-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
Problémás motorok, köztük bmw is
2ezres motorokat alapból elfelejteném, mégiscsak 5ös bmw, legyen benne rendes motor. Benzineseknél 530i még tudtommal szívó, pörgetni kell, akkor megy, meg eszik is
Én dieselt javasolnám, de aki dieselt vett anno, az úgyis azért vette, mert rengeteget mászkált, ergo nagyon sok km-re kell számítani (amiben kevés van, az hazugság, évi 20-30ezerrel számolni kell nah), ami problémákat vethet fel, mert elég húzós tud lenni egy nagyobb alkatrész csere. -
Ck.
addikt
Hat marad a dizel szerintem, eleg surun megyek Mo-Anglia távot, nem szeretném ha a gatyámat is lezabálná.
Maximum az vinne a benzines oldalra, ha sokkal kevesebb nyűg lenne vele és kevesebb meghibásodás lehetőség.
Ami még másik alternatíva, az a hasonló korú, mérges orrú A6-os 3.0 TDI kotróval. Mindkettő nagyon a tetszik és kb egy árban van.[ Szerkesztve ]
-
erikke17
őstag
Wao nem semmi lista...
Javarészt VW mocik, a motoroknál meg esetek többségében lánc nyúlás, szakadás, átugrik... Silány minőség.. // OFF||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
Möhe
addikt
Osztrákoknál érdemes nézelődni, vagy messzebb kelllene menni hogy megérje a dolgot állapotát tekintve?
-
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #24308 üzenetére
Volt 2 audink, azokkal is állandóan baj volt, szóval én már úgy vagyok vele, hogy az audi büdös, bárki bármit is mondjon.
-
CharlieDrop
veterán
-
Ck.
addikt
Az a helyzet, hogy bármelyiket is válasszam, félek a turbótól egy picit, annak ellenére hogy most is turbó dízelem van, igaz még adagolós. 2001 A6 2.5 V6 TDI. Sose volt gond a turbóval, de egy használt autónál benne van a pakliban.
A modern dízel rendszertől sem tudom mennyire szabad félni. Biztonságosabb döntés a szívó benzines bömbi? -
CharlieDrop
veterán
-
CharlieDrop
veterán
maradjunk annyiban, hogy a gyári szerintem 600+
Ez a 400 kb a reális ára egy turbónak. Biztosan van olcsóbban spec nem ismerem az árakat, de az én 18d-mhez is kb 130 a fejújítás, nem hogy ennyi legyen egy komplett turbó
de ha ennyiért tudsz Garrettet garival, szólj, mert akkor nem újíttatom fel[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
hdman
őstag
válasz CharlieDrop #24320 üzenetére
Ugyan nem néztem utána, de a kolléga párral feletted irta, hogy az unixban 450. Unixban sok embernek van 40 procentje (nekem spec bárdiban 40%) , az már kapásból csak 270.
Racing bazáron meg ilyen helyeken ki lehet fogni jó vételeket.
Laikusként én azt gondolom, ha nem sérült a ház, akkor jobban megéri egy komplett belső felujitás, ahogy Te is irtad ~100 körül. Általában a régit le kell adni ilyen esetekben.
Sopron city :)
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #24310 üzenetére
Kedezz meg ujakat... Nem volt meg idom leirni, hogy az A5-el miket sziv ismim. De megteszem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #24326 üzenetére
Pont az, amit irsz. "Nem tartanak karban"
Az biztos, hogy a fenntartasi koltsegek siman duplazodhatnak is azzal, hogy egy kategoriat feljebb lepsz. 3<5<7
Egyebkent csak indulj ki ebbol a topikbol. 2 E60 van, es nezd meg hanyszor volt veluk problema, es milyenek. Persze lehet az is az elozo tulaj hagyateka.Sajna ezekre kolteni kell.... Mar en is felretettem kora tavaszra a szervizre. Gorgo, szij, ekszijtarcsa csere, fekekkel, plusz a szokasos alap dolgok. Csunya lesz a vegszamla, es ez csak egy 3-as.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #24327 üzenetére
Így igaz, egyetértek, de az nem az e60 hibája
A szopólorrel mint írtam az elve kehes konstrukciókra értem.Szvsz 3-5000 fontnál legalább 1-2000 font kellhet javíttatásra félretenni egy ötös esetében, ha csak gumikat, olajat nézek, többiről nem beszélek. Kormányösszekötő vagy egyebek elfáradnak, na meg turbó porlasztó ott is fájhat...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Eyesis
őstag
Felnire kupakot Ti merre szoktatok venni és mennyiért? Bele lehet futni gagyiba?
Eyesis
-
sasa134
addikt
Urak, Audi A3 után családi igények miatt egy nagyobb autót akarok, évi kb 15-20e km futásra, vegyes város / hosszútáv, Németországban élek. 2009es faceliftes E91-eket nézegetek, 320i-ket. Kell valamitől félnem, valami tipikus hiba? Vezetett Szervizkönyv , 1 tulaj, kb 80-90ezer km, ilyesmi kocsikat nézek. Lánc gondok? Befecskendezés esetleg? Nem célom száguldozni, egy biztonságos, megbízható családi kombit akarok - tudom sokak szerint gyenge a 2 literes szívó.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #24339 üzenetére
Vegyes érzelmeim vannak.
Full csend ezért sokkal jobban zavarnak a külső zajok főleg menet közben. Olyankor mikor elmegy melletted egy másik autó engem zavar olyan érzésem van mintha nem lenne jó a kocsi szigetelése.... fékezéskor kicsit troli feelingje van Kint is megnézik jönnek oda kérdezgetni . A kocsi jópofa amúgy. A belső anyaghasználat azért kicsit érdekes... Vannak burkolatok amik nem ebbe a kategóriába valóak... 100 Km/h fölött "elviselhetetlen" a szélzaj ilyen 120-130 Km/h-nál szerintem borzasztó hangos ez városi kocsi abszolút... Sajnos ebbe nem volt kiegészítő motor az egy fontos extra a kocsiba. De sajnos már most sok probléma van velük elmegy hirtelen az erő belőlük szóval van még mit fejlődni.... De városba szerintem jó
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
őstag
válasz H.Ezredes #24340 üzenetére
az a hirtelen eltűnő erődolog nálad is előjött a teszt alatt vagy csak a cikkből olvastad te is ,ami valamelyik nap jelent meg a mediában (azthiszem hogy az erős hegymenetet említették hogy ott lehetnek problémák)?
egyébként tetszik ez a fejlődés nagyon szerintem 10-15 év múlva simán az lesz hogy nagykapacitású napelem a tetőn+elektromos autó a garázsban
legalábbis a családi házakban és a tehetősebbeknélcryptot minden termékemért elfogadom
-
H.Ezredes
őstag
válasz LuckyL #24342 üzenetére
Nem nem jött elő. Ezt személyesen mondta most kint Münchenbe kedves ismerősöm aki kint van a BMW-nél fejlesztésen.... Cikk előtt tudtam + a másik srác meg az i részlegen van...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
Tisztelt Egybegyűltek!
Megszületett a döntés, E60 lesz, 2003-2006 közötti, dizli, 25 vagy 30d, manuál vagy automata még szintén eldöntendő.
Rögtön lenne is pár kérdés:
- 25d és 30d között érzetre sok a különbség menetteljesítményben, nyomatékban, "ülés présben"?
- melyik motor ajánlott automatával?
- 30d automatája itt is ugyanúgy alul van méretezve mint anno az E39-nél?
- mikortól jön a facelift és miket javítottak bennük? érdemesebb egy gyengébben felszerelt facelifteset nézni, mint egy gazdagon felszerelt, de 2003-2004-es szériát?
- bármelyik motornál/szériánál van-e vmi típushiba?Nagyon köszönöm!
-
Ck.
addikt
-
Eyesis
őstag
Sziasztok,
Van arra valami lehetőség, hogy a computer által mutatott átlagfogyasztás valódi értéket mutasson?
Nekem most 5.9-et mutat, miközben kb 7.5 az átlag fogyasztásom. E39-esben volt egy rejtett menü erre, de itt nem találtam csak iDrive hidden menüt, amiben nem találtam ilyesmi.Másik kérdésem a nyikorgós kormány. Csináltam egy új videót róla, miközben kicsit mozgatták:
motortérben
Belülről ilyen feelingje van :/ belülről
Igaz, hogy használt kormányműre lett cserélve, de nemrég történt meg a csere, és amúgy jól reagál mindenre, jól kormányozható, nem ráz, nem húz...
Van erre valami ötlete valakinek? Olyan, mintha valamit csak meg kéne kicsit olajozniEyesis
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Politika
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...