-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz Viszlát #24050 üzenetére
Elővettem régi fényképezőmet, hátha jobb képeket csinál, mint a mobilom, de szerintem maradok a mobilnál, annál nem szemcsésedik szét a kép egy kisebb zoomolástól. Na meg kiégtem mikor rájöttem, hogy csak 640x480as videót csinált a fényképező
Mielőtt egy fényképész betámadna, totál alkalmi fotós vagyok! -
BeZol
őstag
válasz Snooker #24049 üzenetére
A Huracan ahogy ott állt, olyan volt mint egy szép szobor, amihez nem szabad hozzányúlni, én legalábbis így éreztem. A bmw kicsit csalódás volt számomra, de tény és való, hogy ez tért el a legjobban az összes kocsitól.
Ha pedig kényelem + sportosság + cabrio, akkor tuti h a bentley a befutó. Csak a hűtőmaszkja akkora volt, hogy a többi sportautónak majdnem a tetejéig ért -
BeZol
őstag
Az a legnagyobb probléma ezekkel a kocsikkal, hogy hétköznapi használhatóságuk erősen be van korlátozva, pl. mélyre kell beszállni, rossz kiszállni, fekvőrendőr is problémát okoz, egy kátyúba belemész és odavered az aljukat, alig tudod kinyitni az ajtót is, mert olyan hosszú (ha beállnak melléd akkor ciki), a kocsi maga olyan széles, hogy elfoglalod az egész parkolót, zabálnak egy csomó benzint, és kicsi a hatótáv. A súlycsökkentés jegyében pedig eléggé sprőd tud lenni néhány kocsi belülről.
Na ezért jó a porsche, meg a bentley is, talán i8 is. Egyik sem brutál alacsony h megkeserítse a hétköznapokat, ugyanakkor mennek is rendesen, tény h nem annyira, és bennük van a megszokott luxus (és nem is 100milla feletti az áruk).
A vérbeli sportautók már szerintem is csak versenypályára valóak, ill. ilyen alkalmakra egyszer-egyszer villantani. -
Clapaucius
tag
Sziasztok!
Elkezdtem visszaolvasni, viszont nem találtam a gondomra választ, igaz lehet elkerülte a figyelmemet!
A probléma: Hideg motornál egyszerűen kuka az ereje! Dadog, torpan, van hogy 2000-es fordulatnál puff-puff-puff és nem pörög tovább, csak dadog egy helyben! Ha bemelegszik, sokkal jobb vezetni, viszont nem az igazi, még így sem!
Természetesen nem szoktam hideg motorral nyüstölni, ezt szigorúan tartom is, viszont az, hiába járatom akár 2-3 percet is, amíg nem éri el az üzemi hőfokot, szinte "használhatatlan" a kocsi!
Hibakód van: "szegény keverék"E46 2001 316i
Gondolom más is találkozott már ezzel a problémával!
Köszönöm!!
....
-
Cxgrav
senior tag
válasz Clapaucius #24055 üzenetére
Légtömegmérő, lambda-szonda ellenőrzés?
Mivel néztétek a hibakódot?Picture me Rollin' by 2pac
-
CharlieDrop
veterán
válasz Clapaucius #24055 üzenetére
Én DISA szelepre tippelnék.
De tessék elvinni szerelőhöz, mert ráolvasással még nem gyógyítottak autót.
Ráadásul rossz DISA szelepnél, a lambda szondák úgy néznek ki, mintha elhagyták volna magukat egy hozzá nem értő simán cserélteti pusztán mert a gép amit rádugnak a lambdát hozza ki hibásnak... erre figyelj!
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
trapedli
csendes tag
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni!
Jelenleg egy E46 318i (2000-es) bmw-t vezetek már 2 éve és most szeretném lecserélni E60 Sedan-ra!
A rá szánt keretem maximum 3,2 M!Mindenképp Benzinest szeretnék!
Milyen évjáratban érdemes keresgélnem? 525i megbízható motor? Automatával vagy kézivel a jobb?
Mostani kézi, de nem ragaszkodok hozzá, automata is "megfelel"
Azért itt érdeklődök, mert talán itt sok e60-as tulaj van, akik személyes tapasztalattal bírnak!Előre is köszönöm!!
Üdv!
-
MPowerPH
félisten
Ma nem zarodott vissza rendesen a lampamosom, olyan feltavig megy csak vissza. Ujra probaltam, akkor sem. Mi lehet ott a gond? Mert a motor emeli rendesen, miutan kezzel visszatolom. Ellenben csukott allapotban is kicsit lotyogos, mig a masik oldalt feszes.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Dreamcaster
senior tag
Tiszta hülyeség ez az új elnevezés? A 6 -os SEDAN miért gran coupe? AZ A COUPE, AMINEK 2 AJTÓJA VAN!!!!! Nagybátyám jön nekem, hogy a 3 ajtós corsa -ja coupe (öntelt fejjel), mire mondom neki, ja ha beheggeszted a csomagtartót és színre fújatod!
Akkor minden napfénytetős coupe roasdster? Na ne már. (Ez lesz a következő üzleti fogás).
Persze ez üzletpolitika, hogy az új gran coupe vásárlók düllesztett mellel mondhatják, hogy nekik coupe -juk van, DE NEM. Csak egy nagyon szép sedan -juk. Kezdte ezt az első CLS, véleményem szerint az egyik legszebb segg az autóiparban. Aztán Volkswagen CC. Aztán mindenki coupé formájú sedan -t gyárt. Ezzel semmi gond de NE ADJÁK EL COUPE -nak. Akkor ha a busznak lecsapom a hátulját, az is coupe?
CLS. (Mercedes).
CC. (Volkswagen).
6 Gran Coupe. (BMW).
Nagy Coupe? HÁT NEM. NAGY SEDAN. Az egyik legyszebb sedan az autóiparban. DE SEDAN.
ingyen gyuras bp xi -ker -ben! gep, sulyok vannak, most kezdem, itthon!
-
Dreamcaster
senior tag
Amúgy meg itt az ideje egy új széria bevezetésének, jól jönne egy Enzo/Murcielago/SLR verő 9 -es széria.
ingyen gyuras bp xi -ker -ben! gep, sulyok vannak, most kezdem, itthon!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Dreamcaster #24061 üzenetére
Úgy emlékszem a coupé az a tetővonal miatt coupé.
Egy hatchback sosem lesz coupéNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Dreamcaster
senior tag
válasz CharlieDrop #24063 üzenetére
PERSZE, hogy a tetővonal miatt hívják coupe -nak. De nem coupe.
[ Szerkesztve ]
ingyen gyuras bp xi -ker -ben! gep, sulyok vannak, most kezdem, itthon!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Dreamcaster #24064 üzenetére
4 ajtós coupé definíciója
"Four-door coupé
A luxury sedan with classic coupé-like proportions. The low roof design reduces back seat passenger access and headroom.[20] The designation was first applied to a low-roof model of the Rover P5 from 1962 until 1973,[21] but was revived by the 1985 Toyota Carina ED, the 1992 Infiniti J30 and finally by the first model 2005 Mercedes-Benz CLS, which stands in Mercedes hierarchy between the E and S class, and has appearance of a classic coupe and sedan."Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Dreamcaster
senior tag
válasz CharlieDrop #24065 üzenetére
coupé-like (Ha lenne 100x -os betűméret, abban lenne).
Hogy ráéreztem a CLS -re.
[ Szerkesztve ]
ingyen gyuras bp xi -ker -ben! gep, sulyok vannak, most kezdem, itthon!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Dreamcaster #24066 üzenetére
Igen, de ettől még coupé. Ne hisztizz
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Dreamcaster
senior tag
válasz CharlieDrop #24067 üzenetére
Adok én neked! Nem, nem coupe!
[ Szerkesztve ]
ingyen gyuras bp xi -ker -ben! gep, sulyok vannak, most kezdem, itthon!
-
Shadowbull
addikt
válasz Dreamcaster #24061 üzenetére
4 ajtos coupe. Amugy nem mindegy minek nevezik?
egy ilyen autohoz kellett egy jol hangzo, jol marketingelheto nev, a tobbi meg rizsa.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Dreamcaster
senior tag
válasz Shadowbull #24069 üzenetére
"egy ilyen autohoz kellett egy jol hangzo, jol marketingelheto nev, a tobbi meg rizsa."
Igen. DE SEDAN -t NE ADJANAK EL COUPE -ként.
ingyen gyuras bp xi -ker -ben! gep, sulyok vannak, most kezdem, itthon!
-
Simoncar
újonc
Nekem jobban tetszik hogy cupé, suzukiból van szedán
BMW limuzin vagy cupé -
-
Simoncar
újonc
válasz Dreamcaster #24072 üzenetére
AZért ennyire nem kell érteni a hozzá, én bízom benne a BMW-nél jobban értenek hozzá a diplomások hisz ez a dolguk, mi megkapjuk a terméket élvezni kell ennyi, szerintem jó név az hogy "kupé" a jelentésével nem kell foglalkozni..szerintem
szedán-mercedes öreguras, cuopé BMW fiatalos, sportos -
Cxgrav
senior tag
válasz Dreamcaster #24075 üzenetére
Hamár 1000HP, OFF autó, de adom.
Katt idePicture me Rollin' by 2pac
-
CharlieDrop
veterán
válasz Dreamcaster #24070 üzenetére
Azért a 4 ajtós gran coupé nem sedan, csak mert 4 ajtaja van
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Dreamcaster
senior tag
válasz CharlieDrop #24078 üzenetére
Barátom, de. Aminek 4 ajtaja van, az kibszottul sedan. Az 5ezer lóerős 790Li (ilyen nincs) is SPORT SEDAN, NEM SPORT COUPE!
ingyen gyuras bp xi -ker -ben! gep, sulyok vannak, most kezdem, itthon!
-
Cxgrav
senior tag
válasz Dreamcaster #24077 üzenetére
Nem isteni akartam a gépet, csupán eszembejutott az 1000HP-ről. Ennyi
Jó a zene, meg az intro - ettől függetlenül továbbra is e39 powerPicture me Rollin' by 2pac
-
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #24059 üzenetére
Köszi.
Megvolt az első full tankos mérés, 67.86 literrel 1217 km-t mentem, computer szerint 5.5, számolással 5.57. Volt benne kb 100 km London/London külterület, meg 50 egyéb város, a többi pályán 120-150 közötti tempóban, esetenkénti padlógázzal, de túlnyomórészt azért ésszel mentem, városban is. Mindez úgy, hogy valamiért elöl is 245-ös gumik vannak, ami szerintem teljesen felesleges. Enyhén szólva elégedett vagyok.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
-
FET-MEN
veterán
Micsoda szopóág van E60-nál a fűtőventi végfok cseréjénél..
Iphone 7
-
KINKY_007
aktív tag
Gyári futómű helyett már próbálkozott valaki lengéscsillapító+rugó cserével?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Viszlát
addikt
Pár szó így az első 1800 km után az autóról. Nyilván ezek még leginkább első benyomások és alakulni fognak idővel...
Pro+:
- motor: az, hogy egy dízelnek ilyen hangja is lehet, az egészen hihetetlen és bár sok jelentősége nincs, de nem elhanyagolható felhasználói élmény szempontjából, főleg, hogy belül már csak a morgást hallani, a kattogás kint marad. Ennél persze sokkal fontosabb az, hogy mennyire könnyedén mozgatja ezt a nehéz kasztnit, egyszer sem éreztem azt, hogy elkélne még egy kis erő/nyomaték. A fogyasztás meg tényleg kiemelkedően alacsony, azóta már mentem vele körülbelül 500-t, de most jóval több volt a város, néhány dugó is becsúszott, meg rövidtávú ide-oda ugrálások, de az átlag így is megállt 6.3-nál, ami konkrétan beszarás kategória. Nemsokára utazom haza, abban lesz egy kis száguldozás németben, még arra kíváncsi vagyok, hogy úgy mennyi lesz az átlag, de biztos vagyok benne, hogy 8 alatt maradok.
- váltó: őszintén megmondom, hogy kicsit féltem tőle, mert a Hondában nagyon jó az automata, de szerencsére ez is abszolút hozza azt a szintet. Ha nem tolom neki, akkor észre sem venni a váltást (ahogy azt kell), ha meg padlózok, akkor szépen megrángat egy kicsit, de nem kellemetlenül. A nyolc sebesség egészen zseniális, 130-nál 1500-at pörög a motor, visszaváltás is kellően tempós. Viszont hiába teszem ki manuálba, jól érzékelhetően felülírja a választásomat sport+ módban is, de ennél nagyobb gondom sose legyen az életben.
Pro:
- ez az első BMW-m, előző szériákban is csak futólag ültem, de ugye bármerre fordult az ember, csak azt hallotta, hogy iDrive mekkora gáz volt. Ebben ez szerencsére abszolút nem így van, jól átgondolt, kellően gyors is és a nagy kijelző is jól konfigurálható (osztott képernyővel). Mindezt kombinálva a műszerfalon megjelenő menükkel, menet közben sem okoz különösebb gondot a mahinálása. A 2012-es A6-hoz képest pedig szerintem sokkal felhasználóbarátabb az egész média/navi/telefon téma, egyszerű és praktikus logika alapján működnek a dolgok. A HUD viszont nagyon hiányzik, de hát egyszerűen nem találtam olyat, amiben lett volna, csak a facelift utániakban, de azok közül vásárolni pénzkidobás lett volna.
- az ülések rendkívül kényelmesek, a bőr is profi, nem csúszkálok rajta. Kellően tart de nem kemény, jól állítható. Az igazi teszt jövő héten lesz, de szerintem nem lesz gond.
- elismerem, hogy mivel eddig egy 2003-as autót használtam, meg nem is nagyon foglalkoztam az utóbbi években az autó témával, elképzelhető, hogy egy-két számomra újdonság már régi sláger. Egy dolgot emelnék ki, mégpedig a CD-k elmentését. Persze külső adathordozóról is lejátszik akármit, de valahogy nekem szimpatikusabb így, és azon beszartam, amikor nekiállt berippelni az első CD-t, infóstól, mindenestől.
- az egész autó rendkívül stabil, ma reggel egy ordenáré nagy felhőszakadásban kellett munkába sietnem, konkrétan állt a víz az úton, de egy percig nem éreztem azt, hogy bizonytalan lenne. Nyilván dolgozott alattam az elektronika, de nem volt észrevehető, pedig errefelé még az autópálya is kanyargós, dimbes-dombos (néhol hullámos).
Kontra:
- az elektromos gázpedál nem jön be. Megszokni sikerült pár nap alatt, ahogy gondolkodik indulás előtt az kicsit olyan windowsos (nem lepődtem volna meg, ha felugrik a kérdés a kijelzőn, hogy biztosan el akarsz indulni?), de biztosan lesz ez még ennél jobb. Nem vészes dolog, de egy kissé kicsi a kormány is nekem, nem is érzem indokoltnak, ez nem egy sportautó.
- hiába a cseszett nagy hosszúság, a beltér nem mondható tágasnak. Eleve nagyon alacsony a járgány, az ajtónyílást inkább ajtórésnek mondanám, beülni/kiszállni nem túl kényelmes, főleg, hogy a B oszlop is útban van, pedig nem vagyok magas egyáltalán, tehát nincs hátratolva az ülés. Egyből értelmet nyer a kulcshoz rendelhető profil, mert azért ha a kormány be van húzva és fel van emelve, akkor lényegesen könnyebbek ezek a műveletek. Aztán ott van az is, hogy a középkonzol ritka széles, a térdem vonalánál megközelíti a fél métert, de hát ez sajnos minden autónál így van. Nem mondom, hogy kényelmetlenül szűk, mert nem az, de tágasnak semmiképpen nem titulálható. Nagyon-nagyon törtem a fejemet a hetes szérián többek között emiatt (árban ugyanennyi lett volna), de végül győzött a gazdaságosság és a használhatóság (nem sokkal nagyobb az 5-nél, de itt Angliában minden centi számít).
- tárolók egyszerűen nincsenek. Az ajtózsebek nevetségesek, a könyöklő alatti részbe elfér egy teló meg egy tárca némi apró társaságában talán, de aztán kifújt, max egy csomag zsebkendőt lehet még bepréselni. Ott ülsz ebben a benga autóban és enyhén idiótának érzed magad, ahogy keresgéled a helyét a dolgoknak. Nevetségesnek tűnnek ezek elsőre, de például egy napszemüveg eltevése komoly fejtörést okoz, középre nem fér be, ajtózsebbe éppen csak, de akkor mást már nem lehet mellétenni. Főleg úgy érthetetlen ez, hogy azért ezt már 10-15-20 éves autókban is megoldották már elegánsan és praktikusan...
Kontra+:
- szóval ülsz egy új korában (ami csak három évvel ezelőtt volt) 20 milliós autóban, 80%-ban varrt bőr mindenhol, a műszerfel teteje is valami érdekes puha anyagból van, nem zörög, nem nyekereg. A 20 centi vastag ajtók meg úgy általában a szigetelés szinte elnémítja a külvilágot, a motor kellemesen morog, érzed, hogy ki van ez találva, sokan sokáig gondolkodtak rajta mire ilyen lett. És akkor aranyapám, beb*sznak egy ultragagyi, ótvar műanyag pohártartót a konzol közepébe, ami cicereg, nyekereg és recseg ha van benne valami, ha nincs. Legszívesebben kivágnám a francba, de ugye NINCS máshova tenni a fogyasztásra szánt folyadékokat. De tényleg, erre valamit ki kell találnom, mert ritka idegesítő, aki ezt kitalálta/megtervezte/jóváhagyta, azt meg örömmel megkínálnám egy tökönrúgással, de terpeszben kéne állnia...
No, "röviden" ennyi. Összességében jó vétel volt, idővel kiderül majd lesz-e olyan tartós és megbízható, mint a Honda volt. Nem vagyok egy sűrűn autót váltó típus, 4-5 évig biztosan megmarad, hacsak nem lesznek jelentôs gondok.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #24092 üzenetére
E90 lenne az alany. Úgy néz ki H&R rugó lesz, még a gátlót kell kitalálni...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #24095 üzenetére
A koni-t ajánlottak a kárászynál, de ott is van sport és FSD. A sport állítható, az FSD pedig valami spécit tud, nagyon dicsérték a fórumokon. Néztem elektromosan állíthatóakat is, de azok nagyon drágák. Talán 335/M3-ba érdemes lenne, de nekem nem az van.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz CharlieDrop #24095 üzenetére
Én a KW-t kerülném. Tapasztalat.
Nagyon jó kemény a gátló, csak ha összehasonlítod a többi gátló anyagvastagságával, fura lesz a különbség. -
Shadowbull
addikt
válasz Viszlát #24093 üzenetére
" ugye bármerre fordult az ember, csak azt hallotta, hogy iDrive mekkora gáz volt. "
Egyszer valamikor egy ujsagiro leirta hogy az idrive nem jo, azota az osszes azt begeti. Aki meg mar hasznalt ilyet hosszu tavon, az rohog rajta.
"a beltér nem mondható tágasnak. "
A nejem is mindig azt mondja, hogy olyan kicsinek tunik, de kenyelmes. Ilyenkor megmutatom neki, hogy a vallaink milyen messze vannak egymastol, es akkor rajon hogy nagy az, csak szeles a kozepkonzol.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Simoncar
újonc
válasz Shadowbull #24099 üzenetére
És az mitől van, ha ülsz egy széria modellbe, elektromos gázpedál, f1 váltó, és ha hirtelen nyomod a gázt később reagál, meg ha meghúzod a fület, akkor kb 1 másodpercet gondolkodik, meg leváltáskor is, mintha laggolna.
De M modellbe, mert vezettem már ilyet is, ott azonnal késlekedés nélkül vált ha meghúzza valaki a fület.
Ez miért van? Erre van valamilyen házi "tuning"?
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Steam topic
- Vallás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Amazon Fire TV stick/box
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dark Souls sorozat
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- MG topik
- További aktív témák...