-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz MPowerPH #23336 üzenetére
dizelt teljesen felesleges egyhelyben jaratni, mert messze nincsennek akkora homersekletek mint a benzinesnel. Ami talan arthatna, de az sem biztos, hogy ha mesz padlogazon fel orat autopalyan, majd kivagtatsz a parkoloba, padlofekkel megallsz es azonnal leallitod a motort.
De ez teljesen irrealis, ha mar a parkolo megkozelitesekor visszaveszel a terhelesbol, mire megallsz le is hul a turbo. A dizeleknel nem is raknak elektromos keringeto szivattyut (altalaban) mert felesleges.
Az autod meg azert tilt le, mert valamilyen parameter tullepi a hatarerteket a tuningnak koszonhetoen, valoszinuleg homerseklet vagy turbonyomas, vagy railnyomas. Csinald csak sokszor, aztan ki is fog fekudni a motor ahogy kell. Ha most azt irnam hogy en megmondtam elore, akkor az nem lenne tul elegans.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #23352 üzenetére
"Az autod meg azert tilt le, mert valamilyen parameter tullepi a hatarerteket a tuningnak koszonhetoen, valoszinuleg homerseklet vagy turbonyomas, vagy railnyomas. Csinald csak sokszor, aztan ki is fog fekudni a motor ahogy kell. Ha most azt irnam hogy en megmondtam elore, akkor az nem lenne tul elegans."
Nem igy van. Az auto az elso tesztpados meresen sem viselkedett megfeleloen. A korrigalt normateljesitmeny teljesitmeny 272 lo lett, a nyomatek pedig 548NM. (gyari 286Le, 580NM) Ez mar magaban nem normalis. Puszban a nyomatekcsucs tul magasan volt, es maga a gorbe is sokkal kesobb kezdett emelkedni, mint ahogy gyarilag lennie kellene. Direktbe megmutatta a tobbi 35D elso mereseit, es azzal lett osszhasonlitva.
Ugyan azt a programot kapta, amit a tobbi 35D, csak a legkisebb teljesitmennyel. Azokkal minden ok, pedig 350Le, es felette voltak. Sot, itt a faszi az 535D-vel mar 386 Le-nel jar(annyival kezdte amennyivel en, 5 eve, azota ment vele 80k milest, es az auto koszoni jol van), igaz DPF nelkul, es nincs hiba. Olyan nincs, hogy az osszesnel hibamentesen megy a remapp, csak nalam nem. Itt van valami gebasz, es nem a turbo, mert be lett vizsgalva mindegyik.
Csavo mar akkor mondta a korbelnel, hogy ismeros a gond, mert volt nala egy X6 35D is(15000km-el), aminek szinten hasonlo tunetei voltak, es a remap utan szinten mindig letiltott az auto. Sajnos azota nem kapott visszajelzest, igy csak az lett vilagos, hogy maganak a chipnek semmi koze a hibahoz, az autoban kell keresni a megoldast.Azota megvitattam ezt az e90post -on is, ahol a 35D-k nagy resze remappolt. Senkinel nem jelentkezett ez a hiba, igy meg csak hozza sem tudtak szolni, hogy mi lehet.
Egyebkent nyugodt vagyok, tavaly hazaertem vele, pedig nem volt kimelve, kibirta Skociat is ketszer, es most is jol van. Nem az a problema, amit Te allitasz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Geller72 #23354 üzenetére
Nem, nem probaltunk, mert a hiba utana jott ki. A poen, hogy nincs hibakod. Menet kozben kell majd lediagolni, hogy mi tortenik akkor, mikor letilt. Amint hazaerek, viszem is a muhelybe.
Pluszban filoztam, hogy beviszem az autot a feriker-be is, az uj turbora felrerakott penzem meg megvan, abbol meg kijon 2db felujitott, mar ha szukseges.Don't Tread On Me
-
Geller72
veterán
válasz MPowerPH #23355 üzenetére
Épp azt akartam mondani, hogy menet közben fel kell rakni diagra. Ott csak kell dobnia valamit. Az, hogy nem dob hibaüzit, nem jelent semmit. Ha az adott tartalom ezt írja elő, akkor így fog működni. Valami keresztbe kever neki, ez tuti. Amúgy a gar miatt én visszavinném ahhoz, aki csinálta. Neki már csak becsületből is ki kellene logikázni, mi a gáz. Másik tartalom, etc. Milyen turbónyomás lehet tiltás körül? Ezt sem néztétek akkor gondolom. Jobb, ha notival az ölben ránéztek. Nem lehet nagy gáz. Ha a diag nem dob semmit (kétlem, hogy abból már ne lehetne kiszűrni, mi a bibi) akkor visszaraknék egy orig tartalmat és megnézném azzal. Ha azzal is szar, na akkor van a bibi.
Hmm.. a rail nyomásszabályzószelep-hiba esetén vajon van hibakódod?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Geller72 #23356 üzenetére
Az a baj, hogy alap allapotban sem stimmelt valami. Ra lesz nezve, ahogy kell, bizok a sracban, akihez viszem.
Raadasul a Korbeles az enyemre autora szabott remappot csinalt, vagy 4-szer megjaratta dynon, mire kesz lett vele.Egyebkent tudja a chippes, hogy baj van. Azt mondta, probaljam meg eloszor megnezetni az autot. Itt nem volt ilyenre lehetoseg, markaszervizek ilyenhez gyokerek. Specialistat meg nem ismerek kint, aki ezt meg tudna csinalni. Ezert kellett varnom 1 evet. Ha mas nem, akkor vissza minden, vagy modositja a beallitast.(bar erot nem akarok vesziteni)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Oracle
senior tag
válasz Shadowbull #23358 üzenetére
Szia!
Mivel te kened vágod a bmw-ket hátha tudsz választ adni egy bosszantó hibára ha hiba egyáltalán. 2003/9 e46 320d tuuuring, mennyire normális dolog az hogy állandóan fűti a visszapillantó tükröket? Más bmw-s fórumon állítják hogy ez ilyen, elkerülve a párásodást nagy hőmérséklet különbség esetén pl zápor stb, de pont az állandó fűtés miatt barnulnak be a tükörlapok. Rászokták kötni a hátsóablakfűtésre, és ha ez tényleg ilyen én is így fogok tenni, de hátha csak valami érzékelő a ludas. Ne fűtse már +30 fokban
-
sasa134
addikt
sziasztok, van itt a fórumon esetleg X1 tulaj?
Avanti Roma
-
DroneZ^
őstag
Ebben a tipusban BMW 750i (4.8L V8, N62B48) van turbó? Nem engem érdekel
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #23358 üzenetére
Elkanyarodsz a tematol ismetelten... A hiba oka a lenyeg, ami mar jelen volt elotte is az autoban, amit maga a remap elohozott. Lehet a nelkul, es a pados meres nelkul az eletben nem tudom meg, hogy valami rossz.
Szerencsere ugy nez ki nincs igazad, mert egy rakat agyonhuzott 35D jarkal az utakon, mindenfele problema nelkul evek ota. Nem volt se dugattyu olvadas(ugye ezt viccnek szantad?), se turbo halal. Ha talalsz egyetlen egy panaszt is, ami a remap utan, es abbol kovetkezoleg szuletett, akkor ugyes vagy. Mivel sem az amcsi, sem az angol, sem a magyar forumon nincs ilyen bejegyzes a remappos topikokban.(ide ertve a 30D-ket is...)A BMW-s gyari szervizes pedig kirohogott, mikor bevittem neki a 2db pados meres eredmenyet. Azt kerdezte, van e hibakod? Mondtam nincs(en is megtudom nezni, elotte neztem...). A valasz az volt, hogy akkor jo az auto. LOL.... Amikor megemlitettem neki, hogy talan be kellene ulni, es menet kozben nezni, mi tortenik, annyit mondott, hogy ilyet ok nem csinalnak. BMW szervizrol beszelunk.... De nem lepodok meg. Az urge se hobortbol jarkal korbe, es veri szet az autojat ujra es ujra. Na meg nem egy ket sztori van fent a neten az elegtelen teljesitmenyrol, amire a markaszerviz szettarja a kezet.
Pont ez miatt ingtam meg egy csoppet, mert konszernes, foleg Audi specialista van itt mellettunk, aki talan Angliaban a legjobb, es agyon van dicserve. Mivel nem talalok rendes BMW-st kint, a gyari szervizek hasznalhatatlanok es dragak, markat kell valtani.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Shadowbull
addikt
válasz MPowerPH #23364 üzenetére
Ha azt gondolod, hogy a gyari teljesitmenyt es nyomatekot buntetlenul lehet emelni akkor nagyon naiv vagy, es gyakorlatilag beszoptad a tunerek kamu dumajat. Lattam nem is egy szetolvadt dugattyus dizelt, ment a tulaj a szakszervizbe artatlan keppel hogy nem tudja mi lehetett a gond, aztan meg kiderult hogy csippelve volt, megemeltek a railnyomast hogy tobb naftat tudjanak benyomni, az injektor nem birta...
Ez a tunerek nagy tudomanya, adjunk neki kakaot, railnyomas, turbonyomas, aztan szevasz.
De tenyleg szurkolok hogy a tieddel ne legyen ilyen gond.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #23365 üzenetére
Úr isten.....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
KINKY_007
aktív tag
Nevetséges, amit összehordotok itt a fórumban megint.
UK-ban olyan hagyománya van az autósportnak, mint nagyon kevés helyen a világon, valószínűleg nincs ott olyan ember, aki ért az autókhoz.
Egy motortervező mérnöknek meg be kell ugatni laikusként, hogy ő nem tudja, hogyan működik az amivel nap, mint nap dolgozik...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz Geller72 #23369 üzenetére
En Londontol tobb mint 300-ra lakok. Otthon elvileg van, illetve majd most kiderul. Akihez jartam, sajnos elhunyt. Ellenben akivel dolgozott, az tovabb vitte a boltot. O tole tanult mindent, igy remenykedek.
KINKY_007: Te itt elsz a kornyeken, hogy ekkora meggyozodessel allitod?
Egyebkent menj fel az UK-s E90 forumra, kerdezz ra, meg fogsz lepodni. Milton Keyness a legkozelebbi olyan szaki, aki ilyen szinten foglalkozik BMW-kel. Itt a varosban is van egy, de az kontar, nagyon nem ajanlott, es dragabb az orabere, mint a markaszerviznek.
Nekem pedig ott kell hagynom az autot, es nem kivanok megtenni majd 1000km-et egy szerviz miatt. Se idom ra, se energiam.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #23373 üzenetére
Nem is azt mondtam, hogy minden sarkon értenek hozzá, sőt előfordul, hogy a környékeden tényleg csak kontárok laknak. Tágabb értelemben mondtam, hogy vannak szakik (komoly tudással, komoly pénzekért), nem vételenül adják olyan olcsón gondolom a régebbi autókat arra felé (a biztosításon kívül)...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
kpal
veterán
Egy ilyen régi E60 -ba hogyan lehetett beszerelni [link] az újabb 2010 -es utolsó széria idrive cuccát ? Sokba lehet ezt megcsinálni ?
-
Stukker1987
senior tag
CCC to CiC-re gondolsz?
Kell hozzá a "fejegység",kijelző,idrive controller,némi kábelezés,néhány elem cseréje műszerfalon,aktiváló kód és némi programozás.
Itt biztos áruház ára.
Minden ettől jóval eltérő ár esetében alaposan utána kell járni,hogy aktiválható-e a cucc...
Nem tudom a bontottakat hogyan kell beüzemelni(kell-e azokhoz megint akt kód vagy nem...)Engem is érdekelt a téma,de az új árát nem éri meg,a bontottól meg félek...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
kpal
veterán
válasz Stukker1987 #23377 üzenetére
Szerintem az , de csak kíváncsiságból kérdeztem ,mert meglepődtem ,ilyet sose láttam még . Na ez az hogy drága , de így meg venni az autót nem rossz. Sokkal frissebbnek hat.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #23377 üzenetére
hjah, kb. hasonló cipőben járok e46-al
Jó lenne, ha lenne vmi mód zenehallgatásra, most kazettás fejegység van.
Próbáltam utolsó szériás CD-t keresni ami tud mp3-at de alig találni/horror áron van. Vmi utángyártott izét betenni meg olyan ronda + azt is kormányról akarom vezérelni az megint nem olcsó...
még jó, hogy itt nixt iDriveNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Stukker1987
senior tag
válasz CharlieDrop #23379 üzenetére
Dension kompatibilitási listában nézd meg mit ajánlanak a te autódhoz.
Lehet hogy E46-hoz olcsóbb megoldásaik is vannak...kpal:
Most hogy nézegetem pár trükk van rá,hogy pár szoftveres lépést meg lehessen úszni,de kérdés mennyire lesz utána minden funkció megmarad-e..
Érdekelne engem is a téma,de előbb vennék M-packetet,mint ezt..[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
kpal
veterán
válasz Stukker1987 #23380 üzenetére
M-pack alap hogy jobban megéri .
Télleg régebbi e60-ba lehet a navit frissíteni ? -
Stukker1987
senior tag
Régebbi e60 DVD alapú navigációs. Ott csak DVD csere újabbra... (CCC)
A CiC-es már merevlemezes. Ott kell egy lemez/vagy usb ami tartalmazza az új térképeket és egy aktiváló kód,amit kérni fog telepítés közben. (ezt az aktiváló kódos részt valahogy meg szokták hekkelni)
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
kpal
veterán
válasz Stukker1987 #23382 üzenetére
Rendben ,akkor nincs gond a régivel se .
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #23380 üzenetére
áh, halál drágák, ennyit nem ér....
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FET-MEN
veterán
Napot. 2 hónap alatt3x fogyott hűtővíz (e60 2004, 3.0d ) minden alkalommal a pályán jelzett be. Hol lehet a gond?
Iphone 7
-
FET-MEN
veterán
válasz Shadowbull #23386 üzenetére
Járó motornál?
Hengerfej? Azt mondják a sorhatos sosem lesz az. Erőben brutál, nem kellene érezni?Iphone 7
-
Cxgrav
senior tag
válasz FET-MEN #23385 üzenetére
Hali!
Földre nem csöpög a víz?
Egy kis kocsikázás után nyisd fel a motorháztetőt, hogy még jó meleg legyen a motor, és jobb oldalon (természetesen ha szembeállsz a blokkal) középen megy be a vízcső a blokkba (legalábbis e39-nél). A vízcső egy műanyag csonkkal csatlakozik a blokkba. Lehetséges, hogy ott a műanyag fáradt el, és ott csöpög el a víz. Hengerfejre csak akkor gyanakodj, ha a hűtővíztartályban a víz is olajos. Persze lehetséges, hogy valahol az egyik cső van megrepedezve.
Picture me Rollin' by 2pac
-
Shadowbull
addikt
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
-
DeathAdder
veterán
Üdv
M3-E46 és M5-E39 érvek/ellenérveket hol olvashatok?
Népítéleteket olvastam, de azt nem tartom mindig relevánsnak, mert sok az elfogult szvsz.Számomra az M5 mellett szól a V8, és a visszafogott külső (na meg persze az alacsonyabb ár), M3 mellett pedig a gyönyörű coupe forma, ami nekem nagyon tetszik. Nagyon sajnáltam, amikor megtudtam, hogy nem V8-as, meg voltam győződve, hogy az
Teljesítményben nagyjából ugyanott a kettő ahogy nézem. Viszont mégis melyik mondható megbízhatóbbnak, melyik a nyersebb motor?
Jelenleg 200 ló FWD-vel járok, de érdekelne az is, hogy mennyire tud meglepni egy ekkora teljesítmény hátsó keréken, és melyikükön érződik jobban a teljesítmény?[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz DeathAdder #23393 üzenetére
E9x a V8
Az e46 M3 az egyik, hanem a legjobb BMW motor
Hármasban mindig jobban érezni az erőt, a jobban reagáló, a virgoncabbNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz DeathAdder #23393 üzenetére
Egyik sem az, mindegyikre egy vagyont kell kolteni. Nem veletlen lehet mar viszonylag olcson hozzajuk jutni.
M5 16-20l -es atlag, M3 13-16...
Don't Tread On Me
-
Shadowbull
addikt
válasz DeathAdder #23393 üzenetére
" mennyire tud meglepni egy ekkora teljesítmény hátsó keréken,"
Nagyon. Raadasul ezekben meg nem annyira szofisztikalt a menetstabilizalo elektronika, ha van bennuk egyaltalan.
En az E46-ot valasztanam, az emberkozelibb auto. Bar meg nem vezettem soha.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz DeathAdder #23393 üzenetére
Én is gondolkoztam egy e39-es M5-ön, de nem bántam meg, hogy nem az lett. A neten (e39 fórum nagyon jó) is írták, hogy a vanosnak elég jellegzetes hangja van, nem lehet megszabadulni tőle. A kaszni is túl nagy a virgonckodáshoz, bár ezt ugye nagyon szépen megoldották a gyáriak, a képesség benne van. Inkább iszonyat gyorsan lehet vele menni kényelmesen (szóval nem magyarnak való). Meg ez a sport v8, nem olyan, mint az amerikai bugyborékolós, pörgetve pedig a sor6 is szépen muzsikál.
A e46-nál elég kevés olyan van, ahol az smg-t nem volt bajos, szerintem amúgy ehhez jobban illik az oldskul kézi.
Mivel az e46 is egy több, mint 300 lóerős sportkocsi, eléggé tudja fogyasztani a hátsó gumikat, féket, amit még érdemes hozzászámolni a kmköltséghez (az m5 még jobban, mert nagyobb a teljesítmény, tömeg).
Ha teheted, akkor mindenképpen próbálj ki mindegyikből párat, lehetőleg pályán!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
DeathAdder
veterán
Kösz mindenkinek, megérte benézni ide, hasznos infókkal lettem gazdagabb
BMW001 - hogy érted, hogy mindkettőre egy vagyont kell költeni?
Olyan romlékonyak, vagy arra érted, hogy a gumik, kötelező szerviz drága, és sokat fogyaszt? Utóbbi nem különösebben érdekel, tisztában vagyok, hogy nem levegővel megyKINKY_007 - a vanos hang jó, vagy rossz értelemben értendő? Nekem Type-R Civic van, és imádom amikor vált a vezérlés és üvölt a vtec, vagy a vanos-nak nem szabadna hallatszania? illetve ez a hang csak az E39-ben hallható?
-
kpal
veterán
válasz DeathAdder #23393 üzenetére
Ha ezt nem láttad ,nézd+ [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen processzort vegyek?
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PHP programozás
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- Befutottak a The Callisto Protocol első értékelései
- Mini-ITX
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.