-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz ignorant #24146 üzenetére
"Az arany fedezet eltorlese ota nincs semmi a fiat penzek mogott, ez koztudott teny. "
ò, anyám. inkabb tenyleg ne folytassuk. Lathatoan nagyon keveset tudsz a temarol es azt is rosszul
" miert bant egyeseket hogy en BTC-t akarok az autoert."
Dehogy bant. Tolem tenyleg egy csomag papirzsepiert is odaadhatod. Csak ne hirdesd rola hogy az penz, a rendes penz meg nem penz.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #24150 üzenetére
Ami a legnagyobb kiadas ezeknel, hogy a 2007-2008-as modelleket alapbol meghibasodasra hajlamos turbokkal szallitottak. Szoval ha valaki 2007-8-as 35i-t fontolgat es nincs bizonyitek cserere akkor erdemes kb 400K-t lealkudni (arazastol fuggoen) mert 99.9% h cserelni kell majd, eloelettol fuggetlenul.
Ha volt cserelve akkor nem valoszinu h behal (masszivabb wastegate tengellyel gyartottak az ujakat afaik)
A belsot erdemes kb 2 hetente attorolni mert meglatszik rajta minden, foleg ha sokat van teto nelkul.
Nagyon nehez megvalni tole de majd valami hasonlot par ev mulva beszerzek ha nem lesznek ertelmes elektromos alternativak (m235i vonzo nagyon).
addig meg marad egy e91 20d, bar a 4 hengeres diesel csattogos lepkenek tunik az n54 mellett
Szerintem sem lehet sok kulonbseg turbo diesel meg turbo benzin kozott fentartasban. 25d-m volt aminek az elso tulaja nagyon sokat koltott ra (pl 100K-s pumpat 4szer cserelt 2 even belul o_O) de nalam nem volt komoly gondja, talan kisebb problemak tobbszor (hutes, futes, tomitesek-csovek) szoval nehez viszonyitani.
Shadow: ha gondolod pm-ben osszehasonlithatjuk a konyvtarunkat, talan mindkettonk talalna ertelmes olvasmanyt. Bar abbol kiindulva hogy a linkelt dokumentumot sem olvastad el nem tudom mennyi ertelme lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Dreamcaster
senior tag
Nekem ez a BMW -k alfaja és omegaja.
E34. Love You Forever!
ingyen gyuras bp xi -ker -ben! gep, sulyok vannak, most kezdem, itthon!
-
MPowerPH
félisten
Ma bementem az itteni BMW-hez, hogy utanerdeklodjek a performance fekeknek. Eleg fura akcentusa volt a csokanak, nehezkes volt megertenem, amit vartyog. Tudnak hozni, £1300, + be is szerelik ha kell, de valami vagyonert. Ellenben azt mondta, hogy nem erti, miert akarnam cserelni. Odahivott egy szervizest, aki egy lengyel csoka volt, ertheto beszeddel. Azt mondta, hogy a performance rendszer gyengebb, mint a gyari, ami az auton van, annyi, hogy palyazaskor nem melegszik el.. A Performance csomagot 330D-ig erdemes szerelni.
Szoval ez kipipalva, nezek akkor csak specko tarcsakat, meg beteteket, a nyergeket meg felujitatom. A maradekbol pedig lehet megis boltolok 313-as felniket, de csak kov. tavaszra, mielott hazamegyek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Dreamcaster
senior tag
.
[ Szerkesztve ]
ingyen gyuras bp xi -ker -ben! gep, sulyok vannak, most kezdem, itthon!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #24162 üzenetére
Itt meg is erositik. Annyi, hogy upgradelni kell, jobb tarcsa+betet. Maga a nyereg eleg.
Don't Tread On Me
-
Viszlát
addikt
2192 km 140 literbol, 6.4-es atlagfogyasztassal -->
Ok, az egyertelmu, hogy ezt a motort/valtot erre talaltak ki, de azert ebben volt ket londoni cimem csomagokat felvenni, meg nemetben nyomtam neki rendesen, ahol csak lehetett 200 kornyeken gurultam es a vegsebesseget is kihajtottam belole nem egyszer. Szoval ez igy alom.
BMW001: Luxemburgban 1.16 eur / 0.92 gbp / 365 huf a sima gazolaj (shell) es 1.26 a premium (en ezt tankoltam most bele).
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
-
-
Viszlát
addikt
Megyek persze,viszont egy "kicsit" északabbra élek, Londonban csak rokonság/barátok vannak, azért keveregtem arra. Most a visszaúton éjszaka érek Angliába, úgyhogy majd máskor összehozzuk. Akár rendezhetnénk egy mini bömös uk találkozót, legalább olthatnám BMW001 fejét a Hondás összehasonlításaimmal.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #24168 üzenetére
En benne lennek, nem vagyok semmi jo elrontoja. Es egyebkent is, kivancsi lennek most a velemenyedre, bar ezen a szinten osszehasonlitani a regi es az uj autodat eleg igazsagtalan lenne. Na meg erdekel az autod is.
H.Ezredes: Igen, igazad volt. Igazabol nem tudtam, hogy a 335D joval erosebb fekrendszert kapott azok utan, hogy a teszteken a 330D-n sokan gyengenek talaltak a fekeket. Ezert most elkezdtem keresgelni csak sima tarcsakat, es hozza beteteket. Mivel erdemes szemezgetnem? Elsore amit kiszurtam, hogy az MTEC -nek vannak eleg jo tarcsaik, bar egyenlore sokat nem olvastam roluk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Xmodule
őstag
Hali.
E46 318i N42. Szerintetek az mitöl van, hogy alacsony az alapjárat, és hirtelenebb gázadásra is igy megtorpan? A hangja is olyan mintha fulladna, dadogna. Itt egy VIDEO is amit találtam kb ugyan ezt csinálja itt is. De majd csinálok egy sajátot is. MAF szenzort tisztitottam.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
alázógyík
őstag
válasz MPowerPH #24171 üzenetére
Szia!
Milyen tapasztalataid vannak benzines 3-as Bmw-vel?
Mennyire elfogadható/drága/nagyon drága a szervizelése? Olyan 2005/2006-os, 2000cm3-as kombit vennék, de 1átalán nem ismerem a típust, hibákat, mire kellene figyelni. Illetve melyik benzinest célszerű keresni?Bárki véleményét szívesen elolvasnám.
[ Szerkesztve ]
-
Eyesis
őstag
Mikor máskor, ha nem tél előtt jön az izzóhiba...
Eyesis
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #24173 üzenetére
Csináltam ma egy saját videót. Mintha egyre csak rosszabb lenne ez. Itt a video bocsi a vvs miatt későn vettem észre hogy állítva veszem. Remélem ezt már lehet hallani. Tisztára dízel hangja lett.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #24178 üzenetére
Fordulat az stabil.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
jpeetr
aktív tag
sziasztok!
adott egy 2001-es E46 M43 motoros. 8szelep 1596ccm.
elvileg ez gyárilag 105 lovas, vagy valami ilyesmi.
lehet ebből valahogyan többet varázsolni, vagy nem is érdemes foglalkozni ilyennel?előre is köszönöm
-
jpeetr
aktív tag
válasz CharlieDrop #24182 üzenetére
Mi az az iS? és hogyan? és mennyibe fáj?
Szeretem ezt az autót, nem bánnám, ha maradna. -
CharlieDrop
veterán
válasz jpeetr #24183 üzenetére
ja, 1.6-os
áhh, benéztem, akkor semmi semmi földön maradt. A szívó tuning is lehetséges, mondjuk másik vezérműtengely, lendkerékcsere, stb. stb. de fél - 1 milla a normális meló
létezett az 1.8-asból iS verzió 143 lóval, azzal lehetne kezdeni valamit...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
jpeetr
aktív tag
válasz CharlieDrop #24184 üzenetére
köszönöm
akkor marad a 105 paci egyelőre.
ha meg tudom oldani, hogy ez is családban maradjon, akkor talán lesz csere erősebbre -
Blue@X
senior tag
Egy kérdésem lenne a hozzáértőkhöz. BMW E46 318i N42B20 motorral (143HP), elkezdte enni az olajat (0,8-1l/1000km). Szerelő szerint motort meg kellene bontani, szelepszárszimering és egyéb alkatrész csere megoldhatja.
Amit észrevettem hogy ha hosszabb távon közlekedek vele szinte nem is eszi az olajat (500km alatt szinte nulla mm a nívó pálcán, ez két részletben 100-as folyamatos utazó tempóval), viszont ha sokszor indítgatom (napi munkába járás, kb 2-3km) akkor eszi. Egy helyben állva kisebb gázadásokra (2-3000rpm) fehér füst van (elég sok, pár másodpercig a gázelvételtől még tart, ilyenkor eszi az olajat rendesen nívó pálca szerint több mm), illetve a ventin keresztül egy kis ideig olajszagot is érezni lehet. Ilyenkor olajfolt (fél tenyérnyi) is megjelenik a kocsi alatt.
Olvasva fórumokat sok helyen írják hogy ez egy nagyon rossz konstrukció a BMW-től. Sokaknál ilyen hibát a vákuum pumpa okoz. Lehet hogy először meg kellene nézni a motort honnan is ereszti az olajat (nem szeretném egyből megbontani), azt megoldva hátha nem eszik ennyi olajat (Castrol Edge 5w40 van benne).Aki bármilyen építő jellegű tanácsot, esetleg tapasztalatot tudna megosztani annak megköszönöm. Esetleges Fejér megyei BMW szerelő elérhetőséget tudna adni (E46-ban jártas), azt is megköszönném.
[ Szerkesztve ]
-
-
koboldozat
senior tag
Üdv
Mennyi fogyaszt egy BMW e30 1.8 es 1.6-os?? Dinamikus sportos vezetéssel.The my Best phone: SE K750i, SE C905, Nokia 808 PV White, Samsung K Zoom Black, Nokia Lumia 1020 White, Huawei P20 Pro Twilight, Huawei P30 Pro Ice Crystal blue, Honor Magic 5 Pro
-
CharlieDrop
veterán
válasz koboldozat #24188 üzenetére
10-12-t tuti
De motorfüggő
meg lábNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
koboldozat
senior tag
válasz CharlieDrop #24189 üzenetére
értem köszi
The my Best phone: SE K750i, SE C905, Nokia 808 PV White, Samsung K Zoom Black, Nokia Lumia 1020 White, Huawei P20 Pro Twilight, Huawei P30 Pro Ice Crystal blue, Honor Magic 5 Pro
-
MPowerPH
félisten
Lehet megis lecserelem a felniket, valamiert nagyon elkapott a gepszij megint... Ezeket neztem ki, mert a srac eleg targyalokepesnek tunik, es sokat elengedne az arbol, pluszban bevenne a mostani felnijeimet, igaz aron alul. Vannak szep felnijei, mindegyik erre a Ferric grey -re fujva. Persze kerdes a munka minosege, sajnos a mostani, amit anno csinaltattam, hagy nemi kivannivalot maga utan.
Oldalso kromcsikokkal mit erdemes csinalni, cserelni, vagy foliazni?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #24191 üzenetére
Szépek, de a több küllős (BBS) még szebb talán (az is van ilyen árban).
A léceket sokkal olcsóbb, kevésbé macerás fóliázni (le se kell szedni, házilag megoldható), mint cserélni.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #24193 üzenetére
BBS CH(-R), Le Mans. Nekem ezek tetszenek legjobban. Ilyesmi árban, amit azért kérnek már ezek is megvehetőek, és szinte bármilyen autón jól mutatnak.
A performance felni is szép mondjuk (nekem is ez a szürke a kedvenc felni színem), de szerintem nem annyira harmonikus.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #24195 üzenetére
Ma voltam egy masikat megnezni, teljesen veletlenul akadtam ra. Ebayen meghirdettem a sajatjaimat, 5 perc utan jott is a best offer. A csoka eladja az autojat, pont ilyen performance felnik vannak rajta, es azokat kulon arulja. Elmentem, megneztem oket. Igaz gyari fenyezesuek, nem ez a szep ferric grey coatingosak, de jo allapotban vannak, meg teljesen gyari, felujitatlanok. Par aprobb karc, es egy 4cm-es kerbinget leszamitva makulatlanok. £825-ert odaadja oket, enyemet pedig viszi £375-ert. Plusz az atrakasi koltseg felezve lesz, es mindenki happy.
Aztan talan kesobb, tavasz elejen majd en megcsinaltatom, ugyis megyek haza autoval, most a telre egyebkent is butasag lenne.
Valaki nem tudja, mennyire bonyolult kikapni az elso uleseket az autobol? Talaltam M seateket, ha a hatsokat nem is, az elsoket ki akarom cserelni. Azokban van lumbar control, es a vallat is jobban tartjak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
kIsDe`
tag
Sziasztok! Egyik barátom keres megbízható diesel bmw szerelőt e36 318tds-ről lenne szó, turbó gondjai vannak Budapest és környéke kellene. Köszi!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Proxmox VE
- Hobby rádiós topik
- Sorozatok
- Automata kávégépek
- Stellar Blade
- LG LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt