-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
roomi
tag
Hi. 24937 re vmi ötlet. Köszi. Más. 2005-2007 közötti e46 18i 20i 25i. gondolkozom. Melyik a legkomromiszubb mentes? Értve hogy legkevésbé próblémás motor.
-
urban racer
senior tag
hidegen kell nézned a vízszintet, de szerintem az rendben van. Inkább a szintjelződ vagy annak vezetéke rakoncátlankodik. A visszajelző csak vízszint-hibát jelez, hengerfejhibát nem(még)
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
a 18i felejtős, azzal csak szívni fogsz. 20-30 minden kb. ugyanolyan. Ha nem volt cserélve CCV, le kell cserélni csövekkel együtt, jellemzően az okozza a brutál olajfogyasztást. Motorral jellemzően nincs baj, inkább minden mással ami körülötte van: vízhűtő púposodik, féknyereg bennmarad, dobbetét túl nagy és elfogy a sárvédő, lengőkarszilent mindegyiken @&#$ és még sorolhatnám estig.
Ha van rá pénzed, vegyél 30i-t, az mégis csak a csúcs benzines bmw motor, ha jól rémlik 2x volt az év motorja."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
roomi
tag
válasz urban racer #24954 üzenetére
Köszi. Jaj, juj . Tehat nehez kifogni egy 8 ev koruli peldanyt. Kb.mennyi + koltsegre szamitsak hirtelen felindulasbol a vetelar felett.
-
urban racer
senior tag
full kedvezményes árakat tudok mondani szerelési díj nélkül, ezek az árak kb 30-50%-al alacsonyabbak, mint a kisker ár...
CCV+csövek 25e
vízhűtő 22e
féknyereg javítókészlet 5e/db+félrekopás/betét megégés miatt minimum betétcsere
lengőkar: meyle hd 16e
sárvédő: 20e (hibátlan)bontott+ fényezés+alapos rozsdavédelem
++
ha rossz a gyertya könnyen viszi magával a trafót is, ezért érdemes azt is cserélni, minőség/gyártó függő 1e/dbtól
termosztátra oda kell figyelni, mert ennyi idősen szeret megpusztulni, ha jól emlékszem 10e körül van a fűtöttNekem szerencsém volt, külföldön vettek rá 2 db zsír új féknyerget, termosztátot meg gyertyát már én cseréltem, 1 sárvédő elkezdett hólyagosodni, lengőkarszilent elég határeset, de még nem észrevehető, dec 23-án megjárattam kicsit a téli álmában, akkor pukkant el a vízhűtő... Azóta folytatja a téli álmot Kap egy vízhűtőt, tavasszal meg eladom, úgyse használom ki
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
roomi
tag
válasz urban racer #24954 üzenetére
Ha gondolod sorolhatod. Kicsit lepadloztam. Nem latom at az anyagi reszet. Lehet hogy egy Honda Accord? Fasz tudja. Nem tudom megitelni hogy mennyire problemas mondjuk egy 325. Jelenleg egy 10 eves 316i e 46 van. Ezzel nem igazan van gond.
-
roomi
tag
válasz urban racer #24956 üzenetére
Elkerultuk egymast. Koszonom.
-
roomi
tag
válasz CharlieDrop #24959 üzenetére
Akkor este ne vegyek be andaxint. Ku.....va körültekintőnek kell lenni. Es nincsen hibátlan hasznaltauto. En meg nem vagyok autószerelő. Jo lenne ha csak egy kicsit lennek majd atbaxva
-
urban racer
senior tag
Nem problémásak, a CCV-t illik kicserélni 200 ezer km-enként és akkor nem zabálja az olajat... a vízhűtő típushiba. Hondával rosszabbul jársz, ott 1-2 alkatrészen csúnyán meg lehet csúszni. BMW-nél legrosszabb esetben 100e egy komplett bontott motor.
Ha 10 éves a mostanid, akkor az 2005-ös. Ami azt jelenti, hogy N42B18A van benne. Nah, ha azzal nem volt semmi bajod, akkor vegyél nyugodtan 25i-t"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
roomi
tag
Uraim. Köszönöm. Visszaraktam a fiókba az And.és a Xan ot.
-
roomi
tag
A 318i cal mi a gond? Nem jott ossze a konstrukcio?
-
-
roomi
tag
válasz urban racer #24968 üzenetére
Biztosan vannak olyanok akik erzelmileg odavannak a műszaki dolgaikert pl.auto. én ugy vagyok vele hogy mukodik vagy nem. Illetve nagyon szivok vele vagy nem.
-
roomi
tag
válasz CharlieDrop #24970 üzenetére
Aha Arra utaltam diplomatikusan hogy rengeteg szarházi árul nepper trükkös szar autókat (pl.BMW is). Egy hasznalt auto nem biztos, hogy lutri. De tuti hogy kolteni is kell ra csak nem mindegy hogy mennyit. Pl.A mi decemberben 10 éves e46 116i re amit nyáron vettünk átiras + ezaz, szerviz, riaszto, casco ,kotelezo, izzók, folia B től,stb. 250k. Pedig az auto M.o-i egy gazdas idosebb ure volt. Meghalt, hagyatekbol vettuk. Sejtheted milyen a belseje csak ő hasznalta, uszodaba jart vele. Nem en hasznalom a csalad tobbi tagja. De szeretek vele menni.Nyar ota 5000 km ment bele ami nem sok. De vmit tud a Bmw pedig ez csak egy 115 le ös.
-
whited
addikt
sziasztok
320i e46 FL-nél mi a gyári kormány a háromszög alakú vagy a másik, mert ahogy nézem őket eladóban, hol ilyen hol olyan a kormány[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
-
urban racer
senior tag
válasz whited #24972 üzenetére
faceliftnél gyárilag kidomborodó 4 küllős
3 ágú sportkormány, ami alul ketté van osztva
3 ágú sportkormány, ami alul nincs osztva, m logós
és ezeknek tempomatos illetve anélküli változatai
a sima 3 külllős tangakormány úgy tudom csak 1 indítós és kormányátvezetős. FL már kormányoszlop-átvezetős és 2 indítós.
Gyakorlatban lehetnek átfedések váltásnál, pl.: FL utáni autóban FL előtti motor, gombsor, kormány, stb.
Én láttam már FL e46ot M43-as motorral"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Möhe
addikt
Nah ma voltam fóliásnál és nem is olyan reménytelen a helyzetem a festés/fóliázás témában.
Eddig az volt bennem ,hogy a meglévő festék hibák és apró felületi sérülések miatt komplett új festés lesz a gépen. Most viszont a fóliás srác megnézte,és közölte,hogy ezeket ő is megoldja.
A komplett fóliázás 350/370k (fehér/gyöngyházfehér szín esetén) . Viszont még a festés témakört nem jártam meg eléggé részletesen,szóval eddig egyoldalú a dolog,de következő héten szeretném végre kiszámolni,mennyi is az annyi, egyik ,illetve másik kivitelezésnek.Most jön a csavar-om , M-esíteni akarnám a gépet (M-sportfutómű adott gyárilag)
De egy elég részletes és preciz beszámolóban kifejtik a dolgok menetét, ami egy kicsit több lenne mint ahogy én azt gondoltam, íme a cikk: M-technic/M5 bumper conversionTényleg ennyi szívás lenne ez az átalakítás?
u.i.: a szóban forgó autó: e39 sedan 2001 FL
-
negro
őstag
Ahogy egy hozzaerto azt is levagja utangyartott a lokos rajta bar a linkelt meg a jobbik fajta.
A gyari M Pakettesen elol van + meg egy "lec" kozepen, lasd az enyem:
Az utangyartott meg "lec" nelkuli mind. Raadasul ABS muanyagbol keszultek nem PC+PBT -bol! Az ABS merev, nem ruganyos, igy sokkal konnyeben reped, illetve ~2x nehezebb is mint a gyari.
Szoval ha lehet javasolni inkabb vegyel bontott gyari m lokosoket.
(ami persze lehetseges dragabb lesz mint az uj utangyartott)[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
tigomigocika
senior tag
Sziasztok!
Most találtam meg a fórumot,de az oldalon nem vagyok uj.
Pár éve egy 99-es e46 320d büszke tulaja voltam...
Anyagi okok miatt meg kellett válnom tőle sajnos.
És most ujra bmw-t szeretnék egy 316-os compactot.
Olyan 300k van rá és ha valaki tud magyar papírosat az irjon már egy privátot legyen szíves.Életembe elősször vezettem compactot és azt kell mondanom az is kényelmes kis autó
XBOX LIVE: rolandinho007
-
Darko_addict
őstag
Sokáig gondolkodtam megkérdezzem-e, mert amatőr a kérdés, de csak egyszer kell elmondani, örökké megjegyzem.
BMW 525xi LCI (E60) automata váltója dupla kuplungos? Ha beteszem félautomatába (M/S +/-) lehet váltani - pöcögtetni fel-le - a gáz felengedése nélkül? Féltem kipróbálni, shame on me.Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Darko_addict #24983 üzenetére
hát én sosem engedem fel a gázt, ha váltok
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
Yep! Nem, ez csak egy 28i rancfelvarva.
Tukor az "kenyszer szulte" . Par eve leloptak az eredetit pesten egy este igy mikor koltenem kelett erre igy ez kerult fel.
@ BMW001
Koszonom!
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Darko_addict #24983 üzenetére
Csak az M(3/5, nem packet)-ekben van duplakuplungos. A mezeinél még a hagyományos váltók (a 8 sebességes) vannak csak, de lehet manuálisan is fokozatot választani használni (akkor nem vált el)
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Darko_addict
őstag
válasz KINKY_007 #24987 üzenetére
Ez spec. 6 sebességes, de a legnagyobb kérdésem az, hogy váltáskor a gáz elvételével tehermentesíteni kell a kuplungot, vagy lehet váltani padlógáznál is? A kocsi automata, de át lehet tenni félautomatába is (amikor a joystick fel/le nyomásával lehet váltani).
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Darko_addict #24988 üzenetére
Mondom, padlógázzal megy a kuplung tudja a dolgát
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Darko_addict
őstag
válasz CharlieDrop #24989 üzenetére
Bocsi, nem tudtam, milyen autód/váltód van. Azt hittem, azzal viccelődsz, hogy Fast & Furious módban nyomod kézi váltóval.
Köszönöm!
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Darko_addict #24988 üzenetére
A kézi módban az a különbség, hogy te, nem pedig a kocsi választja meg a fokozatot... A rendszer ugyan az, mint ami a D-ben váltja a fokozatot. Gyorsabb sem lesz, csak parasztvakítás. Egyszer kipróbálja az ember és annyi. A 8 sebeségesnél egy "is" kimaradt. Az e90/e60 tudja a kiveszem, kézzel pakolom dolgot, de még a régi e38-as is.
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Darko_addict
őstag
válasz KINKY_007 #24991 üzenetére
Ez igaz lehet, full automatában is kipörög 6 ezerig, kézivel egy ezressel tudnám tovább hagyni, de nem lehet annyira mérvadó, pláne nem ezeken a rossz utakon. Meg tényleg egyszer kipróbálja az ember, és megmutatja néhány haverjának, aztán annyi.
Köszi neked is!
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Darko_addict #24992 üzenetére
Ja, azt hittem visszaolvastál kicsit, ez a második automata BMW-m, ez e46 18dA
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Darko_addict
őstag
válasz CharlieDrop #24993 üzenetére
E46-ból melyik az a motor, amire már azt mondják, hogy szinte bármire elég?
5-ös szériából ez a 3 lityós, 218 lóerős motor, ami már elég szépen elbír a kasznival (ezt ajánlották legtöbben), de a 3-as ugye sportosabb és könnyebb is vagy 200 kilóval.Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Darko_addict #24994 üzenetére
18d már elég 280Nm nyomaték, 20d is nagyon jól viszi
a benzines motoroknál 25i szerintem nagyon jó, persze a 170 lovas 20i se rossz ebből a szempontbólNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
whited
addikt
üdv újra !
A N46B20 és a M52TUB20 motor ugyebár 150LE, érdemi különbség van kettejük között azt leszámítva, hogy egyik 4 másik 6 hengeres ?Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
darvak
senior tag
Csőő!
Valaki tud egy listát, ahol E46 OEM-ek vannak összegyűjtve?
-
Tálydi
senior tag