-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tálydi
senior tag
Sziasztok!
Elméleti vagy akár gyakorlati szerelők véleményét kérném a következő jelenseghez:
E36 328i 95ös, hibátlan probléma mentes hajnali autózás országúton 70-110között, majd városba beérve 10km után egyszercsak piros lámpánál elindulasnal "klakk" majd megint és megint.
10km/h alatt gurulva is néha (főleg ha vízszintes irányban mozdul az autó) hallható egy fémes erős csattanas hátulról, ekkor kicsit meg is áll az autó (nem a motor, az szépen jár közben) , emellett a kezifek az első kattanasig annyi ellenállást nem mutat amennyit gravitáció hat rá (lotyog) . Az autóval ilyen hang mellett nem szívesen indulunk el egy sarkot sem, szerintem valahol a kezifeknel szakadhatott le valami és a kipufogon vagy a környékén zakozhatott.
Valakinek lehetséges tipp, esetleg hasonló tapasztalat ?Eeeeh, what’s up, doc?
-
H.Ezredes
őstag
válasz Tálydi #23402 üzenetére
Távgyógyítást kell játszani ?????????? Tedd a kezed a TV-re...... Ennél a telefonon szerelés a még jobb... Szépen be kell gurulni egy szervízbe és megnézik és ha megvan a hiba meg is csináljál ilyen egyszerű
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kpal
veterán
válasz DeathAdder #23401 üzenetére
Debrecenbe is van ugyan ilyen színbe és az a hang ..
-
addikt
Nahát, van ilyen topic is?
Dejó!Üdv!
Szeretnék xenonos E46-oshoz rendelni egy ilyet:
http://www.ebay.com/search/e46+angel+eyeSzoktam nézni egy ideje ebayen a kínálatot.
Színeset szeretnék. (Nem kell kommentálni, köszi.)Ez most gyanúsan olcsó,vagy nem az?
Bár az eladó megbízható, az nem gond, csak nem vágom, hol a trükk? Egy darabra vonatkozik, és 4-et kell rendelni? (bár a leírásban ezt nem láttam)
Most többet is láttam ebyaen, ami nem 14-18ezer körül van, hanem 4-6ezer.Amúgy ez nem mindegyik ugyanaz a kínai fröccsöntött cucc?
A képeken egyformának tűnnek, ugyanannyi led is van bennük, és a távirányítójuk is ugyanolyan, fogtam már kézbe is, akkora mint egy névjegykártya (az led sort vezérelt, nem bmw lámpát, de szerintem ugyanez a vezérlő volt).Elhiszem, h itthon is biztos meg lehet ezt venni valami tuning shopban, de gondolom ők is ebayről veszik meg hasonló áron, aztán kiteszik 20-40ezerért, ezért szeretném magam megrendelni inkább. :/
Youtubeon meg néztem mennyire egyszerű installálni ezt.
A hagyományos CCFL-t nem akarom rendelni, meg sima fehéret se akarok, a színes is tud fehéret, (a színeket amúgy se fogjuk használni, csak nem sokkal drágább a sima fehérnél a multicolor).
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
FET-MEN
veterán
Mi ez az EGR kipufogó gáz hűtés? 3 ezres dízel. Elvileg az viszi a vizet, és kormolja össze a hűtővizet
Iphone 7
-
Cxgrav
senior tag
válasz Thunderzolee #23405 üzenetére
Hali!
Én nem ajánlom ezt a típust, mert nem lesz szép. Sőt, gagyi hatása lesz.
Én ezt ajánlom: COB Angel Eyes
100x erősebb és szebb lesz bármilyen utólagos angel-nél és még gari is van rá.(#23407) FET-MEN
Az EGR felel a kipufogógáz visszavezetéséért az égéstérbe.
Ha azzal van a gond, bízd szakira, pl Muha Ati[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
reimerm
csendes tag
válasz Thunderzolee #23405 üzenetére
A második azért ilyen "olcsó" mert licitálós.
Az ár amit most látsz még jócskán mehet felfelé. -
addikt
Köszi a válaszokat.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #23414 üzenetére
Az a legfelelmetesebb, hogy ott a futofelulet szabalyosan lejott a gumi szelerol. Ahol rendben van, ott par centivel kijjebb van a szele. Szerintem anyaghiba...
Ellenben nagy talalmany az RFT. 90-nel csak egy pukkanas, DSC lampa egyszer felvillant(pont gyorsitottam), es annyi. Eloszor azt neztem, ki kapott mellettem defektet. Utana alltam felre. Majd csak azutan irta ki a comp, hogy defekt.Mind1, rendeltem 4 gumit, mennek az RFT-k a fenebe, mert egyebkent nagyon utalom oket. Megjon, szepen elgurulok a gumishoz, aztan futomu allitas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ck.
addikt
Üdv a Vese Uraknak!
Én is erre fele kacsintgatok mostanában és az első kérdésem az lenne, hogy a 99-2002-es 3-as/5-ös szériák automatája mennyire megbízható? Érdemes inkább keziben gondolkodni?
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #23421 üzenetére
Ha nem gondolkodok 3 literes motorban, csak 1.8-2.5-ben, akkor is veszélyes, még benzinesnel is, ahol kisebb a terhelés?
Jelenleg egy automata A6-ost hajtok, ezért szívesebben ülnek át ismét egy automataba, de ha azt mondjátok inkább a kézi a biztosabb, akkor képes vagyok erre a "kompromisszumra".[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
válasz szőröscica #23423 üzenetére
Nem is a nagy nyomaték a baj, hanem az, hogy anno (e46, e39) nem volt a váltó hozzá méretezve. Most fordult a kocka, a 3/535i/d chippel tudja szétszedni a gyári kéziváltókat (netes vélemények alapján)...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Ck.
addikt
Amúgy automatával lehet "veséset" játszani, vagy a hatsokerekes előnye az manuálisnál jön csak ki igazán? Sose volt még BMW-m...
-
Xmodule
őstag
Átfutott a fejemben egy gondolat, hogy venni egy hobby 7-eset. Persze csak a 3-as mellé hétvégi kocsinak. Ezért elkezdtem olvasgatni kicsit a neten. nem tudom ezt a népitéletet olvastátok -e már de szerintem vannak benne igazságok. picit nehézkes a megértése, de ugy gondolom megéri végig olvasni.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Ck.
addikt
Azt le tudnátok írni h a 99-2002 közötti E39-E46 párost milyen motorral nem ajánlott megvenni? Vannak betegebb és megbízhatóbb szériák?
Benzin és dizli egyaránt érdekel.
Köszönöm -
KINKY_007
aktív tag
válasz Xmodule #23427 üzenetére
Megtaláltam a VANOS problémát a hetesek között is:
"Persze alapjáraton nem annyira szép a leányzó fekvése. Mert ennek a motornak is jellemző baja a kicsit zajos VANOS. Bővebben erről a Youtubon, „BMW” „M62” „VANOS” „RATTLING” kulcssavak megadása után láthatunk, hallhatunk. Sok nyomozás után az alábbi információkat gyűjtöttem be erről:1. A VANOS kerék egy idő múlva mindenképpen el kezd lógni.
2. Ez a lógás nem befolyásolja a motor működését, csak kicsit hangos alapjáraton. Fordulaton megszűnik a zaj.
3. Aki kicserélte horror pénzért a VANOS kerekeket, annak hamarosan újra elkezdett zajongani.
4. Van olyan szerelő – és némi gondolkodás után igazat kell adnom neki – hogy nem a VANOS kerék cseréje segít, pontosabban nem annak a lógása felelős elsődlegesen a zajért, hanem a már sokat futott motorban nem elég nagy az olajnyomás alapjáraton, így nem alakul ki kellő kenőréteg a keréknél. Erre emlékszem még zsigulis koromból, hogy a kopott főtengely miatt alacsony volt az olajnyomás, felújítás után rendbejött. Szóval lehet benne valami. A dolgon segíthet, hogy nem 5W30-as, hanem inkább 5W40-es olajat kéne használni. Mert annak magas hőmérsékleten jobb a kenőképessége, mint a harmincasé.Ez utóbbit, majd lehet, hogy meglépem. Még mielőtt egy kisebb vagyont költenék a VANOS-ra. "
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Mindegyik nagyon jó a saját nemében, de az automata váltó szerintem ebben a szériában még nem olyan jó. Azt érdemes tisztáznod, hogy menni kilométerre, milyen gyakori használatra keresel autót...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
Szia.
Szerintem, ha nem 30d-t veszel automatába akkor bírják a gyűrődést.Nekem most van a második automatám, az első egy 23i volt e36, most egy 18d van, e46.
Motorok: M54 csak B30-ban, többibe szereti csipegetni az olajat. M52 jó. N40 felejtős, N42 csak láncugrásgátlóval N46 oké. Bővebben mikor melyikbe szerelték nézd meg a Wikipédián
Dízelesek: M47 nem rossz, de akkor már M47N (M47TU). Abból is a 20d a legtöbbet eladott. Ott a szokásos, pillangó dugózás, injektorok elfáradnak, turbó elfárad.Összes e46:
Szilentek, lengőkarok fáradékonyak, szeretnek itt-ott rohadni.
e39-em nem volt, szóval azt passzolom....Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Cxgrav
senior tag
Uraim, e39 30dA-m van.
Decemberben megvettem, januárban kapott váltóolajat/tömítést/szűrőt.
Semmi baja a váltónak - persze ez tulaj függő, törődni kell az autóval.
Persze amit széthajtottak, annak úgy is füst...
e39.hu-n sem panaszkodik senki, hogy hullanának szét a váltók, pedig külön topic van neki.
Humbug az egész szvsz.e39 - minél nagyobb motorral veszi valaki, annál jobb (28i/30i/30d)
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
KINKY_007
aktív tag
Én nagyobb motorral venném a helyedben (min. 2.0), ahogy írták inkább olyat kell nézni amivel törődtek. 4 személynél már hosszú távon nem olyan kényelmes hátul a 3-as szvsz...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Highend55
tag
Én ráfáztam nem olyan rég,nem olvastam utána normális esetben kb 150 ezer km-t bír az Automata (GM) váltó.
Nekem pont ekörül megadta magát..Szétégett a nyomaték átalakitó.. Váltóspecialistánál ujra épitették,
4000km-t mentem eddig nincs semmi gondom vele.
Az angol használt autó piacon mikor keresgéltem az autók között 90%-a touringoknak automata volt és a 330d coupe-k több mint a fele autómatával szerelt..Sok tulaj (Autotrader forum)elmondása szerint ez a váltó nagyon illik a 3.0D-es motorhoz.Mindennapi használatra nagyon kényelmes,szinte túl könnyű vele autózni,városi forgalomba,dugóba hibátlan. -
Ck.
addikt
válasz Highend55 #23438 üzenetére
Jelenleg is automatát használok és nem szívesen mennék vissza kézire. Sose volt semmi bajom a váltóval, ettől függetlenül picit szerencsének is erzem h 14 eves auto, 5 eve nalam van es nem volt probléma.
Ennek ellenere picit fosok automatát venni ilyen 1000 fontos kategóriában.
BMW001 mester, mit mondasz? Érdemes nézni gumtreen és auto traderen ilyen árban bimmereket? £800-1000.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Mester az nem en vagyok itt.... Ellenben attol fugg, hogy mit? Azt tudni kell, hogy itt a regebbi autok eleg ramaty allapotban vannak. Megjartam anno a hadak utjat... Az enyem egy duzsgazdag embertol van, aki nem sajnalta a penzt a gyari, rendszeres szervizre, de aki ugyan ugy hasznalati targynak tekintette az autot, igy nem foglalkozott egyeb dolgokkal. A tobbire ez hatvanyozottan igaz....
Szoval az a kerdes, mi az igazi cel? Ha tenyleg a sok km(mert amit leirtal, az nagyon sok) tervezett, es £1000 a max keret, akkor en batran kimerem jelenteni, hogy ne gondolkozz BMW-ben. E39-et felejtsed el(mar azt, ami e korul van), E46 szinten. E39 £2000, E46-ot £3000 kell keresni.
Szoval en a helyedben neznek e korul egy Passat 1.9TDI-t. Nem koltseges, tagas, viszonylag kenyelmes, olcso fenntartani, megbizhato.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Kozben modositottam. E39-et semmikeppen sem, ezt batran le merem irni. Par honap is tud keserves lenni....
E46-ot meg nem is talalsz £1300 alatt, ami diesel es automata. Ha pedig megis, akkor ilyen lesz.(igaz ez manual)Szoval errol mindenkeppen lebeszelnelek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ott azert lehet talalni jobb darabokat. 7l korul megjarod ezzel is Europat, es ez eleg megbizhato motor. Nem egy vadallat, de meg pont eleg a teljesitmeny. Nyomatek persze nincs, tehat egy diesel utan igazi szenvedes, kiabrandito lehet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Stukker1987
senior tag
A gond az,hogy rengeteg km-t beleraktak már ezekbe az autókba és a szervízigényt sok esetben figyelmen kívül hagyták. Különösen igaz ez az automata olajcserére,aminek a költsége aránylag magas tud lenni...
További negatív tényező még az hogy régebbi konstrukcióról és magas nyomaték párosításáról beszélünk.Ezek figyelembe vételével ebben az árkategóriában nem javasolt sztem az automatás,csak akkor ha már volt felújítás vagy kevés km-es autóról beszélünk bizonyítható automata olajcserékkel.
Ezek asszem GM váltósak...
Későbbi típusok már ZF 6HP váltóval szereltek,amik a fórumozók szerint jól bírják a strapát,de a sokat futottak már a végüket járják,sokat kellett már felújítani,főleg Wandler (nyomatékkonverter vagy mi ) csere és olaj,ill szűrők,gumialkatrészek cseréje a jellemző egy ilyen műveletnél. 350k körüli összegért.
Ettől függetlenül az összkép szerintem az hogy egy átlag automata simán tovább bírja ráfordítás nélkül mint egy sima manuális ugyanis a kuplung+kettőstömegűt 2X is cserélsz míg az automata vígan elvan.
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W