-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #24601 üzenetére
Jaja, a 19" -ra eloirt 225/35 es 255/30 meretre elol 2.6, hatul 2.8 a gyari ajanlott guminyomas, 2 szemellyel.. 4-el, plusz csomagokkal 2.8 -3.2 bar.
Don't Tread On Me
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #24601 üzenetére
Most miért nem olyan sok az, bicómba is belefújom a 4-et..:-)
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #24604 üzenetére
Gondolod?
-
Viszlát
addikt
Urak,
Ha a gyari xenon rendszeru vilagitasomat szeretnem magasabb homersekleture cserelni, akkor eleg csak az izzot kicserelni benne vagy komplett cserete van szukseg? Most 4500K-s van benne es 6000K-sat szeretnek, nagyon nem jo a mostani ebben a folyamatosan esos idoben...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
hdman
őstag
válasz Viszlát #24607 üzenetére
Elég izzót cserélni. Nem tudom a bömösben milyen van, D2S csatlakozós szokott általában lenni. Az érdekes, hogy nem látsz jól vele, az emberi szem 4300-4500 K körül lát a legjobban, ez esik a legközelebb a nappali világossághoz/fényhez. A 6000K-val tuti szarabbul fogsz látni. Én a 9 éves autómban tavaly cseréltem xenonizzót, hát ég és föld a különbség
Nekem ilyen van, nagyon bejött: [link]
Sopron city :)
-
Viszlát
addikt
Teljesen elveszik a fenye esos idoben, tegnap atultem kolleganom otosebe es egybol szembetuno volt a kulonbseg, teljesen jol lattam vele mindent. Valszeg az en szemem hulye, vagy a szemuveg miatt vagy nemtom.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #24606 üzenetére
Tolok majd fényképet jó?
-
gamer0101
aktív tag
Sziasztok!
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy hol találhatok én BMW-s bicskakulcsot, olyant ami lényegében nem autóhoz kellene, hanem csak dísznek, poénból. Karácsonyra szeretném a barátnőmet meglepni vele...pusztán poénból. Az autót keresheti hozzá! Nem feltétel a bicskakulcs, jó sima kulcs is, de BMW logónak benne kellene lennie és karácsonyra jó lenne ha megérkezne még. Természetesen új legyen és ne túl drága...még egyszer leszögezném: dísz lenne a fiók mélyén.. Google barát csak eredeti, feltanítható kulcsokat ajánl. Az nem kell!
Köszönöm szépen a szíves segítségeteket! Üdv, Laci.
-
Viszlát
addikt
válasz CharlieDrop #24613 üzenetére
Nem, a búra szuper állapotban van. Megrendeltem közben az izzókat, talán holnapig megjön.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz CharlieDrop #24619 üzenetére
Ööö, ha van rá igény, semmi akadálya.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Möhe
addikt
E39-ben az MK3-as CD navi olvasót ki lehet cserélni bármilyen DVD olvasóra? Az MK4 horror pénzért van használtban is. Vagy mi az alternatíva erre? Nálam előző tulaj Dension [link] cucca van még a navi alá betéve. De ezzel nem vagyok előbbre
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #24620 üzenetére
Erre en is kivancsi lennek. Nekem a tompitott tokeletes, ellenben a tavolsagival nem vagyok megelegedve. Esoben is elveszik a fenye, es sotetben sem kelloen eros.
Kozben en is hazaertem, egy gyenge 9 oras kesessel. Ugyanis a komp utan kozvetlen amint rahajtottam az autopalyara, ramentem valamire(nagy csattanas a bal hatso kerektol), es 3 perc mulva mar jott is az uzenet, hogy defekt, plusz bal feklampa plusz tolatolampa hiba. Fuck... Felrealltam, haromszog ki. Kerek szepen lassan engedett... Hatso lokos sarvedo feloli resze kiverve felig, ugy nyomkodtam vissza, alja megserult. Belso kerekjarati iv muanyagan 2db lyuk, szoval valami batar dolgot szedtem fel. Ugye semmit nem lattam, hajnali fel 1, szakado eso. Volt defektjavito kittem(gyari), persze nem mukodott. Jott ki a hab a lyukon. Elsetaltam az SOS phone -ig, ahol a csavo alig beszelt angolul. Ok kikuldtek a rendoroket, akik kozul csak az egyik beszelt angolul, de alig-alig par szot. Azt mondtak kuldenek mechanicalt. Helyette jott egy trailer. Ekkor elgurult a gyogyszerem, az a srac semmit nem tudott angolul, es nem errol volt szo.(Angliaban ut menten javitanak defektet). 184 euroert elvittek az autot a 20km -re levo BMW szervizhez, ez volt 2 orakor. A szerviz 8:30-kor nyitott. Addig duhongtem, meg aludtam, nem volt mit tenni. Foleg, hogy reggel kiderult, hogy a defektjavito megis er valamit, 2 baron tudta tartani a hatso gumit, tehat a trailer koltseget megsporolhattam volna.(akkor nem tudtam, es az ut mellett gyorsan kellett dontenem) Reggel bementunk, es persze a BMW szalonban sem beszelt senki sem angolul rendesen. A szervizvezeto nyokogott, egyedul a nagyfonok tudott beszelni alapszinten. Behivtak, megkerestuk a lyukat, nem volt tul nagy.(3mm) Kinaltak minket kaveval, forro csokival, mindennel. Fel ora alatt meg is csinaltak, mazlim volt. Eppen meg a javithato tartomanyban volt a lyuk. Ok pesze egybol mondtak, lehet uj gumi kellene.... En ragaszkodtam a javitashoz, megiscsak majdnem uj abroncs, kis serules. Ellenben rendesek voltak, nem fogadtak el penzt a szerelesert. Mo.-n lenullaztak volna, szoval le a kalappal elottuk. Aztan mar szepen hazaertunk. 7.2l lett az atlagom, 4 szemellyel, teli puttonnyal, pedig a defekt utan mar siettem hazafele. Imadom a dieselt.
Hetfon viszem megnezetni a lyukakat, meg felrakjak a lokost rendesen. Pluszban a jobb elso lampamosom nem megy vissza, azt kellene megcsinalni. Meg akkor lesz egy idokozi olajcsere is, artani nem art.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Eyesis
őstag
Sziasztok,
Van az a kézifék behúzva felkiáltójel a műszerfalon, ha behúzom a kéziféket pirosan világit. Ha kiengedem, akkor meg sárgán. Ez mi lehet? Amit eddig találtam, azok közül talán a fékolaj tűnt a legértelmesebb magyarázatnak, Nektek volt már ilyen?
Bosszantó, hogy nem írja, ki hogy mégis mi a francra gondol a költőMás, ha üresen nincs hangja a kettős tömegűnek, és leállításkor sem ringatja meg az autót, akkor gondolom azzal nem lehet gond, ám ha üresen kicsit benyomom a kuplungot, akkor ilyen fura hangot hallat a kocsi. Ha teljesen kinyomom a kuplungot eltűnik. Főleg üresből egyesbe váltáskor hallani, de kuplung játéknál 1-ből kettőbe is sejlik. Ez lehet, hogy kuplung kinyomó csapágy? Ezt vajon drága javíttatni?
Tegnap beszívtam ezt a rohadt m1-et... fél 9kor indultunk Bécsből, és éjjel 11-re értünk Budapestre, és legalább 10 évet öregedtem Nem volt se baleset, se hó, se útépítés, pusztán arról lehetett szó, hogy a sok paraszt, ha azt látja, hogy 90-el megy a kamion, amit 100-al előz egy autó, és mögötte megy 10 autó 100-al, akkor az tök jó, ha benn marad, és még véletlenül sem sorol ki jobbra, mert talán ott ragad örökre...
Tényleg nem szoktam akkor villogni, mikor látom, hogy nem tud lemenni, csak akkor szoktam, amikor látom, hogy ha lemegy én el tudok menni mellette... Na de Győr előtt besokalltam, és kimentem a kamionok közé 90-re... legalább bosszankodni nem kellett többet, és kevesebbet is fogyasztott Amúgy Kb. Tatabányánál még láttam olyan kocsikat, amikkel még Osztrákoknál meg kellett küzdeni.. köztük egy BMW is volt olyan kedves és végül csak jobbról tudtam előzni, azon a szakaszon épp kb nem is volt a külső sávban autó vagy 5 km-en át...Eyesis
-
BeZol
őstag
válasz Eyesis #24624 üzenetére
Tegnap 12:50fele értem vissza Tatabányára, és Budapest fele egyből Tatabánya-óváros felhajtó után volt egy baleset, végig álló sorral, ami kitudja mikor történt még, de később hallottam, hogy Győrnél is volt baleset, biztos ezeknek a lecsengését kaptad el + húgom is mesélte, hogy alig lehetett haladni, és 110zel előzött jobbról folyamatosan Győrtől Tbányára menet
Most viszonylag oké volt a dolog fel pestre még az m1/m7 demonstráció előtt, de jó sok paraszt volt most is aki nem volt hajlandó lehúzódni az üres külső sávba... Na ilyenkor kell az erőtöbblet -
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #24622 üzenetére
Főnök, nem szoktál európai breakdown covert kötni amikor hazamész? Két hétre körülbelül 30 font lehet az autódra és fedez minden ilyen költséget, plusz ha nagyobb baj van, akkor elszállásolnak, visszahoznak/hazavisznek alkatrészt küldenek, stb. Mindenképpen érdemes, még egy ilyen relatíve kis baj esetén is rengeteget spórol az ember (184 EUR vs 30 GBP). Én Axa-nál kötöm, nekik van a legjobb szolgáltatásuk.
(#24623) CharlieDrop: oké, keddre írják a kiszállítást, reméljük nem fog szakadni az eső és ki tudom cserélni.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
CharlieDrop
veterán
Gyáh, eltelt az 5 perc...
Az M5 sem volt jobb szombaton, egy F10 majdnem leamortizálódott. Csávókám jött legalább 2 kilóval belül, én már mentem kifelé, aki mögé bementem meg kijött index meg minden nélkül, én már nyomtam a féket, párom csak ennyit mondott: "bumm", de a BMW-s észnél volt és kikerülte az idiótát.
De ott is úgy lehetett közlekedni Kecskemétig, mint az M1-en, max 110 az is inkább kint... :S :S
Ja és nem beszélve az idióta jobbkormányos angol rendszámosról, aki index nélkül jött be elém, majdnem leborotvált...
Meg egy 100-al közlekedő Astra, aki azt hitte, hogy jó ötlet kmenni a 130-al közeledő BMW elé, utána meg mutogat, hogy ő is menne, hehh...[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Eyesis
őstag
válasz Cxgrav #24629 üzenetére
Mikor vacsoráztunk egy komolyabb lejtőn álltunk meg, és utána hazáig világított sárgán. Ma reggel meg nyoma sincs a sárga kézifékjelző ikonnak. Szóval lehet, hogy a lejtő megviccelt valami szintjelzőt.
Az a kuplung hang jobban idegesít már... Remélem csak a kiemelő csapágy, de ezzel is lehet megvárom a jövő évet...
Eyesis
-
Eyesis
őstag
A kuplung ugye 3 fő részből áll:
kuplung szerkezet
kuplung tárcsa
kinyomó csapágy"FONTOS:
Bárki bármit mond, ezt a három alkatrészt együtt KÖTELEZŐ cserélni! Nincs kivétel! Ezek az alkatrészek egymáshoz kopnak és CSAK EGY új alkatrész beszerelésével már nem fognak "együttműködni"! Kuplung szettet kell venni, ez tartalmazza mindhárom alkatrészt!"ez szerintetek igaz? A kuplung tárcsa az a kettős tömegű? Mert akkor nem az az olcsó mulatság...
Eyesis
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #24626 üzenetére
Mostan ugye elfelejtettem. Tul hamar jott az ihlet a hazautra. Egyebkent ha jol emlexem, akkor olyan 70 font kornyeken van.
Ma megvolt az olaj+szurucsere az auton. Mivel nem volt altalam hozott olaj, igy rakenyszerultem volna az itthoni Castrolra. Azt meg nem akartam, kicsit dragabban volt Xado Atomic Oil 5W30, az kerult bele. Pluszban kicserelte a jobb lampamosomat is, az 22k volt. Kov. alkalommal huzosabb lesz, nagyon sok dolgot kell cserelni.
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz Eyesis #24631 üzenetére
Nálam most kezdte el azt, hogy beteszem a sebességet, nyomom a gázt padlóig, gyorsulok, és egyszer csak rá fél másodpercre túlpörög a fordulatszám kb 500zal, majd visszaáll. Erre azt mondták, hogy csúszik a kuplungom, és tárcsát cseréljek, de akkor cseréltessem a másik 2 cuccot is? Most csinálta először, de januárban már biztos javításra kerülne.
-
CharlieDrop
veterán
Van olyan valaki, aki 2004 utáni A6-ból ült át 5-ösbe?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #24635 üzenetére
Rick4 ha jól emlékszem ezen dolgozott év közben, de nemtom hogy mi lett belőle...
-
SZATA
senior tag
Sziasztok! Csak egy gyors kérdésre ugrottam be.
Milyen izzó kell a E36 316 Coupe tompított fényszórójába? H4?
Köszi!
-
SZATA
senior tag
válasz CharlieDrop #24639 üzenetére
Tuti? Közben túrtam a netet. Itt HB4-et írnak. Hülyeség?
Köszi!
-
SZATA
senior tag
válasz CharlieDrop #24641 üzenetére
Sajnos nem tudom megadni, nem az enyém az autó, és most nem tudom elkérni a tulajtól. Azért köszi a segítséget!
-
MPowerPH
félisten
Mekkora az a maximalis pogacsa, amit meg fel lehet rakni a gyari csavarokkal? Foleg a kerekor miatt lenne fontos, ugye abbol nehezebb a szabvanynal hosszabbat talalni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #24645 üzenetére
Ugy remlik valamiert, hogy 8mm. Azokhoz meg nem adnak csavarokat sem. Bar az is jo lenne, ha lenne hosszabb kerekor.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #24647 üzenetére
Bele, de annyit nem akarok. Amit ma lattam E92, az 15mm -t kapott hatra, elore pedig 10mm-t. Nalam pl. az 5 es 10mm boven jo lenne. Hatsot nem tudom nagyon kitenni, szoval ezt probalni kell, mert a 265 szeles gumi mar kerdeses, hogy beleer e a 15mm-es spacerrel, sot, a 10mm-es is necces.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #24648 üzenetére
hm, értem.
Meg kell próbálni, sajnos nincs e93 az ismerőseim körében, itt a legfrisebb is e46, najó van egy e91, az is lci előttiIlyenre ajánlom a bimmerforums.com oldalt
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Möhe
addikt
E39 rombusz kulcsból át lehet költözni F10 kulcsházba úgy hogy az utólagos riadztót is kezelje?
gyári kulcs
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Windows 11
- Renault, Dacia topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Android szakmai topik
- Dacia topic
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...