-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FET-MEN
veterán
-
Xmodule
őstag
válasz raczger #23491 üzenetére
Szerintem bitang jól néz ki!
Nekem is N54B22 van. Olajat tényleg csipeti hogy mennyit nem tudom. Mert ugye nem rég vettem akkor max alatt volt egy kicsivel. Azóta raktam bele 2-3ezer kmert és most felesen van. De nem tudom milyen olaj van benne. Pont a tegnap rendeltem Liqui Moly 4100 5w40-et. Insp 2-ot csinálok a hétvégén igaz még lenne 3000km hátra de az olaj miatt előre hozom kicsit. Aztán meglátom mennyit csipeget. Remélem nem sokat. Amúgy M-es kormány vastagabb?Apropó ti Insp 2-őt mennyiből szoktatok kihozni? Engem kicsit szíven ütött az insp2 value csomag ára BMW tol. 60.000ft. Persze ebből még lejon meg - 10%, de akkor is. Vagy ez jó ár? Így most az egész insp2 ki jött ~77.000 Ft bol. Én cserélem ki természetesen.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #23503 üzenetére
Inspection I és II. Nálatok nem így írja? Insp2 nel pl. levegő szűrő, gyertyák, olaj szűrő, pollen szűrő, és még pár ellenőrzés. Azt hiszem 30ezer km utáni szerviz. Közben meg egy olaj csere. Vagy 60ezer? Valahogy így.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Xmodule #23504 üzenetére
Biztos így írja, de lövésem sincs mit jelent pontosan...
Minden max 15-ként olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrőt cserélek, 30-45-ként meg üzemanyagszűrőt is, benzinnél nem feltétlenül szükséges.
Ilyenkor átnézésre kerül minden és amit kell cserélek... ennyi
Árak olaj, szűrők márkájától függ....
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Alvin_ti4200
félisten
Ha már Zewa kolléga szóba hozta az autós topikban, akarva-akaratlanul szétnéztem a benzines E46 kuplerájok háza táján és micsoda remek darabok vannak még mindig kint, szinte belekönnyezik a szemem. Fekete, sötétkék, méregzöld, van itt mindenből kívánatos
De friss S40 tulajként nekem nem szabad ilyeneket nézegetnem...gyorsan elmentem ebédelni inkább
Amúgy ezekkel a konstrukciókkal (motor+váltó) mekkora (vagy inkább mennyibe kerülő) gubanc szokott lenni?
-
whitezo88
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #23506 üzenetére
manuál váltós 18i? semmi az égvilágon. az újabb, faceliftes 18iknál max láncugrásról tudok de az ritka és meg lehet előzni. automata váltó kényesebb de ha nem 300 ezret futott javítás nélkül akkor se para, ki kell próbálni, milyen finoman vált. (de 18ihez butaság automata, lomhább tőle és nem az igazi vezetni se)
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz CharlieDrop #23505 üzenetére
Én a helyedben minden olajcserénél cserélném a gázolajszűrőt is...
Sopron city :)
-
mézespálinka
senior tag
Üdv!
2002 e46, használtan vettem márciusban.
Hűtővíz sapkámat, ha letekerem akkor a kupakon fehér por szerű kicsapódást találok. Ez mi lehet? -
hdman
őstag
-
Xmodule
őstag
válasz mézespálinka #23509 üzenetére
Ilyen fehéres cucc nincs az olajbeonto nyilason? Lehet a víz keveredik az olajjal. Egyszer én is azt hittem de kiderult hogy az volt a baj hogy rövid tavokat mentek a kocsival.
318i miért csinálja azt hogy leállítás után rögtön mintha rúgna egyet a motor. Mármint így mintha még egy utolsó robbanna vagy nem tudom hogy írjam le.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Blue@X
senior tag
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #23514 üzenetére
abban nincs (már ha e46ról van szó). Ez esetben sima motortulajdonság, nem mai fejlesztés, de normális.
[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
válasz whitezo88 #23516 üzenetére
igen. 09/2002 e46 318i. szoval akkor ez normalis? gondolkoztam az IVC tisztitasan. Mert alapjarat is mintha kicsit egyenetlen lenne amugy
Lenne még egy olyan kérdésem, hogy az egész motorteret belul mivel lehetne szépen letisztitani? Tiszta por. De ugy hogy a felekete elemeket is meg ugy cakkum pakk az egeszet. Ilyenek hogy magas nyomasu moso mint a kasztit nem gondolkoztam mert szerintem az ott nem tenne jot neki. De akkor mivel lenne erdemes?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
whitezo88
nagyúr
válasz Xmodule #23517 üzenetére
biztos lehetne javítani de nem hiba, nekem is lök egyet mióta megvan, megszokás kérdése, meg hogy mi után használod.
amire gondolsz a motortérmosás, de azt szerintem hozzáértővel érdemes csinálni pont azért hogy ne essen az ember neki aztán rövidre zár valamit. tudok olyat aki csinál ilyet jó áron és jól. ha érdekel dobj egy pm-et (Újpalotai)
ha aggódsz a motorikus dolgokon egy diagot is rá lehet dobni, az kiírja ha valami nem működik jól.
[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
Köszönöm a választ. És esetleg otthon a fekete takaró elemeket mivel lenne érdemes tisztítani?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #23519 üzenetére
Valóban. Teljesen abban a hitben voltam hogy az csak a dieselekben meg a nagyobb benzinesekben van.
Oracsoport hibamhoz: 2 nap pihi utan magatol megjavult. Igaz most csalva mer mert nem nullan allnak nyugalomban de mar ledobtam a szervizbe majd elintezik.
-
-
raczger
őstag
Erről a gépről vélemény? [link]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
whitezo88
nagyúr
a szinte mindennel foglalkozó jópár emberrel dolgozó, amúgy korrekt műhely nem tudta kitörölni a hibakódot (szétcsúszott az ülés alatti kábel és világít a kis lámpa) a gépből, mert nincs rá csatlakozójuk (99es és nem OBD-s). vicces a maszek szerelőm de még a polírozással, autóápolással is foglalkozó ismerős is meg tudta csinálni. A többit rendbehozták, a műszerfal ami behülyült az is normálisan műkdik, a nyákot is megnézték de nem volt rajta sérülés. érdekes.... a végszámla se lett annyira hűha, igaz, a rohadt lengőkar teszi ki a kétharmadát... (ami annyi, amennyi eleve. alig tudták kiszedni a rosszat, kb bele volt gyógyulva, kíváncsi vagyok mikori )
lengőkar szilentekkel cserélve, két stabi is , műszerfal megoldva, kilincset is raktak fel az 1,5 éve fentlévő fém pót helyett, csatlakozókat ellenőrizték, meg a váltótartó bakot is cserélték meg az is öregedve volt. még egy futóműállítást is kértem, bár az nem volt benne, elfelejtettem szólni előre, talán még ma belefér nekik.
motortartó bakra is mondták, hogy nem éppen friss állapotú de az még harminc lett volna... majd később.
[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
Egy kis elmélkedés. Van egy kb 50m-es macskaköves útszakasz a városban ahol lakom. 40km/h a megengedett. Szerintetek hogy a legjobb át haladni ezen a szakaszon? 40-el vagy inkább lassítva vissza valtani kettesben és lassan 15-20km/h-val át haladni? Én a lassú változatra tippelek de hallottam már olyat hogy ilyeneken gyorsan kell átmenni.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
s7evcsenko
addikt
Üdv.
Érdeklődnék.
Van egy autó, aminél, ha a kulccsal zárom, akkor a zárás gomb folyamatos nyomva tartásánál, felhúzza az összes ablakot, és behajtja a tükröket.
Nyitásnál, kihajtja a tükröket és lehúzza az ablakokat.
Van egy másik autó, aminél a kulcs zárásnál, csak felhúzza az ablakokat, de nem hajtja be a tükröket.
Lehet ezt valami úton-módon állítani valahol, hogy mit csináljon ez a kulcs?"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
MPowerPH
félisten
-
Cxgrav
senior tag
válasz s7evcsenko #23531 üzenetére
Igen, felprogramozzák neked a kocsit/kulcsod ahogy kéred, de ők is megkérik az árát.
Picture me Rollin' by 2pac
-
MPowerPH
félisten
válasz s7evcsenko #23531 üzenetére
Persze, de megkerik az arat. Maszeknal is vagy 20k lenne... Fugg, hogy mit kersz.
Don't Tread On Me
-
Xmodule
őstag
ilyet láttatok már?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Ck.
addikt
Uraim, körvonalazódni látszik a béjjemvvééé kérdés:
Vszínű dízelbe nem tudok ilyen árban belenyúlni, benzines lesz inkább, bár ez még változhat. A cél a 2000-2002 körüli 3-as 5-ös gépek, 2 liter vagy afölötti motorral.A kérdés annyi lenne most egyelőre, hogy első bmw-nek mit ajánlotok ebből az évjáratból, kézit vagy automatát? Mennyire buták, nyúlósak ezek az ezredfordulós automata váltók, vagy inkább kényelmesek és élvezetesek?
A vese érzést mennyire tudják átadni? Érdemes inkább kézivel venni?2001-es Tiptronic A6-ból ülnék át, azzal a váltóval esetleg van vkinek összehasonlítási alapja?
Nagyon köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
Leírom az én véleményemet. Kocsik amik ezelött voltak: Toyota Carina II (90´), elsö kocsi, szerettem a valtojat, utanna Skoda Octavia RS (03´), manual ennek is szerettem a valtojat. Közben vezettem jo par kocsit többnyire VW Passat 1.8t (02´). Ezek mind manualok voltak. Egyikkel sem volt problema valtani. Viszont amiota BMW-m van (E36 320i, E46 320i (00´), E46 318i (02), és most E46 320i (03)) egyikben sem szerettem es szeretem a váltot. Tudom sokan pont azt szeretik hogy ilyen kemény határozott stb. De nekem ez nem igazán jön be. Persze nyilván kopott is már >200.000km. még a 318i -nek ugy ahogy okés volt a váltoja de a többinek borzalom számomra. Egy biztos. Következö automata lesz ha törik ha szakad. Inkabb cserelek 9L olajat surun ha kell stb de akkor is automata lesz. Nagyon megtetszettek az 5-ös szeriak is mostanaban ott olyan 525i felett. Diesel semmi féle képpen nem sajnos drága a szervizelése és a fenntartása itt svédben (ado stb).
Szóval 1szó mint 100. Én ha most vennek csak is automatát 320i felett (ez a 170 lovas már jobb mint a facelift elötti de még ez sem az igazi ekkora kasztnihoz szerintem), vagy pedig 525i vagy a felett.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
CharlieDrop
veterán
mint írtam volt e36 23iA-m.
azon kívül, hogy 170 felett már nem annyira gyorsult, azalatt azért szedegette a csülkét, és azért 5 sebességes automatáról beszélek
Ha fontos, hogy gyors 0-100 legyen, akkor nem ez a tied, de ha szeretsz kényelmesen vezetni, akkor hajrá
ja, meg fogyasztás is kicsit több, most a 18d-m városban beeszi a 7,5-t, a 23i nem evett 10 alatt ugyanitt...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #23540 üzenetére
És automatával mennyire lehet kihasználni a vese szimbólum és a hátsó kerék adta lehetőségeket?
-
Xmodule
őstag
Nagy szerviz volt ma. Szűrők gyertyák olaj. Az a fura hogy a két hátsó fék légtelenítő szelep be van rohadva csavarnak semmi feje nincs már. Hogyan tudnám kiszedni? Valami módszer nincs hogy a tartalyon keresztül kiszivni az egészet? Elég bosszantó hogy emiatt nem tudtam a fék olajat kicserelni.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
MPowerPH
félisten
Tegnap elmentem megnezni egy 635D-t... Mert kozel volt, jo aron adjak, es eleg korrektnek nez ki. Bevettek volna az automat is eleg jo aron. Rovid egyezkedes utan £3500 -ot kellett volna rafizetnem, ami bagatel. De nem... Tavaszig varok, legalabbis most ugy nez ki. Az F10-es 35D-k most 20 korul mennek, addigra osszejon annyi plusz is, vagy egy regebbi hatos. Mert azert nagyon tetszett.
Don't Tread On Me
-
Xmodule
őstag
válasz MPowerPH #23544 üzenetére
Ez a hatos széria nekem nagyon nem tetszik. Olyan fura az eleje is meg a segge is. Mint egy szomorú bálna.
Kár hogy mostanában nem túl aktív ez a topic. Vagy csak mindenki nyaral?
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
MPowerPH
félisten
válasz Xmodule #23545 üzenetére
Kivulrol nekem is jobban bejon a coupem(maig kedvenc forma, mondjuk hatulrol ez is bejovos), ellenben belso teren valami iszonyat igenyes. Erezni rajta, hogy nem 3er kategoria. Persze azt is, hogy tobb mint 100kg plussz sulyt cipel a sajatomehoz kepest, foleg kanyarokban eleg zavaro. Na meg az, hogy hiaba ujabb, nem kapta meg a CIC IDrive -ot, ami zavaro.
mod: En szombat reggel indulok hazafele, mar viszket a labam. Ezert neztem meg a 6-ost, hatha azzal hazatudtam volna menni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
marsu
addikt
Lesz vele egy kis meló, de a végén biztosan klassz BMW lesz belőle ...
[ Szerkesztve ]
Press any key to continue ...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Renpho talpmasszírozó
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép