Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz Tsebacsi #24500 üzenetére

    E93asom van M-pakettal, tehát én egy 1810kg-os autót vezetek, az F30nál jóval nehezebb vagyok, ugyanúgy 18as M-es felnijeim vannak ugyanazokkal a paraméterekkel amiket írtál, és ez egy tökéletes kompromisszum a megjelenés, a sportosság, és a magyar útviszonyok szempontjából. Kátyúkat kerülni kell, fekvőrendőrnél lassabban kell áthuppanni, és a szegélyre parkolást esetek többségében el kell felejteni.
    Runflat gumikat, meg erősített oldalfalúakat el kell felejteni, mert gyárilag nekem is olyan volt (michelin pilot sport ps2), de mióta ps3-asokra váltottam (ami sima gumi), azóta sokkalta komfortosabb az autó úthibáknál is, és kanyarban sem pattog le az ívről, tényleg nagyon sokat számít.
    Én egyáltalán nem érzem kellemetlennek az M sport futóműt. Van egy mini cooper s-ünk is, na az gáz, ez a közelében sincs annak. (autópályán pedig kedvezően hat a fogyasztásra a csökkentett hasfal)
    A magyar utak miatt viszont nálam 130k km-nél első lengőkarokat kellett cserélni (kanyarban mozgott a kormány a kezemben jobbra-balra), és 145k km-nél minden szilentet (csavar, körülötte gumi, remélem ez a neve) a futóműben.
    A kérdés már csak az, hogy F30-nál vajon mi lehet, de én úgy tudom, az eleve lágyabb lett, mint az E90volt, de más biztosan jobban tudja, de a lényeg, hogy egyáltalán nem kell félni tőle.

Új hozzászólás Aktív témák