-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gézengúz
addikt
válasz Eyesis #23597 üzenetére
Arra figyelj, hogy adott szélességű felnire sokkal vékonyabb gumit ne nagyon akarj rakni, nekem pl. elől-hátul 8" széles ezen még épp elmegy a 205/50...De inkább 225 való rá...
Ha 7" széles a felni akkor arra mehet keskenyebb is, ha 8.5 akkor meg értelemszerűen szélesebb...
De vannak neten táblázatok mire mi való...
-
Shadowbull
addikt
válasz Xmodule #23599 üzenetére
Elvileg ha igazolni tudod hogy eletvitelszeruen kulfoldon elsz, akkor nem erint a dolog, hiaba van magyar lakcimed.
A gyakorlatban meg ahogy esik ugy puffan, teljesen kiszolgaltatott vagy az intezkedo rendornek. A legbiztosabb megoldas ha minden magyar lakcimet megszuntetsz. Mondjuk ha van kulfoldi utleveled akkor szerintem nem kell gorcsolni, beszelhetsz magyarul, es nyugodtan mondhatod hogy kulfoldon elsz.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Shadowbull #23602 üzenetére
Azt nem úgy hívják, hogy állampolgárság?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #23595 üzenetére
A volt szerelom, aki elhunyt. Az o tarsa, tanitvanya vitte tovabb a muhelyt, nala. Egyebkent Budapesten, III. ker.
Egyebkent most hivott nemregen... Megnezte a kompot, nincs hibakod. Pontosan egy van, valszeg az izzito elektronika gyengelkedik, mert beadta mind a 6 gyertyat hibanak, igaz ossz ketszer. Sem magas homerseklet, sem tul magas rail nyomas, sem turbo egyeb hibaja, sem legtomegmero, semmi. Szoval az autoval tortenik valami, majd csinal valamit, amit aztan el sem tarol hibanak. Zsakutca. Szombaton mehetek fel, en vezetek, o pedig notebookon nezi, mi tortenik az autoval akkor, amikor hirtelen megall a nagyobbik turbo.
Ennyit a remappos hibakrol, es az abbol eredo sok buta szulemenybol.Egyebkent elso ket stabrud lesz csere, hatso ket fekpofa. Jovore cserelni kell az elso tarcsakat is, de addigra vagy lecserelem, vagy megy ra egy performance rendszer. Piros intercooler cso, amit a zsenialis BMW elvileg kijavitott ereszti az olajat. Csovet nem fogom ujra kicserelni, megprobal hozza tomitest keriteni. Alapjaraton a kipufogo csorompol, valamilyen fem halo, ami tartja meglazult. Az is orvosolva lesz. Plusz folyadekok cserelve, szurokkel. Ezek mar ma keszen lesznek. EGR-t holnap szedi le a szivosorral egyutt. Talan a turbokat is, bar ez mind eleg idoigenyes munka.
Pont bent allt egy 530D, beleesett a swirl flaps. Meguszta a motor, megy ra a dugo. 95k km-nel....ujabb BMW zsenialitas.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #23596 üzenetére
Igen, ebbol mindegyikbol az jon le, hogy bevehetik, mert nincs joguk eljarni ellenem. Egyebkent ez a masodik hivatalos rendelet bent van a kis mappamban kinyomtatva, es hordom magammal. Tavaly mar egyszer megkertem a kozeget, hogy olvasson mar ebbe bele, mert latszott, hogy nincs tisztaban a dolgokkal.
Don't Tread On Me
-
Eyesis
őstag
-
H.Ezredes
őstag
válasz Eyesis #23609 üzenetére
[link] Így orvosolom a problémát
Milyen 2004-ig ?!?! Kicsit tovább van ez a probléma...
Mint ahogy a főtengely ékszíjtárcsa is állandóan leszakad.... Most már erősített van de az ára is erős... 152K.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Stukker1987
senior tag
válasz Shadowbull #23615 üzenetére
Lehet hogy leszakadás ellen áttervezték (ebben nem lennék olyan biztos a saját későbbi konstrukciómat elnézve),de a flaps tömítések elöregedése miatti folyamatos olajfolyás továbbra is létező probléma.
(önindító és egyéb elektromos dolgokra folyik)A gáz az mint tudjuk,hogy a tömítést nem lehet cserélni,ahogy magukat a flapseket sem,így csak a teljes szívósorcsere jöhet szóba...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #23614 üzenetére
Egyebkent a fotengely ekszijtarcsa allapota ellenorizheto valamilyen szinten? Mert tenyleg az az egyetlen olyan dolog, ami barmikor beadja a derekat. A 152k nem olyan veszes....mar ha tenyleg csinaltak vele valamit, nem ugy mint mas alkatreszekkel.
Bent egy 2009-es 530D alldogalt ledugozasra. Gondolom ott is veletlenul tortek el a tengelyek. Ennyit az ujabb, allitolag kijavitott alkatreszrol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Stukker1987
senior tag
válasz MPowerPH #23617 üzenetére
Én nem kockáztattam és szíjcsere alkalmával cseréltettem a tárcsát is. Elvileg még gyári 2005-ös volt rajta.
~65k-ért sikerült Corteco-t szerezni. Ezt szokták még ajánlani a gyárin kívül.
Ha kell a forrás elérhetősége írj rám...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Eyesis
őstag
válasz Shadowbull #23613 üzenetére
az mi?
HermanEzredes: Te aztán nem vagy kispályás Egyedül csináltad?
Eyesis
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #23604 üzenetére
Amiket írsz egy ilyen viszonylag fiatal autóról eléggé elkeserito...Ha ennyi nyűg van egy ilyen idős bmw-vel, akkor mit várjak egy E39-E46-tól?
Ha ennyire nyűgös szerkezetek akkor lehet jobban járok ha megcsinaltatom az olajfolyast az A6-on az autó csere helyett, és használom további párszázezret vígan.
Erős is, dízel is, allófűtéses is, automata is, fullos felszereltség is, egyedül a hátsó kerék miatt szívhatnám max a fogam...hmmm. Meggondolandó mi legyen.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Egyaltalan nem irtam sulyos dolgokat... Ez penzben maximum 100k lesz, ami bagatel... A szivosor, egr, turbok vizsgalatat, pucolasat en kertem, mert igy vagyok nyugodt. A kis kellemetlenseget leszamitva semmi baja az autonak.
Futomu kopo, fekek detto. Intercooler cso nem lenne gazos, csak a nyomorek bmw ebbol sem adja kulon a tomitest, csak a csovel egyutt. A tomites meg selejtes, a javitas utan is. Ha lesz tomites, az kb. 2000ft, mig a cso vele egyutt volt 54k. Kapjak be...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #23617 üzenetére
Ránézésre ha olyan állapotú,h leakar esni / szét van repedve akkor igen de általában nagy melegben/ nagy hidegben szoktak lehullani....
PL ez egy 20D de nem akarta lecserélni....
Jah,hogyne lehetne venni cső nélkül tömítést.... Soha nem cseréltem ezért csövet csak tömítést ha nem volt baja a csőnek... Én nem tudom ki mondta ezt neked,hogy nincs hozzá :/ Olcsóbban van amúgy ékszíjtárcsa... De van gyári tárcsa csak kivan köszörülve a gyári szám így kb fele annyi....
E60 Amik általános hibák Dízel
Főtengely ékszíjtárcsa
Izzítóelektronika
Izzítógyertya
kis termosztát
T elág műanyag cső
DPF
Kipuff harmonika
szívócsonk
turboAutomatából
Hardy tárcsa
Turbina
karter
átvezetőCCC hiba
Biztos még tudnám még sorolni napestig de amúgy sok minden függ a kocsi állapotától is....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #23621 üzenetére
Így már tényleg nem olyan vészes, csak elsőre kicsit ijesztőnek tűnt a lista.
Viszont továbbra sem vagyok biztos benne h a majdnem patika A6-osom le kéne cserélni csak azért, mert szégyen elsőkerekes.
A műszerfal egyébként abszolút nem győz meg, a beltér elég öregecskének hat az azonos korú 2000-2002 körüli A6-hoz képest. Mi pluszt adna egy korabeli E46? És egy E39?[ Szerkesztve ]
-
Stukker1987
senior tag
válasz MPowerPH #23604 üzenetére
Egyébként nálad a 6 izzítós hiba nagy valószínűséggel izzítórelé lesz.
Nálam is fennálló hiba,szerelő izzítókat cserélte,de továbbra is létező hibakód,így cserélni kellene a relét.Legközelebb(még tél előtt) megejtem...Mivel elvileg le kell kapni a múltkorában kipucolt szívósort az izzító cseréhez nagy valószínűséggel a dugózást megejtem majd,mert az új ára kb 130k,míg a dugókészlet 15-ből megvan és nincs több félelem a beszakadástól
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #23626 üzenetére
hjah, nekem meg jó kis pahaszt megoldás van benne
de lehet megveszek majd egy újat, szebb volt a hangja pillangókkal
meg át kellene nézni az egészet, van vmi remegésem. véleményem szerint motortartó bak, de azt mondta a szerelő ez még nem vészes (most vagy nem akart dolgozni, vagy nem ért hozzá, vagy más a baj)...
ja meg hidegen sípol a turbó, szóval az is cserés lesz...
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz Stukker1987 #23626 üzenetére
Izzitoval kapcsolatos dolog az Izzítóelektronika, de ritkan dobalja be. 32k lenne a csereje, en azt mondtam, hogy nem kell. Nincs 0 fok alatti homerseklet kint, igy soha nem tapasztaltam, hogy valami gond lenne vele.
Nekem most jelenleg az er meg minden penzt, hogy az auto 100% -on tudjon teljesiteni folyamat. Ujabb erv a remapp mellett, kihozott egy olyan hibat, amit meg a computer sem tarolt el, es lappangott az autoban. Na meg intezem a fekrendszert, elkezdem keresgelni, hol lenne a legolcsobb a performance szett.CK: E39 belseje azert eleg jo, szerintem az A6-ot kenterbe veri, foleg anyaghasznalat es illesztesek teren.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #23628 üzenetére
Tény hogy még nem volt komolyabb személyes tapasztalatom vele, főként képekből és a parkoló autókban látottak alapján mondom ezt. Ki kell próbálni, aztán meglatjuk. Mindenesetre az óra csoport, az ajtónyitas visszajelzője és a fedcomp elég retronak tűnik az A6 mellett.
De azt mondod, hogy A6 után inkább E39, mint E46/E46 coupe?
Ezt kéne először lefixalni és utána már könnyebb szűkíteni a kört.[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
Azt nem tudjatok hogy pl. 1-esbe és kettesbe amikor váltok 2000fordulatszám alatt akármilyen finoman engedem fel a kuplungot elkezd rángatni meg ilyen csattogo hangok jönnek. Viszont ha 2000fordulatszám felett váltok akkor nincs semmi ilyesmi. Indulni is jó nagy gázzal kell kulönben rángat csattog. Ötlet? Kuplung kopott esetleg? De az a fura mert a pedált alig kell csak felengedni és már menne. Halálom. Azért nem gondoltam hogy egy 2.2ccm es 6hengers motort igy kell pörgetni. Igazabol mintha 3000-> kezdene el igazan elni. Normalis dolog ez szerintetek? Mert azert gyilkolni sem akarom.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
whitezo88
nagyúr
válasz Xmodule #23636 üzenetére
nálam is ez van (18i), de nem mindig (csúsztatáskor, ekkor vagy kinyomom és újra be vagy gyorsan felengedem, ekkor elmúlik). Lehet differenciálmű? vagy lendkerék/kuplungtárcsa? mert rükibe rakva is dobbanás van hátulról, ahonnan ez a másik hang jön. Szervizbe mikor voltam, ott is mondták, de amíg nem okoz gondot addig nem muszáj hozzányúlni.
de azért nem ilyen súlyos mint nálad, én simán tudok 1-esben indulni csúsztatva, szépen, a rángatás elég ritka (de akkor idegesítő)
[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
válasz whitezo88 #23637 üzenetére
Nekem is van csattogas rukvercbe rakasnal. Sőt az enyém meg rángat is kicsit ha nem pörgetem fel a motort. Bő gázzal kell tolatni is. Másik 320i nal kicsit jobb a tolatas. De amúgy el lehet indulni nálam is egyesben csak ez a karakterisztika nekem nagyon nem tetszik. De ezt már korábban is írtam hogy nem jön be nekem ez a fajta BMW manuális váltó. Ez van. Van itt a környéken (50km) egy BMW szaki majd elviszem hozzá lássuk mit mond.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #23639 üzenetére
találtam is topicot, itt is azt írták. a szerelés drágább mulatság mint a párezres szilent... [link]
-
Xmodule
őstag
Köszönöm a válaszokat. Akkor hétvégén a kocsi alá nézek és meglesem milyen állapotban van. Ennek a szilentnek a cserejehez kell amúgy valami spéci szerszám?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #23643 üzenetére
Na az úgy kellemetlen... :/ utánna érdeklődők mennyi az annyi. Itt svédben azért vannak óra bérek a szereloknel ráadásul a munka tempó negyed olyan gyors mint magyarba. Többek között ezért is csinálok amit csak tudok magam. Na meg érdekel is.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Ck.
addikt
Facelift előtti, 98-99-es E39-eket szabad-e venni? Benzinesben gondolkodok és úgy tűnik lassan körvonalazódik a dolog. 523i-525i-528i hármasban agyalok.
-
negro
őstag
25i az mar 2000 utani ergo faceliftes. Amugy meg allapotot vegyel az a legyeg inkabb! Az, hogy az 23i v 28i -lesz tok mind1. (Osszes M52 ha karban volt tartva es nem gyilkoltak agyon el pusztithatatlan, amit amugy is bir ha nem hidegen csinaltak) 20 lo van koztuk az nem sok semmi. Plane ha ugy nezi az ember, hogy egy 23i manual megy ugy mint egy 28i automata. Amugy a 23i az valojaban 2.5 literes.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Kesz az autom, leszamitva azt az egy hibat. Ami rossz hir, semmi problema nem volt vele. Tomites cserelve a turbocsorol, EGR tiszta, az is volt. Szivosor cserelve volt, igy folosleges ledugozni. Szaraz, nincs olajfolyasnak nyoma, es elvileg azzal kezdodik a hiba, plusz ez mar a vastagitott tengelyes, amit azt hiszem 2008-tol hasznalnak. Turbok rendben vannak, legalabbis mechanikusan. 0 hibauzenet, ami arra utalna, hogy van valami problema. Azert egy "agyoncomputerizalt" autoban ez eleg furcsa, barhogy is nezem.
Szoval remelem holnap kiderul valami. Ha nem, akkor kint elviszem egy masik remapposhoz, akik kifejezetten BMW dieselekre vannak kihegyezve. Talan ok majd jutnak vele valamire, es akkor emeltetek a nyomatekon is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me