-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cxgrav
senior tag
válasz CharlieDrop #25450 üzenetére
1,2M
Az előbb megnéztem, szerintem a dobbetétet dobálja a szél, mert legalul nincs ott a csavar ami a lököshöz fogja....Picture me Rollin' by 2pac
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #25450 üzenetére
Ezzel arra célzol hogy inkább itta volna el azt a pénzmagot?
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz CharlieDrop #25453 üzenetére
Nekem 900K volt átírással együtt tavaly összel a Münchenből hozott E46 320D Touring ellenörzött valós 240.000Km-el.Azóta is teljesen hibamentes.... Bár eszem ágában se lenne odaadni 1.2M-ért.
Ui:Egyik ismerősöm épp ennyit tudott volna összekaparni de mondtam neki hogy felejtős.Utána meg mit kezdjek a pénzzel?Vegyek 1.2M-ért egy romhalmazt?
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
Cxgrav
senior tag
válasz CharlieDrop #25453 üzenetére
Laptop nálam volt, semmi extra hibakód nem volt benne.
Szerintem nem lesz ezzel nagy baj, csak ez a pár pici, de ezeket úgy is megoldjuk.Möhe
Ha a papának lenne ennyi fölös pénze most (e46 nem az enyém), akkor bizony 540i gurulna haza tesónak az 530d mellé, e46 helyett de még az az idő is eljöhet535i már 600k-ért is van. Foglalkozni kell vele, de kb annyiba áll meg mint az 540i beszálló ára.
Dehát 900ccm és ~50LE kevesebb-KP-
Hibakódot lehet törölni, de ha valami jelen van úgy is visszaírja magát.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
-KP-
addikt
a hibakódokat nem lehet kitörölni a gépből?
-
Möhe
addikt
válasz Cxgrav #25455 üzenetére
A következő nekem is benyás lesz, ha nem változik a munkaköröm/környezetem.
F sorozatból kiváncsi vagyokmi lesz majd elérhető.Amúgy megvan az átalakításra a guba, már csak a logisztikát kell összehoznom. Remélem anyák napja után mehet a szakikhoz a gép, akkor úgy sem tudom használni.
Amúgy DIS-el vagy BMW scan-el való programozáshoz van leírás?
-
Lavidaloka
aktív tag
Valaki jön majd májusban a debreceni BMW Találkozóra?
ホンダシビッククーペ
-
MPowerPH
félisten
Ezek ernek valamit?
Don't Tread On Me
-
Cxgrav
senior tag
válasz Lavidaloka #25459 üzenetére
Erre nem, mert tavaly volt! Haha
Lehetséges, hogy elnézünk haverokkal.Picture me Rollin' by 2pac
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #25461 üzenetére
Gondoltam.... Bar az uj ara majd £300. Igfazabol cserelnem nem kell ezeket hala az egnek, csak az ultetesen filozom meg, foleg az elejebol kellene egy 60mm-t lejjebb vinni, a hatuljabol meg eleg lenne egy 20-as, bar igy is sok helyen fennakad.
Azert linkeltem be, mert gatlokkal lett volna annyi a szett, mint ha csak siman ulteto rugot nezek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz MPowerPH #25460 üzenetére
Neken volt ilyen a régi E36-om alatt......de inkább ne tedd!
Cxgrav:Jah bocs a javítoma linket:BMW Találkozó Debrecen 2015
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
peetmaster
senior tag
Sziasztok! Egyenlőre csak egy beköszönő kép:
Röviden a fontosabbak: 30DA, gyönyörű állapot (hátul mintha még soha nem ültek volna), első tulajos, fekete bőr (ülés "sajna" nem memóriás, de természetesen fűthető), nagy navi, napfénytető, head up display, kormányfűtés, 220e km, nagyszervíz után, új tárcsák, betét elöl-hátul...
Első benyomás: űberbrutál! Ha lesz időm valamikor, dobok még 1-2 képet.
[ Szerkesztve ]
-
Tálydi
senior tag
válasz peetmaster #25466 üzenetére
Gratulálok!
Kérlek, hogy ha publikus, oszd meg velünk az e60as birtokbavételének és fenntartásának ktsg-eit, igazán érdekel, hogy így 10év körül milyen buktatókkal találkozol ha találkozol, persze inkább ne.
Sok balesetmenteset, es örömmel!
Eeeeh, what’s up, doc?
-
peetmaster
senior tag
válasz Tálydi #25467 üzenetére
Köszönöm!
Még nincs átírva a nevemre, csak biztosítást kötöttem rá, meg délután voltam eredetvizsgán. Ha megvan minden, akkor írom az összegeket. Remélhetőleg a héten el tudom intézni, de legkésőbb a jövő hét elején.
Egyébként nem tudom, hogy kinek hogy adatik meg autóvásárlásnál, de a tulaj úgy odaadta 100km autókázásra (persze végig ott ült mellettem), hogy még nem is volt olyan komoly vételi szándékom.
-
Tálydi
senior tag
válasz peetmaster #25468 üzenetére
Milyen messziről mentél érte? Ha nagy távot akkor azért lehetett bizalommal, ha pedig nem akkor biztos lehetett a dolgában, hogy nem sz@rt árul és már úgyis a saját üzemanyagodat használod, bár ez elég nagy bátorságra vall
Eeeeh, what’s up, doc?
-
peetmaster
senior tag
válasz Tálydi #25469 üzenetére
A "tesztút" az tőlünk indult, ugyanis mikor mondtam, hogy szeretném kicsit tüzetesebben megnézni az autót, mondta, hogy aznap úgyis nem messze tőlünk van dolga, úgyhogy eljön. Tehát nem kellett érte menni. A tesztelés után elgurultunk egy szerelőhöz, aki átnézte (itt az eladó felvetette, hogy ha van rétegvastagság mérőnk, akkor nyugodtan mérjük körbe). Azt is elmondta, hogy egyedül az első lökös volt újrafényezve, mert a sok kavicsfelverődés bántotta a szemét, de az összes eleme gyári és a fényezés is. Végülis nem volt nálunk mérőműszer, de igazából nem is bánom. Ezen a napon le is foglalóztam, aztán rá 4 napra mentem érte (95km-re volt). Olyan bánatosan nézett utánunk, mikor hoztuk el az autót... Bár nem lehet oka a szomorkodásra, mert már ma hívott, hogy lefoglalózott egy 2010-es évjáratú 740D-t.
-
Tálydi
senior tag
válasz peetmaster #25470 üzenetére
Az, hogy egy "új" 740be a lehető legbíztatóbb dolog szerintem, így feltételezhető, hogy volt miből karbantartania és meg is tette. Az általad kiszabott felső határt túl lépte árban? Mert így elsőre elég jo vételnek tűnik.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz peetmaster #25472 üzenetére
10-15% plusz, ha nem kell vele sokat retteneteskedni az elején abszolút megérte a többivel szemben.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Hikvision
senior tag
Tudja valaki, h E46-nál ha lötyög a váltókar akkor a rudazat melyik részét kell kicserélni? Jövőhéten úgy is ugrik le a váltó aztán akkor az is össze lenne pakolva.
20 éve a PH-n.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #25464 üzenetére
A gyári m-packet 2 cm ültetés az alaphoz képest. Nekem H&R rugók(e -3, h -2) vannak állítható konival+18-as felni mich pilot 3-mal, így nagyon jó (még rugózik is és szépen támaszt).
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Ma reggel "SOS call system failure" uzenet fogadott inditasnal. Mi a menku ez? Telefonmudol hiba? Legalabb integralva van valahova, vagy kulonallo egyseg?
Igazabol magaban az nem zavar, ha rossz.(mar ha mas funkciot nem erint) Csak zavar, hogy minden inditasnal bejelez.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Lacika2013
tag
Sziasztok.
Adott egy 325D 390 2007-es évjárat. Edc16c35
A motorvezérlő elektronika megdöglött.
Elvittem egy szerelőhőz,nem tudott mit kezdeni a döglött ecuval.
Rendeltem németektől egy komplett bontott szettet ecu,cas, kulcsok,stb.A hw és sw száma teljesen ugyanaz.
Bell lett téve,végre elindult az autó,de a műszerfal mint egy karácsonyfa. abs,esp...a rádió sem megy.
Állítólag össze kell tanítani az ecut az alvázszámmal,mert a mostani uj ecuban más az alvázszám.
Tudná ezt vállalni valaki,vagy esetleg tudnátok ajánlani valakit?Köszönöm.
-
MPowerPH
félisten
válasz Lacika2013 #25487 üzenetére
Szia.
Pontosan nem tudom en sem, de probalj visszakeresni. Azt hiszem, volt itt a topikban ilyenrol szo. Remelem jol emlekszem.
KINKY_007: Koszi a linket. Este lemerem, mennyit tudok az autobol lefele engedni. -4 az elmegy meg a gyari gatlokkal?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz Lacika2013 #25487 üzenetére
Szia!
Keress meg privátban
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #25488 üzenetére
Én nem nagyon értek hozzá. Azt mondták, hogy a rövidebb rugóhoz keményebb gátló kell. Ha neked m-packet van, akkor az -2-es ültetés, tehát a -4es az csak 2vel lesz alacsonyabban.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
BeZol
őstag
válasz whitezo88 #25495 üzenetére
Nem tudom, de 1 éve ilyenkor rendesen beremegett a -10 fok körüli időben az egész kocsi minden egyes elinduláskor, és nagyobb hidegben most is ez van garázsból elinduláskor, mert egyből felfele kell menni, és gondolom hidegen kap nagy terhelést, aztán semmi baja ha már meleg, de 1 éve 1 alkalommal egész nap ilyen fura volt, úgyhogy a hideghez köze van, az tuti Még annyi szokott lenni, hogy többszöri padlógázas 130ról gyorsításkor néha túlpörög a fordulatszám, de most ez is megszűnt egy ideje, gondolom nem kellett annyiszor lefékeznem mostanság és nem akadt kimondott konkurencia. 130 alatt 6osban gyorsítva pedig ilyen daráló hang jön hátulról, de 5ösben semmi baja, biztos nagy a teher és kicsi a fordulat.
Ami most zavar, hogy múltkor 20 perc alatt legalább 9 madár szarta le a kocsit, és minuszfokok voltak, 1 héttel később mikor leszedtem, a festékkel együtt jött fel egyik résznél, úgyhogy most picit olyan elől, mint a fényszórómosó, mert az ilyen vacak alapból. Mondjuk én voltam a hülye, szivaccsal nem lett volna para, 15centiről forró magasnyomás nyamm.
Aztán már csak a zavaró nyekergés nem tetszik, amit a kerekek felől hallok minden egyes fekvőrendőrnél vagy nagyobb kátyúnál, ill. mikor "nehéz" emberek szállnak be
Na jó, talán a turbó sípol hangosan, de ez már 112ezredik km óta feltűnt, és most vagyok 167ezernél -
Viszlát
addikt
Ma megvolt a sötétben, esőben vezetés az új izzókkal, hát ég és föld a különbség, nem veszik el úgy a Nightbreaker fénye a vizes környezetben mint a sima izzóé, rendesen látok ugyanúgy mindent.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
urban racer
senior tag