-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz LuckyL #25299 üzenetére
Tudom am kit barmozz le... Nem fogyaszt tobbet, nem megy tonkre a valto es a DPF sem. Ismerosom majdnem uj kora ota chippesen hasznalja a 35D-t. 100k km-et olyannal tudott le, amivel nekem is le van programozva, tehat lightos. Aztan most a majd 400Le miatt a DPF mar kikerult, mert nem gyozne a kormot. Valto is erosen tul van terhelve, mert 720NM-ig irjak a hatart, neki meg van 800NM+ -a. Ellenben azota benne van meg tobb mint 100k km, es meg a valto is jo, meg az auto is megy. Persze ezen a szinten mar biztosan nem hasznal a technikanak, de amit Te kapsz normal helyen, az ettol nagyon messze van. Ez csak egy pelda, van belole sok-sok ezer....
A fogyasztas meg kevesebb lesz, vagy nem valtozik. Ne akard mar megmagyarazni az ellenkezojet. Birom az ilyen okostojasokat....[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #25305 üzenetére
Sajnos nincs szerencsém megnézni/összehasonlíttani egy 0 km-t futott, egy 100e km futott, vagy egy 200e km futott ugyanolyan típusú váltót... Mi 150e-nél cseréltük.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
Gyakorlatilag a váltó 0-ról való indulását jelenti. Szoftveresen lenullázod " újból tanul váltani "
(#25292) Stukker1987
Mi olajteknőt + átvezetőt cserélünk értelemszerűen az olajteknőbe a szűrő . Elmondom azt is,hogy az újabb 6HP-s olajakból környezetvédelmi okokból bizonyos adalékokat kivettek ami azért hiányzik a váltónak. De ezt nem híreszteli senki. Ezerért van kifejezetten rá egy speciális adalék amit mi váltójavításkor beleszoktunk tölteni illetve frissítéskor ha kéri az ügyfél. És illik lecserélni 150-200E Km -nél mert egyszerűen elhasználódik..... Tévhitekbe ne éljünk nincs örök élet olaj és aki elhiszi...
A chiptuningnál meg ezt a sok okoskodást... Egy adott pl lightos normál tuningtól nem fog nőni a káros anyag-kibocsájtás nem fog nőni. Az a baj,hogy lassan már boldog-boldogtalan csinálja úgy,hogy nem értenek hozzá..... Aki ért hozzá Az csak pozitív hatást ér el a kocsinál nem fogom most itt fényezni apám,hogy mennyire érti meg mióta csinálja mert fölösleges. De amióta csinálja több száz autót írt meg és SOHA senkinek nem hullott szét az autója és mindneki elégedett volt !! Volt aki visszahívta 60E Km után,h még mindig imádja és milyen jó volt aki elment 100E km-et -és semmi nem ment tönkre pedig az-az ember egy kannibál 740D-t gyilkolta és saját kocsik se hullanak szét citroen 2,2 HDI-t úgy húzta meg,h azt mondta saját kocsi semmi nem számít nem érdekli ha széthullik megcsináljuk és SEMMI BAJA NINCS !!! És nem volt kímélve mai napig megvan a kocsi és 2006-óta van meg és kapta az ívet gazdagon....100-150E km-et raktunk mi bele.... És ez megint csak egy példa..... Hanyagoljuk ezt a széthullik szétesik meg a többi hülyeséget. Nagyon nem mind1 ki mit csinál és,hogy..... Nagyon kell érteni hozzá,hogy jó legyen. Sokan szart csinálnak ez tény de az is,hogy nem a legdrágább a legjobb mindig.... ÉS előadást se fogok tartani,hogy miért is nem káros és miért biztonságos (apám tudja elmagyarázni de ő nem fog fórumokon vitatkozni vagy magyarázni :/ ) Én erről a chip-es dologról nem akarok többet beszélgetni. Aki akarja az vigye el csináltassa meg és élvezze ( csak jó helyre vigye ). Aki meg nem akarja az ne csinálja és legyen mindenki boldog
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-KP-
addikt
mennyire értetek egyet azzal, hogy e46-ból kerüljem az n42-es motorokat és csak az M-es motorral szerelt példányokkal szemezgessek?
-
s7evcsenko
addikt
Üdv.
Érdeklődnék szívósorral kapcsolatban.
120d /2007-es
Aktuális lenne egy felújítás és érdekelne a laggazdaságosabb, de egyben tartós megoldás is.
Olvastam pár dolgot, és elég megoszlóak a vélemények.1. Komplett szívósor 150-200k, ami azért most nem hiányzik a nyakamba.
2. Ledugózás.
Erről azt írják, járható út, de állítólag alul gyenge lesz az aztó.
Ez a gyakorlatban mit jelent? Van itt tapasztalata valakinek ilyesmiről?3. Pillangószelepek eltávolítása.
Sok helyen azt írják, hogy ez is teljesen járható út, annyi hátránya van, hogy ezáltal jobban fogja szennyezni a levegőt az autó.
Néhol azt is írják, hogy ha a szelepek el vannak távolítva, akkor megnő a henger hőterhelése és ez káros a motornak.Van itt valakinek tapasztalata, vagy esetleg tanácsot tudna adni valaki, hogy mi a legcélravezetőbb megoldás?
Előre is köszi"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
H.Ezredes
őstag
Teljesen... Én írtam már róla elég sokszor... Vagy ha nem zavar,h rá kell költeni egy ~450K-t akkor járható. Utána viszont felújított motorod van és nem lesz többet gondod vele...
(#25309) s7evcsenko
Dobj egy alvázszám utolsó 7 karaktert
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
whited
addikt
sziasztok
lehet nagy butaság, de egy manual váltós kocsinál az olajcsere már mint a váltóban mennyiben másabb mint egy automata kocsinál?
intervallum, ár stb?Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
Ck.
addikt
Jaaa, oké.
Amúgy srácok, belátható időn belül úgynézki összejön az áhított E60...viszont nagy dilemmában vagyok. 30i és 30d között vacillálok, tudtommal ezek számítanak a legjobban összerakottnak.
Fenntartási költség, szerviz, szopófaktor, vezetési élmény tekintetben melyik ajánlott/nem ajánlott, főleg automatával és miért?Remélem nem robbantok ki egy nagyobb hit vitát.
[ Szerkesztve ]
-
Isual
veterán
Én a benzinest venném, de vezetési élményben a dízel szerintem köröket ver rá. Nálam vezetési élményben az E60-as autómata 530d az etalon. Csak baromira nehéz kifogni egy olyat, aminek nincs széttaposva az agya vagy tekerve vagy mindkettő. Fenntartásáról ne is beszéljünk. E39 se olcsó mulatság, abból is 20i-t akartam nézni, de az a 25d, amit vettem, egyszerűen makulátlan volt és kihagyhatatlan, plusz én dízel párti vagyok.
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
Ck.
addikt
Hát igen, a nyomaték az nyomaték...én is abba vagyok szerelmes, ezért is a nagy dilemma.
Egyébként ennyire radikális fenntartási különbségek vannak a 30i és 30d között? Sokkal több a szopófaktor, váratlan, infarktust kiváltó javítás? A benzines jóval kevesebb rizikót és szervizköltségeket jelent?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #25321 üzenetére
Igazából a vásárlási szándékom több sebből is vérzik...eleve csak 2003-2005 közötti, facelift előtti, az első 1-2 gyártási évből tudnék csak venni, páran mondták már azt is, hogy jobban járok, ha inkább az E39 utolsó évéből, a kínálat tetejéről veszek, mint az első E60-asokból.
Szerencsére nem most kell még döntenem, de nem tudom mit csináljak.
A porlasztócsúcsok se olcsók gondolom, egy 6 darab porlasztócsúcs csere vagy egy turbóhalál viszont jó pár hétig mozgásképtelenné tenné az autót nálam. -
Isual
veterán
válasz CharlieDrop #25324 üzenetére
Ebből a szempontból előnyösebb lehet az E39, mert ott 35ezerért fölújítható a porlasztócsúcs, és nem szükségszerűen kell mind a 6-ot, de 6 felújítása is kijön 210k-ból.
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
CharlieDrop
veterán
Fel lehet újítani kevesebből is szerintem és egész jól
De egy turbó azért fájhat, termosztátok, vízpumpa, ilyen hasfájások vannak
Hallottam még kormánymű problémákról, bár azt e39-re és e38-ra is mondták
Nagyon szeretnék egyszer egy FL e60-at, de nincs kizárva, hogy sohasem lesz
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-KP-
addikt
tudnátok nekem olyan oldalt mondani, ahol rá tudok keresni e46 gyári alkatrész árakra és az ár helyére nem "kérjük hívjon" van írva?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
Cxgrav
senior tag
e46 320dA M47 (136LE) mi a vélemény motorikusan? - meg úgy összességében
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Viszlát
addikt
Urak,
kinéztem egy M6 gyári felnit nyári szettnek, de 9.5J-s a két hátsó, nekem meg 245 széles gumim van. Nem értek ehhez, passzol ez rá, vagy akkor arra mindenképpen a 275-öset kell vegyem? Csak mert kissé fura, hogy a 8J-s felnin is 245-ös gumik vannak most...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
horvathd
aktív tag
-
Viszlát
addikt
válasz horvathd #25332 üzenetére
Nekem ez magas... Azt írja, hogy 245/45R18 felmehet a 8 - 9-re, de a 245/35R19 meg jó 8.5 - 9.5-en is... Ezekszerint nem csak a szélességük számít, hanem az átló és a magasság is? Biztos van benne valami logika, csak nekem nem esik le.
Az ET az 30 a mostanin és 28 a kinézetten, szóval azzal talán nem lesz gond.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
negro
őstag
válasz Viszlát #25333 üzenetére
A / utani szam azt jelenti a guminal milyen "magas oldalfalu" a gumi szelesegehez merten szazalekosan! Ebben az esetben viszont lenyegtelen hisz mind2 gumi 245-os. Ehez kimondottan 8,5J szeles felni passzol amugy. Vagy ugy is irhatom egy 8,5J felnire 235 v 245-os gumi valo. Tok mind1 18 v 19 " -os felnirol es gumurol beszelunk-e. Nyilvan fel megy 225 is de mar feszulni fog. Az mar mas kerdes vannak akik kepesek 225-os gumit tenni 9,5-es felnire is. Ezek az ugynezvezett feszitett kerekek. Mert bar felmegy ra ez is de nem "egeszseges"
Ezek szoktak igy kinezni:
Ami undorito szeritem, raadasul a gumi peremvedo felulete mit sem er igy aztan konnyen kuka lehet a felni egy veletlen padkazas miatt...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Viszlát #25331 üzenetére
De a kerdesre valaszolva 9,5J -re 265 -os vagy az emlitett 275 -os gumi kellene igen, viszont ahogy irtam fel menni fel fog menni a 245 is csak ugy fog kinezni ahogy
(Nekem spec. 8,5 -en van 235/40R18)
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Viszlát
addikt
Köszi. A magasság szélesség viszonyt azért vágom, csak ez a felniszélesség kavart be az ellentmondó infók miatt.
Végülis nem nagy gond, eladom akkor a 245-ösből a gyengébb párt és veszek rá 275-öt. Itt ángliusoknál úgyis nagy divat párban árulni a gumikat, ritka hogy négy egyforma gumi legyen egy autón (sokszor még egy tengelyen sincs két egyforma)...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Hikvision
senior tag
2000-es E46 Touring 320i 150LE Kuplung csúsztatáskor rángat az autó, de ha magasabb fordulaton engedem rá akkor szinte alig. Elhalt a DMF?
20 éve a PH-n.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Cxgrav #25330 üzenetére
A régi motorost már nem vennék a helyedbe... Fáradt hervatag... Adagoló nyűg folytonos probléma a faceliftes M47TUD20 motor 150Le -s verzió jobb korszerűbb kulturáltabb. Mindengyiknek a rákfenéje a turbo / porlasztók a motornál amik drágák. És belőle az igazán jó 6-os kézivel de ha kényelmes vagy automatával is jó választás lehet csak a + fogyasztással számolni kell....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Cxgrav
senior tag
válasz H.Ezredes #25339 üzenetére
Remélem, hogy nem nyúlunk bele, mert már le van foglalózva, hétvégén hozzuk haza.
200k km (hihetőnek tűnik), váltó szépen vált (olajat MÉG nem cseréltek benne), 2 éve behozott, bőrös-memóriás ülésen kívül "full-nak" nevezhető.
Rádugtam INPA-ra, váltó hibakódmentes, engine 2 hibát dobott:
- Coolant temperature heater
- Glow deviceHibákat töröltem, kocsi indít, gurul, leállít, INPA rádug újra, nem írt vissza hibát.
Bizakodó vagyok, hogy nem visszajáró páciens lesz a szervízben a kötelezőkön kívül.
Hétvégi autónak lesz, évi 5.000-10.000 km-ert fog futni előre láthatólag , de még az is lehet, hogy dísz lesz az udvaron[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #25344 üzenetére
és mire jutottak?
-
Polacheck
HÁZIGAZDA
Van ötletetek, hogy az mitől lehet, hogy a központi zár az esetek kb 90%-ában kinyitja a csomagtartót is? Azt vettem észre, hogy ha zárás után egyből nyitom az autót újra, akkor nem nyílik ki a csomagtartó automatikusan, viszont ha kb 30 perccel a lezárás után nyitom, akkor a csomagtartó is nyílik az ajtókkal együtt a távirányítóról gombnyomásra.
Ez valami beállítás lehet? E87 az autó egyébként.
less qq more pewpew!
-
Cxgrav
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Amazon Fire TV stick/box
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dark Souls sorozat
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- MG topik
- SSD kibeszélő
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...