. Majdnem padka lett belole... Utoljara ilyet az A6-al ereztem, az piszkosul alulkormanyzott volt.
Eleg szerencsetlenul lett megoldva a dsc mukodese.
Ma ugyan ott, ugyan olyan tempoval csak kivancsisagbol megneztem, hogy mikeppen reagal, ha csak felig inaktivalom a rendszert, tehat egyszer roviden megnyomom. Mondanom sem kell, egybol tudta, hogy mi a dolga, szepen fordult a hatulja, tolta ki az elejet.
Kivancsi vagyok, milyen indittatasbol varazsoltak a DSC-bol egy neha veszelyes asszisztenst?![ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #22191 üzenetére
Igen, ez kb olyan, mint amikor jövök le autópályáról, és 60as tábla van, de 120szal veszem be a kanyart, és ahelyett, hogy enyhe faralással végigmenne a kanyaron, folyamatosan villog az elektronika és fékezgeti meg a hátulját, ezzel himbilimbizteti a kocsit, és veszélyessé teszi az egészet. Míg ha egyszer nyomok a DSC-re, akkor nincs ilyen probléma, és ha netán túl is menne a kocsi hátulja, beavatkozik egy bizonyos eset után. Tehát ha tökéletes faralgatásokat szeretnél, egy nyomás a DSC-re, ha pedig totálisan tudod uralni a kocsit és tudod, hogy úgysem hibázol és nem pördülnél meg, akkor tartsd hosszan nyomva, de ekkor szintén érhetnek meglepetések. Mióta egy kereszteződésben annyira kifaralt a hátulja, hogy majdnem a járdán folytattam a faralást tovább, azóta csak egyszer nyomok a DSC-re, mert kb. 45 foknál nem engedi jobban kimenni a hátulját.
Egyébként mindettől függetlenül elektronikát bekapcsolva hagyva is érhetnek faralások, ha netán vizes, jeges, havas az út, vagy ilyen csúszósabb aszfalt nyáron, ezekkel vigyázni kell, mert a simán megnyomott DSC-t is megviccelheti, mert lehet hogy megfogná a hátulját 45 fokon túl, de már képtelen.
Mivel egyikőnk sem profi autóversenyző/kaszkadőr, ezért a simán megnyomott DSC-vel félig azzá válhatunk Baki esetén pedig megfog az elektronika -
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #22193 üzenetére
Kicsit tobb kormanyfordulat, hirtelen kover gaz. Ebben az esetben ugye ki kellett volna tornie a faranak(ugy ahogy azt a felig inaktiv DSC-vel megtette). Helyette mintha ra sem leptem volna a gazra, nem reagalt. Masik eshetoseg, hogy tul nagy volt a belepise tempo...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #22197 üzenetére
Szerintem veszelyes, elveszi toleg a lehetoseget, hogy a kifele sodrodo autot visszarakd az ivre, igy megkockaztatva azt, hogy keresztbe lecsuszol az utrol.
Mikor Mogyorodon voltam vezetestechnikai oktatason, ez volt az egyik alap gyakorlat, ami kivitelezni kellett.Na persze ha tudod elore, hogy az auto igy fog reagalni, akkor lelepsz a gazrol meg idoben, es szepen magahoz ter. Csak ugye az ember egy BMW-ben nem pont erre szamit, all a gazon, mint en, de nem tortenik semmi, akkor pedig mar kell a fekkel is operalni, mert hirtelen keskeny lesz az ut.
No mind1, innentol ha ilyen lesz, elotte nyomok egyet a DSC-n.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
FET-MEN
veterán
válasz CharlieDrop #22199 üzenetére
Más világ az biztos. Főleg 200ló felett. Nem véletlen óvatoskodtam a géppel. A mozgása nagyon tetszik,lök, tolatásnál húz, gyorsításnál beleül. Viszont hóba fronthajtásút imádom. De driftelni nagyon jó lehet
Iphone 7
Új hozzászólás Aktív témák
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.