-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dbpeti80
csendes tag
Sziasztok!
Feltettem más máshol a kérdést, de több szem többet lát alapon hátha nagyobb sikerrel járok, gondoltam itt is megkérdem
E39 528iA-ról van szó.
Üzemanyagszintmérőt cseréltem az autón, AC oldalit. Elvileg mindent rendben csináltam, mutatja újra a szintet rendesen, viszont a csere óta a következőt produkálja az autó:
Minél többet áll az autó, annál nehezebben indul be, annál több ideig kell indítózni. Ha beindulás után járok vele, akkor utána pöccre indul, de ha tovább áll az autó mint mondjuk kb. egy óra, akkor újra nagyon sokáig kell indítózni. Mit rontottam el? A szintjelző bontott volt, nem lehet hogy ott van valami gond? (bár nem tudom, mi gondja lehet, amitől ilyesmit produkálna az autó).
Köszi előre is:
dbpeti
[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
válasz urban racer #25076 üzenetére
Köszönöm az ötletedet. Valoban vettem egy ilyen gumi kittet 34111153202 BMW töl nem adtak hozzá azt a fém részt csak a belsö tömitö gumit meg a porvédöt. Durva hogy ezert az arert mar utangyartottat vehettem volna a lengyelektöl postaval mindennel egyutt es többmindent kapok EZT.
Na de a lenyeg szetszedtem. Amennyire tudtam a dugót kinyomtam a fékkel, majd lecsavar a féknyereg és kompresszorral kifujtam. Kicsit kalapaccsal kellet kocogtatni de kijött. Eredeti gumi sérulés mentes volt csak a gumi pereme valahogy feljött es igy ala bement a viz ami berozsdazott. Mivel fém részt nem kaptam ezert 800as vizes csiszolo papirral addig csiszoltam amig teljesen sima lett. A folt ott maradt de sima lett a felulet. Utana gumik vissza a porvedöt nagyon nehez volt a helyere berakni, majd gondoltam kicsit kijebb fujom levegövel a dugot hogy megnezzem a gumi mindenhol jol rafekszik -e. Sajnos blfsz voltam es tul sok levegöt nyomtam neki a dugo egyböl kilött es az uj gumit elszakitotta. (erdekes hogy a regi gumival is kilött es annak semmi baja nem lett pedig abban mar van par ezer km biztosan) Szoval igy neztem hogy obmmeg.... Aztan a regi gumit megtisztitottam es azt raktam vissza. Tudom igenytelen de végszükség eseten mindent lehet. Szoval most ez igy tart a kerek nem melegszik eddig. Amint kicsit jobb idö lesz ujra neki esek megint kicserelem a gumit. Szoval igy beszivattam magamat. Amugy nem volt nehez a muvelet a porvedö visszarakasan kivul.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Djmarko
tag
Ehhez mit szóltok? [link]
-
Djmarko
tag
válasz Lavidaloka #25210 üzenetére
Hát igen az nekem is feltűnt Pedig ha minden igaz rajta akkor ennyiért megéri szerintem...
-
MPowerPH
félisten
Ma megrendeltem az elso csomagot az autohoz, mert kuldtek email-t, hogy van 15%-os kuponom. Szerintem egesz olcso volt minden, de igy is eleg huzos, foleg, hogy meg a masik fele hatra van. :S Fekbeteteknel az ATE Ceramic-ot valasztottam, az egy kicsit dragabb volt, mint a sima. Termosztatokbol+vizpumpabol az eredeti javallott, az izzitok+vezerlobol meg a Beru a gyari beszallito is. Plusz az olaj, XADO Atomic 5W-30 SM/CF, 8L kb. £58. Ezen felul meg van egy par dolog, de azt mar nem en fogom beszerezni. Mint peldaul a fotengely ekszijtarcsa, feszitok+gorgok+szijak(ezt meg megnezem, mert most nem volt nekik, de irtak, hogy lesz kesobb), es a maradek par kiegeszito.
Erdekessegkeppen az arak, es lehet kalkulalni fenntartasi ktg-t.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
urban racer
senior tag
válasz Xmodule #25203 üzenetére
nah ez érdekes Haveromnak a 330ihez az utángyártott pakkban nem a szimmering(linkeden középen, alsó, belül), a bmwbe viszont igen. Csak ugye az más cikkszámú mert nagyobb a fék
Szép munka volt A bal-jobb kerék közötti fékpor-eltérés is sokat elárul a későbbiekben"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Lavidaloka
aktív tag
-
whited
addikt
Sziasztok
Tudom, e46-ról érdeklődtem legutóbb, de úgy néz ki, hogy meglesz a keret e90-re is.
Ha ezt választom, mennyiben más mint az e46?
Valami különös hibaforrása van?
Amit nézek mindenképp benzines, sedan, akár 1.6 akár 2.0Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
Djmarko
tag
válasz Lavidaloka #25216 üzenetére
Grat!! Nagyon szép a gép
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #25219 üzenetére
Az Si pedig kicsit szériahibás...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #25222 üzenetére
A benzines front:
Volt valami motorlista, ahol kiírták, hogy az E90 2.0-ás BMW motor az 1.6-ból lett felfúrva, és nagyon vékony lett a hengerfal. A 2.5 csipegeti az olajat. A 3.5-nél meg a turbókkal voltak gondok, de gondolom már minden hibát orvosoltak...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
htomi85
tag
Sziasztok,
Egy BMW lopásról szeretnék beszámolni.
Február 19 hajnalban 01:00 és 05:00 között vitték el a kocsimat a XI. kerületből, zárt kertből. Profi csapat volt, a környéken nem az első BMW volt, de mást is elvittek már ugyanezzel a módszerrel.
Az autó jellemzői:
BMW 320D Touring automata
2009/10 (facelift)
rendszám MSG-915
alvázszám WBAUX31080A668536
KM óra állása kb 172 ezer
jármű színe 08 szürke
acélfelnivel, téli gumikkal volt szerelve
különös ismertetőjele az első lökhárító sérülése (képen látható), javított de látható kavicsfelverődés a szélvédő anyósülés felöli oldalán az alsó sarokban.Amennyiben látjátok a járművet vagy olyan alkatrészt ami ebből származhat, kérem értesítsétek a rendőrséget. A nyomravezetőnek 250 ezer forintot tudok felajánlani.
-
Blaise
veterán
-
peetmaster
senior tag
válasz peetmaster #25142 üzenetére
Sziasztok!
Csak szeretném megosztani Veletek, hogy a mai napon majdnem lett egy gyönyörűséges 530D-m....de sajnos csak majdnem.
Hét elején került fel egy számomra teljes mértékben megfelelő autó hahu-ra, rá 1 napra már hívtam is az illetőt, hogy legyen kedves nagyobb felbontású képeket küldeni, hogy jobban szemügyre vehessen. 1 napra rá jött is 12 HD kép az autóról. Nem tudtam belekötni a képekbe. Szerdán felhívtam még, hogy az autó szervizmúltjáról kérdezzek, illetve, hogy mi volt cserélve és mikor. Mindenre korrektül megkaptam a választ, ami csak szintén megerősített abban, hogy kell nekem ez az autó. Itt már picit érdekes volt az eladó, mert véletlenül elhintette, hogy annyira nem is szeretné eladni, hiszen teljes mértékben meg van vele elégedve (csak már kinézett egy 2011-es 530D-t és azt megvenné). Csütörtökön újra telefon, hogy mikor lehetne megnézni, mert ha úgy van, le is foglalóznám. Mondta, hogy azóta lett két érdeklődő: az egyik pénteken, a másik pedig szombaton nézné meg az autót. Mondtam, hogy meló miatt csak szombat reggel tudnék elindulni megnézni (210km), úgyhogy ha esetleg pénteken elvinnék, akkor szóljon, mert feleslegesen nem járkálok. Pénteken egész nap nem hívott, úgyhogy 17:00-kor úgy gondoltam, hogy felhívom, mert ha eddig nem ment senki, akkor már nem este, sötétben fogja megnézni az autót. Mondta, hogy nem jelentkezett az illető, de ha már be is jelentkezik, biztos le fogja mondani, mert lázasan fekszik az ágyban. Jó, mondom akkor szombaton, azaz ma én szeretnék lenni az első, aki megnézi az autót. Kérdezte, hogy mennyire lenne komoly a dolog? 90%, hogy lefoglalóznám, és legkésőbb egy hétre rá el is hoznám. abban is maradtunk, hogy ma reggel indulok megnézni/megvenni, addig tartja az autót számomra. Erre este 10 órakor kapok egy sms-t, hogy sajna már nem tudja eladni nekem az autót, mert most vitték el.
Kicsit érdekes volt számomra. Szerintem meggondolta magát, és inkább nem adta el (nem pedig más vitte el). Pedig jó lett volna. Na mindegy, folytatom tovább a keresgélést, most már úgy, hogy kp. nálam, és ha látok fent egy friss hirdetést, felhívom az illetőt és "rohanok", jobb esetben megvenni, rosszabb esetben csak megnézni. Hát ennyi. Nem szeretem a csalódásokat és kicsit már bele is éltem magam, de ez van.
-
Hikvision
senior tag
válasz peetmaster #25230 üzenetére
Autót venni úgy érdemes, h nálad van a pénz és ugrásra készen állsz. Nekem is volt olyan érdeklődőm aki első nap képeket kért, második nap megint képeket, aztán alvázszámot, meg meséljek róla levélben, rá 1 napra jött egy forma kezében a kp-val megnézte kipróbálta kitöltöttük az adásvételit aztán szevasz. A macerás vevő meg fel volt háborodva h nem levelezgettem vele még pár napot. Én eladásnál mindig úgy vagyok, h aki előbb hozza a pénzt az viheti a gépet. Cserébe én is rugalmas vagyok, akár éjfélkor is meg lehet nézni, ha komoly a szándék. Pont azokat utálom amikor én is vennék autót, aztán minden klappol de jön a szöveg h a jóskának meg a pistának már oda van ígérve, mer' múlthéten hívtak, h majd jönnek megnézni talán. de majd csörögjek hátha meglesz...
20 éve a PH-n.
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz peetmaster #25230 üzenetére
Én 2 hónapig keresgéltem ...és két alkalommal is elvitték előlem a kiszemelt BMW 320D-t.
Ami jó az max 1-2 napig van fenn és simán elviszik előled....
Harmadik alkalommal azonnal mentem megnézni ....és vittem a foglalót is.Aztán csak fél órára mentem el a bankba a maradék pénzért de mire visszaértem addigra már mások is ott nézegették a vasat,de én egyből gyorsan kicsengettem és elhoztam.Szóval ne add fel!Egyszer neked is eljön az igazi...
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
peetmaster
senior tag
válasz Hikvision #25231 üzenetére
Persze, ez így a legtisztább, csak úgy tudtam, hogy az illetőnek nincsenek (olyan) komoly vételi szándékai (legalábbis így tolmácsolta nekem az eladó), csupán meg akarja nézni élőben az autót. Hát lehet, hogy vetett rá egy pillantást és az történt, ahogyan Nálad is lezajlott, de én most is azt mondom, hogy meggondolta magát az eladó. Végülis a lényegen nem változtat, úgyhogy teljesen mindegy, hogy mi miért volt.
Nézem a jó oldalát: legalább annyi korrektség volt benne, hogy nem akkor szólt, amikor már félúton vagyok odafelé, vagy leérek és azzal kezdi, hogy: "jaaa, már tegnap elvitték, csak nem tudtam rád csörögni, mert nem volt meg a számod..."
-
peetmaster
senior tag
válasz Lavidaloka #25232 üzenetére
Titokban volt is egy "túl szép, hogy igaz legyen" érzésem, mikor megbeszéltem vele, hogy mehetek másnap, de úgy voltam vele, hogy miért ne lehetne szerencsém.
Nézelődök folyamatosan, kezdőlapnak a hahu van beállítva pc-n is és mobilon is (óránként nézem), hátha akad egy alkalmi vétel és le tudok rá csapni.
Nem adom fel, nem az a típus vagyok, csak bosszantó, hogy kis túlzással tele vannak az utak ilyen autóval, én meg nem találok egy olyat, ami megfelelő lenne, mert vagy szövetes, vagy manuális klímás/váltós, vagy nincs ülésfűtés, vagy a színe csúnya, vagy drága.....mindenesetre: Keep moving forward!
[ Szerkesztve ]
-
Isual
veterán
Sziasztok!
Vettem használtan egy 525d-t, E39. 260k van benne, fekete M-Paket, manuális váltó, bézs bőr belső.
Pár apróságot kell rendbe hozni rajta (hátsó futómű pár eleme, kardán, kézifék, meg még 1-2 menet közben felmerülő dolog), egyébként műszakilag költségmentes, rendesen volt szervizelve, végig szakszervizben, végig külföldi üzemanyag + Castrol TDA. Voltam is már vele Csomádon rámérni a motorra, makulátlan.
Azért írok, mert ha gatyábarázom tavaszra, felmerült bennem, hogy autokorbeléknél kicsit többet kihoznék a 2.5-ös sorhatból, mint a névleges 163 LE. Igazából most is jól megy és nem akarom kinyomni a szemét, de egy facelift előtti 530d szintet örülnék, ha kényelmesen finomhangolni lehetne rajta (184 LE és 390 Nm). 7-7.5l-t fogyaszt alattam, a gép rendre 6-6.5-et ír mondjuk, ami kicsit zavar, de kúton mindig 7 körül vagyok, szóval igazából nem bánnám azt se ha az optimalizálás után el tudnék vele járni 7 alatt (nyilván miután megszokta a lábam a plussz lovakat).
Kérdésem az, hogy van-e ellenjavallat? Kettőstömegű 190e-nél volt cserélve, turbó, 6 izzítógyertyát is cserélték benne, porlasztók rendben, én mol dízelt és Castrol TDA-t rakok bele. 15'000 km-enként elviszem olajcseréle, 20-25e-ként gázolajszűrőt cserélek, kérdés hogy egy ilyen fajta tuning bevállalható-e ezzel a futásteljesítménnyel a motorban, az élettartamot szem előtt tartva. Tehát nem gyorsulási versenyre akarom tuningolni, viszont 2.5l-ből jó lenne egy 180-190 LE-t és 400 körüli nyomatékot kihozni úgy, hogy ma már a kétliteres dízelek tudják ezt, még a skodák is. Persze más orgánummal...Mi a véleményetek, tapasztalatotok, tanácsotok?
[ Szerkesztve ]
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
koboldozat
senior tag
Üdv!
Lehet hülye kérdés de hátha nem
lehet olyan hogy egy E30-ra 316i van irva és 1.8-as 105 lovas motor van benne gyárilag??? Vagy ott már vmi mókolás van?The my Best phone: SE K750i, SE C905, Nokia 808 PV White, Samsung K Zoom Black, Nokia Lumia 1020 White, Huawei P20 Pro Twilight, Huawei P30 Pro Ice Crystal blue, Honor Magic 5 Pro
-
whitezo88
nagyúr
válasz koboldozat #25236 üzenetére
nincs konzekvencia a szám és a motorméret közt. Az e90nél a 18d meg a 20d is 2 kétliteres, csak egyet mondjak, régebben több köze volt, de nem feltétlen. E46nál is 1.9 a 18i pl.
-
Gézengúz
addikt
válasz whitezo88 #25237 üzenetére
Akkoriban ilyen nem volt, ez biztos, hogy mókolva van...De hát nincs is sok különbség az M40B16 és M40B18 közt..
Engine Displacement Power Torque Redline Year
M40B16 (E30 version) 1,596 cc 102 hp at 5,500 143 Nm at 4,250 6200 1987
M40B16 (E36 version) 1,596 cc 100 hp at 5,500 141 Nm at 4,250 6200 1991
M40B18 (E30 version) 1,796 cc 113 hp at 5,500 162 Nm at 4,250 6200 1987
M40B18 (E36 version) 1,796 cc 113 hp at 5,500 162 Nm at 4,250 6200 1991[ Szerkesztve ]
-
whited
addikt
Sziasztok
van itt akinek esetleg benzines E90-e van ?Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
KINKY_007
aktív tag
válasz whited #25243 üzenetére
Nincs semmi előre nem látható (nekem eddig olaj, fék, abroncs mellett csak szilentet kellett cserélni)... Kicsit csipegeti az olajat, kb. 10/15e km-enként +1 litert.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Viszlát
addikt
-
Viszlát
addikt
Igen, amennyire én értek hozzá erről van szó, szimpla szoftveres változtatás. Persze lehet azt is ésszel csinálni, ha beméreted és normálisan belövik, nem valami sufnimegoldással, ahol csak egy kész programot rányomnak. De majd valaki nálam hozzáértőbb elmagyarázza rendesen.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
urban racer
senior tag
inkább a CR nyomást és a befecskendezési értékeket. Úgy képzeld el, mint egy 3d terepasztal. Bonyolult, és egy parasztgyerek a garázsban nem rendelkezik azzal a tudással, hogy ezekbe belepiszkítson. Gondolj csak bele, a parasztgyerek ennyi erővel miért nem a BMWnek dolgozik? Miért dolgozik egy motorvezérlőn hónapokat egy csapat mérnök, ha egy zsákfaluban lakó gyerek megírja, hogy ne kormoljon, legyen erősebb és még fogyasszon kevesebbet is?! Ezeket a motorokat nem arra találták ki, hogy versenyezzenek vele, hanem arra, hogy beülsz, mész vele jó sokat, visszahűtöd a turbót, azt' mész a dolgodra. Nem 1db x5 és 530d jár már millió km felett bontatlan blokkal, nem véletlenül.
Én az anti-csiptuning párti vagyok Mondjuk lehet azért, mert a környéken sok a 2es dízelgolfos májergyerek, akinek csak vagyonnyilatkozattal lehet köszönni, mert különben apu autója Mögöttük meg persze nem lehet látni még ködlámpával se, de alapjáraton fütyül a turbó meg huhog, mint egy hóbagoly"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Viszlát
addikt
válasz urban racer #25248 üzenetére
Mondtam én, hogy majd egy hozzáértő jobban elmagyarázza.
Anno a Vectrámon én is megcsináltattam (fiatal voltam és bohó), ott a turbó fordulatszámot is emelte elvileg, aztán lehet csak etetett a csávó.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban