-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djmarko
tag
válasz CharlieDrop #22501 üzenetére
Azért vannak 1.6 alatti motorok amik az autósok 60%át megeszi Pl: 1.4T-jet bravom van....Bárkit letol az útról
-
DroneZ^
őstag
válasz KINKY_007 #22500 üzenetére
Egy 2000res évjáratú szivó benzint még rendbe tudsz tenni, míg egy zsírúj csúcstechnológiás sz4r tele TERVEZETT hibákkal összesz4rja magát gari idő letelte után és vége. Gazdasági totálkár. Az új autók öngyilkosra vannak tervezve a régiek még talán annyira nem, főleg a 2000-res évjáratnál régebbiek.
Másik, én nem matematikai esélyt szeretnék arra hogy előzőképes legyen az autó, hanem röpüljön ha nyomom neki és a közlekedésben résztvevők 80%-át pillanatok alatt magam mögé tudjam kényszeríteni. És itt nemfeltétlen a versenyzés a cél hanem az erőtartalék.[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #22501 üzenetére
Elvi lehetőségnek írtam, de 100 Le-t is lehet, mert annyival már majdnem megvan a 200-as sebesség és nem látom, hogy közúton sokan szágulgoznának annyival (autópályán sem, azért írtam a 98%-ot).
Az egy dolog, hogy elmebetegen kéne akkor hajtani, nem a kényelmes előzésre gondoltam.
Nem azt írtam, hogy versenypályán dobogós lenne a helyezés.
Felelősség (vagy felelőtlenség) kérdése, hogy mennyit használ ki az ember egy BMW tartalékaiból. Nem vétetlenül látni annyi sportos német prémiumot a gyorshajtók között.
DroneZ^:
Ott lassan mindent körbe kell cserélni, mert a mechanika, a gyári kopó, forgó alkatrészek is kiöregszenek. Az elektronika kevésbé kifinomult, ezért abban kevesebb a meghibásodási lehetőség, az igaz. A tervezett elavulás az inkább a városi legenda kategória maradjuk annyiban...
Egy közel 200 lóerős motorban bőven van tartalék, de a megálláshoz futómű, abroncs, fék is kell, nem kétfilléres móka.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
DroneZ^
őstag
válasz KINKY_007 #22504 üzenetére
A tervezett hiba abszolút nem városi legenda. A munkahelyemnek köszönhetően belelátok a gépjárműgyártás apró részleteibe és a saját szememmel látom hogy szándékosan sz*r anyagot választanak nagy és kis igénybevételü alkatrészekhez egyaránt. (BMW AUDI MERCEDES) Amikor kb 2 fillérrel lenne drágább megfelelő anyagból, csak ugye akkor senki sem venne alkatrészt. Márpedig az alkatrészbiznisz manapság sokkal nagyobb piac mint az új autók eladása. Pl: BMW e36 3mas széria. 2 utcára innen van egy 20 éves darab amire vigyáztak és pöcröff semmi hibája. Coupe M, széthajtották és mégis megy! Egyedül a csomagtartó ajtó alatt rohadt mert ott megreked a víz és nemtud távozni semerre, a párolgás meg lassú hűvös időben.
A városi legenda az az pl hogy az Alfa Romeo egy sz*r olasz autó és széthullik. Nagyrésze német alkatrészekből áll akárcsak egy VW, Delphi müanyagalkatrészek akárcsak egy Audiban. Legalábbis az enyémben. És egy 2000-res évjárat körüli német diesel megirigyelheti ezt az olasz motort. Az pedig teljes mértékben olasz és épp ez a jó benne Szóval nincsenek nagy csodák, csak jól sikerült szériák[ Szerkesztve ]
-
Stukker1987
senior tag
válasz DroneZ^ #22505 üzenetére
Nekem Alfa 159 volt(meg 145 és 146 is ) dízel motorral és teljesen egyetértek veled...városi legenda a javából.
Az Opel,Saab,Fiat,Alfa volt idő amikor a kasztnin kívül nagyrészt azonos volt.
Itt a példa hogy a JTD motor hány típusban járt...Itt azt kell látni egy termék piacra kerüléséig,hogy rengeteg kompromisszum köttetik a tervezésben/alapanyagválasztásban és a gyártástechnológia gazdaságosságában (még lehetne sorolni mire kész termékünk van ami haszonnal adható el) és akkor még nem beszéltünk a károsanyagkibocsátás miatt belépő kényszerű technikai változásokról.
Ennek a vége az,hogy a végére egy megbízhatatlanabb autónk leszEredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
DroneZ^
őstag
válasz Stukker1987 #22507 üzenetére
Ebben még pont nincs részecskeszűrő kicsit kormol de nem maiak a porlasztocsucsok. A gyari dieseltuning is okozhatja mert biztos tobb uzemanyagot kap mint a szeria
-
BeZol
őstag
Hát sok sikert az autóvásárláshoz, reméljük nem egy visszapörgetett, leélt, szervizeletlen darabot fogsz ki, amire már a 4. tulaj sem költött. Persze mindent rendbe lehet hozni, csak anyagilag nem mindegy, milyen állapotról... 10 évesnél idősebb autónál pedig már tényleg nagy rajongónak kell lenni, mert tuti lesz rá 1-2 év alatt legalább annyi költve, mint amennyit maga a kocsi ér, ami azért kellemetlen érzés.
Várom a folytatást, képeket és élménybeszámolót ne sajnáld, ha már megvan a tütü
Mielőtt vásárolsz, tényleg próbáld ki mindkét típust, legyen összehasonlítási alap! -
BeZol
őstag
Hazafele menet leelőztem egy 350z roadstert bp-ről kifele menet. Később beállt mögém, hogy megelőz, de visszaváltás nélkül sem tudott közelebb érni, sőőőt, picit még le is szakadt, röviden ennyit a szívó benzinesekről, mert később sem jött össze neki, pedig igyekezett.
Ami viszont említésre méltó, hogy mennyire nincsen roadpresence-e. Ha nem tudom, hogy nemrég lehagytam egy 350z-t, és valószínűleg ő ért be mögém, akkor azt hiszem, hogy egy kisteherautó az, mert kb. annak tűnt a lámpái alapján, hiszen sötét volt. Ez tök gáz szerintem, de egyben el is gondolkodtatott, hogy mennyire egyértelmű éjszaka, hogy most egy bmw, audi esetleg merci jön mögöttem, a többi pedig kb. egy kaptafa.
Nem hiába nem mennek le más autók elől
Még mielőtt megköveznétek, hogy béna vagyok, hogy kisteherautónak hittem a nissant, akkor ha én mint "minden autót felismerő" nem tudtam egyértelműen sem beazonosítani, akkor a hétköznapi autós végképp le fogja tojni, max. az alacsonyabban fekvő lámpák lehetnek érdekesek, de az sem igazán...
Azért a bmw lámpák ott vannak a szeren Csak úgy húzódik le szépen mindenki sorjában, kivéve a köcsögök persze, de arra ott az erőtartalék -
Shadowbull
addikt
-
DroneZ^
őstag
válasz Shadowbull #22520 üzenetére
Lehet hogy te kocsmában szerzed a hatalmas önbizalmad (a stílusod odaillő ), de én autóiparba gyáró cégnél dolgozom minden nap. Itt tervezik és gyártjuk is le az alkatrészeket. Még éves szinten össze is tudjuk hasonlítani az alkatrészek minőségét, terhelhetőségét a korábbi tipusokhoz képest. A minőség messze nem az elégséges, pedig kivitelezhető lenne úgy hogy haszon is maradjon rajta. (német gyártókról beszélek végig) De nem ez a cél!
Az hogy bunkó és témán kívül vagy az csakis téged minősít, viszont senkit sem érdekel! Azért köszönöm hogy bemutatkoztál, nem kellett volna
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz DroneZ^ #22521 üzenetére
egyszeruen bosszanto ezt a sok marhasagot allandoan, lassan minden oldalon olvasni olyanoktol, akik eletukben nem terveztek meg semmit, plane nem autoiparban.
Programozott tonkremenetel nem letezik, plane nem az autoiparban, nincs is ilyen torekves, es nem is lehet megcsinalni.
Az autoipar tervezett minimalis elettartamokkal dolgozik, es nem tervezett maximalissal. Nyilvan erteni kene hogy mi a kulonbseg.
A "garanciaido utan tonkremegy" pedig soha nem volt mas mint egy varosi legenda hulyeknek.
Amugy megis honnan tudnad TE hogy mi a cel a tervezesnel?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
DroneZ^
őstag
válasz Shadowbull #22522 üzenetére
Egy tervezővel beszélsz zsenikém Igaz én mást, de a szomszéd szobában a kollégák pont azt és úgy tervezik amit te városi legendának nevezel. Ha kérdésed van bármikor fordulhatsz hozzánk, nemfélek egy esetleges szócsatától sem, csak ne itt interneten arcoskodj kérlek. Hidd el, az autóiparban minden a pénzről szól. Kinek érné meg olyan autót gyártani ami nem romlik el, illetve minimális szervizköltsége van?! Ha új autót egyből nem is, de alkatrészt biztosan fognak venni. Különben megáll az autó. Az újabbak le is tiltják magukat és utcadíszként használhatod őket amíg elnem viteted a szervízbe. Vagy összemókoltathatod egy magyar kisszervizzel olcsón. (Nemkell szintén messzire menni, főnök BMW-je).
"Az autoipar tervezett minimalis elettartamokkal dolgozik" - Ezt érthetjük garanciaidőnek, mivel mindenképpen kikell bírnia az autónak hogy nelegyen deficites az üzlet. Sajnos sok esetben még ez sem jön össze.
Maximális élettartamra senki sem gondol, hiszen nem érdeke a gyártónak hogy te jól járj.
-
Shadowbull
addikt
válasz DroneZ^ #22524 üzenetére
"Egy tervezővel beszélsz zsenikém"
Ugyan mar. Fogalmad sincs az egeszrol.
" pont azt és úgy tervezik amit te városi legendának nevezel"
Menj mar at kerlek es kerdezd meg hogy mi a tervezesi cel, mi van nekik kiadva, ha nemet autoiparban dolgoznak akkor kerdezd meg mi szerepel a lastenheftben? maximalis vagy minimalis elettartam?
De ne menj at, megmondom mi szerepel benne: egy elvart minimalis elettartam* egy adott terhelesi profil mellett.
Ha tervezett avultatas lenne akkor egy elvart maximalis elettartam lenne benne."Ezt érthetjük garanciaidőnek, mivel mindenképpen kikell bírnia az autónak hogy nelegyen deficites az üzlet. Sajnos sok esetben még ez sem jön össze."
Nem, ennek ehhez semmi koze nincs.
"Maximális élettartamra senki sem gondol, hiszen nem érdeke a gyártónak hogy te jól járj. "
Mondom en hogy lovesed sincs. HA programozott tonkremenetel lenne a cel, AKKOR maximalis elettartamra terveznenek, de nem ezt teszik.
* ezt elmagyarazom, mert lathatoan sikhulye vagy hozza: az elvart minimalis elettartam azt jelenti, hogy az alkatreszek egy jelentos reszenek (mondjuk 50ppm mellett) az adott elore definialt terhelest legalabb ennyi ideig (futott kilometer, uzemora, ciklus, stb) meghibasodas nelkul birnia kell.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
DroneZ^
őstag
válasz Shadowbull #22525 üzenetére
A tervezési cél a gyártótól jön hozzánk. Ha az az igény hogy sz*r legyen, akkor olyan lesz. De ezt neked kéne jobban tudni nem?! De akkor miért hullik szét egy 100e KM-t futott kimondottan drága BMW? Rossz anyagból készülnek az alkatrészek és túlvannak bonyolítva a szerkezetek. Ahelyett hogy a munkahelyeden eltanult hangzatos szavakat itt gyakorolnád (amire egy papagáj is képes), javíthatnál az elvárt minimális élettartamon. Ja, gondolom nem tudsz, mert nincs befolyásod hozzá. Csak egy tervező droid vagy akinek megmondják mit tervezzen. Viszont ha nem így van, és tényleg értesz hozzá én kérek elnézést! Viszont akkor van még mit fejlődni, mert csak pár évig működnek korrektül az autóitok! Ja.. hogy eddig tartott volna az elvárt minimális élettartam... Akkor nem ott tartunk megint hogy szándékosan sz*r ?! Ki lehet magyarázni, csak erre már tényleg nem érek rá!
-
rabtibus
tag
... és a vita csak folyt ... és folyt ... és folyt tovább ...
-
Shadowbull
addikt
válasz DroneZ^ #22526 üzenetére
Soha nem jon olyan igeny, hogy szar legyen, olyan igeny sem jon hogy biztosan romoljon el. Ha tervezo lennel ami nem vagy akkor tudnad hogy egy alkatresz tervezesenel kismillio, gyakran egymasnak ellentmondo szempontot kell figyelembe venni, koltsegek, suly, csatalkozo alkatreszek, terheles, korroziovedelem, szerelhetoseg, javithatosag, gyarthatosag, e meg sorolhatnam napestig.
Ezeket a szempontokat minden alkatresznel sulyozzak valahogy, es ebbol jon ki a vegeredmeny. SOHA nem elvaras az hogy valami szar legyen, sot az elvaras mindig az hogy az a valami az adott keretek kozott a leheto legjobb legyen.
Az autoink remekul mokodnek nagyon sokaig, csak eppen a kedves tulajok a sokadik adas-vetel utan basznak rendesen karbantartani, aztan eladas elott meg szepen visszatekerik az orat, aztan amikor a 4. tulaj alatt szethullik a gep megy az okoskodas hogy hat 130e kilometernel miert esett szet, csak valojaban 400e volt benne, es 100e utan szakszervizet meg rendes olajcseret sem latott.
Hogy vannak meghibasodasok: igen, vannak. Ez a tomeggyartas elkerulhetetlen velejaroja, az aranyok a lenyegesek, es messze nem olyan sotet a kep ahogy te ezt itt lefestetted.
Hogy nekem mire van befolyasom meg mire nincs arrol fogalmad sincsen, ertelmet nem latom az altalad bemutatott faszlengetesnek, plane hogy kamuztal is egy jo nagyot.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
DroneZ^
őstag
válasz rabtibus #22527 üzenetére
Amikor már tényleg nem tudtam, mit gondoljak az ügyről, böngészni kezdtem a BMW-alkatrészek adatbázisát. Itt nem csak a VIN, vagyis az alvázszám alapján lehet keresni, hamar kiderül az is, mit változtattak csendben a németek egy-egy konstrukción az elmúlt években. Az M5-ösbe és M6-osba szerelt S85-ös motort 2005 szeptemberétől áttervezett olajszivattyúval készítették, melyhez új csőrendszer is tartozik. Mit gondolnak, mikor gyártották ezt a BMW M6-ot?
Biztos ez a kis mókamester tervezte a régi M6-ost aztán rájött a saját hibájára
Szerk: Ja és kamuztam is egy jó nagyot. Figyeljétek a gyerek már ismer engem! Igen ha figyelembe vennéd az összes szempontot akkor rájöhettél volna,18 millió forintból kikéne jöjjön egy olyan hűtőrács mondjuk ami nem porlad szét a kezemben. Lehet elnézted az anyagot barátom, nem papírból kellett volna legyártatni
A vitát lezárnám, mert értelmetlen. Mindenki higyjen amit akar, én egy régebbi BMW-nek adok esélyt és kész
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz DroneZ^ #22529 üzenetére
ez a cikk is tele van baromsagokkal, de csak linkelgess tovabb ilyen hulyesegeket nyugodtan.
"Ja és kamuztam is egy jó nagyot"
Bizony am. Ugyanis loszart vagy te tervezo, az irasaid alapjan azt saccolnam hogy meg felsofoku muszaki vegzettseged sincs, vagy ha megis, akkor valami himihumi helyen szerezted.
A legalapvetobb szakmai kerdesekkel sem vagy tisztaban, ez teljesen nyilvanvalo az irasaid alapjan.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Casanova*
veterán
válasz DroneZ^ #22529 üzenetére
ez a cikk szégyen,nagyon túlzás. ,, József: soha többé nem akarok BMW-t,, a Jóska egy idióta. széthajtott BMW-t fogott ki vagy tényleg nem ért hozzá,nem tud vezetni. más hozzáértő BMW tulaj csak dícsérni tudja,legtöbben mondják,hogy, ,csakis BMW-t!,,
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
DroneZ^
őstag
válasz Shadowbull #22530 üzenetére
Bocsánat mindenttudó főnökúr. Nem tudtam hogy te vagy az egyetlen okos ember a földön. Majd szólok az embereknek ha kérdésük van, hozzád forduljanak mert mindenki más hazudik! Az aláírásod is a szakma iránti alázatot és a szerénységedet mutatja Nem saccolni kell barátom, ez nem a munkahelyed Na jó, erre tényleg nem érek rá, dolgozom, nekem legalább van munkahelyem
Casanova*: A szériahiba nem hiba? Ha nem hiba, miért változtattak pont ezen alkatrészeken? Én is szeretem a BMW-t, de voltak és lesznek is rossz autóik
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz DroneZ^ #22529 üzenetére
Remélem a blogposztban SB hozzászólásait is elolvastad.
Mellesleg annyit, és nem nevezve meg senkit sem, de mikor a jómagyar szerelő nekiáll egy e60 fékcserének, és mikor a fékmunkahenger nem enged, mert nem közölte a géppel, hogy most akkor márpedig fékcsere vagyon, nekiáll pajszerrel feszíteni az egészet....
a többit a fantáziátokra bízom...
peace
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz DroneZ^ #22532 üzenetére
annyira tipikus peldanya van a netes okoskodoknak. Idejossz osztani az eszt, aztan amikor megcafolnak elkezdesz hoborogni.
Ha mar az alairasomnal tartasz: az speciel nem ennek a topiknak szol, hanem egy masiknak.
Ha erdekel a valosag az S85-tel kapcsolatban, akkor olvasd vegig a cikkhez tartozo kommenteket, ott mar lereagaltam.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
DroneZ^
őstag
válasz Shadowbull #22536 üzenetére
Az a baj, hogy annyit okoskodott ott is egy Shadowbull nevű felhasználó, hogy a sok hozzászólása között nem találom a szakmailag értékelhető véleményt. Érdekelne de a 10. hőbörgésed után feladtam a keresést pedig tényleg kiváncsi voltam rá. Nembeszélve arról hogy te támadtál le engem rögtön az elején. Minősítettél, pedig még mindig nemismersz. Én ezt csak azután tettem meg, miután képtelen voltál leállni a személyeskedéssel, mert veled ellentétben feltételezem, hogy nálam létezhet okosabb ember. Köszönöm hogy megismerhettelek!
-
Shadowbull
addikt
válasz DroneZ^ #22538 üzenetére
tudod azert nem erdemes igy egetned magad, mert a kozonseg aki olvassa a topikot, nagyon egyszeruen ellenorizni tudja hogy igaz-e amit rtal, csak kattint kettot es a keresoben rakeres a nickemre, es latni fogja hogy mit is irtam a cikkre.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz DroneZ^ #22538 üzenetére
Én írtam, hogy városi legenda, mert nekem is csípi a szemem a hülyeség. Ha lenne tervezett elavulás, mert tudnának olyat csinálni, akkor kivétel nélkül mindegyik BMW-nek tönkre kellene menni legkésőbb 5 éves korában. Ugye te a garanciaidőt céloztad meg, mert azért azt még te sem állítod, hogy garidőben saját maguk után akarnak költeni...
Nem tudom, hogy te hol dolgozol, gondolom valami műanyag fröccsöntőben, onnan elég nehéz átlátni egy személygépkocsi összes tervezési szempontját. Nem is egy ember csinálja, hanem mérnökcsapatok dolgoznak a részein.
Ha egy filléres eszközön múlik a megbízhatóság, és te ismered azt, vedd meg szar, használhatatlan autót és költsd rá a filléred és örök időkre kiszolgál...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #22539 üzenetére
BTW én kíváncsi lennék, hogy elmondaná ő is, miért gondolja, hogy direkt-e a tervezett avulás, hogy évről évre gyengébbek az anyagok.
(Lásd láncszakadás N47-nél...)
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #22541 üzenetére
nade nem gyengebbek, hanem pont ellenkezoleg. az egyre nagyobb fajlagos teljesitmenyek miatt egyre dragabb es erosebb anyagokat kell hasznalni.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
DroneZ^
őstag
válasz KINKY_007 #22540 üzenetére
Normális az hogy egy 5 éves vagy idősebb autónál havi rendszerességgel kidöglik egy alkatrész, vagy előjön valami nyomorult meghibásodás?! Nem az alkatrészbe tervezték a hibát és nem évről évre gyengülnek az anyagok. Ne fárasszatok. Csak arra próbáltam rávilágítani hogy egy újabb autóra is ugyanúgy rákell költened a gatyádat, csak még drágábbak is az alkatrészek hozzá. X idő után meg se mernék tartani egy új autót, pláne nem dieselt mert jönnek elő a disznóságok. Miért vállal a pl KIA 2x annyi garanciaidőt? Ez csak jelent valamit.. Nekik még így is megéri valamiért..
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz DroneZ^ #22543 üzenetére
"ormális az hogy egy 5 éves vagy idősebb autónál havi rendszerességgel kidöglik egy alkatrész, vagy előjön valami nyomorult meghibásodás?! "
Ha ez igy lenne, az osszes hasznalt BMWt birtoklo ember kollektiven lone fobe magat. De szerencsere nem igy van.
Amelyik autonal igy van azt 25x visszatekertek, nem tartottak karban, stb.
Kis adalek: ismerosom keresett hasznalt 320d-t, az altala megnezett OSSZES auto bizonyithatoan vissza volt tekerve, volt olyan amelyiket 130-cal arultak, kozben meg 5 eve jart utoljara szakszervizben 220e kilometerrel...
Ezektol a kocsiktol mit varsz?
"Miért vállal a pl KIA 2x annyi garanciaidőt? "
Mert megeri neki marketingszempontokbol. egyebkent meg erdemes megnezni naluk az aprobetus reszt is.
egyebkent meg komolyan azon csodalkozol hogy egy oreg auto magas futasteljesitmennyel elromlik? Hogy valamit cserelni kell benne?
Te nagyon naiv lehetsz es sok csalodas erhet az eletben.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
DroneZ^
őstag
válasz Shadowbull #22544 üzenetére
Tehát azt mondod hogy vagy új autót veszek, vagy mindenképp átvernek. Ebben igazat is adok, mert tudom mi folyik itt.. Csak nem mindenkinek van pénze új autót vásárolni. Havi 100e ráköltéssel egy tényleg megkímélt autó műszakilag nagyjából betud állni. Erre még talán volna is pénz, de egy zsírúj bömbi.... felejtős mert ahhoz sajnos csóró vagyok. Viszont nincs sok választási lehetőség, ha kevésbé vernek át akkor már jól jártam.
-
MPowerPH
félisten
válasz DroneZ^ #22543 üzenetére
Ohm... Akkor nalam a 6, majdnem 7 eves, gyarilag is hegyezett diesel autonak mostanra esedekes a szetesese?
Vannak idegesito dolgok, persze... Neha meg a mar gyarilag attervezett, javitott alkatreszek is pont ugyan olyan sz@rok(lasd intercooler cso, fel eves de mar ereszti az olajat, egyszeruen nem tudom, mi olyan nehez egy rendes tomites megtervezesen. Raadasban kulon nem kapni a filleres sealt, csak a meregdraga csovel egyutt), de azert ez a tervezett elavulas eleg bullshit. Mindenhol vannak problemak, ez normalis. A regi autokrol pedig mint mondtam, tudnek meselni e39 viszonyban, jelenleg mi es mennyibe kerul hozza. Mert azok bizony lassacskan szepen szethullanak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #22542 üzenetére
bocs, az irónia tábla lent maradt....
én tudom miről beszélsz, konkurenciánál dolgozik mérnök ismerősöm, aki tőled függetlenül is ugyanazokat mondja, mint te
Azért lennék kíváncsi, hogy a srác mivel tudja alátámasztani az állításait...
amúgy hazamegyek és elásom a 11 éves e46-m...
visszatekerési témához
BMW-nél utána lehet járni az előéletnek valahogy?[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chal
addikt
válasz Shadowbull #22544 üzenetére
"Kis adalek: ismerosom keresett hasznalt 320d-t, az altala megnezett OSSZES auto bizonyithatoan vissza volt tekerve, volt olyan amelyiket 130-cal arultak, kozben meg 5 eve jart utoljara szakszervizben 220e kilometerrel…"
Ezt meg tudom erősíteni, nálam kb. 25-ból 25 kamu/tekert volt (december óta keresgélek). Legdurvább hit-em: 138e km helyett 330e km valós.
-
Chal
addikt
válasz DroneZ^ #22545 üzenetére
Szerintem nem mondott ilyet, ahogy én sem mondok ennyi csalódás után. Lehet találni olyat, aminél valódiak a számok, meg a papírok, csak egy prémium dízel esetén (elnézést a szóhasználatért) gecinehéz, főleg magyarországon.
A probléma tényleg abból adódik, hogy a legtöbb ember tudja, hogy sokan tekernek, de azt nagyon kevesen tudják hogy közel 9x%-os az arány. Ezért aztán ha talál egy szépen kiglancolt "szívemcsücskének" látszó példányt, megfelelő mesével és színészekkel (igen, némelyik kereskedő elmehetne profi színjátszókörbe is, de már a magánszemélyek is simán), benyalja, utána meg jön hogy szarabéemvé szarazaudio szaramerci.
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #22547 üzenetére
"tőled függetlenül is ugyanazokat mondja, mint te "
Na akkor o tuti nem kamuzza hogy mernok
VIN alapjan bele lehet kukkantani a rendszerbe, hogy mit rogzitettek rola, hogy ezt a szakszerviz megteszi-e neked nem tudom, de illene.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Marvel Snap
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Tőzsde és gazdaság
- Hálózati / IP kamera
- Apple iPhone 11 - népalma
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.