-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
roomi
tag
Hi. E46 316i. 4 napra lenyultam a fiam kocsijat. Latom, hogy az ora nincs beallitva. Probalkozram a jobboldali pocokkel. Meg sem nyekken a 4db vizszintes vonal. Ez akkor beszart? Vagy benazok? köszi.
-
erikke17
őstag
Üdvözlet. Havernak volt egy E34-es 525tds BMW-je ami adagolóhibás lett megcsináltatta azóta pöpec, úgy tudom ennek a motornak ez hibája meg, hogy alapból is elég betegeskedős. Ez valóban igaz? Esetleg E39-es 525tdsnek is megvan ez a betegsége?
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
erikke17
őstag
válasz Cxgrav #23806 üzenetére
Értem köszi Szóval akkor E39-ből legjobb egy 530d-t venni, azokról jót olvastam... Vagy 525tds-t és belekalkulálni az adagolóhibát, ha még nem volt csinálva.. Csak 530d-ből elég kevés fut, pláne amik patika állapotban vannak és nincsenek a világ végén... :-/
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
FET-MEN
veterán
válasz CharlieDrop #23812 üzenetére
Itt a PH-n mindenki csak a felniket fikázza amit nem hivatalosan arra adtak ki az már szar. Ezt kapja az octaviam is a vw topicban gg. Ide sem írok többet.
Iphone 7
-
H.Ezredes
őstag
válasz FET-MEN #23813 üzenetére
Mert nem rá való a felni nem jó az ET..... De nem látod ,hogy mennyire bent van a kerék ?!?!?! Nem fikázzák csak nem áll jól bután néz ki nem rá való szimplán ennyi.... Túlságosan bent van a kerék a sárvédő ívhez képest.
Nézd meg itt a képen valahogy így kéne kinéznie....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
KINKY_007
aktív tag
válasz FET-MEN #23813 üzenetére
Nekem nagyon tetszik a felni, azért is írtam, hogy rakj alá pogácsát, mert a felni szép, csak nem jól áll. Nem tudom pontosan, de az előző 5-ösnél még valami más bibi is volt a 3-as szériás felnihez képest (én ötösét akartam a 3-asra rakni, de nagyon nem stimmel volna).
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Xmodule
őstag
Ma kiprobáltam a 200-os E61 -et. Igazábol nagyon nem jött be Az egész olyan müanyag volt. Mármint persze értem hogy abbol van de akkor is valahogy olyan teljesen élettelennek sterilnek éreztem. Ilyet sosem éreztem az E46 ban. Az E36 meg a legjobb volt ebböl a szempontbol. Hát ez van. Amugy tetszett ahogy ment, a képernyön is teteszett kiirta hány km mulva mit kell majd szervizelni ez ngyon okos megoldas. Az index kapcsolo elhelyezése viszont nem tetszett gondolom ez megszokás kérdése. A motor viszont koszos volt. Marmint olajos ez gondolom nem tul jo jel. Na de mindegy. Tegnap meg kiprobaltam a masik E39-et amit irtam is. Az is jol ment viszont pixel hibas volt durván. Nehezebb volt tekerni a kormányát mint az E46nak. Nekem ez fájo pont. nem azt mondom hogy rossz csak azt hogy nekem nem tetszik személy szerint. A kényelem viszont most elsö helyre kerult utánna meg a fogyasztás ugyhogy most kiprobálok valami mást. 1db E36 és 3db E46 után most jön egy 2007-8 as V70 D5 vagy 2.4D. Kényelemre jobban tetszik. Aztan meglatjuk. Vezetési élményre még eddig egy kocsi sem pipálta a BMW -t amiket én vezettem. Viszont hosszabb utakra (120km) nekem már az nem kényelmes az én testemnek. Ettöl függetlenul nem bucsuzom mert van még 2db E46 a családban. Aztán lehet még én is vissza térek. Néha ki kell probálni valami mást is.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Viszlát
addikt
válasz Xmodule #23817 üzenetére
Egy ilyet én is kipróbáltam és teljesen osztom a véleményed, nagyon műanyag az egész. Ráadásul a gagyi féle, mert a 11 éves Accordban is van műanyag bőven, de ügyesen megtoldották bőrrel itt-ott és beülve nincs olyan érzésed mint ebben a BMW-ben, hogy egy alsókategóriás plasztikdobozban ülsz.
Egyébként is bajban vagyok, már három 530D-t vizslattam meg igen közelről, de az egyik törve volt, a másikban egyértelműen legalább kétszer annyi km mint óra szerint, a harmadik meg bár patikának nézett ki, szervizes átnézés után kiderült, hogy nagyjából a fél motort cserélni, felújítani kéne...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
CharlieDrop
veterán
válasz FET-MEN #23816 üzenetére
miért nem lehet ötösre való felnit venni rá?
van styling 135 e60-ra is, ez meg e46-ra való
eleve más ET-vel...@(#23817) Xmodule
Én próbáltam ilyen V50-et, vagyis nagyobbat, csak Ford embléma volt rajta, hááát
Meg nem tudom, lehet elfogult vagyok, de e60 35d-ben ültem semmi műanyagot nem éreztem, lehet vezetnem kellett volna@(#23818) Viszlát
A 7gen Accord tetszik nagyon, de csak a 2.4 executive-ban volt automata, meg rossz helyen hajt, bár ha öregszek lehet nem fog érdekelni[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FET-MEN
veterán
válasz CharlieDrop #23819 üzenetére
Kurvajól áll neki szerintem. Ha kinmt lesz nyomtávokkal hol a problem?
Iphone 7
-
CharlieDrop
veterán
-
Viszlát
addikt
válasz CharlieDrop #23819 üzenetére
Csak ennyit mondok.
Hja, az újabb már a dízelt is adja automatával, de rém ronda lett. Pedig a képen látható Accord álomautó (nekem), sajnos haza kell vigyem, ha nem akarom, hogy bezúzzák...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
BeZol
őstag
válasz FET-MEN #23811 üzenetére
Ahogy néztem a programot, nem lesz felvonulás, pedig az nagyon tetszett tavaly Soltvadkertben, igaz ahhoz belépő sem kellett volna, úgyhogy végül is teljesen feleslegesnek éreztem az egészet (sokan csak beálltak a sorba majd kiálltak a végén). Ok, jó volt látni más arcokat, végignézni azt a rengeteg bmw-t, meg vettem magamnak m-es pólócskát, viszont a bikinis csajok elég gyatrán szerepeltek, szállt a por bizonyos részeken, szalonautókat szalonban is látok, ill. mekiben is hamarabb kiszolgálnak mint ott.
Miközben sétálgattam, hallottam hogy este még problémák is voltak, hogy túl részegek voltak egyesek, nem voltak tekintettel másokra (bömbölő zene, pörgették a motort hajnali 3kor), meg volt akkor egy g-poweres m3-as, amire rápakoltak/ültek, vagy valami ilyesmi.
Szóval csak a felvonulás érdekelne, de azt nem látom a programlistában. ( na meg nem akarom a kocsi mellett megint azt hallgatni minden 3. bandától, hogy "nézd má ennek a kis köcsögnek milyen kocsija van" -.- )Nagyon szép tiszta a kocsid, se bogarat, se kavicsfelverődést nem látok így képről, bárcsak nekem is ilyen lenne
A kék karikák is tök jól passzolnak a kocsi színéhez, csak az M-es logót furcsállom, de hát ízlések és pofonok. -
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #23826 üzenetére
Most h mondod akkor is volt koccanás legalább 2 helyen
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #23818 üzenetére
Accord? Pfffejjj... En mar ultem olyanban, es velemenyem szerint egy tragyadomb, mar bocsanat. Kenyelmetlen is, zajszigeteles nuku, a motorjaik pedig hulladekok. Belulrol meg...messze van az igenyestol, sima kommersz vacak. Futomuve pocsek, vezetni borzalom. Azert ne hasonlitsuk mar egy E60-hoz, vagy akar egy BMW-hez. Tessek rendesen extrazott BMW-t nezni, nem 'olcsojanos editiont'.
Ugyan ilyet, ami a kepen van, azzal a vacak diesel motorral.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz FET-MEN #23828 üzenetére
Ne szégyelld az Octaviát, barátnőm szülei most vettek egy 2013/08-as 1.6os tdi-set, és nagyon adja
Iszonyat sok hely hátsó üléssorban, csomagtartóban, igaz nekem elől a jobb térdemnél szűkösnek tűnt, de biztos csak szokás kérdése. A motor pedig 105paci kitudja hány nm, de pikk-pakk gyorsul 80ig, utána is húz rendesen, és simán helytáll autópályán is. Engem teljesen meglepett -
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #23830 üzenetére
Most egy ilyen kommentre mit lehet írni? Ahogy írtam, ültem egy 2009-es 525d-ben, ratyi műanyag érzete volt. Persze az F10 már más, de legyen is, egyrészt majd 10 év van a két autó között, másrészt árban sem egy kategória.
Az Accordot megvédeni nem feladatom, igaz használok egyet lassan 7 éve és tudom, hogy a motor nem hulladék, kényelmes és komfortos belső, a zajszint is abszolút rendben van (a már említett 525d-hez képest meg különösen). Azzal tisztában vagyok, hogy német autót agyonextrázva kell venni, mert az alapmodellek nevetséges felszereltségi szinttel jönnek ki, de azért olcsójánosoknak még arra sem tellik, legalábbis egy tizenikszmilliós autót megvenni nem egyszerű feladat a legtöbb embernek.
Úgy általában meg egy jótanács, ha nem akarsz suttyó parasztnak tűnni, akkor a civilizáltság jegyében érdemes lehet kultúráltabban és visszafogottabban nyilatkozni valamiről, még akkor is ha esetleg a te elvárásaid, ízlésed, tapasztalatod más.
CharlieDrop: írok privit.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Ck.
addikt
válasz Viszlát #23822 üzenetére
Amerre én vagyok, itt rengeteg magyar autó van. Az egyik ember konkrétan 7 éve használja napi 35 km-es ingázásra. Le se sz@rják itt Sussex-ben. Veled mi történt konkrétan? Emlékszek h vmi bírság volt, de annak nen mesélted a körülményeit. Mi alapján szúrtak ki?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #23832 üzenetére
1. BMW topikban vagyunk, ahol minden mas autot lehet osztani, ahogy jolesik.
2. Ne akarj mar egy Accordot egy E60-al osszehasonlitani.... Nem tudnek olyat mondani, ahol egy Accord, vagy akar egy masik hasonlo kozepkatos auto akar a kozelebe is erne. Es ezen nincs mit magyarazni.
3. BMW is ugyan ugy szidva van, ha valami szar. Pont az E60 meg nagyon Bangle, tehat annyira nem szep, mar mar furcsa. Ellenben a technikai szinvonal, amit kepvisel, meg mindig a toppon van, es sok akkori extra meg mindig nem talalhato meg a mai kozepkatos autokban sem.
A belso muanyagokrol meg annyit, hogy minden atlag auto abbol van belulrol. De biztos vagyok benne, hogy az E60 sem egy muanyag doboz, legalabbis egy Accordhoz kepest biztosan nem, ami tenyleg csak kopogos vackokbol van osszetakolva. Nezz be egy A6-ba... Ha az E60-ban csalodtal, akkor abban mekkorat fogsz. Pedig arrol a vonalrol egy full-full extras peldannyal van tapasztalatom a nagy motor vegett.mod: Ma tankoltam. Kicsit meglett varialva a remap, nemreg beneztem HeRmAn EzReDeS -hez. Vegsebesseg tesztet meg nem volt idom csinalni, bar ott meg varialni kell a dolgot, mert elfelejtettem szolni, es 280-as limit lett beallitva. Ellenben elvileg erosebb lesz, gyakorlatilag nehez eszrevenni, mert alapbol brutalis.(nem tom hany lo, a regivel hidegben mertek 342-ot, ha jol emlexem, most erosebbnek kellene lennie) Na de a lenyeg: 60 literrel(ennyit tudtam ratankolni, volt kb. 1l a tankban) megtettem 905km-et. Ebben volt Bp. dugozas, osszesen vagy 3 ora. Egy pecsi, es egy orfui szerpentin is( ), meg a chip utani teszteles is, ami padlogazos tema. 6.6l/100km, ennyit irt a comp is. Szoval tobb mint elegedett vagyok, es igazabol csak egy ellenfel van, a sz@r magyar utak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #23829 üzenetére
Hát akkor kirándulásokat kell szervezni. Körbe kell kérdezni, kinek volna kedve egyet kocsikázni valamilyen cél felé, majd irány haza, vagy valami minimal hotelban megszállni estére, ha a környék miatt érdemes eltölteni még1 napot.
Lehet kezdeni Magyarországon, aztán ha már uncsi, el lehetne nézni a környező országokba. Én most pl. teljesen meglepődtem, hogy milyen gyönyörű a táj Szlovéniában, de ugyanez igaz biztos más helyekre is.
Inkább egy ilyen a fórumtársakkal, mint részeg, bandázó ismeretlenekkel egy táborba zárva
Nekem például nagy álmom, hogy egyszer kocsikázzak ?olasz-osztrák? határon azon a durva szerpentinen , csak hát kicsiben érdemes elkezdeni -
H.Ezredes
őstag
BMW Autóklub Magyarország Mindenfelé szoktunk menni Volt / van egy csomó jó túra / találkozó gyárlátogatások jók szoktak lenni nagyon
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
erikke17
őstag
Most igy tüzetesebben nézegettem akadnak elég jó 530d BMW-k most nem sokat találtam. De ha azt mondod, hogy a 525d-k is vállalhatóak még olyat is megpróbálnék bár ezekből sem fut olyan sok.
cxgrav - Elavult már?
CharlieDrop - Hogyhogy a 530d-re jobb az 525tds leömlő? Amúgy igen ami nagyon pofás tiptop patika E39-es nem 98as évjárat hanem mondjuk 2001 vagy utána és fullextrás elég közel van E60 árához ...
Most igy elkacérkodtam gondolattal is, hogy egy kisebb benzintemetőt bevállalni. 2.5 literig szerintetek? Tény hogy nem 6 liter lesz az átlag vele, de nem fog szórakozni ha menni kell Mondván 21 vagyok, még nem olyan mérvadó hogy spórolós kis motor kell nekem. Élni akarok azt meg benzingőzzel lehet!
De azért 530d-k nagyon megfogtak, nem fogyaszt brutálisan, ha kell megy, nyomaték van dögivel...
[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
Cxgrav
senior tag
-
BeZol
őstag
válasz H.Ezredes #23838 üzenetére
Végignéztem az oldalt, elég döcögősen töltődik be, viszont felmerült pár kérdés, amire nem találtam választ.
1. Azt olvastam, hogy tagdíj van, de sehol sem írják, hogy mennyi és milyen rendszerességgel?
2. Megfogott az aug. 31-edikei Rust-os kirándulás, nem tagként is lehet menni? -
erikke17
őstag
válasz Cxgrav #23840 üzenetére
Dízel fele a szívem a nyomaték és a fogyasztás végett húz, de félek tőle h kifogok egy peches darabot vagy még ott a magas szerviz költség.
Nagyon gondolkodom egy benzinesen is, olvasgattam itt 528i-ről el lehet simán járni vele 9 lityiből, de nyomod akkor azt a 10 vagy afölött biztos beszittyózza, de cserébe megy is! Amúgy a 523i az valójában 2,5 literes ugye? az 525i meg szintúgy 2,5? Vagy miben térnek el?
Majd csak lassan ki körvonalazódik, nem sietem el..
[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
CharlieDrop
veterán
válasz erikke17 #23839 üzenetére
hol írtadm tds leömlőt?
530d 25d leömlővel
Mert ugyanaz, csak a 25d-é strapabíróbb@(#23842) erikke17
23i: M52B25, szimpla vagy dupla VANOS-szal 2001ig gyártották 170ló 245Nm, alu blokkos
25i: M54B25, Itt alap a dupla VANOS, ha jól emlékszem, 2001-től 193 ló és 245 fölötti Nm (vagy annyi, nem emlékszem pontosan)
28i: M52B28, ez a párja a 23i-nek, ugyanaz csak 193 ló és 280Nm nyomatéknekem e36 23i-m volt az 10 alatt csak országúton evett 8 körül, manuál -1 liter, tehát egy e39 23i szintén zenész a plusz súly miatt, 8 csak országúton 90-nel...
28i inkább plusz 1 liter
25i a modernebb motor miatt ehet kevesebbet, illetve a dupla VANOS-os 23i, 28i is ehet kevesebbett, kb 2-5 decivel[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #23835 üzenetére
1. Oké, anno a Hondások között is ezért nem ragadtam meg, a "mindenmásszar" attitűd mifelénk úgy alsós kor végefelé elmúlt.
2-3. Személyes preferenciákon nem nagyon érdemes vitázni. Én azt tudom, hogy átültem a 11 éves Accordomból az 5 éves 525D-be (a számozást nem vágom, de ez még a régi változat volt) és semmivel nem nyújtott többet, jobbat. A runflat gumik nagyon hangosak, így menetzaj tekintetében kapásból rosszabb a BMW. A bőrkormány nem nagy cucc, az enyémben is az van, egyébként pedig műanyag-műanyag mondhatnám, ha nem lenne különbség egyrészt a kinézetében, másrészt a keménységében. Ja és menni is igazából 160 fölött éreztem csak jobbnak a bömöst (kicsivel), ahol a nyomaték egyértelmű előnyt jelent (2.4 benzin vs 3.0 dízel). Mindezt úgy, hogy a BMW évekkel újabb konstrukció és közel a duplájába kerül, ha meg azonos felszereltséggel nézem, akkor még többe. Egy szó mint száz, engem nem győzött meg, sorry.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #23843 üzenetére
"e39 23i szintén zenész a plusz súly miatt, 8 csak országúton 90-nel"
ott vmi nem stimmelt szerintem. nekem a 28i (1 vanons) 90-100 kozotti atlagnal 7 litert ker!
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
erikke17
őstag
válasz CharlieDrop #23843 üzenetére
Juj, valószinűleg akkor félre írtam, igen úgy gondoltam de igy már értem célzásod
Ó igy már körvonalazódik akkor melyik motor hogyan miképp van Akkor 25i fogyasztás szempontjából jobb 23i-hez képest.. Mondjuk fogyasztás most csak másodlagos szempont, nagy ménest etetni kell ez egyértelmű
De manuálban gondolkodom, nem akarok ellustulni meg manuális az manuális marad nekem Nyögvenyelősen esetleg stepronic-os automatát is bevállalnék de hiányozna az a kuplung
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #23844 üzenetére
A "mindenmásszar" attitűd csak a topik miatt, poen.... Nem igy allok ehhez hozza, de a velemenyem attol meg ugyan az az Accordot illetoen. 525D hiaba 3.0, az egy fojtott 30D. RFT -s gumik tenyleg rosszak. Hangosak, rossz veluk a stabilitas, utnek, rontjak a komforterzetet. Le kell cserelni, es olyan lesz, mintha egy masik autoban ulnel. En megtettem nemreg, tudom mirol beszelek.
Nezz meg elobb egy extrazott 30D-t, M-Packal, mert a nelkul szerintem nagyon buta az E60, mar ami az esztetikat illeti. Na meg a kis felnik, ballonos gumival sem mutat tul jol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #23848 üzenetére
700km-et jottem pont par hete vele 90-100 kozott es(hajnalban, brutal esoben) lemertem. Gyari adat is 6,5-et ir 90-re de sose jott ugy ki, hosszabb tavon menjek vele ilyen lassan. Nem is akartam elhinni. Ja, tempomatos az auto es manual.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''