-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #24251 üzenetére
Elhiszem, de ennyi penzert lenne Brembo, ami 35D-re van kitalalva.
De mint mondtam, tenyleg nem erne meg elkolteni cakk 1 milliot erre. Marciusig van meg idom, ha mazlim lesz ugyis talalok M3-as fekszettet. Ha nem, akkor meg marad minden, ahogy volt.Ma meglatogatott egy ismim, akivel orok harc volt az Audi vs. BMW. O akkor vett A5-ot, mikor en a 3-ast. Majd holnap szakitok idot, leirom a tapasztalatokat. Kicsit megkergettuk egymaset...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Djmarko
tag
Sziasztok!
Az ötfokozatú tiptronic váltóktól kell félni? Amúgy egy 2001-es e46 330xi-ről lenne szó.
-
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #24258 üzenetére
Ha nem használod, akkor pedig 0 liter. Ha valaki megvesz egy 230 lóerős gépet, akkor az nem hiszem, hogy nekiáll lejtőn gurulni és 90-es tempomattal menni autópályán... Mondjuk lehet és akkor meglesz a 10 liter.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz KINKY_007 #24259 üzenetére
Nyugi, nagyon jó motor az az M54, norml körülményeket mondtam
M52-m is csak télen városban evett 12-t (automata 23i)
ha tapostam, akkor 11... no?amúgy egy 231 lovas autóval miért ne lehetne normálisan közlekedni?
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #24260 üzenetére
Persze, hogy lehet normálisan, takarékosan közlekedni, de 90-es tempohoz felesleges a 231 lóerő...
Csak azért írtam, mert a váltó miatt érdeklődik, de a fogyasztással is érdemes számolni, ha azt a típust választja. Ha jól tudom az automatában a fék is gyorsabban fogy a motorfék nem használata miatt. És a neve is steptronic, nem tiptronic.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz KINKY_007 #24261 üzenetére
Működési elv ugyanaz, mint a tiptronic-nál
Ja, vmennyire gyorsabban fogy a fék, de az automata is használ motorféket, ha meg nagyon kell, akkor manuál módban olya motorféked van, hogy kiesel az abalakonÉs igen, egyetértek, az x, az automata mind fogyasztásnövelő tényező
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Djmarko
tag
Köszönöm srácok a részletes válaszokat!!
-
Highend55
tag
-
BeZol
őstag
Most, hogy újra hűvösebb az idő, és már nem a klíma megy, hanem a fűtés, akkor megint nagyon hallani a motor felől, hogy mintha ciripelne, fújtatna valami. Menet közben a fordulatszám emelkedésével egyre hangosabb egészen 1800as fordulatig, aztán már nem hallom, de városban közlekedve kifejezetten zavaró, hiszen alapjárat és 2ezres fordulat között mozgok, és folyamatosan hallani, de még kívülről is. Ha lekapcsolom a fűtést, akkor megszűnik ez a zaj. Ha csak a klíma megy és hűtök, akkor nincsen zaj.
Kezdődhet a barkóba, mi lehet a baj?
Még annyi, hogy ez a hang alapjáratnál is ugye hallatszódik, de szakaszosan megy, tehát néha lekapcsol pár másodpercre, aztán újra vissza. Mikor elindítom a kocsit, akkor is csak olyan 5-10 másodperc múlva indul el.
Tuti, hogy fűtéssel kapcsolatosan valami, de micsoda lehet az, ami a motortérből adja a hangot? Kicsit olyan az egész hangzás, mintha valami durvább turbó lenne a kocsira téve. -
nagyúr
Üdv!
Lehetséges az egy 2012-es 328i-nél, hogy a sima formázatlan kormányt cseréljük akár formázottra, akár váltófülesre? A jelenlegi mindkettőben hiányt szenved, persze a 8 sebességes váltó adva van hozzá. Vagy ez utóbbi nem ilyen "egyszerű"?
Előre is köszi!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Eyesis
őstag
e60-nál is így kell a BC titkos menübe lépni? link
A fogyasztás korrekciós tényezőjét akarom beállítani, hogy valós értéket mutasson a BC átlagfogyasztásnak, vagy legalább nagyjából annyit, mert most közel 2 liter a különbség.Eyesis
-
BeZol
őstag
Tettem fel videót a hangról, bocsi h nem lett túl igényes Ez a fura hang csak fűtéskor van, és csak addig, amíg nem fűtött be a kocsi, ergo városban tök idegesítő, mert ott végig így hallom. Szerintem régebben nem volt ilyen hangja, ötlet a hang megszüntetésére?
Egyébként múlt héten véltem felfedezni, hogy nem az igazi a fék, mélyebbre kell nyomni, és városban mintha belecsúsztam volna mindig az előttemlevőbe, hát kiderült, hogy 67ezernél volt utoljára cserélve fékolaj, úgyhogy így +100k km-rel odébb ideje lesz orvosolni -
Viszlát
addikt
Amikor megvettem az autót, akkor azt írta, hogy 9000 km van szervizig, 6000-ig szépen megyegetett is lefelé, de mostmár hetek óta ennyin áll, közben meg mentem vele majdnem 5000 km-t. Lehet erre hagyatkozni, vagy tegyek rá és irány olajcsere?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
-
Eyesis
őstag
Tudtok valami téligumi akcióról, vagy erre még várni kell?
MICHELIN ALPIN A4 XL 225/45 R17 94H ez pl jó eléggé, de kb 48-50ezer darabja, ajánlotok ennél jobb ár érték arányút?
Mikor szoktátok lecserélni? MEgvárjátok, mikor már 10 fok alatt van a maximum hőmérséklet?Eyesis
-
MPowerPH
félisten
Szerintetek egy M3-as fekrendszert mennyibe tart rainstallalni az autora? Ugy ertem, hogy kell valami komolyabb modifikaciot vegezni, hogy a nagyobb tarcsa+nyereg felmenjen?
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
Üdv.
Segítséget kérek tőletek, mert nézegetem a 2001-2002 közötti E39 525D-530D-ket.
Mire kell figyelnem vásárlás előtt ezeknél a típusoknál (évjáratnál),hogy ne fussak bele esetlegesen elrejtett hibákba? Kb: 1,8M körül nézegetek. -
aktív tag
-
Ck.
addikt
Uraim,
2004-2006-os E60-ból szabad/érdemes-e benzinest nézegetni, vagy egyértelműen dizli a nyerő?
Fenntartásban sokkal nyerőbb a benzin? Erőben, nyomatékban tud azért vmit nyújtani? -
Möhe
addikt
-
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #24286 üzenetére
Van valami jele hogy nem 100-as? Rángatás,oda vissza kapcsol,stb...?
HOsszútávú családi kocsi lenne ,céges kocsi van itthon,de az csak 3 személyes és a gyerekülés nem opciós abban. Így nagyjából második kocsinék lenne használva,de ha lenne akkor menne ide-oda a család. -
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #24288 üzenetére
Idén lenne még a vétel, ha jól tudom hidegben célszerű dízlit venni. Ha pöccre indul akkor az már jó előjel. Amúgy E39-ben van olyan cucc amit csak márkaszervíz tud el/kiolvasni elektromosan, mechanikusan meg cserélni/javítani?
Messze vagyok a legközelebbihez is az a baj. -
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #24283 üzenetére
És összeségében E60-ban mennyi szopófaktor van a dizelnél? Ott melyik motorral nem szabad megvenni? Vannak tipikusan elhalálozó dolgok, potyogó pillangó szelepek, stb. akármi?
Dízelt vennék igazából, de ha nagyon sok a rizikó faktor, akkor a benzines fele is hajlok, bár nem tudom ad-e vmi élményt 3 liter alatt. -
CharlieDrop
veterán
E60-at nem motorja miatt nem vennék, a többi része tud baromi drága lenni.
Az első szériásokban van ez a pillangó mizéria...
@(#24289) Möhe
Azért egy BMW-t mindenképpen szakival nézetnék meg, a hideg annyiban releváns, hogy akkor tudod jó-e az akksi illetve a gyertyák rendben vannak-eA hidegben ránt azt jelenti automatánál, hogy első indulás után, mindegy hány fok van kint.
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #24291 üzenetére
Na mesélj akkor légyszi, mert nem vagyok otthon bmw-ben. Mi miatt nem vennél? Nem akarok szopórollerre ülni.
-
KINKY_007
aktív tag
Nagy szívás nem lehet már. Egy 15 milliós autóba tudsz beleülni... Mindenképpen próbálj ki párat, hogy tudd, hogy milyen. Amúgy baromira nem azt érezni bent, mint amit kintről lehet tapasztalni.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Cxgrav
senior tag
Szia!
Ezt olvasd el: E39 vásárlás
Nekem 30d-m van, elégedett vagyokComputer kiolvasását nem csak szervíz tudja elvégezni.
Faceliftes modelleknél a pillangószelepre kell ügyelni.
Kartergáz szűrőt cserélni kell, akárcsak az automata váltó olaj/szűrő/tömítését is.
Porlasztó ellenőrzése: menni a kocsival, hogy üzzemmeleg legyen, majd leállítani és várni 15 percet kb. Utána indítani és ha sokat teker, akkor nem okés valamelyik (vagy több)
Szvsz gyertya nem derül ki helyszínen, indul a kocsi, még ha több rossz, akkor is. Plusz beleszakadós úgy tudom.
Váltó ha nem 100-as, azt érzi az ember. Ránt a váltásoknál érezhetően (szinte észrevehetetlenül kell, hogy pakolja fel-le a sebességeket), nem találja a sebességet, nem vált fel teljesen, stb.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
CharlieDrop
veterán
Nem kell szopórollerrtől tartani. Azért nem vennék, mert drága fenntartani. Ha van lóvéd, akkor persze sima liba.
A szopóroller az az, hogy megy minden tönkre egymás után, na ennyire nem vászes az e60, illetve 45i-t még mindig nem ajánlom
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #24296 üzenetére
Értem, ez azért megnyugtató.
Amúgy a benzines is meg tudja cibálni a gépet 2-3 literes motorral, vagy inkább a dízel a nyerő ennél a szériánál?[ Szerkesztve ]