-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Eyesis #23898 üzenetére
Folosleges, a teli felnit ugyis megeszi a so. Gorgoztetesre pedig keress ra neten, biztos van muhely a kozeledben. Teli gumibol otthonra tuti csak ujat vasarolnek. Szvsz szamit a kor is, 3 ev folott mar oregszik, kemenyedik. Plusz ilyen szelessegnel ha 5mm ala kerul, mar nem lesz az igazi. Akcio mar nem nagyon lesz, egyebkent is hiany van, szoval most eleg draga mulatsag.
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
gyújtósnak eladó [link] azaz a tegnapi piros tesója.
-
FET-MEN
veterán
E60-ba hol a fűtőventi végfoka? (Süni)(előtét ellenállás)
Iphone 7
-
roomi
tag
Hi. Erről vélemény? http://www.fk-shop.de/en/Lighting-Tuning/Headlight/Daylight-headlight-Renault-Megane-2-3-5-door-Yr-03-06-chrome.html?&filterVehicle+Model=Megane+2+%28M%29&filterVehicle+Manufacturer=Renault&verbose=true&catalog=true&searchparam=*&fnc=ajaxListLoader&cnid=9eaa312ddb96e0078ae44dc1d9783e5e
-
roomi
tag
-
CharlieDrop
veterán
az se, de nem baj
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Stukker1987
senior tag
Aztán majd úgy jársz mint ismerősöm,aki vett egy hasonló szettet az autójához,de műszakin nem megy át vele az autó,mert a magasságot nem tudták normálisra belőni,így adhatták el féláron...
Gyári,gyári,gyári végső esetben a legjobb utángyártott minden esetben az ajánlás...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Teejay83
tag
válasz Xmodule #23885 üzenetére
Házilag simán megoldható a javítása én már csináltam ilyet,ami kell hozzá:
flex,csiszolókorong-lecsiszolni a fémig teljesen, ha mélyek a bemarások akkor egy kis gitt hagyod száradni 1 órát
kell hozzá egy durvább és egy finomabb csiszolópapír ( 800-as,2000-es) - 800-assal szépen szintbe csiszolod a peremet, majd mehet rá az alapozó,hagyod száradni fél órát, ha nem sima a felület ismét csiszolás és alapozás addig amíg szép egyenletes nem lesz a javítás helye (2000es csiszolópapírt vizesen szokták használni)Színkód alapján kikeverik neked a festéket 1dl a min. általában és hozzá kell 1dl lakk
A törésvonal alatti részt kell fényezni csak így nem lesz szükség ködölésre (azaz a gyári fényt nem kell majd egybe polírozni az újjal mert ott úgy is megtörik a fény és észre sem lehet venni majd a javítást)
A többi rész kimaszkolod,körberagasztod,hogy nem menjen rá a festék!Kell egy egyszerű házi kompresszor és festékszóró pisztoly lehetőleg felső tartályos
A felületet szépen por szárazra törlöd és egy pormentes helyen lefújod színre(ehhez kell egy kis kézügyesség) előtte nem árt ha kipróbálod,hogy működik a pisztoly egy másik felületen,milyen szórása stb.
Egyenletes mozdulatokkal szépen nyugodtan elkezded fújni vízszintes irányban balról-jobbra vagy fordítva mindegy és haladsz egyre lejjebb
Fontos: a festés pormentes szélvédett helyen történjen mert különben minden apró porszemcse meg fog látszani benne
A végén a festék megszáradása után mehet rá a lakk akár 2-3 rétegben is ekkor fogja kiadni a metál fényt, eleinte ne ijedj meg nagyon matt lesz a színe míg rá nem megy a lakkRöviden ennyi házilag
az anyagköltség nem több mint 6-7e ft és meg sem fog látszani a javítás nyoma ha ügyes vagyEgyszerűbb megoldás a festésre: nem kell kompresszor
Sok helyen töltenek ma már spray-t, kikeverik a színt és beletöltik kb 2 perc alatt, egy flakon bőven elég erre a műveletre 2500 ft és hozzá 1500 ft a lakk szintén spray-beA lényeg,hogy jó alaposan legyen kijavítva a rozsda mert különben pár hónap és újból előjön!
Ha érdekel tudok az én házi fényezésemről képeket küldeni és akkor látni fogod,hogy tényleg megériDPS Hungary- szoftverrobot fejlesztés-online marketing támogatás-rendszerek bővítése,korszerűsítése-digitalizáció-IT biztonsági tanácsadás | www.onlineasszisztens.com | www.dpshungary.eu |
-
Xmodule
őstag
-
Teejay83
tag
válasz Xmodule #23913 üzenetére
Az mindig akkor derül ki,hogy mennyire vészes a helyzet ha már le van csiszolva a fémig, de úgy látom volt már ez javítva házilag csak szerintem nem megfelelően, a szüleim twingo-ját javítottam kb 4 éve azóta semmi nyoma az újra rozsdásodásnak pedig nem is áll garázsban.
Ha tényleg nagyon mély már a rozsdásodás akkor bizony azt csak egy karosszéria lakatos tudja kijavítani, kivágja a peremet és kipótolja egy újjal,az sem vészes dolog csak azt nem mindenki tudja megcsinálni
[ Szerkesztve ]
DPS Hungary- szoftverrobot fejlesztés-online marketing támogatás-rendszerek bővítése,korszerűsítése-digitalizáció-IT biztonsági tanácsadás | www.onlineasszisztens.com | www.dpshungary.eu |
-
roomi
tag
válasz CharlieDrop #23910 üzenetére
Koszi Neked es Stukkernek. Van jo link, de muszakin nem megy at? Kulonben pont ezt kerdeztem. Kicsit jobban megneztem a lampakat elol. Foncsor rendben. Nem probaltam, de.. latom az elso lampakon a fekete fuleket. Cserelheto a lampa eleje, mert lattam a neten ,,muanyagnak,, tuno fix faxt.[link]
-
erikke17
őstag
Sokat olvasgattam neten E39 530d-ről és azt találtam, hogy ugyebár 410nm nyomatékot ad le a motor, de az automata váltó 390nm-re van tervezve. Igaz hogy emiatt hamar elhalálozhat a váltó vagy meghibásodik, ettől mennyire kell félni?
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
erikke17
őstag
Mindenkinek Szóval akkor vagy megkímélt automata váltósat, bár ezt nagyon nem lehet tudni ki hogy bánt vele, vagy másik opció akkor manuális váltósat.. vagy 525d
Mondjuk én tuti nem gyúrnám ki belét, úgy bevállalnám ha karban volt tartva és szépen vált akkor engem túl fog élni..Még olvastam ezekről a pillangószelepekről... Ezek?
Esetleg még annyit, gyári hangrendszer mennyire mondható jónak? Persze nem félmilliós hifihez viszonyítva vagy Harman Kardon-hoz hanem úgy átlagban.[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
erikke17
őstag
válasz Cxgrav #23924 üzenetére
Aham, már utána néztem tüzetesebben, érdekes hogy facelift utániakkal lett ilyen probléma... Nézegettem ledugózással kapcsolatban véleményeket, különösebb mellékhatása nincs talán hogy alacsony fordulaton egy picit jobban kormol.. YouTube-on is néztem videókat nem nagy meló, dugók ebayen beszerezhetők könnyen..
Ez csak igy másodlagos szempont a zene, szeretem a zenét de motor fontosabb hogy egészséges legyen , mert ha már meglesz akkor először motorikusan/mechanikusan akarom rendbe hozni...
Még váltóhoz annyit, az a 390Nm nem a maximum, mivel autószerelőnek tanultam ki suliban + gépészként érettségiztem rengeteget számoltunk órákon. Pl.: váltó csapágyazásokat meg tengelyek vastagságát kiszámolni hajlításra, csavarásra aminél mindig ott van a biztonsági tényező. Az a plusz pár százalék többlet nem eget rengető pláne hogy nem folyamatosan van maximálisra terhelve.. Chippeleve már picit neccesebb mivel ott több mint 500Nm felett van.
Remélem nem gond ha még egy kicsit faggatlak ilyesmikkel
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
FET-MEN
veterán
Valaki E60 fűtőventi süni elhelyezkedése?
Iphone 7
-
erikke17
őstag
válasz CharlieDrop #23926 üzenetére
Igen valóban, csak úgy gondolataimat próbáltam leirni mire jutottam váltóval kapcsolatban
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
whitezo88
nagyúr
pár napja csonthideg motort indítva kivillan a hűtővíz visszajelző, de mielőtt a kék végére érne a hőfok, elalszik. gondolom éppen min alatt van a víz de melegedés miatt feljebbmegy (?)
mivel töltsek utána desztvíz vagy fagyálló? meg honnan tudom mennyit kell? -
Cxgrav
senior tag
válasz whitezo88 #23929 üzenetére
Fagyálló, ahogy FET-MEN kolléga is mondja.
Kúton kapni 1 littyós kiszerelésben de koncentrátumot!
Azt 1:1-be keverd be desztillált (ioncserélt) vízzel! - tarcsiba is marad
Szintjelzőt figyelni, ne töltsd túl, az sem egészséges.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Cxgrav
senior tag
Uraim,
akinek automatája van és beteszi D-be vagy R-be, az érzi, hogy sebességbe teszi az autót a váltó, vagy semmit nem érez egyáltalán a kocsin?
Picture me Rollin' by 2pac
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #23938 üzenetére
Stimmel..
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #23940 üzenetére
A topic címe úgy látom még mindig...BMW
-
Cxgrav
senior tag
válasz MPowerPH #23942 üzenetére
Mindenki arról beszél, hogy ránt vagy nem ránt a váltó váltás közben.
Én ha D-be vagy R-be teszem, nekem is van "rántás" vagy nem tudom hogy írjam le, érezni, hogy átteszi magát sebességbe a kocsi. Menet közben váltások finomak, minden fokozat a helyén van, pontos is, stb.
Valamelyik nap ültem egy e90-ben, ott nem lehet érezni semmit és ez egy picit elbizonytalanított. Ezért kérdeztem rá.A legnagyobb bajom, hogy nincs összehasonlítási alapom, mert csak manual e39 ismerősök vannak... :/
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
erikke17
őstag
E39 530d mi az a kilométer amivel már nem szabad megvenni? 310000km már kritikus? Inkább olyan 200 000km körül keresgélek, de vagy nagyon fapadosak vagy valami baja van. Amiben van extra meg 260 000-310 000 km között van..
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
Új hozzászólás Aktív témák
- Ubuntu Linux
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Horgász topik
- Spotify
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Háztartási gépek
- Politika
- További aktív témák...