-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz Tsebacsi #24500 üzenetére
E93asom van M-pakettal, tehát én egy 1810kg-os autót vezetek, az F30nál jóval nehezebb vagyok, ugyanúgy 18as M-es felnijeim vannak ugyanazokkal a paraméterekkel amiket írtál, és ez egy tökéletes kompromisszum a megjelenés, a sportosság, és a magyar útviszonyok szempontjából. Kátyúkat kerülni kell, fekvőrendőrnél lassabban kell áthuppanni, és a szegélyre parkolást esetek többségében el kell felejteni.
Runflat gumikat, meg erősített oldalfalúakat el kell felejteni, mert gyárilag nekem is olyan volt (michelin pilot sport ps2), de mióta ps3-asokra váltottam (ami sima gumi), azóta sokkalta komfortosabb az autó úthibáknál is, és kanyarban sem pattog le az ívről, tényleg nagyon sokat számít.
Én egyáltalán nem érzem kellemetlennek az M sport futóműt. Van egy mini cooper s-ünk is, na az gáz, ez a közelében sincs annak. (autópályán pedig kedvezően hat a fogyasztásra a csökkentett hasfal)
A magyar utak miatt viszont nálam 130k km-nél első lengőkarokat kellett cserélni (kanyarban mozgott a kormány a kezemben jobbra-balra), és 145k km-nél minden szilentet (csavar, körülötte gumi, remélem ez a neve) a futóműben.
A kérdés már csak az, hogy F30-nál vajon mi lehet, de én úgy tudom, az eleve lágyabb lett, mint az E90volt, de más biztosan jobban tudja, de a lényeg, hogy egyáltalán nem kell félni tőle. -
KINKY_007
aktív tag
Megchippelték az M4-et is.
Lehet jönni benzin vs dízellel.
A 3000-es turbós benzin alapon 431 paci, pöckölve 500 felett. Garival és nem csak képernyőn.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
BeZol
őstag
válasz KINKY_007 #24506 üzenetére
G-Power már legalább 1 hónapja kínálja:
Leistungssteigerung von 431 PS (317 kW) auf ca. 520 PS (382 kW) - max. Drehmoment ca. 700 Nm
Nekem anno járt náluk a chippeléshez 100ezer km garancia, biztos itt sincsen másképp. Képek itt még nincsenek, de legtöbbször náluk kimerül a felnijükben és a kipufogószettükben, persze m4-hez több is várható majd, mert írták is, hogy 600 lóerő kihozható, és dolgoznak rajta. Előző M3-assal 720 paciig jutottak, az 1M Coupe-val pedig 600ig, de ezeknél egy nagy szívómottorra csaptak azt hiszem ?2? kompresszort, most egy 3literes 2turbóssal nem hiszem h sokat tudnának kezdeni, mert 3. turbót tuti nem raknak, max 2 mégdurvább turbóra cserélnek, esetleg berakják mostani M5/M6 motorját, mert ilyen opció előtte is létezett, hogy V8as helyett V10est bepaszírozták.
Egyébként papíron jól festenek ezek a számok, de azt fontos figyelembe venni, hogy ez mind csak hátsókerékre megy, és legtöbbször csak gumiégetésre elég, tempósabb haladásra csakis autópályán jön ki az előny, ami nem baj, csak ennyi pénzt szerintem csakis egy elvetemültebb bmw fanatikus költene bmw-re, én inkább már egy porsche-t vennék, ha már élményautó/nagyteljesítmény/picihétköznapi használhatóság.
-
KINKY_007
aktív tag
Miért füstölné a gumit? Vannak jóval erősebb jószágok hátsókeréken. Nem a 0-100 van csak.
Csak egy 911-esben nem tudsz beülni hátra, a panamera pedig másik kategória.
Én corvette-ben gondolkozom...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
BeZol
őstag
válasz KINKY_007 #24508 üzenetére
Feleslegesen erősnek tartom ahhoz, hogy kiautózható legyen a kocsiból szimpla hátsókerekesként. Ilyen erő mellett már elég ciki égés van 0-100-on egy 4kerékhajtásúhoz képest, kanyarban is simán keresztbeáll, ami közúton életveszélyes már csak az utak minősége miatt is, ha pedig bekapcsolva hagyjuk az elektronikát, akkor meg folyton blokkol, és csakis egyenesben 130 felett használható az erőtöbblet amit nyújt.
Egy 911-esben nem tudok beülni hátra, de a mostani E93asban is 1 évben max 10xer ha ül vki hátulra, igaz legalább el is fér, tehát megy a pont a bmw-nek, de nem kimondottan hiszem, hogy a sofőrön kívül más is élvezné a kocsi kiautózását. Igen, ezek élményautók hétköznapiasabb használhatósággal, de ne felejtsük el, hogy nem hiába árulják pl. E92-93as M3-asokat is 6 évesen "csak" 60-120ezer km-rel, tehát pont h hétvégére veszik ezeket elő és főleg nyáron, panamerát meg mindig használják persze.
Szép a corvette, de számomra több okból is "taszító": amcsiknál szarér-hugyér árulják, nálunk meg jól el van szállva az ára ; gáz a belsejük (márpedig ha vezetem, úgyis csak ezt látom, engem ez nagyon-nagyon zavarna), igaz már nem annyira gáz, mint 5-10 éve volt ; rengeteg corvettes videó van, ahol megelőzi egyenesben a kocsi feneke a sofőrt és baleset a vége, ez nem hiszem h normális a kikapcsolt elektronika ellenére sem!
Nem vagyunk egyformák, teljesen megértem a te nézőpontodat is -
BeZol
őstag
válasz LuckyL #24510 üzenetére
Lehet én vagyok a noob, de a 330d-mel sem merem kikapcsolni az elektronikát kanyarban nagy sebességnél, az eredmény pedig folyamatos villantgatás az elektronika részéről, be-befékezgeti a kocsit a kanyarban, hogy ne csússzon ki a hátulja, cserébe pedig ilyen folyamatos bólogatásos kanyarvétel lesz, mert befékez, súly előre megy, aztán megint enged, súly hátra megy, majd megint befékez, súly előre, és így tovább. (tatabánya óváros lehajtó bp felől, mikor már hosszan balra visz lefele, 60as tábla, 120szal bevéve)
Egy M4-esnél szerintem már fél gáz hatására is kicsaphat a hátulja, a kátyús, nyomvályús utakon kanyar közben ez tuti baleset, marad az autópálya 130 feletti használhatósága, vagy az ökörködés kis sebességű kanyarokban, kereszteződésekben, de arra a 330d is megteszi, csak hangorgia nélkül, fele akkora látvánnyal.
Az M4 eleve nem a racionalitásról szól, de a tuningolása az már tényleg kiautózhatatlan kisebb sebességnél tapadáshiány következtében! (autópályán pedig egy kezemen meg tudom számolni, hány sportverziós csúcsbenzinest láttam nyomulni az elmúlt 8 évben: 1 porsche carrera 4s, 1 nissan skyline gt-r, és egy mercedes c63 amg úgy, hogy főleg autópályán közlekedtem le eddig 200k km-t. "Szinte" csak a dieselesek tepernek autópályán)Persze aki szereti, közlekedhet így: [link]
-
H.Ezredes
őstag
Mintha a sajátunkat látnám Hogyne lehetne közlekedni vele meg ilyenek ez nagyon hülyeség amit mondasz 20 éve már 750 -e volt apámnak soha nem panaszkodott és volt mindene BMW-n belül 1M -meg hibátlan egyedül a téli gumival sírás ilyenkor..... De nyáron én élvezem,h megy keresztbe és akkor megy amikor én akarom nem össze vissza..... Nekem slovakiaringen sem volt úgy problémám pedig ott a versenypályán ment a veretés mégse hullottunk le róla és az utcán sem.... Azért sokat számít,hogy ki ül a volánnál lehet kezelni a dolgokat nem csak padlógáz létezik kanyarba Nem tudok mást mondani csak azt,h érezni kell tudni kell vezetni . És mindenki menjen a saját korlátain belül pl te saját belátásod szerint nem mered kinyomni mert nem érzed,h megtudnád tartani. De ettől még lehet menni kanyarban is. És nem a kocsi választ magának jó pilótát... Nem egy kocsi tehet róla,h nem tudja valaki kezelni..... Szerinted a milliomosok akik megvehetnek egy erős autót azok vezetni is tudnak csak azért mert van pénzük és ilyen kocsijuk ? Mert sajnos sokkal sokkal többen nem tudják kezelni a saját kocsijukat csak azért van mert megteheti,h megvegye és meg is veszi..... Egy "béna" sofőr egy gyenge autóval is simán le tud esni az útról hát még egy 3-4-5-600 Lovas autóval.... De ettől még nem az autó a szar
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Cxgrav
senior tag
válasz CharlieDrop #24513 üzenetére
Erről ez jut eszembe:
- Pistike, mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?
- Szlovák mozgássérült.
- De hát miért?
- Mert nekik vannak a legjobb autóik Pesten ...ON:
Megvolt a szerviz.
Idén elmarad a karácsony, csak annyit szeretnék mondani
De az autó jó lettHétvégén mentünk 1 repülőrajtot haverommal.
e39 530dA (én) VS e39 540iA (haver)
60-ről indultunk.... őszinte leszek, ránéztem az óracsoportorta, hogy most mi a helyzet? hol vannak a lovacskák? megállt a kocsim?[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Cxgrav
senior tag
Picture me Rollin' by 2pac
-
Möhe
addikt
Behalt az ablaktörlőm (e39 530DA Facelift) , biztosítéka jó. Tegnap meglepi vacsorára indulást rendesen hazavágta ez a manőver. Nem is reagált a bajuszkapcsolóra,de a vizet sem spriccelte, de ennek a biztosítékát kiszedve (4-es) elment a világítás, és mindezt persze este 6 után kellett pötsölnöm vele.
Mi lehet a bibi? Elment a bajuszkapcsoló vagy a törlőnek a motorja? Műszerfal nem írt semmit. -
KINKY_007
aktív tag
Interjú Michelisz Norberttel.
"A Hondán kívül a kedvenc autómárkád?
Szeretem a BMW-t."A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
#81556480
törölt tag
heló!
valaki képbe van itt az e39 bontott alkatrész árakkal, 523i
Az a helyzet hogy van egy a családban amit " rám hagytak" csakhogy kicsit összetört.
Azt tervezem hogy eladom a B vectrámat és megcsináltatom abból.
Ami biztosan kell:
Lökhárító, motrháztető, két első sárvédő.
Ezeket kikerestem hirdetős oldalakon, nem egy nagy tétel 60körül megvan
Viszont van még a lökhárító mögött az a kereszt tartő aminek nem tudom a nevét. Az is bement.
Plusz az összes hűtőt cserélni kell.Tudom így nehéz, de szerintetek mi lehet így az ára? hozok hamarosan képeket!
Festéssel ne foglalkozzatok.
Egyébként megérné megcsinálni az autót mert nagyon jó a motorja és abszolút rendben van minden téren.
-
nagyúr
Sziasztok! E46 320i-ről érdeklődnék. Mennyire költséges a típus, milyen bajai szoktak lenni, hogy megy, mennyit fogyaszt, alkatrészárak, egyszóval minden érdekel
-
Eyesis
őstag
na már nagyon kis fiatalosan önindítózik a kicsike
nem tudtok valami bmw bontót BP környékén, ahol lehetnek ilyen fa burkoló elemek is?Eyesis
-
hdman
őstag
Tegnap láttan egy új M3-at Gyönyörű volt, álló helyzetben is majdnem szétdurrant az erőtől!
Sopron city :)
-
Darko_addict
őstag
Régebbi BMW 5-ösön a gyári mini felnik helyett mekkora méret mutat még ízlésesen, mit gondoltok?
[gyári 12 colos]Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Möhe
addikt
válasz Darko_addict #24528 üzenetére
Ez kizárt hogy 12"-es, inkább 15 v 16-os szvsz
-
Möhe
addikt
válasz Darko_addict #24530 üzenetére
Hülyén néz ki,de a téli szettet érdemes rátenni. Ha van zsé akkor a télit is nagykerékre lehet tenni.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Darko_addict #24528 üzenetére
figyu, e46-ra 20" felmegy, szóval 22"ig bármi
mellesleg 16'" a legkisebb a 18" olyan átlagos, csak legyen lóvé gumira is.[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #24532 üzenetére
A fék térigénye lesz a limitáló, nem az, hogy hülyén néz ki... 16, de inkább 17 min.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Darko_addict
őstag
Köszi srácok, megjegyzem!
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
Möhe
addikt
Megvan az elektromos hiba oka,szar az aksim (Bosch). Kompletten átvizsgálta az egész villanyos részeket és mondta hogy az nagyon is jó,de a gyenge láncszem az konkrétan az akksi.
Varta-ra esküszik a szaki.
Milyen akksit ajánlotok és mekkorát? Jelenleg 95Ah van. Nah és honnan célszerű rendelni? Vidéki vagyok (Zeg) -
erikke17
őstag
Varta Blue Dynamic-ot merem ajánlani én is, igaz nem bimmerbe van csak egy F Astrában 60Ah 5éve megy gond nélkül. Egyszer kétszer csutkára merült belső világítás végett 5napig ment Még mindig jó a kondíciója mert bírja a zenélést is
Intelligens töltővel töltöm lehet azért is bírja ilyen jól.[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
Möhe
addikt
Vacilálok ezek között:
VARTA Silver Dynamic Autó Akkumulátor 12V 100Ah Jobb+
EXIDE PREMIUM 12V 100AH/900EN EA1000 JOBB+
Illetve hogy kell-e AGM-es vagy ezek a simák is megfelelnek? -
Viszlát
addikt
Olyat tapasztaltatok mar, hogy a fedelzeti tobbet szamol fogyasztasnak, mint a valos? Nem, tuti nem szamoltam el, meg a szamologepet is elovettem, hogy leellenorizzem. A kulonbseg korulbel 2.4 deci, ami nem keves es a tankolasi szoras sem okozhat ekkora deficitet.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz LuckyL #24546 üzenetére
Az ugy teljesen rendben van, ha nem is sokat, de eddig nekem is lefele csalt (0.5-0.6 decit), de most meg tobbet ir mint amennyit valojaban fogyasztott, ami kisse meglepo na.
Ez nem erre valasz, csak regi adossagom, hogy mutassak par kepet. Szerettem volna normalisan nekikeszulodve fotozni egyet, de valahogy sose jott ossze, ugyhogy csak nehany ad hoc, mobillal keszult van egyelore. Katt a kepre!
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Darko_addict #24548 üzenetére
Ketto egesz negy tized deciliter per szaz kilometer.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- EAFC 24
- Mozilla Firefox
- Eredeti játékok OFF topik
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...